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세계의 체중 관리 시장 예측(2024-2029년)

Weight Management Market - Forecasts from 2024 to 2029

발행일: | 리서치사: Knowledge Sourcing Intelligence | 페이지 정보: 영문 124 Pages | 배송안내 : 1-2일 (영업일 기준)

    
    
    



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체중 관리 시장은 예측 기간 동안 복합 연간 성장률(CAGR) 6.77%로 성장할 전망이고 2022년 시장 규모 2,443억 7,900만 달러에서 2029년에는 3,865억 4,200만 달러에 이를 것으로 예측됩니다.

이 시장은 특별식, 장비, 서비스 등 다양한 부문으로 구성되어 있으며, 각각 단독으로 또는 조합하여 사람들의 체중 관리를 지원합니다. 수년에 걸쳐 생활 패턴과 습관의 변화는 우리를 건강한 라이프 스타일을 채택 할 필요성으로 몰아 왔습니다. 사람들은 건강과 행복에 대해 더 의식하고 있으며, 이는 체중 관리 시장 수요를 촉진할 것으로 예상됩니다.

또한, 비만과 심혈관 질환 증가에 대한 우려 증가가 사람들에게 건강한 생활 습관을 선택하도록 촉구하고, 체중 관리 시장에 큰 기회가되고 있습니다. 시장 성장 억제요인에는 고액의 장비와 체중 관리 프로그램에서 제공되는 특별식 등이 있습니다. 영양 보충제 및 기타 체중 관리 다이어트 제품에 대한 규정은 건강에 영향을 미칠 수 있으므로 장기적으로 시장 성장에도 영향을 줄 수 있습니다.

시장 성장 촉진요인:

  • 비만과 같은 건강 우려 증가는 체중 관리 시장의 성장을 가속할 것으로 예상됩니다.

도시화와 개발은 사람들의 식생활과 생활 패턴에 심각한 영향을 미칩니다. 정크 푸드의 대량 소비, 운동 부족, 담배 소비 증가, 흡연 등으로 비만과 CVD 등의 문제는 해마다 현저하게 증가하고 있습니다. 비만은 체내에 지방이 과도하게 축적되어 발생하는 질병입니다.

이 문제는 신체의 섭취 칼로리가 소비 칼로리를 현저하게 초과했을 때 발생합니다. WHO에 따르면 비만은 1975년 이후 거의 3배로 증가하고 있으며, 2020년에는 5세 미만 어린이의 약 3,900만 명이 비만 또는 과체중이 된다고 합니다. 이러한 우려는 우려해야 하며 체중 관리를 채택해야 합니다.

비만은 통제되지 않으면 심혈관 질환, 고혈압, 지질 이상증, 당뇨병, 고혈압, 수면장애, 특정 암 등의 질병을 유발할 수 있습니다. 심혈관 질환은 세계 사망 원인의 1위이기 때문에 이것은 큰 우려 사항입니다. WHO에 따르면 CVD는 매년 약 1,790만 명의 생명을 빼앗고 있는 것으로 추정되며, 이는 세계 사인의 거의 32%를 차지하고 있습니다.

  • 의식 증가가 체중 관리 시장을 밀어 올 것으로 예상됩니다.

학문자율 향상과 정부, NGO, 기타 공공기관의 계발 프로그램 증가로 체중관리 시장은 향후 수년간 견인역이 될 것으로 기대됩니다. 증대하는 공해, 능동적 및 수동적인 흡연에 의한 건강에 대한 영향, 운동 부족, 바쁜 도시 생활 등에 의해 사람들의 관심은 신체의 메인터넌스와 건강한 노화에 향하고 있습니다.

가처분 소득이 증가함에 따라 사람들은 체중 관리 다이어트와 운동을 도입하기 시작했고, 셀프 케어에 대한 의식이 높아지고 있으며, 이러한 요인이 함께 체중 관리 시장이 활성화 될 것으로 예상됩니다.

체중 관리 시장의 성장 가속에는 AI의 역할이 기대됩니다.

인공지능(AI)은 세계 거의 모든 분야와 산업에서 이용되고 있으며, 체중 관리에도 탑재되는 것은 주목할 만합니다. 오늘날 체중관리에 특화된 기업은 AI의 힘에 주목하고 적응하기 쉬운 체중관리 메커니즘을 제공합니다.

