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미국의 의료 지불기관 BPaaS 시장 성장 및 동향 
Grand View Research, Inc.의 최신 보고서에 따르면, 미국 의료 지불 기관의 서비스형 비즈니스 프로세스 시장 규모는 2024-2030년간 연평균 복합 성장률(CAGR) 5.62%를 기록하여 2030년까지 96억 달러에 이를 것으로 예상됩니다. 
BPaaS(Business Process as a Service) 계약은 의료 지불자의 비즈니스 프로세스 아웃소싱 수익에 큰 기여를 하고 있으며, 이 비율은 코로나19로 인한 가치 기반 의료로의 전환으로 지불자 BPaaS 시장이 확대됨에 따라 증가할 것으로 보입니다. 확대됨에 따라 상승할 가능성이 높습니다. 
미국 공급자 업계에서 BPaaS의 채택이 빠르게 확대되고 있습니다. 공급자는 이전부터 존재했지만, Affordable Care Act로 인해 더욱 보편적이고 중요한 존재가 되어 BPaaS의 기회를 활용할 수 있게 되었습니다. 미국 의료 시스템은 서비스당 지불 방식에서 가치 기반 진료 모델로 전환하고 있으며, 서비스 제공의 양보다 진료의 질과 환자 결과에 더 중점을 두고 있습니다. 의료 비용의 지속적인 증가로 인해 의료 시스템에 대한 압력이 증가함에 따라 업계에서 가치 기반 의료 서비스의 보급이 증가하고 있으며, BPaaS는 의료 조직에 고급 분석 및 데이터 관리 도구에 대한 액세스를 제공함으로써 가치 기반 의료 서비스를 제공 가치 기반 의료를 제공할 수 있도록 지원합니다. 
산업별 규제 준수에는 다양한 산업별 규정 준수 요구사항이 규정되어 있습니다. 의료보험 상호운용성 및 책임에 관한 법률(HIPAA), 경제 및 임상 건강을 위한 의료 정보 기술(HITECH), 결제 카드 산업 데이터 보안 표준(PCI DSS)은 업계에 영향을 미친 몇 가지 법률입니다. 많은 경우, 시장은 현재 규제보다는 관리 활동으로 컴플라이언스 관리를 지원하고 있으며, BPaaS 제공업체는 업종 간 컴플라이언스 격차를 해소하고 기존 규제 변경에 적응할 수 있는 BPaaS 솔루션을 구현할 수 있으며, 예측 기간 동안 통해 채택이 증가하여 산업 성장으로 이어질 수 있습니다. 
미국의 BPO 시장 보고서 : 하이라이트
-  솔루션 커버리지에 따라 시장은 기존과 베스트 오브 블레이드로 구분됩니다. 기존 BPaaS 부문은 낮은 서비스 비용과 높은 고객 만족도로 인해 2023년 75% 이상의 가장 큰 시장 점유율을 차지할 것으로 예상됩니다.
- 구매자 유형별로는 2023년 정부 구매자 부문이 73% 이상의 매출 점유율을 차지할 것으로 예상됩니다. 정부 보험사는 의료비 관리 정보 시스템(MMIS)의 모듈 구현으로 인해 역사적으로 BPaaS의 주요 구매자였습니다.
- 중소형 지불자는 2023년 전체 지불자의 70% 이상을 차지할 것이며, BPaaS 모델을 더 선호하는 경향을 보이고 있습니다. 플랜 유형별로는 메디케어 어드밴티지(Medicare Advantage)와 매니지드 메디케이드(Managed Medicaid)가 실행 가능한 비즈니스 사례로 부상하고 있으며, MA가 시장에서 큰 비중을 차지할 것으로 보입니다.
-  가치사슬의 프로세스에서 케어 매니지먼트와 같은 관리 프로세스가 BPaaS를 가장 많이 채택하고 있습니다. 그러나 지불자는 의료비 절감뿐만 아니라 클레임 관리, 집단 건강 관리, 회원 참여 등의 프로세스에서 BPaaS의 잠재력을 점차 인식하기 시작했습니다.
목차
제1장 조사 방법과 범위
제2장 주요 요약
제3장 시장 변수, 동향, 범위
- 시장 계통 전망
- 시장 역학
- 시장 성장 촉진요인 분석
- 시장 성장 억제요인 분석
 
