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생명과학 분야의 디지털 마케팅 및 광고(2024년)

2024 Digital Marketing & Advertising in the Life Sciences

발행일: | 리서치사: BioInformatics | 페이지 정보: 영문 95 Pages | 배송안내 : 1-2일 (영업일 기준)

    
    
    



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디지털 미디어의 습관을 종합적으로 이해하고 생명과학 고객에게 효과적으로 정보를 제공하고 영향을 미치는 방법을 알아보세요!

공급업체들이 생명과학 분야의 디지털 마케팅 전략을 수립할 수 있도록 돕기 위해, 우리는 전 세계 생명과학 연구자 448명을 대상으로 디지털 채널 사용 현황, 디지털 채널의 효과에 대한 인식, 현재 공급업체와의 관계를 묻는 설문조사를 실시했습니다. 공급업체와의 현재 관계를 묻는 설문조사를 실시했습니다. 그 결과는 최신 보고서인 생명과학 분야의 디지털 마케팅 및 광고(2024년)에서 확인할 수 있습니다.

이 보고서는 온라인 광고에 대한 일반적인 태도, 소셜미디어 플랫폼 사용, 공급업체 웹사이트에 대한 인식과 기억력, 라이브 스트림 및 웨비나 경험, 공급업체가 제공하는 컨텐츠에 대한 요구사항 등 디지털 마케팅의 가장 중요한 요소들을 조사했습니다. 디지털 마케팅의 가장 중요한 요소에 대해 전해드립니다. 또한 디지털 미디어에 대한 생각의 변화를 이해하기 위해 과거 보고서(2022년, 2020년, 2018년, 2013년, 2008년)의 결과도 일부 비교 대상으로 삼았습니다.

목적

목적
  • 디지털 채널 이용 현황과 선호도를 파악한다.
  • 소셜미디어와 과학 관련 웹사이트가 과학자들의 인식에 미치는 영향에 대해 파악한다.
  • 공급업체가 생명과학 연구자들을 대상으로 마케팅 및 관계 구축을 위한 가장 효과적인 전략을 결정한다.

조사 대상 기업

  • 1. Abcam
  • 2. Agilent Technologies
  • 3. ATCC
  • 4. BD Biosciences
  • 5. Beckman Coulter
  • 6. Bio-Rad Laboratories
  • 7. Bio-Techne(R&D Systems, Novus Biologicals, ProteinSimple)
  • 8. Bruker
  • 9. Cell Signaling Technology
  • 10. Corning Life Sciences
  • 11. Cytiva/Pall
  • 12. Danaher
  • 13. Eppendorf
  • 14. IDT(Integrated DNA Technologies)
  • 15. Illumina
  • 16. Leica
  • 17. MilliporeSigma/Merck
  • 18. New England Biolabs
  • 19. Promega
  • 20. QIAGEN
  • 21. Repligen
  • 22. Revvity
  • 23. Roche Molecular Systems
  • 24. Santa Cruz Biotechnology
  • 25. Sartorius
  • 26. SCIEX
  • 27. STEMCELL Technologies
  • 28. Tecan
  • 29. Thermo Fisher Scientific(including individual brands: Applied Biosystems, Invitrogen, etc.)
  • 30. VWR
  • 31. Waters
  • 32. ZEISS

목차

  • 조사 개요와 목적
  • 인구통계 데이터
  • 주요 요약
  • 디지털 채널의 이용 상황
  • 소셜미디어 플랫폼의 이용 상황
  • 온라인 광고에 대한 태도
  • 공급업체 제공 컨텐츠
  • 가상 체험과 액티비티
  • 비디오
  • 모바일 마케팅
  • 조사 방법
  • BioInformatics 소개
  • 부록
KSA 24.06.10

Learn how to effectively inform and influence your life science customers with a comprehensive understanding of their digital media habits!

To help suppliers develop their digital marketing strategies within the life sciences, we designed a study that asked 448 global life scientists about their usage of digital channels, their perceptions of the effectiveness of these channels, and how they currently engage with their suppliers. The outcome is our newest report, '2024 Digital Marketing & Advertising in the Life Sciences'.

This report examines some of the most important elements of digital marketing, including general attitudes towards online advertising, usage of social media platforms, perceptions of supplier websites and memorability, experiences with livestreams and webinars, and requirements for supplier-sponsored content. A selection of results from past report titles (2022, 2020, 2018, 2013, 2008) have also been included for comparison where applicable to understand how attitudes toward digital media have shifted over the years.

Objectives

  • Understand the usage and preference of digital channels
  • Characterize the impact of social media and science-related websites on scientists' perceptions
  • Determine the most effective strategies for suppliers to market to and engage life science researchers

Companies Mentioned:

  • 1. Abcam
  • 2. Agilent Technologies
  • 3. ATCC
  • 4. BD Biosciences
  • 5. Beckman Coulter
  • 6. Bio-Rad Laboratories
  • 7. Bio-Techne (R&D Systems, Novus Biologicals, ProteinSimple)
  • 8. Bruker
  • 9. Cell Signaling Technology
  • 10. Corning Life Sciences
  • 11. Cytiva/Pall
  • 12. Danaher
  • 13. Eppendorf
  • 14. IDT (Integrated DNA Technologies)
  • 15. Illumina
  • 16. Leica
  • 17. MilliporeSigma/Merck
  • 18. New England Biolabs
  • 19. Promega
  • 20. QIAGEN
  • 21. Repligen
  • 22. Revvity
  • 23. Roche Molecular Systems
  • 24. Santa Cruz Biotechnology
  • 25. Sartorius
  • 26. SCIEX
  • 27. STEMCELL Technologies
  • 28. Tecan
  • 29. Thermo Fisher Scientific (including individual brands: Applied Biosystems, Invitrogen, etc.)
  • 30. VWR
  • 31. Waters
  • 32. ZEISS

Table of Contents

  • Study Overview and Objectives
  • Demographics
  • Executive Summary
  • Digital Channel Usage
  • Usage of Social Media Platforms
  • Attitudes Towards Online Advertising
  • Supplier Sponsored Content
  • Virtual Experiences and Activities
  • Video
  • Mobile Marketing
  • Methodology
  • About Us
  • Appendix
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