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시장보고서
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세계의 크로스 채널 캠페인 관리 : 시장 예측(2022-2027년)Market Forecast: Cross Channel Campaign Managment, 2022-2027, Worldwide |
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세계의 크로스 채널 캠페인 관리(Cross Channel Campaign Managment) 시장은 2027년까지 20.60%의 CAGR로 성장할 것으로 예측됩니다.
크로스 채널 캠페인 관리(CCCM) 플랫폼은 다양한 소스에서 수집한 통합 데이터를 활용하여 고객 인사이트를 생성하고 제공함으로써 고객이 선호하는 채널에서 고객과 소통할 수 있도록 지원하여 고객 참여를 개인화함으로써 이러한 문제를 해결할 수 있도록 도와줍니다. 기업은 데이터 기반 접근 방식을 통해 다양한 채널에서 개인화된 콘텐츠를 제공함으로써 고객 참여 프로세스를 개선하고 더 많은 고객을 유치하기 위해 크로스채널 캠페인 관리 전략을 채택하고 있습니다. 크로스 채널 캠페인 관리 플랫폼을 통해 마케터는 고객과 관련성 있고 일관되며 의미 있는 상호 작용을 구축하고 고객 참여 프로세스를 개선할 수 있습니다.
세계의 크로스 채널 캠페인 관리(CCCM, Cross Channel Campaign Managment) 시장을 분석했으며, 솔루션 개요/시장의 기본 구조/전체 시장 규모 동향 전망/도입 방법별·지역별·산업별·고객 유형별 상세 동향/산업 관계자가 앞으로 취해야 할 행동 등 정보를 전해드립니다.
Quadrant Knowledge Solutions Reveals thatCross Channel Campaign Market is Projected to Register a CAGR of 20.60% by 2027.
A Cross-channel campaign management (CCCM) platform helps organizations solve this problem by allowing them to engage with the customers on their preferred channels by creating and providing customer insights utilizing the unified data gathered across various sources to personalize customer engagement. Organizations adopt cross-channel campaign management strategies as they offer an improved customer engagement process and attract more customers by delivering personalized content across different channels through their data-driven approach. A Cross-channel campaign management platform allows marketers to build relevant, consistent, and meaningful interactions with customers and enhance the process of customer engagement.