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세계의 의류 및 비의류 제조업 업계 연감(2020-2029년)

Apparel & Non-Apparel Manufacturing Global Industry Almanac 2020-2029

발행일: | 리서치사: MarketLine | 페이지 정보: 영문 708 Pages | 배송안내 : 즉시배송

    
    
    



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요약

세계 의류 및 비의류 제조 산업 산업 프로파일은 시장 규모(가치 및 2029년까지 예측)를 포함한 전체 시장 규모(가치 및 2029년까지 예측)에 대한 정량적 및 정량적 요약 정보를 제공합니다. 또한 주요 기업 주요 재무 지표 및 시장 경쟁 압력 분석도 제공합니다.

주요 하이라이트

의류 및 비의류 제조 시장은 의류 제품과 비의류 제품으로 구분됩니다. 의류 분야에는 남성복, 여성복, 아동복이 포함됩니다. 가죽, 신발, 액세서리는 포함되지 않습니다. 비의류 제품에는 카펫, 매트, 러그, 타일 카펫, 섬유, 부드러운 가구(욕실 섬유, 침구, 쿠션, 이불, 이불, 해먹, 테이블 린넨, 가구 커버, 도어 매트), 창문용 커튼 등 비의류용 섬유가 포함됩니다.

남성복에는 비즈니스 정장, 셔츠, 티셔츠, 바지/바지(캐주얼 바지/치노팬츠 포함), 청바지, 반바지, 재킷/블레이저, 코트, 조끼, 점퍼, 스웨트셔츠/후드티, 풀오버, 저지, 카디건, 남성 속옷(조끼, 바지, 양말), 남성 나이트웨어, 기타 지방의상 및 민족의상 등 남성을 위해 디자인된 모든 의류가 포함됩니다. 바지, 양말), 남성 잠옷, 기타 지방의상 및 민족의상을 포함한 남성 아우터웨어 등 남성을 위해 디자인된 모든 의류가 포함됩니다. 또한 스포츠웨어, 작업복, 팬시 드레스도 포함됩니다. 여성복에는 드레스, 재킷/블레이저, 코트, 점퍼, 숄더백/가디건, 스웨트셔츠/후드티, 풀오버, 저지, 청바지, 레깅스/제깅스, 셔츠, 티셔츠, 블라우스, 반바지, 바지/바지, 스커트, 비즈니스 정장, 탑, 상의, 캐미, 바지, 스커트, 비즈니스 정장, 상의,... 조끼, 캐미, 탱크탑, 여성 속옷, 튜닉, 여성용 잠옷, 여성용 잠옷, 사리 등 지역 및 민족의상을 포함한 기타 여성용 겉옷 등 여성용으로 디자인된 의류를 포함합니다. 모든 스포츠웨어를 포함합니다. 또한, 작업복과 가면을 포함합니다. 아동복에는 유아복, 남아용 캐주얼, 남아용 학교복, 남아용 속옷(조끼, 바지, 양말) 및 잠옷, 남아용 정장, 지역 및 국가 의상을 포함한 남아용 겉옷 등 0세부터 15세까지의 어린이를 위한 의류가 포함됩니다. 여아 캐주얼웨어, 여아 스쿨웨어, 여아 속옷(니커즈, 브래지어, 조끼, 양말, 타이츠) 및 잠옷, 여아 정장(행사복), 사리 등 지역 및 민족의상을 포함한 여아 겉옷, 유아복 등이 있습니다. 또한, 스포츠웨어 및 복장용품도 포함됩니다.

모든 시장 데이터와 예측은 명목가격을 기준으로 하며, 본 보고서 작성에 사용된 모든 통화 환산은 연평균 환율을 사용하여 계산되었습니다. 아르헨티나, 튀르키예, 나이지리아, 이집트, 러시아 등 일부 국가에서는 USD 가치가 하락하는 추세를 보일 수 있습니다. 이는 주로 환율의 영향을 고려했기 때문입니다.

세계 의류 및 비의류 제조 시장은 2024년 1조 2,016억 7,410만 달러의 매출을 기록했으며, 2019년부터 2024년까지 연평균 성장률(CAGR)은 1.7%를 보였습니다.

2024년 의류 분야는 전체 시장의 80.4%에 해당하는 9,666억 5,910만 달러의 총 매출을 기록해 가장 큰 비중을 차지했습니다.

