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캐나다의 냉동 베이커리 시장 : 규모 - 레시피별, 최종사용자별, 제품별 및 예측(2023-2032년)

Canada Frozen Bakery Market Size - By Recipe, End-user, Product & Global Forecast, 2023-2032

발행일: | 리서치사: Global Market Insights Inc. | 페이지 정보: 영문 85 Pages | 배송안내 : 2-3일 (영업일 기준)

    
    
    




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캐나다의 냉동 베이커리 시장 규모는 냉동 베이커리 제품의 보급과 다양한 고품질 제과류에 대한 수요 급증으로 2023-2032년 CAGR 5.5%로 성장할 것으로 예상됩니다.

소비자들이 편리하고 시간을 절약할 수 있는 식품을 찾는 가운데, 이러한 선호도 변화에 대응하기 위해 시장이 확대되고 있습니다. 다양한 고급 베이커리 제품의 출시와 함께 냉동 대체품의 편의성은 캐나다 식품 산업의 시장 규모와 관련성을 높이는 데 큰 기여를 할 것으로 보입니다.

각 업체들은 다양하고 고품질의 베이커리 제품 및 식사 경험을 원하는 소비자의 취향 변화에 대응하기 위해 엄선된 냉동 베이커리 제품 생산 및 신규 매장 개설을 통해 입지를 확대하기 위해 노력하고 있습니다. 예를 들어, 2023년에는 고든 램지(Gordon Ramsay)가 자신이 아끼는 요리 작품과 좋아하는 요리를 엄선해 만든 첫 번째 냉동 식품 라인을 출시했습니다. 이번 출시는 다양한 요리를 소개함으로써 캐나다의 냉동 베이커리 산업을 강화하는 데 도움이 될 것으로 기대됩니다.

캐나다의 냉동 베이커리 산업은 레시피와 용도에 따라 세분화됩니다.

비에누아즈리 부문은 고급스럽고 고품질의 페이스트리 제품에 대한 수요 증가로 2032년까지 큰 시장 기반을 구축할 것으로 보입니다. 크로와상, 데니쉬 페이스트리를 포함한 비에누아즈리의 풍부한 식감이 소비자의 취향에 부합하며 인기를 견인할 것으로 보입니다. 고급스럽고 다양한 제과류에 대한 선호도가 높아짐에 따라 비에누아즈리 부문이 선호되는 선택지로 떠오르며 캐나다 냉동 베이커리 시장의 소비 패턴에 큰 기여를 할 것으로 보입니다.

하이퍼마켓과 슈퍼마켓 부문은 2032년까지 큰 폭의 상승세를 보일 것으로 예상됩니다. 대형마트와 슈퍼마켓은 다양한 종류의 냉동 베이커리 제품을 진열대에 진열하여 편의성과 품질을 모두 추구하는 캐나다 소비자들의 진화하는 취향에 부응하고 있습니다. 이러한 소매 채널이 제공하는 접근성과 다양성은 캐나다의 냉동 베이커리 산업 확장에 중요한 기여를 할 것으로 보입니다.

목차

제1장 조사 방법과 조사 범위

제2장 주요 요약

제3장 캐나다의 냉동 베이커리 업계 인사이트

  • 업계 구분
  • 업계 규모와 예측, 2018-2032년
  • 생태계 분석
    • 이익률 분석
    • 부가가치 분석
    • 판매 채널 분석
    • 벤더 매트릭스
  • 원재료 분석
  • 혁신과 지속가능성
    • 특허 분석
    • 기술 전망
    • 향후 동향
  • 업계에 대한 영향요인
    • 성장 촉진요인
    • 업계의 잠재적 리스크·과제
  • 캐나다의 규제 상황
  • 성장 가능성 분석
  • 경쟁 상황, 2022년
    • 기업 점유율 분석, 2022년
    • 브랜드 분석
    • 주요 이해관계자
    • 전략 대시보드
  • Porters 분석
  • PESTEL 분석

