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										 미국의 전립선암 검사 시장 - 국가별 분석 : 바이오마커 유형별, 암 유형별, 용도별, 최종사용자별, 지역별 - 분석과 예측(2025-2035년)U.S. Prostate Cancer Testing Market - A Country Analysis: Focus on Type of Biomarker, Cancer Type, Application, End User, and Region - Analysis and Forecast, 2025-2035 | ||||||
 BIS Research
 
							BIS Research
						미국의 전립선암 검사 시장의 성장은 암연구 분야에 대한 고액의 투자와 미국에서 전립선암의 유병률 상승에 의해 촉진될 것으로 예측됩니다.
또한 비즈니스 리더의 초점은 미국 전립선암 검사 시장을 이해하기 위해 임상 연구의 미충족 수요를 해결하기 위해 임상 연구에 대한 깊은 이해를 확립하는 데 초점을 맞추었습니다.
미국 전립선암 검진 시장은 발전 단계에 있습니다. 일반 인구에서 PSA 검사 또는 PSA 검사는 지난 수십년간 전립선암 발생률을 증가시켰습니다. 또한 전립선암 검사는 맞춤형 치료의 안전하고 성공적인 치료를 보장하기 위해 정밀의료에서 필수적입니다. 미국 전립선암 검사 시장에 진출한 대부분의 업체들은 소변, 혈액, 조직 기반의 바이오마커 검사 및 검사 서비스를 제공합니다. 또한 전립선암 검사의 용도는 주로 임상 및 연구용입니다.
미국 전립선암 검사 시장이 향후 수년간 확대될 것으로 예상되는 주요 이유 중 하나는 전립선암 환자 증가입니다. 전립선암은 남성에서 두 번째로 높은 빈도로 진단되는 질환이며, 그 빈도는 전 세계에서 증가하고 있습니다. 전 세계에서 매년 100만 건의 전립선암이 추가로 진단되는 것으로 추정됩니다. 인구의 고령화, 도시화 및 그에 따른 라이프스타일의 변화로 인해 전립선암의 전반적인 발생률은 지난 수십년간 증가하며 왔습니다.
바이오마커 유형별로는 미국 전립선암 검사 시장에서 생검 전 검사는 바이오마커 유형 분류가 우위를 차지할 것으로 예상됩니다. 이는 전립선암 검사의 인기가 높아지고 전립선암 검사에 대한 인식이 높아졌기 때문입니다.
암종별로는 전립선암이 미국 전립선암 검사 시장에서 가장 큰 점유율을 차지하고 있습니다. 이는 전립선암 발병률 증가와 전립선암 검사의 인기가 높아졌기 때문입니다.
용도별로 보면 미국 전립선암 검사 시장은 전립선암 검사 개발에 초점을 맞춘 연구개발 활동 증가로 인해 진단 바이오마커 부문이 주도하고 있습니다. 전립선암 진단을 위해 분자 기반의 새로운 진단 기술이 개발되고 있습니다. 진단시 임상적으로 관련성이 있는 암을 발견하기 위해서는 환자의 삶의 질을 개선할 수 있는 몇 가지 툴와 치료 옵션이 필요합니다.
미국 전립선암 검사 시장은 외래수술센터(ASC) 증가로 인해 ASC가 압도적인 점유율을 차지하고 있습니다. ASC는 검사 및 보호 조치를 포함한 외과적 치료를 당일에 제공하는 데 전념하고 있으며, 양질의 치료와 성공적인 환자 결과를 제공하고 환자들에게 병원 외래 수술보다 더 편리한 대안을 제공함으로써 수백만 명의 미국인들의 외래 경험을 변화시켜 왔습니다.
