시장보고서
상품코드
1744609

세계의 철도 네트워크 인프라 시장 : 유형, 시스템, 제공 제품, 수송 유형, 용도, 지역별 분석, 예측(-2032년)

Metro Rail Network Infrastructure Market Forecasts to 2032 - Global Analysis By Infrastructure Type (Underground, Elevated, and At Grade), System, Offering, Transit Type, Application, and By Geography

발행일: | 리서치사: Stratistics Market Research Consulting | 페이지 정보: 영문 200+ Pages | 배송안내 : 2-3일 (영업일 기준)

    
    
    



※ 본 상품은 영문 자료로 한글과 영문 목차에 불일치하는 내용이 있을 경우 영문을 우선합니다. 정확한 검토를 위해 영문 목차를 참고해주시기 바랍니다.

Stratistics MRC에 따르면 세계 도시 철도 네트워크 인프라 시장은 2025년 506억 9,000만 달러,예측 기간 동안 CAGR 8.2%로 성장하고 2032년에는 880억 1,000만 달러에 이를 것으로 예측됩니다.

도시 철도 운송은 도시 철도 네트워크 인프라로 알려진 기술 및 물리적 구성 요소의 통합 시스템에 의해 지원됩니다. 이 인프라는 대도시 지역 내에서 고용량의 신속한 교통을 가능하게 함으로써 효과적이고 신뢰할 수 있으며 환경적으로 책임감 있는 도시 이동을 촉진합니다.

유엔에 따르면 2050년까지 세계 인구의 68%가 도시에 거주할 것으로 예측됩니다.

급속한 도시화와 인구 증가

도시가 확대되고 인구가 도시 중심에 집중하기 때문에 효율적이고 대용량의 대중 교통에 대한 수요가 높아지고 있습니다. 정부는 경제 성장을 지원하고 도시의 이동성을 향상시키고 시민의 삶의 질을 높이기 위해 지하철 인프라에 대한 투자를 우선하고 있습니다.

높은 초기 투자 및 유지 보수 비용

지하철 시스템을 구축하기 위해서는 토지 취득, 건설, 첨단 기술, 차량에 많은 자본 지출이 필요합니다. 재정적 장벽은 특히 자금에 한계가 있는 지역이나 인프라 우선순위가 경쟁하는 지역에서는 관민 쌍방의 이해관계자의 발판이 되어 신규 프로젝트나 네트워크 확장의 속도를 늦추게 됩니다.

관민 파트너십(PPPS)

관민 파트너십(PPP)은 대체 재원을 확보하고 혁신을 촉진함으로써 지하철 철도 네트워크 인프라 시장에 큰 기회를 제공합니다. 자본을 활용하고, 프로젝트 실시를 가속시키고, 공적 재정 부담을 경감할 수 있습니다.또한, PPP 모델은 선진적인 기술이나 운용의 베스트 프랙티스를 도입하는 경우가 많아, 시스템 성능과 승객 체험을 향상시킵니다.

사이버 보안 위험

현대의 지하철 시스템은 신호, 발권, 여객 정보 플랫폼 등 상호 연결된 기술에 의존하는 경우가 많아 사이버 공격에 취약할 가능성이 있습니다. 침해에 성공하면 서비스가 중단되어 승객의 안전이 손상되고 엄청난 재무적 손실이 발생할 수 있습니다. 또한 사이버 위협의 고도화에 따라 강력한 보안 대책에 대한 지속적인 투자가 필요하며 사이버 보안은 이 분야의 사업자와 이해관계자에게 중요한 과제가 되고 있습니다.

COVID-19의 영향 :

COVID-19 팬데믹은 철도 네트워크 인프라 시장에 큰 영향을 미치고, 잠금, 원격지 근무, 사회적 거리를 두는 조치에 의해 승객수의 급격한 감소를 일으켰습니다. 또한 경제적 압력에 직면한 정부는 긴급 의료 재정 요구에 대응하기 위해 지하철 프로젝트에서 자금을 유용하고 프로젝트 지연과 예산 삭감을 초래했습니다.

예측 기간 동안 고가 부문이 최대가 될 전망

고가 부문은 예측기간 중 최대 시장 점유율을 차지할 것으로 예측됩니다. 토지 취득을 덜 필요로 하여 기존 도시 인프라와 개발 중 교통에 지장을 최소화합니다. 또한, 고가 궤도는 노선 계획과 현재의 교통망과의 통합에 더 높은 유연성을 제공합니다.

예측 기간 동안 CAGR이 가장 높을 것으로 예상되는 것은 소프트웨어 부문입니다.

예측 기간 동안 실시간 모니터링, 자동화, 예지 보전, 승객 경험 향상 등의 요구에 따라 소프트웨어 분야가 가장 높은 성장률을 보일 것으로 예측됩니다. 소프트웨어 플랫폼은 열차 시간표, 발권, 자산 추적 및 데이터 분석을 효율적으로 관리하여 운영 성능을 최적화합니다. 또한 IoT, AI, 클라우드 기술의 통합은 철도 운영을 변화시키고 있으며, 이 분야에서는 소프트웨어가 디지털 전환과 미래 대응형 인프라의 중요한 실현 요인이 되고 있습니다.