제4장 캐나다의 냉동 베이커리 시장 : 레시피별

  • 캐나다의 냉동 베이커리 시장 레시피별 인사이트
  • 비에누아즈리
  • 파티세리
  • 스낵

제5장 캐나다의 냉동 베이커리 시장 : 제품별

  • 캐나다의 냉동 베이커리 시장 제품별 인사이트
  • Ready-to-prove
  • Ready-to-bake
  • Fully baked

제6장 캐나다의 냉동 베이커리 시장 : 최종사용자별

  • 캐나다의 냉동 베이커리 시장 최종사용자별 인사이트
  • 편의점
  • 하이퍼마켓·슈퍼마켓
  • 장인 베이커리
  • 호텔, 레스토랑, 케이터링(HORECA)
  • 베이커리 체인

제7장 기업 개요

  • Canada Bread Company
  • Weston Foods Canada
  • Rich Products Corporation
  • Grupo Bimbo
  • Europastry
  • General Mills, Inc
  • Aryzta AG
  • Dunkin'Brands
ksm 24.01.17

Canada Frozen Bakery Market will grow at a 5.5% CAGR between 2023 and 2032, owing to the widespread adoption of frozen bakery products and a surge in demand for diverse, high-quality baked foods. As consumers seek convenient and time-saving food options, the market expands to meet these evolving preferences. The availability of a diverse range of premium baked products, in line with the convenience of frozen alternatives, will significantly contribute to driving the market's size and relevance in the Canadian food industry.

Companies are engaged in crafting curated frozen bakery offerings and expanding their presence by launching new restaurants, responding to evolving consumer preferences for diverse, high-quality baked goods and dining experiences. For instance, in 2023, Gordon Ramsay introduced his inaugural frozen food line, featuring a selection of his cherished culinary creations and favorite dishes. This launch fortifies the Canada frozen bakery industry by introducing acclaimed and diverse culinary offerings.

The Canada frozen bakery industry is fragmented based on recipe and application.

The Viennoiserie segment will establish a significant market foothold by 2032, driven by the growing demand for indulgent and high-quality pastry products. The rich and flaky textures of viennoiseries, including croissants and Danish pastries, resonate with consumer preferences, driving their popularity. With a penchant for premium and diverse baked goods, the viennoiserie segment will stand out as a favored choice, contributing significantly to the consumption patterns in the Canadian frozen bakery market.

The hypermarkets and supermarkets segment will witness a substantial upswing by 2032, attributed to the convenience and diverse product offerings these retail giants provide. With a vast array of frozen bakery products readily available on their shelves, hypermarkets and supermarkets cater to the evolving preferences of Canadian consumers seeking both convenience and quality. The accessibility and variety offered by these retail channels will position them as key contributors to the Canada frozen bakery industry expansion.

Table of Contents

Chapter 1 Methodology & Scope

  • 1.1 Methodology
  • 1.2 Market definitions
  • 1.3 Market estimation & forecast parameters
  • 1.4 Data sources
    • 1.4.1 Primary
    • 1.4.2 Secondary
      • 1.4.2.1 Paid sources
      • 1.4.2.2 Public sources

Chapter 2 Executive Summary

  • 2.1 Canada frozen bakery industry 360 degree synopsis, 2018 - 2032
    • 2.1.1 Business trends
    • 2.1.2 Recipe trends
    • 2.1.3 Product trends
    • 2.1.4 End-user trends

Chapter 3 Canada Frozen Bakery Industry Insights

  • 3.1 Industry segmentation
  • 3.2 Industry size and forecast, 2018 - 2032
  • 3.3 Industry ecosystem analysis
    • 3.3.1 Profit margin analysis
    • 3.3.2 Value addition
    • 3.3.3 Distributor channel analysis
    • 3.3.4 Vendor matrix
  • 3.4 Raw material analysis
  • 3.5 Innovation & sustainability
    • 3.5.1 Patent analysis
    • 3.5.2 Technology landscape
    • 3.5.3 Future trends
  • 3.6 Industry impact forces
    • 3.6.1 Growth drivers
      • 3.6.1.1 Increasing consumption of convenience food products in Canada
      • 3.6.1.2 Development of independent retails and multi-chain retail outlets
      • 3.6.1.3 Superior properties of frozen baked products
    • 3.6.2 Industry pitfalls & challenges
      • 3.6.2.1 Fluctuating energy costs
  • 3.7 Canada regulatory landscape
  • 3.8 Growth potential analysis
    • 3.8.1 Cost structure analysis
  • 3.9 Competitive landscape, 2022
    • 3.9.1 Company market share analysis, 2022
    • 3.9.2 Brand analysis
    • 3.9.3 Key stake holders
    • 3.9.4 Strategy dashboard
  • 3.10 Porter's analysis
    • 3.10.1 Supplier power
    • 3.10.2 Buyer power
    • 3.10.3 Threat of new entrants
    • 3.10.4 Threat of substitutes
    • 3.10.5 Industry rivalry
  • 3.11 PESTEL analysis