이러한 AI를 활용한 프로그램은 그 진보와 함께 사람들 사이에서 인기를 모으는 경향이 있습니다. 예를 들어, 최근 CSIRO Total Wellbeing Diet은 심리학적 기법을 사용하여 운동과 다이어트 중 사람들의 동기를 강화하는 AI 체중 감독 코치인 Hope를 발표했습니다. 그러므로, 이 시장에 AI를 포함시키는 것은 체중 관리 시장의 발전을 위한 훌륭한 전망을 가져옵니다.

시장 성장 억제요인:

  • 특별 식단의 높은 가격은 체중 관리 시장의 성장을 방해할 수 있습니다.

저탄수화물식, 케토제닉식, 저지방식 등 각사가 개발하는 특수식은 일반적으로 매우 고가인 것으로 확인되었습니다. 이러한 식이 요법에는 특정 비타민과 단백질 제품이 포함되어 있으며 일반적으로 비용이 많이 들고 저소득 및 중소득이 구매하기가 어렵습니다. 그 손실을 보완하기 위해, 이들은 산책, 조깅, 운동, 아유르베다, 요가와 같은 무료 또는 저비용 기술을 선택합니다. 이러한 이유로 앞으로 몇 년동안 시장 성장 억제요인이 발생할 것으로 예상됩니다.

  • 시장에 대한 규제 강화는 시장 성장을 방해할 수 있습니다.

현재 체중 관리 시장은 시장을 정기적으로 점검하기 위해 엄격한 규정을 적용 할 수있는 기회가 있습니다. 그렇다고 하는 것은 과거에는 체중을 줄이면(자) 캐치한 사기 곰의 다이어트 식품이나 보충제, 식사가, 메스꺼움이나 두통, 알레르기 등, 많은 부작용을 나타냈기 때문입니다. 이 때문에 시장을 엄격하게 규제할 필요성이 외쳐지고 시장의 성장도 방해될 수 있습니다.

주요 발전:

  • 2023년 9월 - Herbalife는 로스앤젤레스의 케챠 다운타운 YMCA 계단 등반 대회의 공식 영양 파트너로 10년 연속 선정되었습니다. 이 이벤트는 YMCA(Young Men's Christian Association) 계단 오르기 & 어반하이크의 30주년 기념일에 진행되며 미국 뱅크 타워 정상까지 75개 비행을 완주하는 3,000명 이상의 참가자를 지원합니다. 하버 라이프는 적절한 수분 공급과 영양소를 보장하기 위해 하버 라이프 24 스포츠 라인의 제품을 제공합니다.
  • 2023년 5월 - Wellful, Inc.의 부문인 Nutrisystem(R)은 건강과 웰니스, 체중 감량 솔루션의 주요 공급자. 이 회사는 임상적으로 입증된 체중 감량 과학을 통해 수백만 명의 사람들의 체중 감량을 지원합니다. 20년 이상 성공을 거둔 뉴트리 시스템의 전자상거래 모델은 합리적인 가격으로 편리하고 유연한 체중 감소 계획과 지원을 수백만 명의 미국인에게 제공합니다. 이 회사는 고객이 가정의 프라이버시를 지키면서 영양가 높은 식사를 제공하는 지원을 요구하고 있음을 이해하고 실제 매장에서 전자상거래 기업으로 전환한 최초의 체중 감량 기업 중 하나입니다.
  • 2023년 2월 - 식품 및 소비재 및 서비스에 특화된 프라이빗 및 에퀴티 및 팜인 Kainos Capital LP는 10억 달러를 넘는 자본 헌신으로, 최대의 투자 비히클인 Kainos Capital LP 파트너스 III LP를 닫았습니다. 이 펀드는 체인지 캐피탈의 이니셔티브를 실시하고 업계의 경험과 관계를 활용하여 전략적으로 적절한 식품 및 소비재 기업을 구축하는 것을 목적으로 하고 있습니다. Kainos Capital은 식품 및 소비재 업계에 대한 투자에 오랜 역사를 가지고 있으며, 많은 파트너가 업계 리더나 수석 리더로서 활약해 왔습니다.

