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										 세계의 고객관계관리 애플리케이션 소프트웨어 예측(2024-2028년) : AI 주도 데이터 전략이 시장 성장을 촉진Worldwide Customer Relationship Management Applications Software Forecast, 2024-2028: AI-Driven Data Strategies Fueling Market Growth | ||||||
이 조사 리포트는 2023-2028년 세계의 고객관계관리 애플리케이션 소프트웨어 예측을 제공하고 있습니다. "가속화된 파괴적 혁신의 시대를 헤쳐나가기 위해서는 데이터의 진정한 잠재력을 활용하는 것이 중요할 것입니다. 기업들은 새로운 방식으로 데이터를 활용하여 복잡성을 해결하는 솔루션을 모색하고, 인공지능(AI)이 제공하는 기회를 활용하여 의사결정 프로세스를 개선하고 영향력 있는 비즈니스 성과를 이끌어낼 것입니다."라고 IDC의 Sales Force Productivity and Performance 담당 조사 매니저인 Michelle Morgan은 말했습니다.
This IDC study provides the worldwide customer relationship management applications software forecast for 2023-2028. "Unlocking the true potential of data will be crucial to navigate an era of accelerated disruption. Companies will seek solutions to leverage data in novel ways to address complexity, harnessing the opportunities afforded by artificial intelligence (AI) to refine their decision-making processes and drive impactful business outcomes," said Michelle Morgan, research manager, Sales Force Productivity and Performance at IDC.