- 비즈니스 환경 분석 툴
- Porter의 Five Forces 분석
- PESTLE 분석
 
- 미국 의료 지불기관 BPaaS 시장에 대한 COVID-19의 영향
- 규제 프레임워크
제4장 미국의 의료 지불기관 BPaaS 시장 : 솔루션 커버리지 추정·동향 분석
- 미국의 의료 지불기관 BPaaS 시장 솔루션 커버리지 유형 변동 분석, 2023년 및 2030년
- 미국의 의료 지불기관 BPaaS 시장 : 솔루션 커버리지 부문 대시보드
- 미국의 BPaaS
제5장 미국의 의료 지불기관 BPaaS 시장 : 구입자 유형 추정·동향 분석
- 미국의 의료 지불기관 BPaaS 시장 구입자 유형 변동 분석, 2023년 및 2030년
- 미국의 의료 지불기관 BPaaS 시장 : 구입자 유형 부문 대시보드
- 미국의 BPaaS
제6장 의료 지불기관 BPaaS 시장 : 밸류체인 프로세스 추정·동향 분석
- 미국의 의료 지불기관 BPaaS 시장 밸류체인 프로세스 변동 분석, 2023년 및 2030년
- 미국의 의료 지불기관 BPaaS 시장 : 밸류체인 프로세스 부문 대시보드
- 미국의 BPaaS
제7장 미국의 의료 지불기관 BPaaS 시장 : 바이어 규모 추정·동향 분석
- 미국의 의료 지불기관 시장 서비스로서의 비즈니스 프로세스(BPaaS) 바이어 규모 변동 분석, 2023년 및 2030년
- 미국 헬스케어 보험자 시장 Business Process as a Service(BPaaS) : 바이어 규모 부문 대시보드
- 미국의 BPaaS
제8장 경쟁 분석
- 참여 기업
- 기업 시장 현황 분석
- 전략 매핑
- 새로운 발매
- 인수합병(M&A)
- 파트너십
- 협업
- 기타
 
- 기업 개요/리스트 표
- Accenture
- Cognizant
- HCL Technologies Limited
- IBM
- Infosys Limited
- NTT DATA Corporation
- Optum
- TATA Consultancy Services Limited
- UST
- Wipro
- EXL
- Softheon, Inc.
- Genpact
- Change Healthcare
- Firstsource
- Celegence
- Highmark Health
 
LSH 24.01.23
			U.S. Business Process As A Service in Healthcare Payers Market Growth & Trends:
The U.S. business process as a service in healthcare payers market size is expected to reach USD 9.6 billion by 2030, registering a CAGR of 5.62% from 2024 to 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc. Business process as a service (BPaaS) engagements contributed significantly to healthcare payer business process outsourcing revenue, and this percentage is likely to rise as the market for payer BPaaS expands due to the move toward value-based care, which has been hastened by COVID-19.
The adoption of BPaaS in the U.S. providers industry is growing quickly. Although providers have been around for a while, the Affordable Care Act made them more common and significant, which makes them well-suited to take advantage of BPaaS opportunity. The U.S. healthcare system is shifting from a fee-for-service to a value-based care model, which emphasizes quality of care and patient outcomes over volume of services provided. Growing pressure on the health system as a result of a constant increase in healthcare costs is contributing to rising penetration of value-based healthcare services in industry. BPaaS can help in delivering value-based care by providing healthcare organizations access to advanced analytics and data management tools.
The industry-specific regulatory compliances specify a range of compliance requirements for various industrial verticals. Health Insurance Portability and Accountability Act (HIPAA), Health Information Technology for Economic and Clinical Health (HITECH), and Payment Card Industry Data Security Standard (PCI DSS) are a few legislations that have impacted industry. In many instances, the market now supports compliance management as an administrative activity rather than a regulatory one. BPaaS providers could implement BPaaS solutions that can bridge compliance gaps between verticals and adapt to changes in existing regulations, leading to industry's growth with a rise in adoption throughout the forecast period as all compliance adherence difficulties can be managed with their assistance.
U.S. Business Process As A Service In Healthcare Payers Market Report Highlights:
-  Based on solution coverage, the market has been segmented into traditional and best-of-breed. Traditional BPaaS segment has accounted for the largest market share of over 75% in 2023, owing to lower cost of service and higher customer satisfaction
-  Based on buyer type, the government buyers segment held the majority of revenue share of over 73% in 2023. Government insurance companies have historically been main buyers for BPaaS due to modular implementations of medicaid management information systems (MMIS)
-  Small and medium-sized payers make up more than 70% of all payers in 2023 and have shown a stronger preference for the BPaaS model. In terms of plan types, medicare advantage and managed Medicaid have emerged as viable business cases, with MA accounting for a significant share percentage of the market
-  Based on value chain processes, administrative processes such as care management have seen the most BPaaS adoption. Payers are, however, progressively becoming aware of BPaaS's potential in processes such as claims management, population health management, and member engagement as well as in reducing medical expenses
Table of Contents
Chapter 1 Methodology and Scope
- 1.1 Market Segmentation & Scope
- 1.1.1 Segment Definition
- 1.1.1.1 Solution coverage
- 1.1.1.2 Buyer type
- 1.1.1.3 Value chain processes
- 1.1.1.4 Buyer size
 
