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세계의 코발트 시장(2025-2035년)

Global Cobalt Market 2025-2035

발행일: | 리서치사: Orion Market Research | 페이지 정보: 영문 175 Pages | 배송안내 : 2-3일 (영업일 기준)

    
    
    




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코발트 시장 규모, 점유율 및 동향 분석 : 공급원별(1차 코발트 공급원, 2차 코발트 공급원), 형상별(금속 코발트, 산화 코발트, 코발트 분말, 코발트 합금, 코발트 염), 최종 사용자별(자동차, 에너지 및 전력, 항공우주 및 방위, 전자, 산업, 의료 및 기타) 분석 보고서(2025-2035년)

산업 개요

코발트 시장은 2024년에 220kt로 평가되었고, 예측 기간(2025-2035년)의 CAGR은 8.3%를 보일 것으로 예측됩니다.

  • 배터리용도는 코발트 수요의 73%를 소비하며 시장 확대의 주요 원인입니다.
  • 코발트 수요의 24%는 여전히 슈퍼 합금을 사용한 비배터리 용도로서, 주로 항공우주 용도가 이 비중의 9%를 차지했습니다.

시장 역학

코발트 재활용의 채택 증가

기업들은 환경 및 사회적 압력이 증가함에 따라 코발트 재활용 기술에 상당한 투자를 하고 있습니다. 주요 공급원에 대한 의존도를 낮추기 위해 다 쓴 배터리에서 코발트를 추출하는 고급 재활용 기술이 개발되고 있습니다. 코발트 채굴 및 탐사 관련 기업에 투자하면 코발트 생산과 직접 연결될 수 있습니다.

코발트 추출 기술 개발 증가

환경에 미치는 영향을 최소화하면서 채굴 및 정제 공정에서 코발트 추출 효율을 높이기 위해 환경 친화적인 침출 방식과 폐기물을 줄이는 방법을 도입하는 등 지속 가능한 채굴 원칙을 채택하는 기업이 늘고 있습니다. 심해 코발트는 해저 채굴 시범 운영을 통해 육상 채굴을 보완하는 연구가 더욱 활발해지고 있습니다. 이산화황(SO2) 가스 침출과 같은 새로운 용해 공정의 적용으로 인해 광석과 정광에서 코발트를 분리하는 혁신적인 기술이 코발트 추출에 변화를 가져왔습니다. 침출은 코발트 추출의 핵심 단계로, 화학 약품을 사용하여 광석이나 정광에서 귀금속을 용해하는 과정입니다.

시장 세분화

  • 공급원별로는 장은 1차 코발트 공급원과 2차 코발트 공급원으로 세분화됩니다.
  • 형상별로는 시장은 금속 코발트, 산화 코발트, 코발트 분말, 코발트 합금 및 코발트 염(황산 코발트, 염화 코발트)으로 세분화됩니다.
  • 최종 사용자별로는 자동차, 에너지 및 전력, 항공우주 및 방위, 전자, 산업, 의료 및 기타로 세분화됩니다.

금속 코발트 부문이 최대 점유율로 시장을 선도

코발트 시장은 금속에 대한 수요 증가로 인해 빠르게 성장하고 있습니다. 업계에서는 혁신적인 개발을 통해 핵심 부품의 내구성과 성능을 유지할 수 있는 코발트 금속 사용의 중요성을 발견하고 있습니다. 코발트는 재생 에너지 애플리케이션용 프리미엄 자석을 만드는 데도 점점 더 많이 사용되고 있습니다.