미국 전립선암 검사 시장의 최근 동향
워크플로우/혁신 전략: 워크플로우 부문은 독자들이 두 가지 전립선암 검사, 즉 초기 평가: 전립선 특이항원(총 PSA, 유리 PSA), 생검 전/생검 후 음성 검사, 생검 후 조직 검사에 대한 이해를 돕고, 이를 통해 진단에 도움을 줄 수 있도록 돕습니다. 또한 이 조사는 독자들에게 임상 및 연구용 전립선암 검사의 다양한 응용에 대한 자세한 이해를 제공합니다.
성장/마케팅 전략: 전립선암 검사는 연구와 임상 응용 모두에서 활용되고 있습니다. 다양한 기업이 진단에 도움이 되는 소변, 혈액, 조직 기반 바이오마커를 제공하고 있으며, 이는 미국 전립선암 검사 시장 진출기업이 현재 미국 전립선암 검사 시장에서 우위를 점할 수 있는 중요한 전략이기도 합니다.
경쟁 전략: 이 보고서에서는 신제품 출시, 인수, 사업 확장, 전략적 제휴 등 미국 전립선암 검사 시장의 주요 업체들을 분석하여 프로파일링하고 있습니다. 또한 미국 전립선암 검사 시장에 진출한 업체들의 상세한 경쟁 벤치마킹을 통해 독자들에게 명확한 시장 상황을 제시하고, 업체들이 서로 어떻게 얽혀있는지 파악할 수 있도록 돕습니다. 또한 제휴, 합의, 협력과 같은 종합적인 경쟁 전략은 독자들이 미국 전립선암 시장의 미개발 매출 포켓을 이해하는 데 도움이 될 것입니다.
주요 시장 진출기업 및 경쟁사 요약
전립선암(PCa) 스크리닝 기술을 강화하기 위해 PSA 및 그 동형체보다 PCa 특이성이 높은 새로운 전립선암(PCa) 바이오마커가 등장하고 있습니다. 바이오마커는 검출 또는 평가를 통해 기존의 임상적 특징을 넘어 질병의 세부 사항을 밝혀내는 분자를 말합니다. 바이오마커는 혈액, 소변, 조직 샘플 등 다양한 곳에 존재합니다. 바이오마커는 진단 및 예후 데이터를 모두 제공할 수 있으며, 의료 전문가가 개별 치료 선택에 정보를 제공하기 위한 질병 예측을 할 때 도움이 됩니다. PSA 검사를 제외한 미국 전립선암 검사 시장(바이오마커 유형별)은 생검 전/생검 후 음성 검사와 생검 전/생검 후 조직 검사로 구분됩니다. 후 조직검사로 구분됩니다.
미국의 전립선암 검사 시장에 대해 조사했으며, 시장의 개요와 바이오마커 유형별, 암 유형별, 용도별, 최종사용자별, 지역별 동향 및 시장에 참여하는 기업의 개요 등을 제공하고 있습니다.
U.S. Prostate Cancer Testing Market Industry Overview
The growth in the U.S. prostate cancer testing market is expected to be driven by high investments in the field of cancer research and the rising prevalence of prostate cancer in the U.S. In addition, the focus of business leaders is establishing a deep understanding to address the unmet needs in clinical research to understand the U.S. prostate cancer testing market.
Market Lifecycle Stage
The U.S. prostate cancer testing market is in the progressing phase. PSA screening or testing in a general population has increased the incidence of prostate cancer in recent decades. In addition, prostate cancer testing is essential in precision medicine because it assures the safe and successful use of tailored therapies. The majority of the companies in the U.S. prostate cancer testing market provide biomarker tests that are urine, blood, and tissue-based, as well as testing services. Furthermore, applications of prostate cancer testing are primarily clinical and research.
Impact
One of the main reasons for the expansion of the U.S. prostate cancer testing market in the upcoming years is the rise in prostate cancer cases. Prostate cancer is the second most frequent disease diagnosed in men, and its frequency is rising across the globe. Prostate cancer is thought to be diagnosed in one million additional cases worldwide each year. Due to an aging population, growing urbanization, and accompanying lifestyle changes, the overall incidence of prostate cancer has increased over the past few decades.