목차

제1장 서론

  • 시장 개요
  • 시장의 정의
  • 조사 범위
  • 시장 세분화
  • 통화
  • 전제조건
  • 기준년과 예측년의 타임라인
  • 이해 관계자의 주요 이점

제2장 조사 방법

  • 조사 디자인
  • 조사 과정

제3장 주요 요약

  • 주요 조사 결과

제4장 시장 역학

  • 시장 성장 촉진요인
  • 시장 성장 억제요인
  • Porter's Five Forces 분석
  • 업계 밸류체인 분석
  • 애널리스트 보기

제5장 체중 관리 시장 :식별별

  • 소개
  • 음식과 식사
    • 시장 기회와 동향
    • 성장 전망
    • 지리적 이익성
  • 음료
    • 시장 기회와 동향
    • 성장 전망
    • 지리적 이익성
  • 보충제
    • 시장 기회와 동향
    • 성장 전망
    • 지리적 이익성

제6장 체중 관리 시장 : 기기별

  • 소개
  • 체육관 장비
    • 시장 기회와 동향
    • 성장 전망
    • 지리적 이익성
  • 수술기구
    • 시장 기회와 동향
    • 성장 전망
    • 지리적 이익성
  • 기타
    • 시장 기회와 동향
    • 성장 전망
    • 지리적 이익성

제7장 체중 관리 시장 : 서비스별

  • 소개
  • 피트니스 센터
    • 시장 기회와 동향
    • 성장 전망
    • 지리적 이익성
  • 컨설팅 서비스
    • 시장 기회와 동향
    • 성장 전망
    • 지리적 이익성
  • 온라인 체중 프로그램
    • 시장 기회와 동향
    • 성장 전망
    • 지리적 이익성

제8장 체중관리 시장 : 전달 채널별

  • 소개
  • 온라인
    • 시장 기회와 동향
    • 성장 전망
    • 지리적 이익성
  • 오프라인
    • 시장 기회와 동향
    • 성장 전망
    • 지리적 이익성

제9장 체중 관리 시장 :지역별

  • 소개
  • 북미
    • 다이어트
    • 기기별
    • 서비스별
    • 배포 채널별
    • 국가별
  • 남미
    • 다이어트
    • 기기별
    • 서비스별
    • 배포 채널별
    • 국가별
  • 유럽
    • 다이어트
    • 기기별
    • 서비스별
    • 배포 채널별
    • 국가별
  • 중동 및 아프리카
    • 다이어트
    • 기기별
    • 서비스별
    • 배달 채널별
    • 국가별
  • 아시아태평양
    • 다이어트
    • 기기별
    • 서비스별
    • 배포 채널별
    • 국가별

제10장 경쟁 환경과 분석

  • 주요 기업과 전략 분석
  • 시장 점유율 분석
  • 합병, 인수, 합의 및 협업
  • 경쟁 대시보드

제11장 기업 프로파일

  • Cybex International
  • Herbalife Nutrition Ltd.
  • NutriSystem, Inc
  • Life Fitness
  • Technogym SpA
  • Weight Watchers International Inc.
  • Aspire Bariatrics
  • Jenny Craig Inc.
  • Gold's Gym International, Inc.
  • Glanbia Plc.
  • GNC Holdings Inc.
BJH 24.06.25

The weight management market is expected to grow at a CAGR of 6.77% over the forecast period to reach a market size of US$386.542 billion in 2029, up from US$244.379 billion in 2022.

This market comprises various segments like special diets, equipment, and services that, separately or combined, help in the weight management of people. Over the years, the changing living patterns and habits have driven us toward the need to adopt a healthy lifestyle. People are becoming more conscious about their health and well-being, which is expected to drive the demand for the weight management market.

Besides that, growing concerns about the high rate of obesity and cardiovascular diseases have propelled people to opt for healthy practices, which holds a great opportunity for the weight management market. Some of the market restraints include the high cost of equipment and special diets offered under weight management programs. Regulations related to dietary supplements and other weight management diet products due to the possibilities of health effects can also affect the market growth in the long run.

Market Drivers:

  • The rise of health concerns like obesity is anticipated to propel the weight management market growth.

Urbanization and development have severely affected the dietary and living patterns of the people. With the high consumption of junk food, low physical workout, increasing consumption of tobacco, smoking, etc., problems like obesity and CVD have increased significantly over the years. Obesity is a disease that arises from the excessive accumulation of fat inside the body.

This problem arises when the calorie intake by the body severely exceeds the calories burned by it. According to WHO, obesity has nearly tripled since 1975, and around 39 million children under the age of 5 were obese or overweight in 2020. These concerns are alarming and thereby call for weight management adoption.