Chapter 4 Canada Frozen Bakery Market, By Recipe

  • 4.1 Canada frozen bakery market recipe insights
  • 4.2 Bread
    • 4.2.1 Market estimates and forecasts, 2018 - 2032
  • 4.3 Viennoiserie
    • 4.3.1 Market estimates and forecasts, 2018 - 2032
  • 4.4 Patisserie
    • 4.4.1 Market estimates and forecasts, 2018 - 2032
  • 4.5 Savory snacks
    • 4.5.1 Market estimates and forecasts, 2018 - 2032

Chapter 5 Canada Frozen Bakery Market, By Product

  • 5.1 Canada frozen bakery market product insights
  • 5.2 Ready-to-prove
    • 5.2.1 Market estimates and forecasts, 2018 - 2032
  • 5.3 Ready-to-bake
    • 5.3.1 Market estimates and forecasts, 2018 - 2032
  • 5.4 Fully baked
    • 5.4.1 Market estimates and forecasts, 2018 - 2032

Chapter 6 Canada Frozen Bakery Market, By End-user

  • 6.1 Canada frozen bakery market end-user insights
  • 6.2 Convenience stores
    • 6.2.1 Market estimates and forecasts, 2018 - 2032
  • 6.3 Hypermarkets & supermarkets
    • 6.3.1 Market estimates and forecasts, 2018 - 2032
  • 6.4 Artisan bakers
    • 6.4.1 Market estimates and forecasts, 2018 - 2032
  • 6.5 Hotels, restaurants, and catering (HORECA)
    • 6.5.1 Market estimates and forecasts, 2018 - 2032
  • 6.6 Bakery chains
    • 6.6.1 Market estimates and forecasts, 2018 - 2032

Chapter 7 Company Profiles

  • 7.1 Canada Bread Company
    • 7.1.1 Business overview
    • 7.1.2 Financial data
    • 7.1.3 Product landscape
    • 7.1.4 Strategic outlook
    • 7.1.5 SWOT analysis
  • 7.2 Weston Foods Canada
    • 7.2.1 Business overview
    • 7.2.2 Financial data
    • 7.2.3 Product landscape
    • 7.2.4 Strategic outlook
    • 7.2.5 SWOT analysis
  • 7.3 Rich Products Corporation
    • 7.3.1 Business overview
    • 7.3.2 Financial data
    • 7.3.3 Product landscape
    • 7.3.4 Strategic outlook
    • 7.3.5 SWOT analysis
  • 7.4 Grupo Bimbo
    • 7.4.1 Business overview
    • 7.4.2 Financial data
    • 7.4.3 Product landscape
    • 7.4.4 Strategic outlook
    • 7.4.5 SWOT analysis
  • 7.5 Europastry
    • 7.5.1 Business overview
    • 7.5.2 Financial data
    • 7.5.3 Product landscape
    • 7.5.4 Strategic outlook
    • 7.5.5 SWOT analysis
  • 7.6 General Mills, Inc
    • 7.6.1 Business overview
    • 7.6.2 Financial data
    • 7.6.3 Product landscape
    • 7.6.4 Strategic outlook
    • 7.6.5 SWOT analysis
  • 7.7 Aryzta AG
    • 7.7.1 Business overview
    • 7.7.2 Financial data
    • 7.7.3 Product landscape
    • 7.7.4 Strategic outlook
    • 7.7.5 SWOT analysis
  • 7.8 Dunkin' Brands
    • 7.8.1 Business overview
    • 7.8.2 Financial data
    • 7.8.3 Product landscape
    • 7.8.4 Strategic outlook
    • 7.8.5 SWOT analysis
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