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세계의 식품 함유물 시장 예측(2024-2029년)

Food Inclusions Market - Forecasts from 2024 to 2029

발행일: | 리서치사: Knowledge Sourcing Intelligence | 페이지 정보: 영문 140 Pages | 배송안내 : 1-2일 (영업일 기준)

    
    
    



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식품 함유물 시장은 2022년에 146억 3,100만 달러로 평가되었고 복합 연간 성장률(CAGR) 6.14%로 성장할 전망이며 2029년에는 222억 100만 달러 규모에 이를 것으로 예측됩니다

시시각각 변화하는 성분 라이브러리는 건강, 미각, 표시에 관한 주장을 실현할 수 있는 차세대 함유물의 창조에 관여하고 있습니다. 식생활의 변화는 예측 기간 동안 세계 식품 함유 시장의 성장을 가속하는 요인 중 하나입니다. 포함은 아이스크림, 바, 빵, 케이크와 같은 음식에 영양 혜택을 추가합니다. 최종 소비자에 의한 풍미와 식감을 중시하고 불필요한 원재료를 피한 깨끗하고 명확한 표시에 대한 기호의 높아짐은 향후 수년간 시장 성장을 가속할 것입니다.

시장 성장 촉진요인:

  • 식음료 업계에서의 사용 증가

고객의 선호도가 시대에 따라 변화하는 가운데, 음식 및 음료 업계에서는 많은 혁신이 일어나고 있습니다. 소비자는 풍미의 다양성 및 기타 특성을 갖춘 새롭고 매력적인 제품을 시도하려는 의욕을 보여 주므로 음식 및 음료 제조업체는 독특한 맛의 제품을 개발하고 있습니다. 예를 들어, 라즈베리, 딸기, 체리는 초콜릿 제조업체가 사용하는 일반적인 과일의 일부이지만, 지금 초콜릿 제조업체는 복숭아도 제품에 이용하고 있습니다. 마찬가지로 견과류라고 하면 헤이즐넛, 땅콩, 아몬드가 대표적이지만, 지금은 피스타치오, 해바라기, 아마씨도 제품에 사용되고 있습니다. 또한 생강, 계피, 고추를 섞은 초콜릿과 같은 허브와 향신료도 건강 효과로 인해 중요성이 커지고 있습니다. 결과적으로, 식품 및 식품 제조 업체의 대부분은 소비자 중심주의를 강화하고 있으며, 그들의 제품 개발과 혁신 프로그램은 소비자의 요구와 거의 일치하게되어 식품 포함 제조업체에 신제품 개발의 유리한 기회를 제공합니다.

시장 기회:

최근에는 가처분 소득 증가, 인구 증가, 도시화 진전, 일하는 여성의 비율 증가 등 일반 인구의 동태 변화로 인해 편의점에 대한 지향이 현저하게 높아지고 있습니다. 하버드 비즈니스 리뷰에 따르면 미국에서는 지난 몇 년간 여성의 사회 진출이 거의 두배로 늘어나고 있으며 선진국에서도 편의점 수요가 높아지고 있으며, 후드 인클루전 시장의 성장을 지지하고 있습니다. 이 동향은 신흥 경제 국가에서도 마찬가지일 것으로 예상됩니다.

아시아태평양의 식품 함유물 시장은 크게 성장할 것으로 예측됩니다.

아시아태평양의 식품 봉입 시장은 식품 가공 부문의 확대와 1인당 소득의 상승에 의해 견인될 것으로 예측됩니다. 이 지역 시장 확대는 가처분 소득 증가와 높은 칼로리 식품을 대체하는 건강한 식품의 채용에 의해 촉진될 것으로 예측됩니다. 중국 정부 통계에 따르면 중국의 1인당 평균 가처분 소득은 2020년에 비해 2021년 9.1% 증가했습니다. 건강한 가공식품의 동향은 중국이나 일본과 같은 나라에서의 바쁜 라이프스타일로 인한 고용 인구 증가나 불충분한 신체 활동으로 인해 높아질 것으로 예상됩니다. 유럽은 그 규모의 크기 때문에 식품 포함 기업에 가장 뛰어난 시장 중 하나입니다. 유럽의 식품 봉입 시장은 독일, 이탈리아, 영국, 프랑스 등의 국가들이 주도하고 있습니다. 이 지역의 소비자에 의한 건강한 라이프 스타일의 채용이 증가하고 있기 때문에 다이어트 식품에 있어서의 클린 레벨의 풍미와 천연 식품의 사용이 증가해, 이 나라 시장 성장에 영향을 미치고 있습니다.

