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팩포장 선인장 워터 시장 보고서 : 제품별, 유통 채널별, 지역별(2025-2033년)

Packaged Cactus Water Market Report by Product (Plain, Flavored), Distribution Channel (Offline, Online), and Region 2025-2033

발행일: | 리서치사: IMARC | 페이지 정보: 영문 145 Pages | 배송안내 : 2-3일 (영업일 기준)

    
    
    




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세계 팩포장 선인장 워터 시장 규모는 2024년 3,540만 달러에 달했습니다. 향후 IMARC Group은 이 시장이 2033년까지 1억 3,610만 달러에 달할 것으로 예상하며, 2025년부터 2033년까지 15.34%의 연평균 성장률(CAGR)을 보일 것으로 예측했습니다.

팩포장 선인장 워터는 선인장 열매에서 추출하여 나중에 마실 수 있도록 포장한 식물성 음료입니다. 항산화제, 전해질, 플라보노이드, 마그네슘, 칼륨 등의 미네랄이 풍부하게 함유되어 있습니다. 선인장 워터는 기존의 기능성 음료에 비해 칼로리도 당분도 낮아 건강과 미용에 탁월한 효과를 가져다 줍니다. 선인장 워터를 규칙적으로 섭취하면 체액 균형 유지, 근육 조절력 향상, 염증 및 심혈관질환 발병 위험의 최소화를 기대할 수 있습니다. 팩포장 선인장 워터는 또한 피부에 자연스러운 윤기를 부여하고 눈의 붓기를 줄이기 위해 다양한 화장품 및 스킨케어 제품 제조에 사용됩니다.

세계 시장을 주도하는 것은 대중의 건강에 대한 인식이 높아진 것입니다. 또한, 레디 투 드링크(RTD) 및 편의성 음료에 대한 선호도가 높아지면서 시장 성장을 견인하고 있습니다. 팩포장 선인장 워터는 운동 능력 향상과 근육 조직 회복에 도움을 주는 아미노산의 일종인 타우린을 함유하고 있어 운동선수와 피트니스 애호가들 사이에서 큰 사랑을 받고 있습니다. 또한 간 손상 완화, 혈압 관리, 면역력 향상, 뼈와 위장 건강 증진에도 도움이 되는 것으로 알려져 있습니다. 또한 라임, 수박, 수박, 딸기, 파인애플, 스타후르츠 등 새로운 맛의 선인장 물 출시 등 다양한 제품 혁신이 또 다른 주요 성장 촉진요인으로 작용하고 있습니다. 또한, 호텔, 카페, 레스토랑에서는 소비자들에게 독특한 요리를 제공하기 위해 다양한 맛의 변형을 시도하거나 다른 주류 및 무알콜 음료와 혼합하여 소비자에게 제공합니다. 이에 따라 제품 제조업체들의 온라인 및 소셜 미디어 플랫폼을 통한 적극적인 홍보 활동도 시장 성장에 기여하고 있습니다.

본 보고서에서 다룬 주요 질문

  • 2024년 전 세계 팩포장 선인장 워터 시장 규모는?
  • 2025-2033년 세계 팩포장 선인장 워터 시장 성장률 전망은 어떻게 될까?
  • 세계 팩포장 선인장 워터 시장에 COVID-19가 미치는 영향은?
  • 세계 팩포장 선인장 워터 시장을 주도하는 주요 요인은?
  • 세계 팩포장 선인장 워터 시장의 제품별 분류는?
  • 세계 팩포장 선인장 워터 시장의 유통 채널별 분류는?
  • 세계 팩포장 선인장 워터 시장의 주요 지역은 어디인가?
  • 세계 팩포장 선인장 워터 시장의 주요 기업/기업은?

목차

제1장 서문

제2장 조사 범위와 조사 방법

  • 조사 목적
  • 이해관계자
  • 데이터 소스
    • 1차 정보
    • 2차 정보
  • 시장 추정
    • 상향식 접근
    • 하향식 접근
  • 조사 방법

제3장 주요 요약

제4장 소개

제5장 세계의 팩포장 선인장 워터 시장

  • 시장 개요
  • 시장 실적
  • COVID-19의 영향
  • 시장 예측

제6장 시장 내역 : 제품별

  • 플레인
  • 가향

제7장 시장 내역 : 유통 채널별

  • 오프라인
  • 온라인

제8장 시장 내역 : 지역별

  • 북미
    • 미국
    • 캐나다
  • 아시아태평양
    • 중국
    • 일본
    • 인도
    • 한국
    • 호주
    • 인도네시아
    • 기타
  • 유럽
    • 독일
    • 프랑스
    • 영국
    • 이탈리아
    • 스페인
    • 러시아
    • 기타
  • 라틴아메리카
    • 브라질
    • 멕시코
    • 기타
  • 중동 및 아프리카