2024년 전 세계 의류 및 비의류 제조업 시장 규모는 0.4% 성장할 것으로 예측됩니다. 환경보호를 중시하는 소비자들에 힘입어 지속가능성과 친환경 패션에 대한 관심이 높아짐에 따라 제조업체들은 친환경적인 방법과 소재를 채택하고, 지속가능한 제품에 대한 수요가 증가하고 있습니다.GlobalData에 따르면, 프랑스 친환경 패션 시장 규모는 2024년 33억 1,660만 달러로 전년 대비 2.6% 증가했습니다.

목차

제1장 주요 요약

  • 시장가치
  • 시장가치 예측
  • 카테고리 세분화
  • 지역 세분화
  • 경쟁 구도

제2장 서론

제3장 세계의 의류 및 비의류 제조업

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five Forces 분석

제4장 거시경제 지표

  • 국가별 데이터

제5장 아시아태평양의 의류 및 비의류 제조업

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five Forces 분석

제6장 유럽의 의류 및 비의류 제조업

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five Forces 분석

제7장 거시경제 지표

  • 국가별 데이터

제8장 프랑스의 의류 및 비의류 제조업

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five Forces 분석

제9장 거시경제 지표

  • 국가별 데이터

제10장 독일의 의류 및 비의류 제조업

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five Forces 분석

제11장 거시경제 지표

  • 국가별 데이터

제12장 호주의 의류 및 비의류 제조업

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five Forces 분석

제13장 거시경제 지표

  • 국가별 데이터

제14장 브라질의 의류 및 비의류 제조업

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five Forces 분석

제15장 거시경제 지표

  • 국가별 데이터

제16장 캐나다의 의류 및 비의류 제조업

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five Forces 분석

제17장 거시경제 지표

  • 국가별 데이터

제18장 중국의 의류 및 비의류 제조업

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five Forces 분석

제19장 거시경제 지표

  • 국가별 데이터

제20장 인도의 의류 및 비의류 제조업

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five Forces 분석

제21장 거시경제 지표

  • 국가별 데이터

제22장 인도네시아의 의류 및 비의류 제조업

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five Forces 분석

제23장 거시경제 지표

  • 국가별 데이터

제24장 이탈리아의 의류 및 비의류 제조업

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five Forces 분석

제25장 거시경제 지표

  • 국가별 데이터

제26장 일본의 의류 및 비의류 제조업

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five Forces 분석

제27장 거시경제 지표

  • 국가별 데이터

제28장 멕시코의 의류 및 비의류 제조업

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five Forces 분석

제29장 거시경제 지표

  • 국가별 데이터

제30장 네덜란드의 의류 및 비의류 제조업

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five Forces 분석

제31장 거시경제 지표

  • 국가별 데이터

제32장 북미의 의류 및 비의류 제조업

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five Forces 분석

제33장 러시아의 의류 및 비의류 제조업

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five Forces 분석

제34장 거시경제 지표

  • 국가별 데이터

제35장 스칸디나비아의 의류 및 비의류 제조업

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five Forces 분석

제36장 싱가포르의 의류 및 비의류 제조업

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five Forces 분석

제37장 거시경제 지표

  • 국가별 데이터

제38장 남아프리카공화국의 의류 및 비의류 제조업

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five Forces 분석

제39장 거시경제 지표

  • 국가별 데이터

제40장 한국의 의류 및 비의류 제조업

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five Forces 분석

제41장 거시경제 지표

  • 국가별 데이터

제42장 스페인의 의류 및 비의류 제조업

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five Forces 분석

제43장 거시경제 지표

  • 국가별 데이터

제44장 튀르키예의 의류 및 비의류 제조업

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five Forces 분석

제45장 거시경제 지표

  • 국가별 데이터

제46장 영국의 의류 및 비의류 제조업

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five Forces 분석

제47장 거시경제 지표

  • 국가별 데이터

제48장 미국의 의류 및 비의류 제조업

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five Forces 분석

제49장 거시경제 지표

  • 국가별 데이터

제50장 기업 개요

  • VF Corp
  • Shaw Industries Group Inc
  • Shenzhou International Group Holdings Ltd
  • Bosideng International Holdings Ltd
  • Aditya Birla Fashion and Retail Ltd
  • Crystal International Group Limited
  • Arvind Ltd
  • Raymond Ltd
  • adidas AG
  • GERRY WEBER International AG
  • Hermes International SA
  • John Smedley Ltd
  • Burberry Group Plc
  • LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SE
  • Christian Dior SE
  • Chanel S.A.
  • Kering SA
  • Puma SE
  • Hugo Boss AG
  • R.M. Williams