 
- 1.2 Research Methodology
- 1.2.1 Information procurement
- 1.2.1.1 Purchased database
- 1.2.1.2 GVR'S internal database
- 1.2.1.3 Secondary sources
- 1.2.1.4 Primary research
 
 
- 1.3 Information or Data Analysis
- 1.3.1 Data Analysis Models
 
- 1.4 Market Formulation & Validation
- 1.5 Model Details
- 1.6 List of Secondary Sources
- 1.7 List of Abbreviations
- 1.8 Objectives
- 1.8.1 Objective - 1
- 1.8.2 Objective - 2
- 1.8.3 Objective - 3
 
Chapter 2 Executive Summary
- 2.1 Market Outlook
- 2.2 Segment Snapshot
- 2.3 Competitive Landscape
Chapter 3 Market Variables, Trends & Scope
- 3.1 Market Lineage Outlook
- 3.1.1 Parent Market Outlook
- 3.1.2 Related/Ancillary Market Outlook
 
- 3.2 Market Dynamics
- 3.2.1 Market Driver Analysis
- 3.2.1.1 Changing regulations
- 3.2.1.2 Expanding healthcare consumerism
- 3.2.1.3 Shift towards value-based healthcare
 
- 3.2.2 Market Restraint Analysis
- 3.2.2.1 Risk Concerns Regarding Data Security
- 3.2.2.2 High costs
 
 
- 3.3 Business Environment Analysis Tools
- 3.3.1 Porter's Five Forces Analysis
- 3.3.2 PESTLE Analysis
 
- 3.4 Impact of COVID-19 on U.S. Business Process as a Service (BPaaS) in Healthcare Payer Market
- 3.5 Regulatory Framework
Chapter 4 U.S. Business Process as a Service (BPaaS) in Healthcare Payers Market: Solution Coverage Estimates & Trend Analysis
- 4.1 U.S. Business Process as a Service (BPaaS) in Healthcare Payers Market Solution Coverage Type Movement Analysis, 2023 & 2030
- 4.2 U.S. Business Process as a Service (BPaaS) in Healthcare Payers Market: Solution Coverage Segment Dashboard
- 4.3 U.S. Business Process as a Service (BPaaS) in Healthcare Payers Market Size & Forecast and Forecasts, By Solution Coverage (USD Billion)
- 4.3.1 Traditional BPaaS
- 4.3.1.1 Traditional BPaaS market, 2018 - 2030 (USD Billion)
- 4.3.1.2 End-to-end traditional BPaaS
- 4.3.1.2.1 End-to-end traditional BPaaS market, 2018 - 2030 (USD Billion)
- 4.3.1.3 Process-specific traditional BPaaS
- 4.3.1.3.1 Process-specific traditional BPaaS market, 2018 - 2030 (USD Billion)
 
