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미국의 통신 장비 시장 규모, 점유율, 동향 분석 보고서 : 제품별, 부문 예측, 소비자 동향, 경쟁 분석(2025-2030년)

U.S. Communication Equipment Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Mobile, Fixed-line), And Segment Forecasts, Consumer Behavior And Competitive Analysis, 2025 - 2030

발행일: | 리서치사: Grand View Research | 페이지 정보: 영문 80 Pages | 배송안내 : 2-10일 (영업일 기준)

    
    
    




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미국 통신 장비 시장의 성장과 동향

Grand View Research, Inc.의 최신 보고서에 따르면 미국 통신 장비 시장 규모는 2025-2030년에 걸쳐 CAGR 3.0%를 기록하며, 2030년에는 1,447억 1,000만 달러에 이를 전망입니다.

모바일 인터넷 사용자 증가는 산업 성장을 가속하는 주요 요인입니다. 5G와 4G/LTE 네트워크의 출현은 인터넷 대응 통신 장비의 채용을 증가시켜 시장 성장을 가속하고 있습니다.

4G 기술은 모바일 사용자에게 넓은 범위와 고속 통신을 제공하며 HD 스트리밍에도 대응합니다. 또한 소비자가 최신 스마트폰 및 기타 통신 장비를 선호하는 것으로 확인되었으며, 이는 시장을 견인할 가능성이 높습니다. 게다가 직장에서의 BYOD(Bring-Your-Own-Device) 동향도 무선 기기 수요를 높이고 있습니다.

IBM Corp., Cisco Systems, Inc. 및 Oracle Corp.와 같은 대기업은 직원에게 스마트폰과 노트북을 지급하는 기존의 접근 방식을 폐지하고 있습니다. 그 대신 직원들이 자신의 스마트폰과 노트북을 직장에서 사용할 수 있도록 하는 BYOD의 개념을 도입하고 있습니다. 새로운 용도, 이용 시나리오, 도입 비용에 대응하는 기술 및 무선 표준의 지속적인 개선은 무선 장비의 도입을 촉진할 것으로 예상됩니다.

반면 음성 트래픽이 감소함에 따라 고정 회선 부문은 축소되는 경향이 있습니다. 휴대전화의 보급이 고정회선기기의 판매 감소로 이어지고 있습니다. 또한 Facebook Messenger 및 WhatsApp과 같은 인스턴트 메시징(IM) 앱과 같은 대체 통신 수단의 가용성도 이 부문의 성장 둔화에 기여합니다.

미국 통신 장비 시장 보고서 하이라이트

  • 2024년의 수익 점유율은 모바일이 98.0%로 최대가 되어 시장을 독점했습니다. 스마트폰과 모바일 기기의 보급으로 스마트폰, 태블릿 단말기, 관련 액세서리 등 모바일 통신 장비에 대한 수요가 크게 증가했습니다.
  • 고정 통신 장비 부문의 2024년 판매 점유율은 2.0% 이하를 기록했습니다. 이 부문은 무선 기기의 보급과 침투 증가에 의해 감소할 것으로 예상됩니다.

목차

제1장 조사 방법과 범위

제2장 주요 요약

제3장 미국 통신 장비 시장의 변수, 동향, 범위

  • 시장 계통의 전망
    • 상위 시장 전망
    • 관련 시장 전망
  • 산업 밸류체인 분석
    • 이익률 분석(산업 레벨)
  • 시장 역학
    • 시장 성장 촉진요인 분석
    • 시장 성장 억제요인 분석
    • 시장 기회
    • 시장의 과제
  • 산업 분석도구
    • Porter's Five Forces 분석
  • 시장 진출 전략

제4장 소비자 행동 분석

  • 인구통계 분석
  • 소비자의 동향과 기호
  • 구매결정에 영향을 미치는 요인
  • 소비자 제품의 채용
  • 관찰 및 추천 사항

제5장 미국 통신 장비 시장 : 제품별, 추정·동향 분석

  • 미국 통신 장비 시장, 제품별: 주요 포인트
  • 제품 변동 분석과 시장 점유율(2024년·2030년)
  • 제품별(2018-2030년)
    • 모바일
    • 유선

제6장 미국 통신 장비 시장 : 경쟁 분석

  • 주요 시장 진출기업에 의한 최근의 동향과 영향 분석
  • 기업 분류
  • 참가 기업 개요
  • 기업의 시장 점유율 분석, 2024년(%)
  • 기업 히트맵 분석
  • 전략 매핑
  • 기업 프로파일
    • Apple Inc.
    • SAMSUNG All
    • LG Electronics
    • Lenovo
    • Xiaomi
    • AT&T Intellectual Property
    • Google Inc.
    • Panasonic Corporation
    • Sony Corporation
    • OnePlus
KTH 25.02.28

U.S. Communication Equipment Market Growth & Trends:

The U.S. communication equipment market size is expected to reach USD 144.71 billion by 2030, registering a CAGR of 3.0% from 2025 to 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc. Rising number of mobile internet users would be the key factor driving the industry growth. Emergence of 5G and 4G/LTE networks have increased the adoption of internet-enabled communication devices, thereby fostering the market growth.

The 4G technology has provided wide coverage and high speed to mobile users that also supports HD streaming. Moreover, it has been observed that the consumers are prefer the latest smartphones and other communication equipment, which is also likely to drive the market. Moreover, popular Bring-Your-Own-Device (BYOD) trend at workplaces has also increased the demand for wireless equipment.

Major companies such as IBM Corp.; Cisco Systems, Inc.; and Oracle Corp. have discontinued the traditional approach of providing smartphones and laptops to employees. Instead, they are inculcating the BYOD concept allowing the employees to access their smartphones and laptops to the workplace. Continuous improvements in technologies and wireless standards that address new applications, usage scenarios, and deployment costs are expected to fuel the adoption of wireless equipment.

