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세계의 신차 업계 연감(2020-2029년)

New Cars Global Industry Almanac 2020-2029

발행일: | 리서치사: MarketLine | 페이지 정보: 영문 662 Pages | 배송안내 : 즉시배송

    
    
    



※ 본 상품은 영문 자료로 한글과 영문 목차에 불일치하는 내용이 있을 경우 영문을 우선합니다. 정확한 검토를 위해 영문 목차를 참고해주시기 바랍니다.

요약

세계의 신차 산업 프로파일은 시장 점유율, 시장 규모(가치 및 수량 및 2029년까지의 예측) 등 시장 규모에 대한 기본적이고 양적인 요약 정보를 제공합니다. 또한 주요 기업의 주요 재무지표와 시장 경쟁 압력 분석 등의 정보도 함께 제공합니다.

주요 하이라이트

신차 시장에는 신차 승용차 소매 판매/등록 대수가 포함됩니다. 승용차 범위에는 세단, 해치백, SUV, 4x4, 소형 픽업트럭이 포함됩니다. 시장 판매량은 1년간 판매된 승용차 총 대수를 의미하며, 시장 가치는 평균 소매 판매가격에 시장 판매량을 곱하여 산출됩니다.

모든 시장 데이터와 예측은 명목가격을 기준으로 하며, 이 보고서 작성에 사용된 모든 통화 환산은 연간 평균 환율을 사용하여 계산되었습니다. 달러화 동향은 아르헨티나, 튀르키예, 나이지리아, 이집트, 러시아 등 일부 국가에서 감소 추세를 보일 수 있습니다. 이는 주로 환율의 영향을 고려했기 때문입니다.

세계 신차 시장의 2024년 매출액은 2조 4,442억 달러를 기록하며, 2019-2024년 연평균 성장률(CAGR)은 마이너스 0.2%를 나타냈습니다.

시장 소비량은 2019-2024년 연평균 0.2%의 마이너스 성장률로 감소하여 2024년에는 총 7,076만 5,064대에 달했습니다.

2024년 세계 신차 시장에서는 아시아태평양이 44.6%의 점유율로 가장 큰 시장을 차지했습니다. 이어 북미가 30.0%, 유럽이 20.2%로 뒤를 이었습니다.

목차

제1장 개요

제2장 서론

제3장 세계의 신차

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five Forces 분석

제4장 거시경제 지표

  • 국가별 데이터

제5장 아시아태평양의 신차

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five Forces 분석

제6장 유럽의 신차

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five Forces 분석

제7장 거시경제 지표

  • 국가별 데이터

제8장 핀란드 신차

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five Forces 분석

제9장 거시경제 지표

  • 국가별 데이터

제10장 프랑스의 신차

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five Forces 분석

제11장 거시경제 지표

  • 국가별 데이터

제12장 독일의 신차

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five Forces 분석

제13장 거시경제 지표

  • 국가별 데이터

제14장 인도의 신차

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five Forces 분석

제15장 거시경제 지표

  • 국가별 데이터

제16장 인도네시아의 신차

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five Forces 분석

제17장 거시경제 지표

  • 국가별 데이터

제18장 이탈리아의 신차

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five Forces 분석

제19장 거시경제 지표

  • 국가별 데이터

제20장 일본의 신차

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five Forces 분석

제21장 거시경제 지표

  • 국가별 데이터

제22장 멕시코의 신차

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five Forces 분석

제23장 거시경제 지표

  • 국가별 데이터

제24장 네덜란드 신차

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five Forces 분석

제25장 거시경제 지표

  • 국가별 데이터

제26장 북미의 신차

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five Forces 분석

제27장 노르웨이 신차

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five Forces 분석

제28장 거시경제 지표

  • 국가별 데이터

제29장 러시아의 신차

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five Forces 분석

제30장 거시경제 지표

  • 국가별 데이터

제31장 싱가포르의 신차

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five Forces 분석

제32장 거시경제 지표

  • 국가별 데이터

제33장 남아프리카공화국의 신차

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five Forces 분석

제34장 거시경제 지표

  • 국가별 데이터

제35장 한국의 신차

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five Forces 분석

제36장 거시경제 지표

  • 국가별 데이터

제37장 스페인의 신차

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five Forces 분석

제38장 거시경제 지표

  • 국가별 데이터

제39장 스웨덴 신차

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five Forces 분석

제40장 거시경제 지표

  • 국가별 데이터

제41장 터키의 신차

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five Forces 분석

제42장 거시경제 지표

  • 국가별 데이터

제43장 영국의 신차

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five Forces 분석

제44장 거시경제 지표

  • 국가별 데이터

제45장 미국의 신형차

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five Forces 분석

제46장 거시경제 지표

  • 국가별 데이터

제47장 호주의 신차

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five Forces 분석

제48장 거시경제 지표

  • 국가별 데이터

제49장 브라질의 신차

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five Forces 분석

제50장 거시경제 지표

  • 국가별 데이터

제51장 캐나다의 신차

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five Forces 분석

제52장 거시경제 지표

  • 국가별 데이터

제53장 중국의 신차

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five Forces 분석

제54장 거시경제 지표

  • 국가별 데이터

제55장 덴마크 신차

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five Forces 분석

제56장 거시경제 지표

  • 국가별 데이터

제57장 기업 개요

제58장 부록

KSA 25.11.12

Summary

Global New Cars industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market share, market size (value and volume , and forecast to 2029). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