If not controlled, Obesity can give rise to several diseases like cardiovascular diseases, high blood pressure, dyslipidemia, diabetes, hypertension, sleep disorders, and certain cancers as well. This is a major concern because cardiovascular disease is the leading cause of death around the globe. According to WHO, CVDs take around an estimated 17.9 million lives each year, which nearly makes up 32% of the deaths worldwide.

  • Growing awareness is expected to boost the weight management market.

With the growing literacy rate and increasing awareness programs by governments, NGOs, and other public institutions, the weight management market is expected to drive in the coming years. Growing pollution, health effects from active and passive smoking, lack of physical workout, hectic urban life, etc., have laid the people's focus on physical maintenance and healthy aging.

With the growing disposable income, people have started adopting weight management diets and workouts and have become more aware of self-care, and these factors combined are expected to give a boost to the weight management market.

The role of AI is anticipated in the surge of the weight management market growth.

Artificial Intelligence (AI) has become a part of almost every sector and industry around the globe, and its inclusion in weight management is something noteworthy. Weight management-specific companies today are focusing on the power of AI to deliver easy-to-adapt weight-management mechanisms.

These AI-powered programs tend to become popular among the people with the growing advancement. For instance, recently, CSIRO Total Wellbeing Diet launched Hope, an AI weight loss coach that uses psychological techniques to motivate people during workouts and diets. Therefore, including AI in this market holds an excellent perspective for the weight management market development.

Market Restraint:

  • High prices of special diets could hinder the weight management market growth.

It has been observed that special diets like low-carb diets, ketogenic diets, low-fat diets, etc., mapped by the companies are generally very expensive. These diets include particular vitamin and protein products that are generally expensive and difficult to purchase by lower and middle-income people. To compensate for the loss, these people opt for free and low-cost weight management techniques like walks, jogging, exercise, Ayurveda, yoga, etc. This is expected to create some market restraints in the coming years.

  • Increasing regulation over the market could hamper the market growth.

Currently, the weight management market stands a chance to apply stringent regulations to keep a regular check on the market. This is because, in the past, several fraud diets, supplements, and food meals that claimed to reduce the weight of people showed many side effects as well, like nausea, headache, allergies, etc. This has called for the need to strictly regulate the market, which can hamper the market growth as well.

Key Developments:

  • September 2023- Herbalife was named the official nutrition partner for the Ketchum-Downtown YMCA Stair Climb in Los Angeles for the tenth year in a row. The event, which takes place on the 30th anniversary of the YMCA (Young Men's Christian Association) Stair Climb & Urban Hike, supports over 3,000 participants who complete the 75-flight ascent to the top of the U.S. Bank Tower. Herbalife provides products from its Herbalife24 sports line to ensure proper hydration and nutrients. The event raises funds for YMCA community programs, including those fighting obesity.
  • May 2023- Nutrisystem(R), a division of Wellful, Inc., is a leading provider of health and wellness and weight loss solutions. The company helped millions of people lose weight through clinically proven weight loss science. Nutrisystem's eCommerce model, which has been successful for over 20 years, offers affordable, convenient, and flexible weight loss plans and support to millions of Americans. The company was one of the first weight loss companies to shift from brick-and-mortar to an eCommerce company, understanding that customers wanted support in the privacy of their own homes with nutritious meals delivered to their door. This model continues to bring great value to customers today.
  • February 2023- Kainos Capital LP, a private equity firm focusing on food and consumer products and services, closed its largest investment vehicle, Kainos Capital Partners III LP, with over $1 billion in capital commitments. The fund aims to build strategically relevant food and consumer companies by implementing Change Capital initiatives and leveraging industry experience and relationships. The firm has a long history of investing in the food and consumer industry, with many partners having been industry leaders or senior leaders before joining.

Segmentation:

By Diet

  • Food and Meals
  • Beverages
  • Supplements

By Equipment

  • Fitness Equipment
  • Surgical Equipment
  • Others

By Service

  • Fitness Centers
  • Consulting Services
  • Online Weight Programs

By Delivery Channel

  • Online
  • Offline

By Geography

  • North America
  • USA
  • Canada
  • Mexico
  • South America
  • Brazil
  • Argentina
  • Others
  • Europe
  • U.K.
  • Germany
  • France
  • Others
  • Middle East and Africa
  • UAE
  • South Africa
  • Israel
  • Saudi Arabia
  • Others
  • Asia-Pacific
  • China
  • Japan
  • India
  • Australia
  • Taiwan
  • South Korea
  • Others