제9장 SWOT 분석

제10장 밸류체인 분석

제11장 Porter's Five Forces 분석

제12장 가격 분석

제13장 경쟁 구도

  • 시장 구조
  • 주요 기업
  • 주요 기업 개요
    • Caliwater LLC
    • Evissi USA LLC
    • Lauro Company
    • Pricklee Superfruit Water
    • STEAZ(Healthy Beverage LLC)
    • The Cactus Water Co. LLC
    • True Nopal Ventures LLC
KSM 25.10.10

The global packaged cactus water market size reached USD 35.4 Million in 2024. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach USD 136.1 Million by 2033, exhibiting a growth rate (CAGR) of 15.34% during 2025-2033.

Packaged cactus water is a plant-based beverage extracted from the fruit of prickly pear cactus and packaged for later consumption. It is a rich source of antioxidants, electrolytes, flavonoids and minerals, such as magnesium and potassium. In comparison to the conventionally consumed functional beverages, cactus water has lesser calories and sugar content and offers immense health and skin benefits. Regular consumption of cactus water can aid in maintaining fluid balance, improving muscle control and minimizing inflammation and the risks of developing cardiovascular ailments. Packaged cactus water is also used to manufacture various cosmetic and skincare products to add a natural glow to the skin and reduce eye puffiness.

The global market is driven by the increasing health consciousness among the masses. Furthermore, the rising preference for ready-to-drink (RTD) and convenience beverages is providing a thrust to the market growth. Packaged cactus water is gaining immense preference among athletes and fitness enthusiasts as it contains taurine, an amino acid that aids in enhancing athletic performance and repairing muscle tissues. It also consumed by individuals to reduce liver damage, manage blood pressure, boost immunity and improve bone and gastrointestinal health. Additionally, various product innovations, such as the launch of packaged cactus water in novel flavors, such as lime, watermelon, strawberry, pineapple and star fruit, are acting as other major growth-inducing factors. Hotels, cafes and restaurants are also experimenting with the flavored variants and blending them with other alcoholic and non-alcoholic beverages to offer unique dishes to the consumers. In line with this, aggressive promotional activities by the product manufacturers through online social media platforms are also contributing to the market growth.

Key Market Segmentation:

Breakup by Product:

  • Plain
  • Flavored

Breakup by Distribution Channel:

  • Offline
  • Online

Breakup by Region:

  • North America
    • United States
    • Canada
  • Asia Pacific
    • China
    • Japan
    • India
    • South Korea
    • Australia
    • Indonesia
    • Others
  • Europe
    • Germany
    • France
    • United Kingdom
    • Italy
    • Spain
    • Russia
    • Others
  • Latin America
    • Brazil
    • Mexico
    • Others
  • Middle East and Africa

Competitive Landscape:

The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being Caliwater LLC, Evissi USA LLC, Lauro Company, Pricklee Superfruit Water, STEAZ (Healthy Beverage LLC), The Cactus Water Co. LLC and True Nopal Ventures LLC.

Key Questions Answered in This Report

  • 1.What was the size of the global packaged cactus water market in 2024?
  • 2.What is the expected growth rate of the global packaged cactus water market during 2025-2033?
  • 3.What has been the impact of COVID-19 on the global packaged cactus water market?
  • 4.What are the key factors driving the global packaged cactus water market?
  • 5.What is the breakup of the global packaged cactus water market based on the product?
  • 6.What is the breakup of the global packaged cactus water market based on the distribution channel?
  • 7.What are the key regions in the global packaged cactus water market?
  • 8.Who are the key players/companies in the global packaged cactus water market?

Table of Contents

1 Preface

2 Scope and Methodology

  • 2.1 Objectives of the Study
  • 2.2 Stakeholders
  • 2.3 Data Sources
    • 2.3.1 Primary Sources
    • 2.3.2 Secondary Sources
  • 2.4 Market Estimation
    • 2.4.1 Bottom-Up Approach
    • 2.4.2 Top-Down Approach
  • 2.5 Forecasting Methodology

3 Executive Summary

4 Introduction

  • 4.1 Overview
  • 4.2 Key Industry Trends

5 Global Packaged Cactus Water Market

  • 5.1 Market Overview
  • 5.2 Market Performance
  • 5.3 Impact of COVID-19
  • 5.4 Market Forecast

6 Market Breakup by Product

  • 6.1 Plain
    • 6.1.1 Market Trends
    • 6.1.2 Market Forecast
  • 6.2 Flavored
    • 6.2.1 Market Trends
    • 6.2.2 Market Forecast