주요 발전:

  • 2023년 10월 Tetra Pak은 AB Biotek Human Nutrition & Health와의 제휴를 통해 최첨단 포스트 바이오틱스 식품 출시를 발표했습니다. 음료, 유제품, 아이스크림, 치즈와 같은 초고온(UHT) 제품의 혼합 단계에서는 포스트 바이오틱스를 분말로 쉽게 포함할 수 있습니다.

목차

제1장 서론

  • 시장 개요
  • 시장의 정의
  • 조사 범위
  • 시장 세분화
  • 통화
  • 전제조건
  • 기준년과 예측년의 타임라인
  • 이해 관계자에게 있어서의 주요 이점

제2장 조사 방법

  • 조사 디자인
  • 조사 과정

제3장 주요 요약

  • 주요 조사 결과
  • CXO의 시점

제4장 시장 역학

  • 시장 성장 촉진요인
  • 시장 성장 억제요인
  • Porter's Five Forces 분석
  • 업계 밸류체인 분석
  • 애널리스트 보기

제5장 식품 함유물 시장 : 제품 유형별

  • 소개
  • 과일 및 견과류
  • 비스킷
  • 초콜릿
  • 설탕과 카라멜
  • 기타

제6장 식품 함유물 시장 : 용도별

  • 소개
  • 냉과
  • 과자 제품
  • 스낵과 바
  • 시리얼 제품

제7장 식품 함유물 시장 : 지역별

  • 소개
  • 북미
  • 남미
  • 유럽
  • 중동 및 아프리카
  • 아시아태평양

제8장 경쟁 환경과 분석

  • 주요 기업과 전략 분석
  • 시장 점유율 분석
  • 합병, 인수, 합의 및 콜라보레이션
  • 경쟁 대시보드

제9장 기업 프로파일

  • Cargill, Incorporated
  • ADM Company
  • Archer Daniels Midland
  • Agrana
  • Puratos Group
  • Taura Natural Ingredients Ltd.(Frutarom)
  • FoodFlo International Ltd
  • Barry Callebaut Group
BJH 24.04.25

The food inclusions market is evaluated at US$14.631 billion for the year 2022 growing at a CAGR of 6.14% reaching the market size of US$22.201 billion by the year 2029.

The ever-changing library of ingredients is involved in the creation of the next generation of inclusions that are capable of delivering health, taste, and labelling claims. Changing dietary conditions serve as one of the factors driving the global food inclusion market growth in the forecast period. Inclusions add nutritional benefits to food items like ice creams, bars, bread, cakes, and many more. Growing preference towards clean and clear labelling by the end consumers, which involves only ingredients favouring flavour and texture and avoiding unnecessary ingredients, will emanate market growth in the coming years.

MARKET DRIVERS:

  • Increasing use in the food and beverage industry

The food and beverage industry has been experiencing many innovations as customer taste profiles are changing with time. Consumers have shown a willingness to try new and appealing products with flavour variety and other attributes, due to which the food and beverage manufacturers are developing products with unique flavours. For instance, raspberries, strawberries, and cherries are some of the usual fruits utilized by chocolate manufacturers, but now chocolate manufacturers are also using peaches in their products. Similarly, hazelnuts, peanuts, and almonds are leaders when it comes to nuts but now manufacturers are also using pistachio, sunflower, and flax seeds as well in their products. Further, herbs and spices, like chocolate infused with ginger, cinnamon, and chilli, are also gaining importance due to their health benefits. Consequently, a large portion of food and beverage manufacturers are now becoming increasingly consumer-centric, their product development and innovation programs are now largely aligned with consumer demands, providing food inclusion manufacturers with lucrative opportunities for the development of new products.

MARKET OPPORTUNITIES:

In recent times, the inclination towards convenience food has increased significantly due to the changing dynamics of the general population, such as growing disposable income, rising population, growing urbanization, and the rise in the percentage of working women. According to the Harvard Business Review, women's participation has nearly doubled in the last few years in the United States, which has increased the demand for convenience food even in developed nations, thus supporting the food inclusion market growth. This trend is thus expected to be mirrored in developing economies as well.

The Asia Pacific food inclusions market is anticipated to grow significantly.

The Asia Pacific food inclusion market is projected to be driven by the expanding food processing sector and rising per capita income. The market expansion in the region is anticipated to be fueled by the rise in disposable income and the adoption of healthy alternatives to high-calorie foods. According to statistics by the Chinese government, the average per capita disposable income in China showed an increase of 9.1% in 2021 as compared to 2020. The trend for healthy processed food is expected to increase due to the growing employed population and inadequate physical activity brought on by busy lifestyles in nations like China and Japan. Europe remains one of the most eminent markets for food inclusion companies due to its size. The European food inclusion market is led by countries like Germany, Italy, the UK, and France. Owing to the rise in the adoption of healthier lifestyles by consumers in this region, the increasing use of clean-level flavoured and natural food products in diet foods has impacted the market growth in this country.