TABLE OF CONTENTS

1. INTRODUCTION

  • 1.1. Market Overview
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Scope of the Study
  • 1.4. Market Segmentation
  • 1.5. Currency
  • 1.6. Assumptions
  • 1.7. Base and Forecast Years Timeline
  • 1.8. Key Benefits to the Stakeholder

2. RESEARCH METHODOLOGY

  • 2.1. Research Design
  • 2.2. Research Processes

3. EXECUTIVE SUMMARY

  • 3.1. Key Findings

4. MARKET DYNAMICS

  • 4.1. Market Drivers
  • 4.2. Market Restraints
  • 4.3. Porter's Five Forces Analysis
    • 4.3.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.3.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.3.3. Threat of New Entrants
    • 4.3.4. Threat of Substitutes
    • 4.3.5. Competitive Rivalry in the Industry
  • 4.4. Industry Value Chain Analysis
  • 4.5. Analyst View

5. WEIGHT MANAGEMENT MARKET BY DIET

  • 5.1. Introduction
  • 5.2. Food and Meals
    • 5.2.1. Market Opportunities and Trends
    • 5.2.2. Growth Prospects
    • 5.2.3. Geographic Lucrativeness
  • 5.3. Beverages
    • 5.3.1. Market Opportunities and Trends
    • 5.3.2. Growth Prospects
    • 5.3.3. Geographic Lucrativeness
  • 5.4. Supplements
    • 5.4.1. Market Opportunities and Trends
    • 5.4.2. Growth Prospects
    • 5.4.3. Geographic Lucrativeness

6. WEIGHT MANAGEMENT MARKET BY EQUIPMENT

  • 6.1. Introduction
  • 6.2. Fitness Equipment
    • 6.2.1. Market Opportunities and Trends
    • 6.2.2. Growth Prospects
    • 6.2.3. Geographic Lucrativeness
  • 6.3. Surgical Equipment
    • 6.3.1. Market Opportunities and Trends
    • 6.3.2. Growth Prospects
    • 6.3.3. Geographic Lucrativeness
  • 6.4. Others
    • 6.4.1. Market Opportunities and Trends
    • 6.4.2. Growth Prospects
    • 6.4.3. Geographic Lucrativeness

7. WEIGHT MANAGEMENT MARKET BY SERVICES

  • 7.1. Introduction
  • 7.2. Fitness Centers
    • 7.2.1. Market Opportunities and Trends
    • 7.2.2. Growth Prospects
    • 7.2.3. Geographic Lucrativeness
  • 7.3. Consulting Services
    • 7.3.1. Market Opportunities and Trends
    • 7.3.2. Growth Prospects
    • 7.3.3. Geographic Lucrativeness
  • 7.4. Online Weight Programs
    • 7.4.1. Market Opportunities and Trends
    • 7.4.2. Growth Prospects
    • 7.4.3. Geographic Lucrativeness

8. WEIGHT MANAGEMENT MARKET BY DELIVERY CHANNEL

  • 8.1. Introduction
  • 8.2. Online
    • 8.2.1. Market Opportunities and Trends
    • 8.2.2. Growth Prospects
    • 8.2.3. Geographic Lucrativeness
  • 8.3. Offline
    • 8.3.1. Market Opportunities and Trends
    • 8.3.2. Growth Prospects
    • 8.3.3. Geographic Lucrativeness