에너지 및 전력 : 시장 성장의 주요 부문

코발트 시장은 다양한 응용 분야에서 에너지 및 전력 부문의 코발트 의존도가 높아짐에 따라 성장하고 있습니다. 첨단 에너지 저장 기술을 갖춘 효율적이고 오래 지속되는 지속 가능한 에너지 솔루션에 대한 수요도 증가하면서 코발트가 그 응용 분야를 찾고 있습니다. 코발트는 대규모 전력 저장 시스템에서 배터리 화학의 효율성과 수명을 향상시켜 중요한 역할을 합니다. 다른 촉진요인으로는 에너지 밀도와 배터리 성능을 개선하기 위한 지속적인 연구가 있습니다. 재생 에너지 프로젝트에 대한 정부와 업계의 투자는 코발트 시장 성장에 추가적인 움직임을 가져왔습니다.

지역별 전망

세계의 코발트 시장은 북미(미국 및 캐나다), 유럽(영국, 독일, 프랑스, 이탈리아, 스페인, 러시아 및 기타 유럽), 아시아태평양(인도, 중국, 일본, 한국, 호주 및 뉴질랜드, 아세안 국가 및 기타 아시아태평양), 기타 세계(중동 및 아프리카, 라틴 아메리카) 등 지역별로 더 세분화되어 있습니다.

유럽의 주요 산업에서 코발트 수요 증가

코발트 수요는 주로 전기차와 재생 에너지에 대한 유럽의 추진으로 인해 증가하고 있습니다. 방위 및 항공우주 산업의 안정적인 고성능 합금 응용 분야에서 코발트 재고가 계속 주문되고 있습니다. 코발트 수요는 주로 유럽 연합의 엄격한 배기가스 규제로 인해 배터리로 구동되는 전기자동차의 판매가 증가함에 따라 증가합니다. 국내 배터리 생산에 대한 지속적인 투자는 수입을 줄이는 것을 목표로 합니다.

아시아태평양이 주요 점유율로 시장을 독점

아시아태평양 지역의 코발트 시장은 전기자동차와 리튬 이온 배터리에 대한 수요 증가에 따라 성장하고 있습니다. 중국, 일본, 한국의 주요 배터리 제조업체들이 코발트 수요 증가를 주도하고 있습니다. 지속 가능성을 달성하고 청정 에너지원을 사용하기 위한 정부의 노력으로 요건이 강화되었습니다. 시장의 확대는 전자제품 제조 기반이 성장하고 산업화가 빠르게 진행되고 있는 것도 원인으로 꼽을 수 있습니다. 코발트 정제 및 배터리 재활용에 대한 투자로 지역 공급망이 더욱 강화되고 있습니다. 시장은 주요 배터리 생산업체의 상당한 존재로 인해 안정화되고 있습니다. 현지 채굴 작업을 통해 수입 의존도를 낮추는 속도가 빨라지고 있습니다. 따라서 여전히 혁신과 소비의 원천으로서 코발트의 중요한 중심지로 남아 있습니다. 코발트 연구소의 코발트 시장 보고서 2023에 따르면, 코발트 최대 정제국인 중국은 2023년에 140kt의 정제 코발트를 생산하여 전 세계 점유율을 78.0%로 늘릴 것으로 예상됩니다.

최근 동향

  • 2024년 4월, Electra Battery Materials Corp.는 북미 최초의 배터리 등급 황산코발트 정제소에 ERG의 수산화 코발트를 장기 공급하는 구속력 있는 의향서에 서명했다고 발표했습니다. 이 계약은 배터리 공급망을 내륙화하고 해외 정유업체에 대한 의존도를 낮추려는 노력을 효과적으로 지원합니다.
  • 2022년 1월, Glencore와 Managem은 Managem의 CTT 제련소에서 재활용 코발트, 니켈, 리튬으로 코발트를 생산하기 위한 파트너십을 체결했습니다. 글렌코어는 캐나다(서드베리)와 노르웨이(니켈버크) 사업장에서 오랫동안 쌓아온 코발트 및 니켈 함유 제품의 조달 및 재활용 능력을 활용하여 코발트 함유 블랙 매스를 CTT 정유소에 공급합니다.

