시장보고서
상품코드
1802417

항공우주 제조업체의 증산을 지원하는 기술

Technologies to Support Aerospace Manufacturers in Ramping up Production

발행일: | 리서치사: ABI Research | 페이지 정보: 영문 | 배송안내 : 1-2일 (영업일 기준)

    
    



※ 본 상품은 영문 자료로 한글과 영문 목차에 불일치하는 내용이 있을 경우 영문을 우선합니다. 정확한 검토를 위해 영문 목차를 참고해주시기 바랍니다.

이 보고서에서는 항공우주 제조업체의 생산량 증대를 지원하는 기술을 조사하고, 제조 수준 향상을 위해 도입되고 있는 기술, 솔루션, 제공 벤더, 도입 사례, 주요 기업 및 에코시스템, 전략적 제안 등을 정리하여 전해드립니다.

실용적인 장점:

  • 업계가 직면한 거시적 과제에 대한 자세한 개요를 얻을 수 있습니다.
  • 제조 수준 향상을 지원하기 위해 활용되는 이용 사례와 기술을 확인할 수 있습니다.
  • 업계가 배워야 할 중소 제조업체의 노력을 정리할 수 있습니다.

중요한 질문에 대한 답변:

  • 디지털 기술이 제조율 향상을 지원하는 이용 사례는 무엇인가?
  • 어떤 기술 벤더와 솔루션이 제조업체의 제조 수준 향상에 도움이 되는가?
  • 항공우주 산업 고객을 지원하기 위해 기술 공급업체가 지원해야 할 베스트 프랙티스는 무엇인가?

조사 하이라이트:

  • 항공우주 제조업체와의 관계에 대한 전략적 제안
  • 개별 항공우주 제조업체가 직면한 수주 잔고 평가
  • 제조 수준을 향상시키기 위해 기술을 어떻게 활용할 수 있는지에 대한 이용 사례를 소개합니다.

목차

제1장 주요 조사 결과

제2장 주요 예측

제3장 주요 기업과 에코시스템

제4장 필요한 비전과 리더십

KSA 25.09.09

Actionable Benefits:

  • Provides a detailed overview of the macro challenge facing the industry.
  • Identify use cases and technologies that are being utilized to support ramping up production levels.
  • Outline steps made by smaller manufacturers that the industry can learn from.

Critical Questions Answered:

  • What are the use cases that digital technologies can support to increase rates of production?
  • Which technology vendors and solutions look set to help manufacturers increase their production levels?
  • What are some of the best practices that technology suppliers should get behind to help their aerospace customers?

Research Highlights:

  • Strategic recommendations about engaging with aerospace manufacturers.
  • An assessment of order backlogs facing individual aerospace manufacturers.
  • Use cases outlining how technologies can be utilized to increase production levels.

Who Should Read This?

  • Strategists responsible for improving how their organizations engage with aerospace manufacturers.
  • System integrators that need to identify use cases that may be applicable at their aerospace client sites.
  • Marketing leaders looking to target aerospace manufacturers.
  • Digital leaders at aerospace manufacturers looking to obtain insights covering how different digital technologies can support their operations and to compare themselves with peers.

TABLE OF CONTENTS

1 KEY FINDINGS

2 KEY FORECASTS

3 KEY COMPANIES AND ECOSYSTEMS

4 VISION AND LEADERSHIP REQUIRED

샘플 요청 목록
0 건의 상품을 선택 중
목록 보기
전체삭제