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시장보고서
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세계의 수도 미터 시장 전망 : 진화하는 기술 동향, 비즈니스 모델, 경쟁 구도, 주요 기업Global Water Metering Outlook: Evolving Technology Trends, Business Models, Competitive Landscape, and Leading Companies |
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수도 산업의 레지스터로 간주되는 많은 미터 시스템은 유틸리티 미터의 디지털 전환에서 중심적인 역할을 하고 있습니다. 정적 미터와 스마트 시스템을 포함한 첨단 미터 장비는 유틸리티 미터가 축소하는 노동력을 최적화하고, 수익을 회복하고, 고객과의 관계를 개선하며, 지하 인프라를 효율적으로 관리할 수 있습니다.
미터 시장은 OEM으로 포화되어 있습니다. 그래도 미터 서비스 기업이나 미터 밸류 체인에서의 역할을 확대하는 통신 기업 등 신규 진출기업과의 경쟁은 격화하고 있습니다. 까지 폭넓은 솔루션을 제공합니다. 이런 진보에 의해 공익 기업자는 상하수도 네트워크를 보다 적절하게 감시할 수 있게 되어 있습니다.
이 보고서는 세계의 수도 미터 시장에 대한 조사 분석을 통해 정책 변화 및 기술 진보, 새로운 비즈니스 모델, 주요 공급업체 20개 전략, 주요 기업의 상세한 프로파일 등에 대한 정보를 제공합니다.

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Metering systems, often considered the cash registers of the water industry, play a central role in the digital transformation of utilities. Advanced metering equipment, including static meters and smart systems like Automatic Meter Reading (AMR) and Advanced Metering Infrastructure (AMI), enable utilities to optimize their shrinking workforces, recover revenue, improve customer relations, and manage underground infrastructure effectively.
The metering market is saturated with original equipment manufacturers (OEMs). Still, they are encountering increasing competition from newcomers, including metering service firms and telecommunications companies expanding their roles in the metering value chain. To stay competitive, vendors are broadening their offerings beyond traditional metering, now providing solutions that range from network monitoring devices to analytics software. These advancements allow utilities to oversee their water and wastewater networks better. This evolution transforms metering firms into digital water multiservice players, acting as one-stop shops for utilities as they advance in their digital maturity.
This Insight Report updates Bluefield's 2023 "Global Metering Landscape Report", addressing policy shifts, technological advancements, and emerging business models such as metering-as-a-service (MaaS) and artificial intelligence (AI) applications. The second section examines the strategies of 20 leading vendors identified by Bluefield experts, focusing on their expansion efforts, mergers and acquisitions (M&A) trends, and increasingly, software. Finally, the third section offers detailed profiles of these key players.
Data is a key component to this analysis. Our team has compiled relevant data dashboards.
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