목차

제1장 보고서 개요

  • 현재의 산업 분석과 성장 잠재력의 전망
  • 세계의 코발트 시장의 판매 분석 : 공급원별, 형상별, 최종 사용자별(100만 달러)
  • 코발트 시장 상위국의 판매 실적
  • 분석 방법
  • 1차 조사 접근
  • 2차 조사 접근
  • 시장 현황

제2장 시장 개요와 인사이트

  • 분석 범위
  • 분석가의 분석과 현재 시장 동향
    • 코발트 산업의 주요 동향
    • 시장 추천 사항
  • 코발트 시장 : Porter's Five Forces 분석
    • 경쟁 기업간 경쟁 관계
    • 신규 참가업체의 위협
    • 공급기업의 협상력
    • 구매자의 협상력
    • 대체품의 위협

제3장 시장의 결정 요인

  • 시장 성장 촉진요인
    • 세계의 코발트 시장 성장 촉진요인 : 영향 분석
  • 시장 성장 억제요인 및 과제
    • 세계의 코발트 시장 성장 억제요인 : 영향 분석
  • 시장 기회

제4장 경쟁 구도

  • 경쟁 대시보드 : 코발트 시장의 매출과 제조업체별 점유율
  • 코발트 : 제품별 비교 분석
  • 주요 기업의 랭킹 매트릭스
  • 주요 기업의 분석
    • CMOC Group Ltd.
    • Glencore plc
    • Nippon Chemical Industrial Co., Ltd.
    • PJSC MMC Norilsk Nickel
    • Umicore NV
  • 주요 기업의 주요 성공 전략
    • 기업 합병 및 인수(M&A)
    • 제품 출시
    • 사업 제휴 및 협력

제5장 세계의 코발트 시장의 판매 분석 : 공급원별(100만 달러)

  • 코발트의 1차 공급원
  • 코발트의 2차 공급원

제6장 세계의 코발트 시장의 판매 분석 : 형상별(100만 달러)

  • 금속 코발트
  • 산화 코발트
  • 코발트 분말
  • 코발트 합금
  • 코발트 염(황산 코발트, 염화 코발트)

제7장 세계의 코발트 시장 판매 분석 : 최종 사용자별(100만 달러)

  • 자동차
  • 에너지 및 전력
  • 항공우주 및 방위
  • 전자
  • 산업
  • 의료
  • 기타

제8장 지역 분석

  • 북미의 코발트 시장 판매 분석 : 공급원별, 형상별, 최종 사용자별, 국가별(100만 달러)
  • 북미의 거시경제 요인
    • 미국
    • 캐나다
  • 유럽의 코발트 시장 판매 분석 : 공급원별, 형상별, 최종 사용자별, 국가별(100만 달러)
  • 유럽의 거시경제 요인
    • 영국
    • 독일
    • 이탈리아
    • 스페인
    • 프랑스
    • 러시아
    • 기타 유럽
  • 아시아태평양의 코발트 시장 판매 분석 : 공급원별, 형상별, 최종 사용자별, 국가별(100만 달러)
  • 아시아태평양의 거시 경제 요인
    • 중국
    • 일본
    • 한국
    • 인도
    • 호주 및 뉴질랜드
    • ASEAN 국가(태국, 인도네시아, 베트남, 싱가포르 등)
    • 기타 아시아태평양
  • 세계 기타 지역의 코발트 시장 판매 분석 : 공급원별, 모양별, 최종 사용자별, 국가별(100만 달러)
  • 세계 기타 지역의 거시 경제 요인
    • 라틴아메리카
    • 중동 및 아프리카