7 Market Breakup by Distribution Channel

  • 7.1 Offline
    • 7.1.1 Market Trends
    • 7.1.2 Market Forecast
  • 7.2 Online
    • 7.2.1 Market Trends
    • 7.2.2 Market Forecast

8 Market Breakup by Region

  • 8.1 North America
    • 8.1.1 United States
      • 8.1.1.1 Market Trends
      • 8.1.1.2 Market Forecast
    • 8.1.2 Canada
      • 8.1.2.1 Market Trends
      • 8.1.2.2 Market Forecast
  • 8.2 Asia Pacific
    • 8.2.1 China
      • 8.2.1.1 Market Trends
      • 8.2.1.2 Market Forecast
    • 8.2.2 Japan
      • 8.2.2.1 Market Trends
      • 8.2.2.2 Market Forecast
    • 8.2.3 India
      • 8.2.3.1 Market Trends
      • 8.2.3.2 Market Forecast
    • 8.2.4 South Korea
      • 8.2.4.1 Market Trends
      • 8.2.4.2 Market Forecast
    • 8.2.5 Australia
      • 8.2.5.1 Market Trends
      • 8.2.5.2 Market Forecast
    • 8.2.6 Indonesia
      • 8.2.6.1 Market Trends
      • 8.2.6.2 Market Forecast
    • 8.2.7 Others
      • 8.2.7.1 Market Trends
      • 8.2.7.2 Market Forecast
  • 8.3 Europe
    • 8.3.1 Germany
      • 8.3.1.1 Market Trends
      • 8.3.1.2 Market Forecast
    • 8.3.2 France
      • 8.3.2.1 Market Trends
      • 8.3.2.2 Market Forecast
    • 8.3.3 United Kingdom
      • 8.3.3.1 Market Trends
      • 8.3.3.2 Market Forecast
    • 8.3.4 Italy
      • 8.3.4.1 Market Trends
      • 8.3.4.2 Market Forecast
    • 8.3.5 Spain
      • 8.3.5.1 Market Trends
      • 8.3.5.2 Market Forecast
    • 8.3.6 Russia
      • 8.3.6.1 Market Trends
      • 8.3.6.2 Market Forecast
    • 8.3.7 Others
      • 8.3.7.1 Market Trends
      • 8.3.7.2 Market Forecast
  • 8.4 Latin America
    • 8.4.1 Brazil
      • 8.4.1.1 Market Trends
      • 8.4.1.2 Market Forecast
    • 8.4.2 Mexico
      • 8.4.2.1 Market Trends
      • 8.4.2.2 Market Forecast
    • 8.4.3 Others
      • 8.4.3.1 Market Trends
      • 8.4.3.2 Market Forecast
  • 8.5 Middle East and Africa
    • 8.5.1 Market Trends
    • 8.5.2 Market Breakup by Country
    • 8.5.3 Market Forecast

9 SWOT Analysis

  • 9.1 Overview
  • 9.2 Strengths
  • 9.3 Weaknesses
  • 9.4 Opportunities
  • 9.5 Threats

10 Value Chain Analysis

11 Porters Five Forces Analysis

  • 11.1 Overview
  • 11.2 Bargaining Power of Buyers
  • 11.3 Bargaining Power of Suppliers
  • 11.4 Degree of Competition
  • 11.5 Threat of New Entrants
  • 11.6 Threat of Substitutes

12 Price Analysis

13 Competitive Landscape

  • 13.1 Market Structure
  • 13.2 Key Players
  • 13.3 Profiles of Key Players
    • 13.3.1 Caliwater LLC
      • 13.3.1.1 Company Overview
      • 13.3.1.2 Product Portfolio
    • 13.3.2 Evissi USA LLC
      • 13.3.2.1 Company Overview
      • 13.3.2.2 Product Portfolio
    • 13.3.3 Lauro Company
      • 13.3.3.1 Company Overview
      • 13.3.3.2 Product Portfolio
    • 13.3.4 Pricklee Superfruit Water
      • 13.3.4.1 Company Overview
      • 13.3.4.2 Product Portfolio
    • 13.3.5 STEAZ (Healthy Beverage LLC)
      • 13.3.5.1 Company Overview
      • 13.3.5.2 Product Portfolio
    • 13.3.6 The Cactus Water Co. LLC
      • 13.3.6.1 Company Overview
      • 13.3.6.2 Product Portfolio
    • 13.3.7 True Nopal Ventures LLC
      • 13.3.7.1 Company Overview
      • 13.3.7.2 Product Portfolio
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