  • Thread Group Australia Pty Ltd
  • Waverley Mills Retail Pty Ltd
  • LP Garments Pty Ltd
  • Guararapes Confeccoes SA
  • Pettenati S.A. Industria Textil
  • Companhia Hering
  • Gildan Activewear Inc
  • Hanesbrands Inc
  • Jerico Sportswear Ltd
  • Canada Goose Holdings Inc
  • Zhejiang Semir Garment Co Ltd
  • Vardhman Textiles Ltd
  • Welspun Living Ltd
  • Alok Industries Ltd
  • PT. Pan Brothers Tbk
  • Busana Apparel Group
  • PT Sansan Saudaratex Jaya
  • PT Golden Flower
  • PRADA SpA
  • Ermenegildo Zegna NV
  • Giorgio Armani SpA
  • Guccio Gucci SpA
  • Fast Retailing Co Ltd
  • Wacoal Holdings Corp
  • TSI Holdings Co Ltd
  • GSI Creos Corp
  • Grupo Kaltex SA de CV
  • Grupo Denim SA de CV
  • Suitsupply B.V.
  • BYBORRE Holding BV
  • New Optimist BV
  • Arnheim Fashion Group BV
  • Ralph Lauren Corp
  • Gloria Jeans Corp ZAO
  • Faberlic
  • BTC Group OJSC
  • New Wave Group AB
  • Kvadrat A/S
  • MQ Holding AB
  • Hummel AS
  • Bodynits International Pte Ltd
  • GLG Corp Ltd
  • Crocodile International Pte Ltd
  • Teo Garments Corporation Pte Ltd.
  • Edcon Holdings(Proprietary) Limited
  • Foschini Group Ltd
  • Kingsgate Clothing Pty Ltd
  • FILA Holdings Corp
  • Youngone Corp
  • F&F Holdings Co Ltd
  • Handsome Corp.
  • Shinsung Tongsang Co., Ltd.
  • Industria de Diseno Textil SA
  • Adolfo Dominguez SA
  • Punto FA SL
  • Akcakaya Group Tekstil AS
  • Taha Holding AS
  • Koton Magazacilik Tekstil Sanayi ve Ticaret AS
  • James Johnston and Company of Elgin Ltd

제51장 부록

LSH 25.07.08

Summary

Global Apparel & Non-Apparel Manufacturing industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: Market size (value , and forecast to 2029). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the Market.

Key Highlights

Apparel & non-apparel manufacturing market is segmented into apparel and non-apparel products. Apparel segment includes menswear, womenswear, and childrenswear. It does not include leather, footwear, and accessories. Non-apparel products segment includes non-clothing textiles such as carpets, mats, rugs, carpet tiles, textiles and soft furnishings (bathroom textiles, beddings, cushions, futons, hammocks, table linen, furniture covers, doormats), and window curtains.

Menswear includes all clothing types designed for men, such as business suits, shirts, T-shirts, trousers/pants (including casual slacks/chinos), jeans, shorts, jackets/blazers, coats, vests, jumpers, sweatshirts/hoodies, pullovers, jerseys, cardigans, men's underwear (Vests, underpants, socks), men's nightwear, and other men's outerwear including regional or national attire. Also, the segment includes all sportswear, workwear, and fancy dress. Womenswear includes clothing types designed for women, such as dresses, jackets/blazers, coats, jumpers, shrugs/cardigans, sweatshirts/hoodies, pullovers, jerseys, jeans, leggings/jeggings, shirts, T-shirts, blouses, shorts, trousers/pants, skirts, business suits, tops, vests, camis, tanks, women's underwear, tunics, women's nightwear, and other women's outerwear including regional and national attire, such as saris. Includes all sportswear. Also, the segment includes all workwear and fancy dress. Children's wear includes all clothing designed for children between the ages of 0-15, such as baby clothing, boy's casualwear, boy's school wear, boy's underwear (vests, underpants, socks) and nightwear, boy's formalwear-occasion, boy's outerwear including regional or national attire, girl's casualwear, girl' school wear, girl's underwear (knickers, bras, vests, socks and tights) and nightwear, girl's formalwear-occasion, girl's outerwear including regional and national attire, such as saris, and toddler clothing. Also, the segment includes all sportswear and fancy dress.