제9장 기업 프로파일

  • AMPERE INDUSTRIE SASU
  • Anglo American(AAL.L)
  • ATI, Inc.
  • Belmont Metals
  • Bluestone Metals and Chemicals
  • Chengdu Huarui Industrial Co., Ltd.
  • CMOC Group Ltd.
  • Fengchen Group Co., Ltd.
  • Ganfeng Lithium Group Co., Ltd.
  • Glencore plc
  • Hoganas AB
  • International Isotopes Inc.
  • Managem Group
  • NeoNickel
  • Nippon Chemical Industrial CO., LTD.
  • PJSC MMC Norilsk Nickel
  • Reade International Corp.
  • Sherritt International Corp.
  • Special Metals Corp.
  • Stanford Advanced Materials
  • The Shepherd Chemical Co.
  • Three Cobalt Pte. Ltd.
  • TOKUSHU KINZOKU EXCEL CO., LTD.
  • Umicore NV
  • United Performance Metals(UPM)
  • Vale SA
  • VDM Metals International GmbH
HBR 25.05.26

Cobalt Market Size, Share & Trends Analysis Report by Source (Primary Cobalt Sources and Secondary Cobalt Sources), by Form (Cobalt Metal, Cobalt Oxide, Cobalt Powder, Cobalt Alloys, and Cobalt Salts), and by End-User (Automotive, Energy and Power, Aerospace and Defense, Electronics, Industrial, Healthcare and Other) Forecast Period (2025-2035)

Industry Overview

Cobalt market reached 220 kt in 2024 and is anticipated to grow at a CAGR of 8.3% during the forecast period (2025-2035). According to the Cobalt Institute, cobalt demand reached approximately 200 kt in 2023, doubling since 2016 with 10% YoY growth. Batteries now dominate 73% of the market, driving 93% of total demand growth. EVs alone account for 45% (90 kt), growing 23% YOY. Portable electronics, the second largest sector (26%), saw demand drop 2.4% YoY to just under 52 kt. Increased cobalt metal adoption for electric vehicle batteries, renewable energy storage, and other new industrial and aerospace applications are propelling the growth of the market.

  • Battery applications consume 73% of cobalt demand and are the leading cause of market expansion. Cobalt is still a significant element in several of the leading cathode chemistries utilized in lithium-ion batteries in EVs, portable electronics and emerging demand from energy storage systems (ESS).
  • 24% of cobalt demand is still supported by non-battery uses with super alloys, mostly for aerospace usage, representing 9% of this proportion. The aerospace industry maintained a quicker-than-anticipated post-Covid recuperation in 2023, underpinning demand for cobalt's biggest non-battery usage.

Market Dynamics

Growing Adoption of Cobalt Recycling

Companies are making significant investments in cobalt recycling technologies owing to growing environmental and societal pressure. More advanced recycling techniques are being developed for the extraction of cobalt from spent batteries to lessen reliance on main supplies. Investing in firms involved in cobalt mining and exploration offers a direct link to cobalt production. Governments and business executives are working on circular economy initiatives to guarantee that cobalt remains sufficiently available for industrial use in the future.

Increasing Developments in Technologies for Cobalt Extraction

With the enhanced cobalt extraction efficiency from the mining and refining process with the minimum impact on the environment, more firms are embracing the principles of sustainable mining such as incorporating environmentally friendly leaching, and methods that reduce waste. Deep-sea cobalt is gaining even more studies where pilot seabed mining operations complement the extraction sources on the terrestrial body. The innovative techniques in separating cobalt from ores and concentrates owing to the application of new dissolution processes, such as sulfur dioxide (SO2) gas leaching, have changed cobalt extraction. Leaching is the key phase in cobalt extraction that involves the dissolution of valuable metals from ores or concentrates using chemical agents.

Market Segmentation

  • Based on the source, the market is segmented into primary cobalt sources and secondary cobalt sources.
  • Based on the form, the market is segmented into cobalt metal, cobalt oxide, cobalt powder, cobalt alloys, and cobalt salts (cobalt sulfate, cobalt chloride).
  • Based on the end-user, the market is segmented into automotive, energy and power, aerospace and defense, electronics, industrial, healthcare and other (medical).

