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향후 5년간, 복수 요인이 수익화 플랫폼에의 지출에 플러스와 마이너스 쌍방으로 작용할 가능성이 있습니다.
통신사업자 수익화 플랫폼과 관련 서비스에 대한 2025년-2030년 지출 예측을 제공합니다. 또한 벤더와 사업자에 대한 조언도 제공합니다.
이 예측 보고서와 부록은 이하를 제공합니다.
- 세계의 수익화 플랫폼 시장 지출6년에 걸치는 상세한 예측(이하 각 부문에 구분)
- 3개 주요 용도 하위 부문 : 청구·오퍼 작성, 빌링·레이팅, 파트너 관리
- 2개 딜리버리 유형 : 제품 관련 서비스, 전문 서비스(PS)
- 4개 통신 서비스 : 모바일, IoT, 소비자용 고정, 기업용 고정
- 8개 지역 : 중유럽 및 동유럽(CEE), 선진 아시아태평양(DVAP), 신흥 아시아태평양(EMAP), 라틴아메리카, 중동·북아프리카(MENA), 북미(NA), 사하라 이남 아프리카(SSA), 서유럽(WE)
- 주요 시장 성장 촉진요인 검증이라고 예측 기간 지출에 대한 그러한 영향
- 수익화 플랫폼 시장에 영향을 미치는 비즈니스 환경과 지역 역학 분석
- 상세한 시장의 정의
- 사업자와 벤더에 대한 조언
LSH
"Several factors are likely to significantly affect monetisation platforms spending both positively and negatively over the next 5 years."
This report provides forecasts for telecoms operator spending on monetisation platforms and related services for 2025-2030. The report also provides recommendations for vendors and operators.
This forecast report and the accompanying data annex provide:
- a detailed, 6-year worldwide forecast for spending in the monetisation platforms market, split into:
- three main application sub-segments: billing and offer creation, charging and rating and partner management
- two delivery types: product-related and professional services (PS)
- four telecoms services: mobile, IoT, consumer fixed and business fixed
- eight geographical regions: Central and Eastern Europe (CEE), developed Asia-Pacific (DVAP), emerging Asia-Pacific (EMAP), Latin America (LATAM), the Middle East and North Africa (MENA), North America (NA), Sub-Saharan Africa (SSA) and Western Europe (WE)
- an examination of the key market drivers and how they will affect spending during the forecast period
- analysis of the business environment and regional dynamics that will influence the monetisation platforms market
- a detailed market definition
- recommendations for operators and vendors.