All market data and forecasts are based on nominal prices and all currency conversions used in the creation of this report have been calculated using yearly annual average exchange rates. The USD values may show a declining trend for few countries such as Argentina, Turkey, Nigeria, Egypt, and Russia. This is primarily because of the impact of exchange rates considered.

The global apparel & non-apparel manufacturing market recorded revenues of $1,201,674.1 million in 2024, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 1.7% between 2019 and 2024.

The apparel segment accounted for the market's largest proportion in 2024, with total revenues of $966,659.1 million, equivalent to 80.4% of the market's overall value.

The global apparel & non-apparel manufacturing market value grew by 0.4% in 2024. The rising emphasis on sustainability and green fashion, driven by eco-conscious consumers, pushes manufacturers to adopt environmentally friendly practices and materials, boosting demand for sustainable products. According to GlobalData, the France green fashion market value stood at $3,316.6 million in 2024, an increase of 2.6% from the previous year.

Scope

  • Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the global apparel & non-apparel manufacturing Market
  • Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the global apparel & non-apparel manufacturing Market
  • Leading company profiles reveal details of key apparel & non-apparel manufacturing Market players' global operations and financial performance
  • Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the global apparel & non-apparel manufacturing Market with five year forecasts
  • Macroeconomic indicators provide insight into general trends within the Asia-Pacific economy

Reasons to Buy

  • What was the size of the global apparel & non-apparel manufacturing Market by value in 2024?
  • What will be the size of the global apparel & non-apparel manufacturing Market in 2029?
  • What factors are affecting the strength of competition in the global apparel & non-apparel manufacturing Market?
  • How has the Market performed over the last five years?
  • What are the main segments that make up the global apparel & non-apparel manufacturing Market?

Table of Contents

1 EXECUTIVE SUMMARY

  • 1.1. Market value
  • 1.2. Market value forecast
  • 1.3. Category segmentation
  • 1.4. Geography segmentation
  • 1.5. Competitive landscape

2 Introduction

  • 2.1. What is this report about?
  • 2.2. Who is the target reader?
  • 2.3. How to use this report
  • 2.4. Definitions

3 Global Apparel & Non-Apparel Manufacturing

  • 3.1. Market Overview
  • 3.2. Market Data
  • 3.3. Market Segmentation
  • 3.4. Market outlook
  • 3.5. Five forces analysis

4 Macroeconomic Indicators

  • 4.1. Country data

5 Apparel & Non-Apparel Manufacturing in Asia-Pacific

  • 5.1. Market Overview
  • 5.2. Market Data
  • 5.3. Market Segmentation
  • 5.4. Market outlook
  • 5.5. Five forces analysis

6 Apparel & Non-Apparel Manufacturing in Europe

  • 6.1. Market Overview
  • 6.2. Market Data
  • 6.3. Market Segmentation
  • 6.4. Market outlook
  • 6.5. Five forces analysis

7 Macroeconomic Indicators

  • 7.1. Country data

8 Apparel & Non-Apparel Manufacturing in France

  • 8.1. Market Overview
  • 8.2. Market Data
  • 8.3. Market Segmentation
  • 8.4. Market outlook
  • 8.5. Five forces analysis

9 Macroeconomic Indicators

  • 9.1. Country data

10 Apparel & Non-Apparel Manufacturing in Germany

  • 10.1. Market Overview
  • 10.2. Market Data
  • 10.3. Market Segmentation
  • 10.4. Market outlook
  • 10.5. Five forces analysis

11 Macroeconomic Indicators

  • 11.1. Country data

12 Apparel & Non-Apparel Manufacturing in Australia

  • 12.1. Market Overview
  • 12.2. Market Data
  • 12.3. Market Segmentation
  • 12.4. Market outlook
  • 12.5. Five forces analysis

13 Macroeconomic Indicators

  • 13.1. Country data

14 Apparel & Non-Apparel Manufacturing in Brazil

  • 14.1. Market Overview
  • 14.2. Market Data
  • 14.3. Market Segmentation
  • 14.4. Market outlook
  • 14.5. Five forces analysis

15 Macroeconomic Indicators

  • 15.1. Country data

16 Apparel & Non-Apparel Manufacturing in Canada

  • 16.1. Market Overview
  • 16.2. Market Data
  • 16.3. Market Segmentation
  • 16.4. Market outlook
  • 16.5. Five forces analysis