9. WEIGHT MANAGEMENT MARKET BY GEOGRAPHY

  • 9.1. Introduction
  • 9.2. North America
    • 9.2.1. By Diet
    • 9.2.2. By Equipment
    • 9.2.3. By Services
    • 9.2.4. By Delivery Channel
    • 9.2.5. By Country
      • 9.2.5.1. USA
        • 9.2.5.1.1. Market Opportunities and Trends
        • 9.2.5.1.2. Growth Prospects
      • 9.2.5.2. Canada
        • 9.2.5.2.1. Market Opportunities and Trends
        • 9.2.5.2.2. Growth Prospects
      • 9.2.5.3. Mexico
        • 9.2.5.3.1. Market Opportunities and Trends
        • 9.2.5.3.2. Growth Prospects
  • 9.3. South America
    • 9.3.1. By Diet
    • 9.3.2. By Equipment
    • 9.3.3. By Services
    • 9.3.4. By Delivery Channel
    • 9.3.5. By Country
      • 9.3.5.1. Brazil
        • 9.3.5.1.1. Market Opportunities and Trends
        • 9.3.5.1.2. Growth Prospects
      • 9.3.5.2. Argentina
        • 9.3.5.2.1. Market Opportunities and Trends
        • 9.3.5.2.2. Growth Prospects
      • 9.3.5.3. Others
        • 9.3.5.3.1. Market Opportunities and Trends
        • 9.3.5.3.2. Growth Prospects
  • 9.4. Europe
    • 9.4.1. By Diet
    • 9.4.2. By Equipment
    • 9.4.3. By Services
    • 9.4.4. By Delivery Channel
    • 9.4.5. By Country
      • 9.4.5.1. U.K.
        • 9.4.5.1.1. Market Opportunities and Trends
        • 9.4.5.1.2. Growth Prospects
      • 9.4.5.2. Germany
        • 9.4.5.2.1. Market Opportunities and Trends
        • 9.4.5.2.2. Growth Prospects
      • 9.4.5.3. France
        • 9.4.5.3.1. Market Opportunities and Trends
        • 9.4.5.3.2. Growth Prospects
      • 9.4.5.4. Others
        • 9.4.5.4.1. Market Opportunities and Trends
        • 9.4.5.4.2. Growth Prospects
  • 9.5. Middle East and Africa
    • 9.5.1. By Diet
    • 9.5.2. By Equipment
    • 9.5.3. By Services
    • 9.5.4. By Delivery Channel
    • 9.5.5. By Country
      • 9.5.5.1. UAE
        • 9.5.5.1.1. Market Opportunities and Trends
        • 9.5.5.1.2. Growth Prospects
      • 9.5.5.2. South Africa
        • 9.5.5.2.1. Market Opportunities and Trends
        • 9.5.5.2.2. Growth Prospects
      • 9.5.5.3. Israel
        • 9.5.5.3.1. Market Opportunities and Trends
        • 9.5.5.3.2. Growth Prospects
      • 9.5.5.4. Saudi Arabia
        • 9.5.5.4.1. Market Opportunities and Trends
        • 9.5.5.4.2. Growth Prospects
      • 9.5.5.5. Others
        • 9.5.5.5.1. Market Opportunities and Trends
        • 9.5.5.5.2. Growth Prospects
  • 9.6. Asia Pacific
    • 9.6.1. By Diet
    • 9.6.2. By Equipment
    • 9.6.3. By Services
    • 9.6.4. By Delivery Channel
    • 9.6.5. By Country
      • 9.6.5.1. China
        • 9.6.5.1.1. Market Opportunities and Trends
        • 9.6.5.1.2. Growth Prospects
      • 9.6.5.2. Japan
        • 9.6.5.2.1. Market Opportunities and Trends
        • 9.6.5.2.2. Growth Prospects
      • 9.6.5.3. India
        • 9.6.5.3.1. Market Opportunities and Trends
        • 9.6.5.3.2. Growth Prospects
      • 9.6.5.4. Australia
        • 9.6.5.4.1. Market Opportunities and Trends
        • 9.6.5.4.2. Growth Prospects
      • 9.6.5.5. Taiwan
        • 9.6.5.5.1. Market Opportunities and Trends
        • 9.6.5.5.2. Growth Prospects
      • 9.6.5.6. South Korea
        • 9.6.5.6.1. Market Opportunities and Trends
        • 9.6.5.6.2. Growth Prospects
      • 9.6.5.7. Others
        • 9.6.5.7.1. Market Opportunities and Trends
        • 9.6.5.7.2. Growth Prospects

10. COMPETITIVE ENVIRONMENT AND ANALYSIS

  • 10.1. Major Players and Strategy Analysis
  • 10.2. Market Share Analysis
  • 10.3. Mergers, Acquisitions, Agreements, and Collaborations
  • 10.4. Competitive Dashboard

11. COMPANY PROFILES

  • 11.1. Cybex International
  • 11.2. Herbalife Nutrition Ltd.
  • 11.3. NutriSystem, Inc
  • 11.4. Life Fitness
  • 11.5. Technogym SpA
  • 11.6. Weight Watchers International Inc.
  • 11.7. Aspire Bariatrics
  • 11.8. Jenny Craig Inc.
  • 11.9. Gold's Gym International, Inc.
  • 11.10. Glanbia Plc.
  • 11.11. GNC Holdings Inc.
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