New cars market includes retail sales/registrations of new passenger cars. The scope of passenger cars covers saloons, hatchbacks, SUVs, 4x4s, and light pickup vehicles. Market volume refers to the total number of cars sold in a year, while market value is calculated by multiplying the average retail selling price with the market volume.

All market data and forecasts are based on nominal prices and all currency conversions used in the creation of this report have been calculated using yearly annual average exchange rates. The USD values may show a declining trend for few countries such as Argentina, Turkey, Nigeria, Egypt, and Russia. This is primarily because of the impact of exchange rates considered.

The global new cars market recorded revenues of $2,444.2 billion in 2024, representing a negative compound annual growth rate (CAGR) of 0.2% between 2019 and 2024.

Market consumption volumes declined with a negative CAGR of 0.2% between 2019 and 2024, reaching a total of 70,765,064.0 units in 2024.

In 2024, the Asia-Pacific region accounted for the largest market in the global new cars market with a share of 44.6%. It was followed by North America and Europe with a share of 30.0% and 20.2% respectively.

Scope

  • Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, and leading players in the global new cars market
  • Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the global new cars market
  • Leading company profiles reveal details of key new cars market players' global operations and financial performance
  • Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the global new cars market with five year forecasts by both value and volume

Reasons to Buy

  • What was the size of the global new cars market by value in 2024?
  • What will be the size of the global new cars market in 2029?
  • What factors are affecting the strength of competition in the global new cars market?
  • How has the market performed over the last five years?
  • Who are the top competitors in the global new cars market?

Table of Contents

1 EXECUTIVE SUMMARY

  • 1.1. Market value
  • 1.2. Market value forecast
  • 1.3. Market volume
  • 1.4. Market volume forecast
  • 1.5. Geography segmentation
  • 1.6. Market share
  • 1.7. Competitive landscape

2 Introduction

  • 2.1. What is this report about?
  • 2.2. Who is the target reader?
  • 2.3. How to use this report
  • 2.4. Definitions

3 Global New Cars

  • 3.1. Market Overview
  • 3.2. Market Data
  • 3.3. Market Segmentation
  • 3.4. Market outlook
  • 3.5. Five forces analysis

4 Macroeconomic Indicators

  • 4.1. Country data

5 New Cars in Asia-Pacific

  • 5.1. Market Overview
  • 5.2. Market Data
  • 5.3. Market Segmentation
  • 5.4. Market outlook
  • 5.5. Five forces analysis

6 New Cars in Europe

  • 6.1. Market Overview
  • 6.2. Market Data
  • 6.3. Market Segmentation
  • 6.4. Market outlook
  • 6.5. Five forces analysis

7 Macroeconomic Indicators

  • 7.1. Country data

8 New Cars in Finland

  • 8.1. Market Overview
  • 8.2. Market Data
  • 8.3. Market Segmentation
  • 8.4. Market outlook
  • 8.5. Five forces analysis

9 Macroeconomic Indicators

  • 9.1. Country data

10 New Cars in France

  • 10.1. Market Overview
  • 10.2. Market Data
  • 10.3. Market Segmentation
  • 10.4. Market outlook
  • 10.5. Five forces analysis

11 Macroeconomic Indicators

  • 11.1. Country data

12 New Cars in Germany

  • 12.1. Market Overview
  • 12.2. Market Data
  • 12.3. Market Segmentation
  • 12.4. Market outlook
  • 12.5. Five forces analysis

13 Macroeconomic Indicators

  • 13.1. Country data

14 New Cars in India

  • 14.1. Market Overview
  • 14.2. Market Data
  • 14.3. Market Segmentation
  • 14.4. Market outlook
  • 14.5. Five forces analysis

15 Macroeconomic Indicators

  • 15.1. Country data

16 New Cars in Indonesia

  • 16.1. Market Overview
  • 16.2. Market Data
  • 16.3. Market Segmentation
  • 16.4. Market outlook
  • 16.5. Five forces analysis

17 Macroeconomic Indicators

  • 17.1. Country data

18 New Cars in Italy

  • 18.1. Market Overview
  • 18.2. Market Data
  • 18.3. Market Segmentation
  • 18.4. Market outlook
  • 18.5. Five forces analysis

19 Macroeconomic Indicators

  • 19.1. Country data

20 New Cars in Japan

  • 20.1. Market Overview
  • 20.2. Market Data
  • 20.3. Market Segmentation
  • 20.4. Market outlook
  • 20.5. Five forces analysis