17 Macroeconomic Indicators

  • 17.1. Country data

18 Apparel & Non-Apparel Manufacturing in China

  • 18.1. Market Overview
  • 18.2. Market Data
  • 18.3. Market Segmentation
  • 18.4. Market outlook
  • 18.5. Five forces analysis

19 Macroeconomic Indicators

  • 19.1. Country data

20 Apparel & Non-Apparel Manufacturing in India

  • 20.1. Market Overview
  • 20.2. Market Data
  • 20.3. Market Segmentation
  • 20.4. Market outlook
  • 20.5. Five forces analysis

21 Macroeconomic Indicators

  • 21.1. Country data

22 Apparel & Non-Apparel Manufacturing in Indonesia

  • 22.1. Market Overview
  • 22.2. Market Data
  • 22.3. Market Segmentation
  • 22.4. Market outlook
  • 22.5. Five forces analysis

23 Macroeconomic Indicators

  • 23.1. Country data

24 Apparel & Non-Apparel Manufacturing in Italy

  • 24.1. Market Overview
  • 24.2. Market Data
  • 24.3. Market Segmentation
  • 24.4. Market outlook
  • 24.5. Five forces analysis

25 Macroeconomic Indicators

  • 25.1. Country data

26 Apparel & Non-Apparel Manufacturing in Japan

  • 26.1. Market Overview
  • 26.2. Market Data
  • 26.3. Market Segmentation
  • 26.4. Market outlook
  • 26.5. Five forces analysis

27 Macroeconomic Indicators

  • 27.1. Country data

28 Apparel & Non-Apparel Manufacturing in Mexico

  • 28.1. Market Overview
  • 28.2. Market Data
  • 28.3. Market Segmentation
  • 28.4. Market outlook
  • 28.5. Five forces analysis

29 Macroeconomic Indicators

  • 29.1. Country data

30 Apparel & Non-Apparel Manufacturing in The Netherlands

  • 30.1. Market Overview
  • 30.2. Market Data
  • 30.3. Market Segmentation
  • 30.4. Market outlook
  • 30.5. Five forces analysis

31 Macroeconomic Indicators

  • 31.1. Country data

32 Apparel & Non-Apparel Manufacturing in North America

  • 32.1. Market Overview
  • 32.2. Market Data
  • 32.3. Market Segmentation
  • 32.4. Market outlook
  • 32.5. Five forces analysis

33 Apparel & Non-Apparel Manufacturing in Russia

  • 33.1. Market Overview
  • 33.2. Market Data
  • 33.3. Market Segmentation
  • 33.4. Market outlook
  • 33.5. Five forces analysis

34 Macroeconomic Indicators

  • 34.1. Country data

35 Apparel & Non-Apparel Manufacturing in Scandinavia

  • 35.1. Market Overview
  • 35.2. Market Data
  • 35.3. Market Segmentation
  • 35.4. Market outlook
  • 35.5. Five forces analysis

36 Apparel & Non-Apparel Manufacturing in Singapore

  • 36.1. Market Overview
  • 36.2. Market Data
  • 36.3. Market Segmentation
  • 36.4. Market outlook
  • 36.5. Five forces analysis

37 Macroeconomic Indicators

  • 37.1. Country data

38 Apparel & Non-Apparel Manufacturing in South Africa

  • 38.1. Market Overview
  • 38.2. Market Data
  • 38.3. Market Segmentation
  • 38.4. Market outlook
  • 38.5. Five forces analysis

39 Macroeconomic Indicators

  • 39.1. Country data

40 Apparel & Non-Apparel Manufacturing in South Korea

  • 40.1. Market Overview
  • 40.2. Market Data
  • 40.3. Market Segmentation
  • 40.4. Market outlook
  • 40.5. Five forces analysis

41 Macroeconomic Indicators

  • 41.1. Country data

42 Apparel & Non-Apparel Manufacturing in Spain

  • 42.1. Market Overview
  • 42.2. Market Data
  • 42.3. Market Segmentation
  • 42.4. Market outlook
  • 42.5. Five forces analysis

43 Macroeconomic Indicators

  • 43.1. Country data

44 Apparel & Non-Apparel Manufacturing in Turkey

  • 44.1. Market Overview
  • 44.2. Market Data
  • 44.3. Market Segmentation
  • 44.4. Market outlook
  • 44.5. Five forces analysis

45 Macroeconomic Indicators

  • 45.1. Country data

46 Apparel & Non-Apparel Manufacturing in The United Kingdom

  • 46.1. Market Overview
  • 46.2. Market Data
  • 46.3. Market Segmentation
  • 46.4. Market outlook
  • 46.5. Five forces analysis