최대 점유율을 차지하는 지역

예측 기간 동안 아시아태평양이 가장 큰 시장 점유율을 차지할 것으로 예상되지만, 이는 급속한 도시화, 급증하는 인구, 중국, 인도, 동남아시아 등 국가에서 철도 프로젝트에 대한 막대한 정부 투자로 인한 것입니다. 이 지역의 도시들은 혼잡과 오염을 포함한 심각한 교통 문제에 직면해 있으며 당국은 지속 가능한 대량 운송 솔루션으로 철도를 우선하고 있습니다.

CAGR이 가장 높은 지역 :

예측 기간 동안 아시아태평양은 적극적인 인프라 개발, 스마트 시티 구상, 지하철 시스템에 첨단 기술 도입에 힘입어 가장 높은 CAGR을 나타낼 것으로 예측됩니다. 또한 네트워크의 확장과 근대화를 적극적으로 추진하고 있습니다. 또한 디지털 솔루션과 관민 파트너십의 통합으로 프로젝트의 제공과 혁신이 가속화되어 아시아태평양이 가장 급성장하고 있는 시장이 되고 있습니다.

무료 맞춤형 서비스

이 보고서를 구독하는 고객은 다음 무료 맞춤설정 옵션 중 하나를 사용할 수 있습니다.

  • 기업 프로파일
    • 추가 시장 기업의 종합적 프로파일링(3개사까지)
    • 주요 기업의 SWOT 분석(3개사까지)
  • 지역 세분화
    • 고객의 관심에 응한 주요국 시장 추정, 예측 및 CAGR(주 : 타당성 확인에 따름)
  • 경쟁 벤치마킹
    • 제품 포트폴리오, 지리적 존재, 전략적 제휴에 기반한 주요 기업 벤치마킹

목차

제1장 주요 요약

제2장 서문

  • 개요
  • 이해관계자
  • 조사 범위
  • 조사 방법
    • 데이터 마이닝
    • 데이터 분석
    • 데이터 검증
    • 조사 접근
  • 조사 자료
    • 1차 조사 자료
    • 2차 조사 정보원
    • 전제조건

제3장 시장 동향 분석

  • 성장 촉진요인
  • 억제요인
  • 기회
  • 위협
  • 용도 분석
  • 신흥 시장
  • COVID-19의 영향

제4장 Porter's Five Forces 분석

  • 공급기업의 협상력
  • 구매자의 협상력
  • 대체품의 위협
  • 신규 참가업체의 위협
  • 경쟁 기업간 경쟁 관계

제5장 세계의 철도 네트워크 인프라 시장 : 인프라 유형별

  • 지하
  • 고가
  • 노면

제6장 세계의 철도 네트워크 인프라 시장 : 시스템별

  • 철도 차량 시스템
    • 기차(EMU)
    • 기관차
    • 코치/객차
  • 철도 신호 및 제어 시스템
    • 자동열차제어장치(ATC)
    • 통신 기반 열차 제어(CBTC)
    • 열차 감시 시스템(TSS)
    • 통합제어센터(OCC)
  • 전기 및 전력 공급 시스템
    • 가상 가선 시스템(OCS)
    • 써드레일 시스템
    • 견인 변전소
    • 보조 전원 시스템
    • 에너지 관리 시스템
  • 궤도 인프라 시스템
    • 밸러스트 궤도
    • 밸러스트레스 트랙
  • 역의 인프라
    • 역사
    • 승객 액세스 시스템
    • 승객 정보 표시 시스템(PIDS)
    • 자동운임징수(AFC) 시스템
    • 플랫폼 스크린 도어(PSD)
    • HVAC, 조명, 화재 및 안전 시스템
  • 차고 및 보수 시설
    • 워크숍
    • 마구간 라인
    • 유지보수 장비 및 도구
  • 통신 및 통신 시스템
    • 광섬유 네트워크
    • 무선 통신 시스템
    • 확성 시스템
    • CCTV와 보안 시스템

제7장 세계의 철도 네트워크 인프라 시장 : 제공 제품별

  • 하드웨어
  • 소프트웨어
    • 트래픽 및 네트워크 관리 소프트웨어
    • 유지보수 및 자산 관리 소프트웨어(MMS)
    • 신호 제어 소프트웨어
    • 승객 정보 관리 소프트웨어
  • 서비스
    • 엔지니어링, 설계, 컨설팅 서비스
    • 건설 및 설치 서비스
    • 시험 및 시운전 서비스
    • 운용 및 보수(O&M) 서비스
    • 업그레이드 및 현대화 서비스
    • 프로젝트 관리 및 통합 서비스

제8장 세계의 철도 네트워크 인프라 시장 : 수송 유형별

  • 라이트 레일 교통(LRT)
  • 중궤도 교통(지하철)
  • 모노레일
  • 자동 운전 피플 무버(APM)