- 4.3.2 Best-of-Breed bpaas
- 4.3.2.1 Best-of-breed bpaas market, 2018 - 2030 (USD Billion)
- 4.3.2.2 End-to-end best-of-breed BPaaS
- 4.3.2.2.1 End-to-end best-of-breed BPaaS market, 2018 - 2030 (USD Billion)
- 4.3.2.3 Process-specific best-of-breed BPaaS
- 4.3.2.3.1 Process-specific best-of-breed BPaaS market, 2018 - 2030 (USD Billion)
 
 
Chapter 5 U.S. Business Process as a Service (BPaaS) in Healthcare Payers Market: Buyer Type Estimates & Trend Analysis
- 5.1 U.S. Business Process as a Service (BPaaS) in Healthcare Payers Market Buyer Type Movement Analysis, 2023 & 2030
- 5.2 U.S. Business Process as a Service (BPaaS) in Healthcare Payers Market: Buyer Type Segment Dashboard
- 5.3 U.S. Business Process as a Service (BPaaS) in Healthcare Payers Market Size & Forecast and Forecasts, By Buyer Type (USD Billion)
- 5.3.1 Government buyers
- 5.3.1.1 Government Buyers Market, 2018 - 2030 (USD Billion)
- 5.3.1.2 Medicare advantage
- 5.3.1.2.1 Medicare Advantage Market, 2018 - 2030 (USD Billion)
- 5.3.1.3 Managed Medicaid
- 5.3.1.3.1 Managed Medicaid market, 2018 - 2030 (USD Billion)
 
- 5.3.2 Commerical buyers
- 5.3.2.1 Commercial Buyers Market, 2018 - 2030 (USD Billion)
- 5.3.2.2 Individual Health Plans
- 5.3.2.2.1 Individual health plans market, 2018 - 2030 (USD Billion)
- 5.3.2.3 Employer-sponsored health plan
- 5.3.2.3.1 Employer sponsored health plan market, 2018 - 2030 (USD Billion)
 
 
Chapter 6 U.S. Business Process as a Service (BPaaS) in Healthcare Payers Market: Value Chain Processes Estimates & Trend Analysis
- 6.1 U.S. Business Process as a Service (BPaaS) in Healthcare Payers Market Value Chain Processes Movement Analysis, 2023 & 2030
- 6.2 U.S. Business Process as a Service (BPaaS) in Healthcare Payers Market: Value Chain Processes Segment Dashboard
- 6.3 U.S. Business Process as a Service (BPaaS) in Healthcare Payers Market Size & Forecast and Forecasts, By Value Chain Processes (USD Billion)
- 6.3.1 Claims Management
- 6.3.1.1 Claims Management Market, 2018 - 2030 (USD Billion)
 
- 6.3.2 Member engagement
- 6.3.2.1 Member engagement market, 2018 - 2030 (USD Billion)
 
- 6.3.3 Care management
- 6.3.3.1 Care management market, 2018 - 2030 (USD Billion)
 
- 6.3.4 Others
- 6.3.4.1 Others market, 2018 - 2030 (USD Billion)
 
 
Chapter 7 U.S. Business Process as a Service (BPaaS) in Healthcare Payers Market: Buyer Size Estimates & Trend Analysis
- 7.1 U.S. Business Process as a Service (BPaaS) in Healthcare Payers Market Buyer Size Movement Analysis, 2023 & 2030
- 7.2 U.S. Business Process as a Service (BPaaS) in Healthcare Payers Market: Buyer Size Segment Dashboard
- 7.3 U.S. Business Process as a Service (BPaaS) in Healthcare Payers Market Size & Forecast and Forecasts, By Buyer Size (USD Billion)
- 7.3.1 Small buyers
- 7.3.1.1 Small Buyers Market, 2018 - 2030 (USD Billion)
 
- 7.3.2 Mid-sized buyers
- 7.3.2.1 Mid-sized buyers market, 2018 - 2030 (USD Billion)
 