Cobalt Metal Segment to Lead the Market with the Largest Share

The cobalt market is rapidly growing owing to increasing demand for the metal. Industries are discovering the importance of using cobalt metal offers the durability and performance of the key components that can be maintained through innovative development. Cobalt is also increasingly being used to make premium magnets for renewable energy applications. Its requirement for energy storage products has increased sharply owing to the focus on creating cleaner energy alternatives. Furthermore, cobalt's role in electronic and precision instrument manufacturing also contributed to the growth of this industry.

Energy and Power: A Key Segment in Market Growth

The cobalt market is rising owing to the increased dependence on it by the energy and power sectors in a wide array of applications. The demand for efficient and long-lasting sustainable energy solutions with advanced energy storage technologies has also increased, wherein cobalt finds its application. It improves efficiency and the lifespan of battery chemistry in a large-scale power storage system, making it important. Other drivers include ongoing research to improve energy density and battery performance. The investment of governments and industries in renewable energy projects has further movements in cobalt market growth.

Regional Outlook

The global cobalt market is further divided by geography, including North America (the US and Canada), Europe (the UK, Germany, France, Italy, Spain, Russia, and the Rest of Europe), Asia-Pacific (India, China, Japan, South Korea, Australia and New Zealand, ASEAN Countries, and the Rest of Asia-Pacific), and the Rest of the World (the Middle East & Africa, and Latin America).

Growing Demand for Cobalt in Europe Key Industries

The demand for cobalt is rising primarily result of Europe's push toward electric vehicles and renewable energy. Cobalt inventories continue to be ordered by stable high-performance alloy applications in the defense and aerospace industries. Demand for cobalt rises mostly as a result of the European Union's strict emission regulations, that boost sales of battery-powered electric cars. Constant investment in domestic battery production aims to reduce imports. Innovation in cobalt consumption is also being driven by advanced battery technology development. The supply chain is also getting stronger owing to strategic alliances between manufacturers and mining companies.

Asia-Pacific Region Dominates the Market with Major Share

The Asia-Pacific market for cobalt is increasing based on the enhanced demand for electric automobiles and lithium-ion batteries. Top battery manufacturers in China, Japan, and South Korea have led to higher demand for it. Efforts by the Government to achieve the sustainability and usage of clean sources of energy to enhance the requirements. The market's expansion can also be attributed to the growing electronics manufacturing base and rapid industrialization. The regional supply chain is being further strengthened by the investments made in cobalt refinement and battery recycling. The market is stabilized by the substantial presence of main battery producers. Through local mining operations, the pace of reducing reliance on imports is accelerating. Therefore, it remains a vital center for cobalt as a source of innovation and consumption. According to the Cobalt Institute, Cobalt Market Report 2023, China, the largest refiner of cobalt, produced 140 kt of refined cobalt in 2023, increasing its global share to 78.0%.

Market Players Outlook

The major companies operating in the global cobalt market include CMOC Group Ltd., Glencore plc, Nippon Chemical Industrial CO., LTD., PJSC MMC Norilsk Nickel, and Umicore N.V., among others. Market players are leveraging partnerships, collaborations, mergers and acquisition strategies for business expansion and innovative product development to maintain their market positioning.

Recent Developments

  • In April 2024, Electra Battery Materials Corp. announced that they had signed a binding letter of intent for a long-term supply of ERG's cobalt hydroxide to North America's first battery-grade cobalt sulfate refinery. The agreement effectively supports efforts to onshore the battery supply chain and reduce reliance on foreign refiners.
  • In January 2022, Glencore and Managem entered into a partnership to produce Cobalt from recycled cobalt, nickel, and lithium at Managem's CTT Hydrometallurgical Refinery. Glencore leverages its long-established ability in sourcing and recycling cobalt and nickel-bearing products at its Canadian (Sudbury) and Norwegian (Nikkelverk) operations to supply cobalt-containing black mass to the CTT refinery.

