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세계의 캠프 키친 시장(2024-2028년)

Global Camp Kitchen Market 2024-2028

발행일: | 리서치사: TechNavio | 페이지 정보: 영문 166 Pages | 배송안내 : 즉시배송

    
    
    




※ 본 상품은 영문 자료로 한글과 영문 목차에 불일치하는 내용이 있을 경우 영문을 우선합니다. 정확한 검토를 위해 영문 목차를 참고해주시기 바랍니다.

캠프 키친 시장은 2023-20281년에 12억 5,000만 달러, 예측 기간 중 CAGR은 6.07%로 성장할 것으로 예측됩니다.

캠프 키친 시장의 전체적인 분석, 시장 규모·예측, 동향, 성장 촉진요인, 과제, 약 25개 벤더를 다룬 벤더 분석 등을 제공합니다.

현재의 시장 시나리오, 최신 동향과 촉진요인, 시장 환경 전체에 관한 최신 분석을 제공하고 있습니다. 캠프 키친 제품의 발매 수의 증가, 아웃도어 캠프 활동에 대한 관심의 증가, 가처분소득의 증가에 의한 캠프 키친 수요의 급증 등이 시장을 촉진하고 있습니다.

시장 범위
기준년 2024
종료년 2028
예측 기간 2024-2028
성장 모멘텀 가속
전년대비 2024년 4.78%
CAGR 6.07%
증분액 12억 5,000만 달러

본 조사에서는 향후 수년간 캠프 키친 시장 성장을 촉진하는 주요 요인의 하나로 글램핑 용품의 수요 증가를 들고 있습니다. 또한 캠프 키친 제품의 온라인 소매에 대한 선호도의 증가 및 기술 진보도 시장의 큰 수요로 연결될 것으로 생각됩니다.

목차

제1장 주요 요약

  • 시장 개요

제2장 시장 구도

  • 시장 에코시스템

제3장 시장 규모

  • 시장의 정의
  • 시장 부문 분석
  • 시장 규모 2023
  • 시장 전망 2023-2028

제4장 시장 규모 실적

  • 세계의 캠프 키친 시장 2018-2022
  • 유통 채널 부문 분석 2018-2022
  • 제품 부문 분석 2018-2022
  • 지역별 부문 분석 2018-2022
  • 국가별 부문 분석 2018-2022

제5장 Five forces 분석

  • Five Forces 요약
  • 구매자의 교섭력
  • 공급 기업의 교섭력
  • 신규 진출업체의 위협
  • 대체품의 위협
  • 경쟁의 위협
  • 시장 현황

제6장 시장 세분화 : 유통 채널별

  • 시장 부문
  • 비교 : 유통 채널별
  • 오프라인 : 시장 규모와 예측 2023-2028
  • 온라인 : 시장 규모와 예측 2023-2028
  • 시장 기회 : 유통 채널별

제7장 시장 세분화 : 제품별

  • 시장 부문
  • 비교 : 제품별
  • 캠프용 조리기구 : 시장 규모와 예측 2023-2028
  • 캠프 쿨러 : 시장 규모와 예측 2023-2028
  • 캠프 스토브 : 시장 규모와 예측 2023-2028
  • 기타 : 시장 규모와 예측 2023-2028
  • 시장 기회 : 제품별

제8장 고객 상황

  • 고객 상황의 개요

제9장 지역별 상황

  • 지역별 세분화
  • 지역별 비교
  • 북미 : 시장 규모와 예측 2023-2028
  • 유럽 : 시장 규모와 예측 2023-2028
  • 아시아태평양 : 시장 규모와 예측 2023-2028
  • 남미 : 시장 규모와 예측 2023-2028
  • 중동 및 아프리카 : 시장 규모와 예측 2023-2028
  • 미국 : 시장 규모와 예측 2023-2028
  • 독일 : 시장 규모와 예측 2023-2028
  • 중국 : 시장 규모와 예측 2023-2028
  • 영국 : 시장 규모와 예측 2023-2028
  • 캐나다 : 시장 규모와 예측 2023-2028
  • 시장 기회 : 지역 상황별

제10장 촉진요인, 과제 및 동향

  • 시장 촉진요인
  • 시장이 해결해야 할 과제
  • 촉진요인과 과제의 영향
  • 시장 동향

제11장 벤더 구도

  • 개요
  • 벤더 구도
  • 혼란의 상황
  • 업계의 리스크

제12장 벤더 분석

  • 대상 벤더
  • 벤더의 시장 포지셔닝
  • AMG Group Ltd.
  • Big Agnes Inc.
  • CanvasCamp BV
  • Cascade Designs Inc.
  • Dometic Group AB
  • Drifta
  • Easy Camp Ltd.
  • GrubHubUSA
  • Johnson Outdoors Inc.
  • Newell Brands Inc.
  • Nomad Kitchen Co. LLC
  • Northwest Outlet
  • Oase Outdoors ApS
  • Trail Kitchens
  • TRIGANO S.A.

제13장 부록

KSA 24.03.29

The camp kitchen market is forecasted to grow by USD 1.25 bn during 2023-2028, accelerating at a CAGR of 6.07% during the forecast period. The report on the camp kitchen market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.

The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, the latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by increase in number of camp kitchen product launches, growing interest in outdoor camping activities, and increasing disposable income surging demand for camp kitchen.