Key Developments:

  • In October 2023, Tetra Pak announced the launch of cutting-edge postbiotic food products in partnership with AB Biotek Human Nutrition & Health. In the mixing stage of Ultra High Temperature (UHT) goods, such as drinks, dairy, ice cream, and cheese, postbiotics can be easily included as a powder.

Segmentation:

By Product Type

  • Fruit and Nuts
  • Biscuits
  • Chocolate
  • Flavoured sugar and caramel
  • Others

By Application

  • Frozen desserts
  • Confectionary products
  • Snacks and bars
  • Cereal products

By Geography

  • North America
  • United States
  • Canada
  • Mexico
  • South America
  • Brazil
  • Argentina
  • Others
  • Europe
  • UK
  • Germany
  • France
  • Italy
  • Spain
  • Others
  • Middle East and Africa (MEA)
  • Saudi Arabia
  • UAE
  • Israel
  • Others
  • Asia Pacific
  • Japan
  • China
  • India
  • Australia
  • South Korea
  • Indonesia
  • Thailand
  • Taiwan
  • Others

TABLE OF CONTENTS

1. INTRODUCTION

  • 1.1. Market Overview
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Scope of the Study
  • 1.4. Market Segmentation
  • 1.5. Currency
  • 1.6. Assumptions
  • 1.7. Base, and Forecast Years Timeline
  • 1.8. Key Benefits to the stakeholder

2. RESEARCH METHODOLOGY

  • 2.1. Research Design
  • 2.2. Research Processes

3. EXECUTIVE SUMMARY

  • 3.1. Key Findings
  • 3.2. CXO Perspective

4. MARKET DYNAMICS

  • 4.1. Market Drivers
  • 4.2. Market Restraints
  • 4.3. Porter's Five Forces Analysis
    • 4.3.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.3.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.3.3. Threat of New Entrants
    • 4.3.4. Threat of Substitutes
    • 4.3.5. Competitive Rivalry in the Industry
  • 4.4. Industry Value Chain Analysis
  • 4.5. Analyst View

5. FOOD INCLUSIONS MARKET BY PRODUCT TYPE

  • 5.1. Introduction
  • 5.2. Fruit and Nuts
    • 5.2.1. Market Trends and Opportunities
    • 5.2.2. Growth Prospects
    • 5.2.3. Geographic Lucrativeness
  • 5.3. Biscuits
    • 5.3.1. Market Trends and Opportunities
    • 5.3.2. Growth Prospects
    • 5.3.3. Geographic Lucrativeness
  • 5.4. Chocolate
    • 5.4.1. Market Trends and Opportunities
    • 5.4.2. Growth Prospects
    • 5.4.3. Geographic Lucrativeness
  • 5.5. Flavoured Sugar and Caramel
    • 5.5.1. Market Trends and Opportunities
    • 5.5.2. Growth Prospects
    • 5.5.3. Geographic Lucrativeness
  • 5.6. Others
    • 5.6.1. Market Trends and Opportunities
    • 5.6.2. Growth Prospects
    • 5.6.3. Geographic Lucrativeness

6. FOOD INCLUSIONS MARKET BY APPLICATION

  • 6.1. Introduction
  • 6.2. Frozen Desserts
    • 6.2.1. Market Trends and Opportunities
    • 6.2.2. Growth Prospects
    • 6.2.3. Geographic Lucrativeness
  • 6.3. Confectionary Products
    • 6.3.1. Market Trends and Opportunities
    • 6.3.2. Growth Prospects
    • 6.3.3. Geographic Lucrativeness
  • 6.4. Snacks and Bars
    • 6.4.1. Market Trends and Opportunities
    • 6.4.2. Growth Prospects
    • 6.4.3. Geographic Lucrativeness
  • 6.5. Cereal Products
    • 6.5.1. Market Trends and Opportunities
    • 6.5.2. Growth Prospects
    • 6.5.3. Geographic Lucrativeness