The Report Covers:

  • Market value data analysis of 2024 and forecast to 2035.
  • Annualized market revenues ($ million) for each market segment.
  • Country-wise analysis of major geographical regions.
  • Key companies operating in the global cobalt market. Based on the availability of data, information related to new products, and relevant news is also available in the report.
  • Analysis of business strategies by identifying the key market segments positioned for strong growth in the future.
  • Analysis of market-entry and market expansion strategies.
  • Competitive strategies by identifying 'who-stands-where' in the market.

Table of Contents

1. Report Summary

  • Current Industry Analysis and Growth Potential Outlook
  • Global Cobalt Market Sales Analysis - Source | Form| End-User ($ Million)
  • Cobalt Market Sales Performance of Top Countries
  • 1.1. Research Methodology
  • Primary Research Approach
  • Secondary Research Approach
  • 1.2. Market Snapshot

2. Market Overview and Insights

  • 2.1. Scope of the Study
  • 2.2. Analyst Insight & Current Market Trends
    • 2.2.1. Key Cobalt Industry Trends
    • 2.2.2. Market Recommendations
  • 2.3. Porter's Five Forces Analysis for the Cobalt Market
    • 2.3.1. Competitive Rivalry
    • 2.3.2. Threat of New Entrants
    • 2.3.3. Bargaining Power of Suppliers
    • 2.3.4. Bargaining Power of Buyers
    • 2.3.5. Threat of Substitutes

3. Market Determinants

  • 3.1. Market Drivers
    • 3.1.1. Drivers For Global Cobalt Market: Impact Analysis
  • 3.2. Market Pain Points and Challenges
    • 3.2.1. Restraints For Global Cobalt Market: Impact Analysis
  • 3.3. Market Opportunities

4. Competitive Landscape

  • 4.1. Competitive Dashboard - Cobalt Market Revenue and Share by Manufacturers
  • Cobalt Product Comparison Analysis
  • Top Market Player Ranking Matrix
  • 4.2. Key Company Analysis
    • 4.2.1. CMOC Group Ltd.
      • 4.2.1.1. Overview
      • 4.2.1.2. Product Portfolio
      • 4.2.1.3. Financial Analysis (Subject to Data Availability)
      • 4.2.1.4. SWOT Analysis
      • 4.2.1.5. Business Strategy
    • 4.2.2. Glencore plc
      • 4.2.2.1. Overview
      • 4.2.2.2. Product Portfolio
      • 4.2.2.3. Financial Analysis (Subject to Data Availability)
      • 4.2.2.4. SWOT Analysis
      • 4.2.2.5. Business Strategy
    • 4.2.3. Nippon Chemical Industrial Co., Ltd.
      • 4.2.3.1. Overview
      • 4.2.3.2. Product Portfolio
      • 4.2.3.3. Financial Analysis (Subject to Data Availability)
      • 4.2.3.4. SWOT Analysis
      • 4.2.3.5. Business Strategy
    • 4.2.4. PJSC MMC Norilsk Nickel
      • 4.2.4.1. Overview
      • 4.2.4.2. Product Portfolio
      • 4.2.4.3. Financial Analysis (Subject to Data Availability)
      • 4.2.4.4. SWOT Analysis
      • 4.2.4.5. Business Strategy
    • 4.2.5. Umicore N.V.
      • 4.2.5.1. Overview
      • 4.2.5.2. Product Portfolio
      • 4.2.5.3. Financial Analysis (Subject to Data Availability)
      • 4.2.5.4. SWOT Analysis
      • 4.2.5.5. Business Strategy
  • 4.3. Top Winning Strategies by Market Players
    • 4.3.1. Merger and Acquisition
    • 4.3.2. Product Launch
    • 4.3.3. Partnership And Collaboration