On the other hand, the market is witnessing a decline in the fixed-line segment owing to less voice traffic. Increased adoption of mobile phones has further led to the decline in sales of fixed-line devices. Additionally, availability of alternative means of communication, such as Instant Messaging (IM) apps like Facebook Messenger and WhatsApp, is also contributing to the sluggish growth of this segment.

U.S. Communication Equipment Market Report Highlights:

  • Mobile dominated the market with the largest revenue share of 98.0% in 2024. The proliferation of smartphones and mobile devices has significantly increased the demand for mobile communication equipment, including smartphones, tablets, and related accessories.
  • The fixed-line communication equipment segment contributed a revenue share of less than 2.0% in 2024. The segment is expected to decline owing to the increasing popularity and penetration of wireless devices.

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope

  • 1.1. Market Segmentation & Scope
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Information Procurement
    • 1.3.1. Purchased Database
    • 1.3.2. GVR's Internal Database
    • 1.3.3. Secondary Sources & Third-Party Perspectives
    • 1.3.4. Primary Research
  • 1.4. Information Analysis
    • 1.4.1. Data Analysis Models
  • 1.5. Market Formulation & Data Visualization
  • 1.6. Data Validation & Publishing

Chapter 2. Executive Summary

  • 2.1. Market Snapshot
  • 2.2. Segment Snapshot
  • 2.3. Competitive Landscape Snapshot

Chapter 3. U.S. Communication Equipment Market Variables, Trends & Scope

  • 3.1. Market Lineage Outlook
    • 3.1.1. Parent Market Outlook
    • 3.1.2. Related Market Outlook
  • 3.2. Industry Value Chain Analysis
    • 3.2.1. Profit Margin Analysis (Industry-level)
  • 3.3. Market Dynamics
    • 3.3.1. Market Driver Analysis
    • 3.3.2. Market Restraint Analysis
    • 3.3.3. Market Opportunities
    • 3.3.4. Market Challenges
  • 3.4. Industry Analysis Tools
    • 3.4.1. Porter's Five Forces Analysis
  • 3.5. Market Entry Strategies

Chapter 4. Consumer Behavior Analysis

  • 4.1. Demographic Analysis
  • 4.2. Consumer Trends and Preferences
  • 4.3. Factors Affecting Buying Decision
  • 4.4. Consumer Product Adoption
  • 4.5. Observations & Recommendations

Chapter 5. U.S. Communication Equipment Market: Product Estimates & Trend Analysis

  • 5.1. U.S. Communication Equipment Market, By Product: Key Takeaways
  • 5.2. Product Movement Analysis & Market Share, 2024 & 2030
  • 5.3. Market Estimates & Forecasts, By Product, 2018 - 2030 (USD Billion)
    • 5.3.1. Mobile
      • 5.3.1.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
    • 5.3.2. Fixed-line
      • 5.3.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)

Chapter 6. U.S. Communication Equipment Market: Competitive Analysis

  • 6.1. Recent Developments & Impact Analysis, by Key Market Participants
  • 6.2. Company Categorization
  • 6.3. Participant's Overview
  • 6.4. Financial Performance
  • 6.5. Product Benchmarking
  • 6.6. Company Market Share Analysis, 2024 (%)
  • 6.7. Company Heat Map Analysis
  • 6.8. Strategy Mapping
  • 6.9. Company Profiles
    • 6.9.1. Apple Inc.
      • 6.9.1.1. Company Overview
      • 6.9.1.2. Financial Performance
      • 6.9.1.3. Product Portfolios
      • 6.9.1.4. Strategic Initiatives
    • 6.9.2. SAMSUNG All
      • 6.9.2.1. Company Overview
      • 6.9.2.2. Financial Performance
      • 6.9.2.3. Product Portfolios
      • 6.9.2.4. Strategic Initiatives
    • 6.9.3. LG Electronics
      • 6.9.3.1. Company Overview
      • 6.9.3.2. Financial Performance
      • 6.9.3.3. Product Portfolios
      • 6.9.3.4. Strategic Initiatives
    • 6.9.4. Lenovo
      • 6.9.4.1. Company Overview
      • 6.9.4.2. Financial Performance
      • 6.9.4.3. Product Portfolios
      • 6.9.4.4. Strategic Initiatives
    • 6.9.5. Xiaomi
      • 6.9.5.1. Company Overview
      • 6.9.5.2. Financial Performance
      • 6.9.5.3. Product Portfolios
      • 6.9.5.4. Strategic Initiatives
    • 6.9.6. AT&T Intellectual Property
      • 6.9.6.1. Company Overview
      • 6.9.6.2. Financial Performance
      • 6.9.6.3. Product Portfolios
      • 6.9.6.4. Strategic Initiatives
    • 6.9.7. Google Inc.
      • 6.9.7.1. Company Overview
      • 6.9.7.2. Financial Performance
      • 6.9.7.3. Product Portfolios
      • 6.9.7.4. Strategic Initiatives
    • 6.9.8. Panasonic Corporation
      • 6.9.8.1. Company Overview
      • 6.9.8.2. Financial Performance
      • 6.9.8.3. Product Portfolios
      • 6.9.8.4. Strategic Initiatives
    • 6.9.9. Sony Corporation
      • 6.9.9.1. Company Overview
      • 6.9.9.2. Financial Performance
      • 6.9.9.3. Product Portfolios
      • 6.9.9.4. Strategic Initiatives
    • 6.9.10. OnePlus
      • 6.9.10.1. Company Overview
      • 6.9.10.2. Financial Performance
      • 6.9.10.3. Product Portfolios
      • 6.9.10.4. Strategic Initiatives
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