Market Segmentation:
Segmentation 1: by Biomarker Type
Based on biomarker type, the pre-biopsy test in the U.S. prostate cancer testing market is expected to be dominated by the biomarker type segment. This is due to the increasing popularity of prostate cancer testing and rising awareness related to prostate cancer testing.
Segmentation 2: by Cancer Type
Based on Cancer type, prostatic adenocarcinoma accounted for the largest share of the U.S. prostate cancer testing market. This is due to the increasing incidences of prostate cancer and increasing popularity of prostate cancer testing.
Segmentation 3: by Application
Based on application, the U.S. prostate cancer testing market is dominated by the diagnostics biomarkers segment owing to the rising R&D activity focused on the development of prostate cancer testing. The diagnosis of prostate cancer has developed a new molecular-based diagnostics technology. To detect clinically relevant cancer upon diagnosis, several tools or therapeutic options are required to improve the patient's quality of life.
Segmentation 4: by End User
Based on end user, the U.S. prostate cancer testing market is dominated by the ambulatory surgical centers (ASCs) segment owing to their rise in number. They are dedicated to offering same-day surgical care, including testing and protective procedures. ASCs, which have a proven track record of providing high-quality treatment and successful patient outcomes, have altered the outpatient experience for millions of Americans by giving patients a more convenient option for hospital-based outpatient operations.
Segmentation 5: by Region
Recent Developments in the U.S. Prostate Cancer Testing Market
Demand - Drivers and Limitations
The following are the demand drivers for the U.S. prostate cancer testing market:
The market is expected to face some limitations due to the following challenges:
How can this report add value to an organization?
Workflow/Innovation Strategy: The workflow segment helps the reader understand the two prostate cancer testing, i.e., initial evaluation: prostate-specific antigen (total PSA, free PSA), pre-biopsy/post-negative biopsy testing, and post-biopsy tissue testing, which further aid in diagnosis. Moreover, the study provides the reader with a detailed understanding of the different applications of prostate cancer testing in clinical and research applications.
Growth/Marketing Strategy: Prostate cancer testing is being used for both research and clinical application. Various companies are providing urine and blood, and tissue-based biomarkers that aid in the diagnosis, which is also the key strategy for U.S. prostate cancer testing market players to excel in the current U.S. prostate cancer testing market.
Competitive Strategy: Key players in the U.S. prostate cancer testing market are analyzed and profiled in the study, including manufacturers who are involved in new product launches, acquisitions, expansions, and strategic collaborations. Moreover, a detailed competitive benchmarking of the players operating in the U.S. prostate cancer testing market has been done to help the reader understand how players stack against each other, presenting a clear market landscape. Additionally, comprehensive competitive strategies such as partnerships, agreements, and collaborations will aid the reader in understanding the untapped revenue pockets in the U.S. prostate cancer market.
Key Market Players and Competition Synopsis
A new wave of prostate cancer (PCa) biomarkers with greater PCa specificity than PSA and its isoforms have emerged to enhance PCa screening techniques. Biomarkers are molecules that, when detected or assessed, reveal details about a disease that goes beyond conventional clinical characteristics. They can be found in a number of places, including blood, urine, and tissue samples. Both diagnostic and prognostic data can be provided by biomarkers, supporting healthcare professionals in formulating illness projections intended to inform treatment choices on an individual basis. The U.S. prostate cancer testing market (by biomarker type) excluding PSA Tests is segmented into pre-biopsy/post-negative biopsy testing and post-biopsy tissue testing.
Some of the prominent names in the U.S. prostate cancer testing market are:
Companies that are not a part of the aforementioned pool have been well represented across different sections of the report (wherever applicable).
Scope and Definition
Market/Product Definition
Inclusion and Exclusion
Key Questions Answered
Analysis and Forecast Note
Research Methodology