47 Macroeconomic Indicators

  • 47.1. Country data

48 Apparel & Non-Apparel Manufacturing in The United States

  • 48.1. Market Overview
  • 48.2. Market Data
  • 48.3. Market Segmentation
  • 48.4. Market outlook
  • 48.5. Five forces analysis

49 Macroeconomic Indicators

  • 49.1. Country data

50 Company Profiles

  • 50.1. VF Corp
  • 50.2. Shaw Industries Group Inc
  • 50.3. Shenzhou International Group Holdings Ltd
  • 50.4. Bosideng International Holdings Ltd
  • 50.5. Aditya Birla Fashion and Retail Ltd
  • 50.6. Crystal International Group Limited
  • 50.7. Arvind Ltd
  • 50.8. Raymond Ltd
  • 50.9. adidas AG
  • 50.10. GERRY WEBER International AG
  • 50.11. Hermes International SA
  • 50.12. John Smedley Ltd
  • 50.13. Burberry Group Plc
  • 50.14. LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SE
  • 50.15. Christian Dior SE
  • 50.16. Chanel S.A.
  • 50.17. Kering SA
  • 50.18. Puma SE
  • 50.19. Hugo Boss AG
  • 50.20. R.M. Williams
  • 50.21. Thread Group Australia Pty Ltd
  • 50.22. Waverley Mills Retail Pty Ltd
  • 50.23. LP Garments Pty Ltd
  • 50.24. Guararapes Confeccoes SA
  • 50.25. Pettenati S.A. Industria Textil
  • 50.26. Companhia Hering
  • 50.27. Gildan Activewear Inc
  • 50.28. Hanesbrands Inc
  • 50.29. Jerico Sportswear Ltd
  • 50.30. Canada Goose Holdings Inc
  • 50.31. Zhejiang Semir Garment Co Ltd
  • 50.32. Vardhman Textiles Ltd
  • 50.33. Welspun Living Ltd
  • 50.34. Alok Industries Ltd
  • 50.35. PT. Pan Brothers Tbk
  • 50.36. Busana Apparel Group
  • 50.37. PT Sansan Saudaratex Jaya
  • 50.38. PT Golden Flower
  • 50.39. PRADA SpA
  • 50.40. Ermenegildo Zegna NV
  • 50.41. Giorgio Armani SpA
  • 50.42. Guccio Gucci SpA
  • 50.43. Fast Retailing Co Ltd
  • 50.44. Wacoal Holdings Corp
  • 50.45. TSI Holdings Co Ltd
  • 50.46. GSI Creos Corp
  • 50.47. Grupo Kaltex SA de CV
  • 50.48. Grupo Denim SA de CV
  • 50.49. Suitsupply B.V.
  • 50.50. BYBORRE Holding BV
  • 50.51. New Optimist BV
  • 50.52. Arnheim Fashion Group BV
  • 50.53. Ralph Lauren Corp
  • 50.54. Gloria Jeans Corp ZAO
  • 50.55. Faberlic
  • 50.56. BTC Group OJSC
  • 50.57. New Wave Group AB
  • 50.58. Kvadrat A/S
  • 50.59. MQ Holding AB
  • 50.60. Hummel AS
  • 50.61. Bodynits International Pte Ltd
  • 50.62. GLG Corp Ltd
  • 50.63. Crocodile International Pte Ltd
  • 50.64. Teo Garments Corporation Pte Ltd.
  • 50.65. Edcon Holdings (Proprietary) Limited
  • 50.66. Foschini Group Ltd
  • 50.67. Kingsgate Clothing Pty Ltd
  • 50.68. FILA Holdings Corp
  • 50.69. Youngone Corp
  • 50.70. F&F Holdings Co Ltd
  • 50.71. Handsome Corp.
  • 50.72. Shinsung Tongsang Co., Ltd.
  • 50.73. Industria de Diseno Textil SA
  • 50.74. Adolfo Dominguez SA
  • 50.75. Punto FA SL
  • 50.76. Akcakaya Group Tekstil AS
  • 50.77. Taha Holding AS
  • 50.78. Koton Magazacilik Tekstil Sanayi ve Ticaret AS
  • 50.79. James Johnston and Company of Elgin Ltd

51 Appendix

  • 51.1. Methodology
  • 51.2. About MarketLine
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