5. Global Cobalt Market Sales Analysis by Source ($ Million)

  • 5.1. Primary Cobalt Sources
  • 5.2. Secondary Cobalt Sources

6. Global Cobalt Market Sales Analysis by Form ($ Million)

  • 6.1. Cobalt Metal
  • 6.2. Cobalt Oxide
  • 6.3. Cobalt Powder
  • 6.4. Cobalt Alloys
  • 6.5. Cobalt Salts (cobalt sulfate, cobalt chloride)

7. Global Cobalt Market Sales Analysis by End-User ($ Million)

  • 7.1. Automotive
  • 7.2. Energy and Power
  • 7.3. Aerospace and Defense
  • 7.4. Electronics
  • 7.5. Industrial
  • 7.6. Healthcare
  • 7.7. Other (Medical)

8. Regional Analysis

  • 8.1. North American Cobalt Market Sales Analysis - Source| Form| End-User |Country ($ Million)
  • Macroeconomic Factors for North America
    • 8.1.1. United States
    • 8.1.2. Canada
  • 8.2. European Cobalt Market Sales Analysis - Source| Form| End-User |Country ($ Million)
  • Macroeconomic Factors for Europe
    • 8.2.1. UK
    • 8.2.2. Germany
    • 8.2.3. Italy
    • 8.2.4. Spain
    • 8.2.5. France
    • 8.2.6. Russia
    • 8.2.7. Rest of Europe
  • 8.3. Asia-Pacific Cobalt Market Sales Analysis - Source| Form| End-User |Country ($ Million)
  • Macroeconomic Factors for Asia-Pacific
    • 8.3.1. China
    • 8.3.2. Japan
    • 8.3.3. South Korea
    • 8.3.4. India
    • 8.3.5. Australia & New Zealand
    • 8.3.6. ASEAN Countries (Thailand, Indonesia, Vietnam, Singapore, And Other)
    • 8.3.7. Rest of Asia-Pacific
  • 8.4. Rest of the World Cobalt Market Sales Analysis - Source| Form| End-User |Country ($ Million)
  • Macroeconomic Factors for the Rest of the World
    • 8.4.1. Latin America
    • 8.4.2. Middle East and Africa