21 Macroeconomic Indicators

  • 21.1. Country data

22 New Cars in Mexico

  • 22.1. Market Overview
  • 22.2. Market Data
  • 22.3. Market Segmentation
  • 22.4. Market outlook
  • 22.5. Five forces analysis

23 Macroeconomic Indicators

  • 23.1. Country data

24 New Cars in The Netherlands

  • 24.1. Market Overview
  • 24.2. Market Data
  • 24.3. Market Segmentation
  • 24.4. Market outlook
  • 24.5. Five forces analysis

25 Macroeconomic Indicators

  • 25.1. Country data

26 New Cars in North America

  • 26.1. Market Overview
  • 26.2. Market Data
  • 26.3. Market Segmentation
  • 26.4. Market outlook
  • 26.5. Five forces analysis

27 New Cars in Norway

  • 27.1. Market Overview
  • 27.2. Market Data
  • 27.3. Market Segmentation
  • 27.4. Market outlook
  • 27.5. Five forces analysis

28 Macroeconomic Indicators

  • 28.1. Country data

29 New Cars in Russia

  • 29.1. Market Overview
  • 29.2. Market Data
  • 29.3. Market Segmentation
  • 29.4. Market outlook
  • 29.5. Five forces analysis

30 Macroeconomic Indicators

  • 30.1. Country data

31 New Cars in Singapore

  • 31.1. Market Overview
  • 31.2. Market Data
  • 31.3. Market Segmentation
  • 31.4. Market outlook
  • 31.5. Five forces analysis

32 Macroeconomic Indicators

  • 32.1. Country data

33 New Cars in South Africa

  • 33.1. Market Overview
  • 33.2. Market Data
  • 33.3. Market Segmentation
  • 33.4. Market outlook
  • 33.5. Five forces analysis

34 Macroeconomic Indicators

  • 34.1. Country data

35 New Cars in South Korea

  • 35.1. Market Overview
  • 35.2. Market Data
  • 35.3. Market Segmentation
  • 35.4. Market outlook
  • 35.5. Five forces analysis

36 Macroeconomic Indicators

  • 36.1. Country data

37 New Cars in Spain

  • 37.1. Market Overview
  • 37.2. Market Data
  • 37.3. Market Segmentation
  • 37.4. Market outlook
  • 37.5. Five forces analysis

38 Macroeconomic Indicators

  • 38.1. Country data

39 New Cars in Sweden

  • 39.1. Market Overview
  • 39.2. Market Data
  • 39.3. Market Segmentation
  • 39.4. Market outlook
  • 39.5. Five forces analysis

40 Macroeconomic Indicators

  • 40.1. Country data

41 New Cars in Turkey

  • 41.1. Market Overview
  • 41.2. Market Data
  • 41.3. Market Segmentation
  • 41.4. Market outlook
  • 41.5. Five forces analysis

42 Macroeconomic Indicators

  • 42.1. Country data

43 New Cars in The United Kingdom

  • 43.1. Market Overview
  • 43.2. Market Data
  • 43.3. Market Segmentation
  • 43.4. Market outlook
  • 43.5. Five forces analysis

44 Macroeconomic Indicators

  • 44.1. Country data

45 New Cars in The United States

  • 45.1. Market Overview
  • 45.2. Market Data
  • 45.3. Market Segmentation
  • 45.4. Market outlook
  • 45.5. Five forces analysis

46 Macroeconomic Indicators

  • 46.1. Country data

47 New Cars in Australia

  • 47.1. Market Overview
  • 47.2. Market Data
  • 47.3. Market Segmentation
  • 47.4. Market outlook
  • 47.5. Five forces analysis

48 Macroeconomic Indicators

  • 48.1. Country data

49 New Cars in Brazil

  • 49.1. Market Overview
  • 49.2. Market Data
  • 49.3. Market Segmentation
  • 49.4. Market outlook
  • 49.5. Five forces analysis

50 Macroeconomic Indicators

  • 50.1. Country data

51 New Cars in Canada

  • 51.1. Market Overview
  • 51.2. Market Data
  • 51.3. Market Segmentation
  • 51.4. Market outlook
  • 51.5. Five forces analysis

52 Macroeconomic Indicators

  • 52.1. Country data

53 New Cars in China

  • 53.1. Market Overview
  • 53.2. Market Data
  • 53.3. Market Segmentation
  • 53.4. Market outlook
  • 53.5. Five forces analysis

54 Macroeconomic Indicators

  • 54.1. Country data

55 New Cars in Denmark

  • 55.1. Market Overview
  • 55.2. Market Data
  • 55.3. Market Segmentation
  • 55.4. Market outlook
  • 55.5. Five forces analysis

56 Macroeconomic Indicators

  • 56.1. Country data

57 Company Profiles

58 Appendix

  • 58.1. Methodology
  • 58.2. About MarketLine
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