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										시장보고서
									 
											
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										 성장을 가속시키는 제품 마인드셋Product Mindset to Amplify Growth | ||||||
당 IDC Perspective는 성장을 증폭시키기 위한 제품 마인드셋의 중요성에 대해 논하고 있습니다. 제품 마인드셋은 비즈니스 성장을 증폭시키는 기반을 제공합니다. 미래를 향한 디지털 정렬 리더십은 스마트하고 전략적인 혁신과 비즈니스 요구를 충족하는 최상의 디지털 사례의 적극적인 적용을 결합하여 성장 기회를 확장할 수 있습니다. 성공적인 CIO는 다음 기술 혁신에 초점을 맞추고 제품이 해결하려는 고객의 과제에 대한 깊은 이해에 초점을 맞추고 팀 전체에 새로운 수준의 비즈니스 지식을 제공합니다. IDC의 IT 이그제큐티브 프로그램(IEP) 비상근 리서치 어드바이저인 Alizabeth 칼더는 “CIO는 성장을 위한 고객 참여 전략에 팀을 이끌고 철저하게 집중해야 합니다. 이를 위해서는 디지털 전략과 디지털 전달에 대한 투자를 비즈니스 프로세스와 토론에 깊게 통합해야 하며, CIO는 비즈니스 요구에 대한 디지털 대응의 모든 측면에서 매우 비판적입니다 모든 투자는 고객 참여도를 높이거나 고객에게 다음과 같은 성과를 달성하기 위해 직접 활용되어야 하며, 제품 개발의 관점을 바탕으로 고객의 과제를 해결하기 위한 명확한 비전을 바탕으로 노력해야 합니다.
This IDC Perspective discusses the importance of product mindset to amplify growth. A product mindset provides the foundation to amplify business growth. Future-facing digital thought leadership can amplify the opportunities for growth through a combination of smart, strategic innovation and proactive application of the best digital practices to meet the business needs. Successful CIOs will engender a new level of business savviness across their teams, taking the focus from the next technical change to building on deep understanding of the client problems that products are striving to solve."CIOs must lead their teams to be maniacally focused on the customer engagement strategy for growth," says Alizabeth Calder, adjunct research advisor, IT Executive Programs (IEP), IDC. "That will demand that digital strategy and delivery investments be immersed in the business process and discussions, and the CIO will bring the thought leadership that is hypercritical for every aspect of the digital response to the business needs. Every dollar must go directly to serving the client's engagement or to enabling some known next client-facing outcome. Every investment should have a direct line of sight to the product mindset, amplifying work that is grounded in a clear vision for how to solve the customer's problems."