9. Company Profiles

  • 9.1. AMPERE INDUSTRIE SASU
    • 9.1.1. Quick Facts
    • 9.1.2. Company Overview
    • 9.1.3. Product Portfolio
    • 9.1.4. Business Strategies
  • 9.2. Anglo American (AAL.L)
    • 9.2.1. Quick Facts
    • 9.2.2. Company Overview
    • 9.2.3. Product Portfolio
    • 9.2.4. Business Strategies
  • 9.3. ATI, Inc.
    • 9.3.1. Quick Facts
    • 9.3.2. Company Overview
    • 9.3.3. Product Portfolio
    • 9.3.4. Business Strategies
  • 9.4. Belmont Metals
    • 9.4.1. Quick Facts
    • 9.4.2. Company Overview
    • 9.4.3. Product Portfolio
    • 9.4.4. Business Strategies
  • 9.5. Bluestone Metals and Chemicals
    • 9.5.1. Quick Facts
    • 9.5.2. Company Overview
    • 9.5.3. Product Portfolio
    • 9.5.4. Business Strategies
  • 9.6. Chengdu Huarui Industrial Co., Ltd.
    • 9.6.1. Quick Facts
    • 9.6.2. Company Overview
    • 9.6.3. Product Portfolio
    • 9.6.4. Business Strategies
  • 9.7. CMOC Group Ltd.
    • 9.7.1. Quick Facts
    • 9.7.2. Company Overview
    • 9.7.3. Product Portfolio
    • 9.7.4. Business Strategies
  • 9.8. Fengchen Group Co., Ltd.
    • 9.8.1. Quick Facts
    • 9.8.2. Company Overview
    • 9.8.3. Product Portfolio
    • 9.8.4. Business Strategies
  • 9.9. Ganfeng Lithium Group Co., Ltd.
    • 9.9.1. Quick Facts
    • 9.9.2. Company Overview
    • 9.9.3. Product Portfolio
    • 9.9.4. Business Strategies
  • 9.10. Glencore plc
    • 9.10.1. Quick Facts
    • 9.10.2. Company Overview
    • 9.10.3. Product Portfolio
    • 9.10.4. Business Strategies
  • 9.11. Hoganas AB
    • 9.11.1. Quick Facts
    • 9.11.2. Company Overview
    • 9.11.3. Product Portfolio
    • 9.11.4. Business Strategies
  • 9.12. International Isotopes Inc.
    • 9.12.1. Quick Facts
    • 9.12.2. Company Overview
    • 9.12.3. Product Portfolio
    • 9.12.4. Business Strategies
  • 9.13. Managem Group
    • 9.13.1. Quick Facts
    • 9.13.2. Company Overview
    • 9.13.3. Product Portfolio
    • 9.13.4. Business Strategies
  • 9.14. NeoNickel
    • 9.14.1. Quick Facts
    • 9.14.2. Company Overview
    • 9.14.3. Product Portfolio
    • 9.14.4. Business Strategies
  • 9.15. Nippon Chemical Industrial CO., LTD.
    • 9.15.1. Quick Facts
    • 9.15.2. Company Overview
    • 9.15.3. Product Portfolio
    • 9.15.4. Business Strategies
  • 9.16. PJSC MMC Norilsk Nickel
    • 9.16.1. Quick Facts
    • 9.16.2. Company Overview
    • 9.16.3. Product Portfolio
    • 9.16.4. Business Strategies
  • 9.17. Reade International Corp.
    • 9.17.1. Quick Facts
    • 9.17.2. Company Overview
    • 9.17.3. Product Portfolio
    • 9.17.4. Business Strategies
  • 9.18. Sherritt International Corp.
    • 9.18.1. Quick Facts
    • 9.18.2. Company Overview
    • 9.18.3. Product Portfolio
    • 9.18.4. Business Strategies
  • 9.19. Special Metals Corp.
    • 9.19.1. Quick Facts
    • 9.19.2. Company Overview
    • 9.19.3. Product Portfolio
    • 9.19.4. Business Strategies
  • 9.20. Stanford Advanced Materials
    • 9.20.1. Quick Facts
    • 9.20.2. Company Overview
    • 9.20.3. Product Portfolio
    • 9.20.4. Business Strategies
  • 9.21. The Shepherd Chemical Co.
    • 9.21.1. Quick Facts
    • 9.21.2. Company Overview
    • 9.21.3. Product Portfolio
    • 9.21.4. Business Strategies
  • 9.22. Three Cobalt Pte. Ltd.
    • 9.22.1. Quick Facts
    • 9.22.2. Company Overview
    • 9.22.3. Product Portfolio
    • 9.22.4. Business Strategies
  • 9.23. TOKUSHU KINZOKU EXCEL CO., LTD.
    • 9.23.1. Quick Facts
    • 9.23.2. Company Overview
    • 9.23.3. Product Portfolio
    • 9.23.4. Business Strategies
  • 9.24. Umicore N.V.
    • 9.24.1. Quick Facts
    • 9.24.2. Company Overview
    • 9.24.3. Product Portfolio
    • 9.24.4. Business Strategies
  • 9.25. United Performance Metals (UPM)
    • 9.25.1. Quick Facts
    • 9.25.2. Company Overview
    • 9.25.3. Product Portfolio
    • 9.25.4. Business Strategies
  • 9.26. Vale S.A.
    • 9.26.1. Quick Facts
    • 9.26.2. Company Overview
    • 9.26.3. Product Portfolio
    • 9.26.4. Business Strategies
  • 9.27. VDM Metals International GmbH
    • 9.27.1. Quick Facts
    • 9.27.2. Company Overview
    • 9.27.3. Product Portfolio
    • 9.27.4. Business Strategies
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