7. FOOD INCLUSIONS MARKET BY GEOGRAPHY

  • 7.1. Introduction
  • 7.2. North America
    • 7.2.1. By Product Type
    • 7.2.2. By Application
    • 7.2.3. By Country
      • 7.2.3.1. United States
        • 7.2.3.1.1. Market Trends and Opportunities
        • 7.2.3.1.2. Growth Prospects
      • 7.2.3.2. Canada
        • 7.2.3.2.1. Market Trends and Opportunities
        • 7.2.3.2.2. Growth Prospects
      • 7.2.3.3. Mexico
        • 7.2.3.3.1. Market Trends and Opportunities
        • 7.2.3.3.2. Growth Prospects
  • 7.3. South America
    • 7.3.1. By Product Type
    • 7.3.2. By Application
    • 7.3.3. By Country
      • 7.3.3.1. Brazil
        • 7.3.3.1.1. Market Trends and Opportunities
        • 7.3.3.1.2. Growth Prospects
      • 7.3.3.2. Argentina
        • 7.3.3.2.1. Market Trends and Opportunities
        • 7.3.3.2.2. Growth Prospects
      • 7.3.3.3. Others
        • 7.3.3.3.1. Market Trends and Opportunities
        • 7.3.3.3.2. Growth Prospects
  • 7.4. Europe
    • 7.4.1. By Product Type
    • 7.4.2. By Application
    • 7.4.3. By Country
      • 7.4.3.1. UK
        • 7.4.3.1.1. Market Trends and Opportunities
        • 7.4.3.1.2. Growth Prospects
      • 7.4.3.2. Germany
        • 7.4.3.2.1. Market Trends and Opportunities
        • 7.4.3.2.2. Growth Prospects
      • 7.4.3.3. France
        • 7.4.3.3.1. Market Trends and Opportunities
        • 7.4.3.3.2. Growth Prospects
      • 7.4.3.4. Italy
        • 7.4.3.4.1. Market Trends and Opportunities
        • 7.4.3.4.2. Growth Prospects
      • 7.4.3.5. Spain
        • 7.4.3.5.1. Market Trends and Opportunities
        • 7.4.3.5.2. Growth Prospects
      • 7.4.3.6. Others
        • 7.4.3.6.1. Market Trends and Opportunities
        • 7.4.3.6.2. Growth Prospects
  • 7.5. Middle East and Africa
    • 7.5.1. By Product Type
    • 7.5.2. By Application
    • 7.5.3. By Country
      • 7.5.3.1. Saudi Arabia
        • 7.5.3.1.1. Market Trends and Opportunities
        • 7.5.3.1.2. Growth Prospects
      • 7.5.3.2. UAE
        • 7.5.3.2.1. Market Trends and Opportunities
        • 7.5.3.2.2. Growth Prospects
      • 7.5.3.3. Israel
        • 7.5.3.3.1. Market Trends and Opportunities
        • 7.5.3.3.2. Growth Prospects
      • 7.5.3.4. Others
        • 7.5.3.4.1. Market Trends and Opportunities
        • 7.5.3.4.2. Growth Prospects
  • 7.6. Asia Pacific
    • 7.6.1. By Product Type
    • 7.6.2. By Application
    • 7.6.3. By Country
      • 7.6.3.1. Japan
        • 7.6.3.1.1. Market Trends and Opportunities
        • 7.6.3.1.2. Growth Prospects
      • 7.6.3.2. China
        • 7.6.3.2.1. Market Trends and Opportunities
        • 7.6.3.2.2. Growth Prospects
      • 7.6.3.3. India
        • 7.6.3.3.1. Market Trends and Opportunities
        • 7.6.3.3.2. Growth Prospects
      • 7.6.3.4. Australia
        • 7.6.3.4.1. Market Trends and Opportunities
        • 7.6.3.4.2. Growth Prospects
      • 7.6.3.5. South Korea
        • 7.6.3.5.1. Market Trends and Opportunities
        • 7.6.3.5.2. Growth Prospects
      • 7.6.3.6. Indonesia
        • 7.6.3.6.1. Market Trends and Opportunities
        • 7.6.3.6.2. Growth Prospects
      • 7.6.3.7. Thailand
        • 7.6.3.7.1. Market Trends and Opportunities
        • 7.6.3.7.2. Growth Prospects
      • 7.6.3.8. Taiwan
        • 7.6.3.8.1. Market Trends and Opportunities
        • 7.6.3.8.2. Growth Prospects
      • 7.6.3.9. Others
        • 7.6.3.9.1. Market Trends and Opportunities
        • 7.6.3.9.2. Growth Prospects

8. COMPETITIVE ENVIRONMENT AND ANALYSIS

  • 8.1. Major Players and Strategy Analysis
  • 8.2. Market Share Analysis
  • 8.3. Mergers, Acquisitions, Agreements, and Collaborations
  • 8.4. Competitive Dashboard

9. COMPANY PROFILES

  • 9.1. Cargill, Incorporated
  • 9.2. ADM Company
  • 9.3. Archer Daniels Midland
  • 9.4. Agrana
  • 9.5. Puratos Group
  • 9.6. Taura Natural Ingredients Ltd. (Frutarom)
  • 9.7. FoodFlo International Ltd
  • 9.8. Barry Callebaut Group
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