- 7.3.3 Large buyers
- 7.3.3.1 Large Buyers Market, 2018 - 2030 (USD Billion)
 
 
Chapter 8 Competitive Analysis
- 8.1 Participant Categorization
- 8.2 Company Market Position Analysis
- 8.3 Strategy Mapping
- 8.3.1 New Launch
- 8.3.2 Mergers & acquisition
- 8.3.3 Partnerships
- 8.3.4 Collaborations
- 8.5.5 Others
 
- 8.4 Company Profiles/ Listing
- 8.4.1 Accenture
- 8.4.1.1 Company overview
- 8.4.1.2 Financial performance
- 8.4.1.3 Product benchmarking
- 8.4.1.4 Strategic initiatives
 
- 8.4.2 Cognizant
- 8.4.2.1 Company overview
- 8.4.2.2 Financial performance
- 8.4.2.3 Product benchmarking
- 8.4.2.4 Strategic initiatives
 
- 8.4.3 HCL Technologies Limited
- 8.4.3.1 Company overview
- 8.4.3.2 Financial performance
- 8.4.3.3 Product benchmarking
- 8.4.3.4 Strategic initiatives
 
- 8.4.4 IBM
- 8.4.4.1 Company overview
- 8.4.4.2 Financial performance
- 8.4.4.3 Product benchmarking
- 8.4.4.4 Strategic initiatives
 
- 8.4.5 Infosys Limited
- 8.4.5.1 Company overview
- 8.4.5.2 Financial performance
- 8.4.5.3 Product benchmarking
- 8.4.5.4 Strategic initiatives
 
- 8.4.6 NTT DATA Corporation
- 8.4.6.1 Company overview
- 8.4.6.2 Financial performance
- 8.4.6.3 Product benchmarking
- 8.4.6.4 Strategic initiatives
 
- 8.4.7 Optum
- 8.4.7.1 Company overview
- 8.4.7.2 Financial performance
- 8.4.7.3 Product benchmarking
- 8.4.7.4 Strategic initiatives
 
- 8.4.8 TATA Consultancy Services Limited
- 8.4.8.1 Company overview
- 8.4.8.2 Financial performance
- 8.4.8.3 Product benchmarking
- 8.4.8.4 Strategic initiatives
 
- 8.4.9 UST
- 8.4.9.1 Company overview
- 8.4.9.2 Financial performance
- 8.4.9.3 Product benchmarking
- 8.4.9.4 Strategic initiatives
 
- 8.4.10 Wipro
- 8.4.10.1 Company overview
- 8.4.10.2 Financial performance
- 8.4.10.3 Product benchmarking
- 8.4.10.4 Strategic initiatives
 
- 8.4.11 EXL
- 8.4.11.1 Company overview
- 8.4.11.2 Financial performance
- 8.4.11.3 Product benchmarking
- 8.4.11.4 Strategic initiatives
 
- 8.4.12 Softheon, Inc.
- 8.4.12.1 Company overview
- 8.4.12.2 Financial performance
- 8.4.12.3 Product benchmarking
- 8.4.12.4 Strategic initiatives
 
- 8.4.13 Genpact
- 8.4.13.1 Company overview
- 8.4.13.2 Financial performance
- 8.4.13.3 Product benchmarking
- 8.4.13.4 Strategic initiatives
 
- 8.4.14 Change Healthcare
- 8.4.14.1 Company overview
- 8.4.14.2 Financial performance
- 8.4.14.3 Product benchmarking
- 8.4.14.4 Strategic initiatives
 
- 8.4.15 Firstsource
- 8.4.15.1 Company overview
- 8.4.15.2 Financial performance
- 8.4.15.3 Product benchmarking
- 8.4.15.4 Strategic initiatives
 
- 8.4.16 Celegence
- 8.4.16.1 Company overview
- 8.4.16.2 Financial performance
- 8.4.16.3 Product benchmarking
- 8.4.16.4 Strategic initiatives
 
- 8.4.17 Highmark Health
- 8.4.17.1 Company overview
- 8.4.17.2 Financial performance
- 8.4.17.3 Product benchmarking
- 8.4.17.4 Strategic initiatives