Technavio's camp kitchen market is segmented as below:

Market Scope
Base Year2024
End Year2028
Series Year2024-2028
Growth MomentumAccelerate
YOY 20244.78%
CAGR6.07%
Incremental Value$1.25bn

By Distribution Channel

  • Offline
  • Online

By Product

  • Camp cookware
  • Camp cooler
  • Camp stoves
  • Others

By Geographical Landscape

  • North America
  • Europe
  • APAC
  • South America
  • Middle East and Africa

This study identifies the increased demand for glamping equipment as one of the prime reasons driving the camp kitchen market growth during the next few years. Also, rising preferences for online retailing and rise in technological advancement in camp kitchen products will lead to sizable demand in the market.

The report on the camp kitchen market covers the following areas:

  • Camp kitchen market sizing
  • Camp kitchen market forecast
  • Camp kitchen market industry analysis

The robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading camp kitchen market vendors that include AMG Group Ltd., Big Agnes Inc., BIGHEAD glamping tents, CanvasCamp BV, Cascade Designs Inc., Dometic Group AB, Drifta, Easy Camp Ltd., Fiskars Group, GrubHubUSA, Johnson Outdoors Inc., Khyam UK Ltd., Newell Brands Inc., Nomad Kitchen Co. LLC, Northwest Outlet, Oase Outdoors ApS, Sai Tents and Exports, Sichuan Wetour International Trading Co. Ltd., Sunsum household Co. Ltd., Trail Kitchens, TRIGANO S.A., YETI Holdings Inc., Zempire Camping, and Jiangsu Caritol International Trading Co. Ltd.. Also, the camp kitchen market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.

The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market and vendor landscape in addition to an analysis of the key vendors.

The publisher presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive research - both primary and secondary. The market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast the accurate market growth.

Table of Contents

1 Executive Summary

  • 1.1 Market overview

2 Market Landscape

  • 2.1 Market ecosystem

3 Market Sizing

  • 3.1 Market definition
  • 3.2 Market segment analysis
  • 3.3 Market size 2023
  • 3.4 Market outlook: Forecast for 2023-2028

4 Historic Market Size

  • 4.1 Global camp kitchen market 2018 - 2022
  • 4.2 Distribution Channel Segment Analysis 2018 - 2022
  • 4.3 Product Segment Analysis 2018 - 2022
  • 4.4 Geography Segment Analysis 2018 - 2022
  • 4.5 Country Segment Analysis 2018 - 2022

5 Five Forces Analysis

  • 5.1 Five forces summary
  • 5.2 Bargaining power of buyers
  • 5.3 Bargaining power of suppliers
  • 5.4 Threat of new entrants
  • 5.5 Threat of substitutes
  • 5.6 Threat of rivalry
  • 5.7 Market condition

6 Market Segmentation by Distribution Channel

  • 6.1 Market segments
  • 6.2 Comparison by Distribution Channel
  • 6.3 Offline - Market size and forecast 2023-2028
  • 6.4 Online - Market size and forecast 2023-2028
  • 6.5 Market opportunity by Distribution Channel

7 Market Segmentation by Product

  • 7.1 Market segments
  • 7.2 Comparison by Product
  • 7.3 Camp cookware - Market size and forecast 2023-2028
  • 7.4 Camp cooler - Market size and forecast 2023-2028
  • 7.5 Camp stoves - Market size and forecast 2023-2028
  • 7.6 Others - Market size and forecast 2023-2028
  • 7.7 Market opportunity by Product

8 Customer Landscape

  • 8.1 Customer landscape overview

9 Geographic Landscape

  • 9.1 Geographic segmentation
  • 9.2 Geographic comparison
  • 9.3 North America - Market size and forecast 2023-2028
  • 9.4 Europe - Market size and forecast 2023-2028
  • 9.5 APAC - Market size and forecast 2023-2028
  • 9.6 South America - Market size and forecast 2023-2028
  • 9.7 Middle East and Africa - Market size and forecast 2023-2028
  • 9.8 US - Market size and forecast 2023-2028
  • 9.9 Germany - Market size and forecast 2023-2028
  • 9.10 China - Market size and forecast 2023-2028
  • 9.11 UK - Market size and forecast 2023-2028
  • 9.12 Canada - Market size and forecast 2023-2028
  • 9.13 Market opportunity By Geographical Landscape

10 Drivers, Challenges, and Trends

  • 10.1 Market drivers
  • 10.2 Market challenges
  • 10.3 Impact of drivers and challenges
  • 10.4 Market trends

11 Vendor Landscape

  • 11.1 Overview
  • 11.2 Vendor landscape
  • 11.3 Landscape disruption
  • 11.4 Industry risks

12 Vendor Analysis

  • 12.1 Vendors covered
  • 12.2 Market positioning of vendors
  • 12.3 AMG Group Ltd.
  • 12.4 Big Agnes Inc.
  • 12.5 CanvasCamp BV
  • 12.6 Cascade Designs Inc.
  • 12.7 Dometic Group AB
  • 12.8 Drifta
  • 12.9 Easy Camp Ltd.
  • 12.10 GrubHubUSA
  • 12.11 Johnson Outdoors Inc.
  • 12.12 Newell Brands Inc.
  • 12.13 Nomad Kitchen Co. LLC
  • 12.14 Northwest Outlet
  • 12.15 Oase Outdoors ApS
  • 12.16 Trail Kitchens
  • 12.17 TRIGANO S.A.

13 Appendix

  • 13.1 Scope of the report
  • 13.2 Inclusions and exclusions checklist
  • 13.3 Currency conversion rates for US$
  • 13.4 Research methodology
  • 13.5 List of abbreviations
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