제9장 세계의 철도 네트워크 인프라 시장 : 용도별

  • 새로운 철도 프로젝트
  • 업그레이드 및 리노베이션 프로젝트
  • 확장 프로젝트

제10장 세계의 철도 네트워크 인프라 시장 : 지역별

  • 북미
    • 미국
    • 캐나다
    • 멕시코
  • 유럽
    • 독일
    • 영국
    • 이탈리아
    • 프랑스
    • 스페인
    • 기타 유럽
  • 아시아태평양
    • 일본
    • 중국
    • 인도
    • 호주
    • 뉴질랜드
    • 한국
    • 기타 아시아태평양
  • 남미
    • 아르헨티나
    • 브라질
    • 칠레
    • 기타 남미
  • 중동 및 아프리카
    • 사우디아라비아
    • 아랍에미리트(UAE)
    • 카타르
    • 남아프리카
    • 기타 중동 및 아프리카

제11장 주요 발전

  • 계약, 파트너십, 협업, 합작투자
  • 인수와 합병
  • 신제품 발매
  • 사업 확대
  • 기타 주요 전략

제12장 기업 프로파일링

  • Siemens AG
  • Alstom SA
  • Hitachi Rail Ltd.
  • Alstom
  • CRRC Corporation Limited
  • Mitsubishi Electric Corporation
  • Thales Group
  • CAF(Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles)
  • Larsen & Toubro Limited
  • ABB Ltd.
  • Hyundai Rotem Company
  • Hitachi Rail
  • KEC International Limited
  • Toshiba Corporation
  • Medha Servo Drives Pvt. Ltd.
  • Stadler Rail AG
  • Wabtec Corporation
  • Hyundai Engineering & Construction Co., Ltd.
SHW 25.06.19

According to Stratistics MRC, the Global Metro Rail Network Infrastructure Market is accounted for $50.69 billion in 2025 and is expected to reach $88.01 billion by 2032 growing at a CAGR of 8.2% during the forecast period. Urban rail transit is supported by an integrated system of technological and physical components known as metro rail network infrastructure. Rail tracks, stations, power supplies, signaling systems, control centers, depots, and communication networks are all part of it. This infrastructure facilitates effective, dependable, and environmentally responsible urban mobility by enabling high-capacity, rapid transit within metropolitan areas. In expanding cities, it is essential for lowering traffic jams and improving accessibility to public transit.

According to the United Nations, 68% of the global population is expected to live in urban areas by 2050.

Market Dynamics:

Driver:

Rapid urbanization and population growth

Owing to the cities' expansion and populations concentrating in urban centers, the demand for efficient, high-capacity public transportation intensifies. Metro rail systems offer a sustainable solution to alleviate traffic congestion, reduce travel times, and minimize environmental impact. Furthermore, governments are prioritizing investments in metro infrastructure to support economic growth, improve urban mobility, and enhance the quality of life for citizens. This ongoing urban transformation ensures a robust and sustained demand for metro rail networks.

Restraint:

High initial investment and maintenance costs

Establishing metro systems requires substantial capital outlays for land acquisition, construction, advanced technology, and rolling stock. Moreover, ongoing maintenance expenses for tracks, stations, and signaling systems further strain budgets. These financial barriers can deter both public and private stakeholders, especially in regions with limited funding or competing infrastructure priorities, thereby slowing the pace of new projects and network expansions.

Opportunity:

Public-private partnerships (PPPS)

Public-private partnerships (PPPs) offer a significant opportunity for the metro rail network infrastructure market by unlocking alternative funding sources and fostering innovation. Through PPPs, governments can leverage private sector expertise, efficiency, and capital to accelerate project delivery and reduce public financial burdens. Additionally, PPP models often introduce advanced technologies and operational best practices, enhancing system performance and passenger experience.

Threat:

Cybersecurity risks

Modern metro systems increasingly rely on interconnected technologies, including signaling, ticketing, and passenger information platforms, which can be vulnerable to cyberattacks. A successful breach could disrupt services, compromise passenger safety, and result in significant financial losses. Moreover, the evolving sophistication of cyber threats necessitates continuous investment in robust security measures, making cybersecurity a critical challenge for operators and stakeholders in the sector.

Covid-19 Impact:

The Covid-19 pandemic had a profound impact on the metro rail network infrastructure market, causing sharp declines in ridership due to lockdowns, remote work, and social distancing measures. Fear of virus transmission further reduced passenger numbers, leading to revenue losses for operators. Additionally, governments facing economic pressures diverted funds away from metro projects to address urgent health and financial needs, resulting in project delays and budget cuts. These disruptions collectively hindered market growth and slowed the pace of infrastructure development during the pandemic period.

The elevated segment is expected to be the largest during the forecast period

The elevated segment is expected to account for the largest market share during the forecast period. Elevated metro systems are particularly favored in densely populated urban environments due to their cost-effectiveness and faster construction timelines compared to underground alternatives. They require less land acquisition, minimizing disruptions to existing city infrastructure and traffic during development. Moreover, elevated tracks offer greater flexibility in route planning and integration with current transit networks. These advantages make elevated systems the preferred choice for rapidly expanding cities seeking efficient and scalable metro solutions.

The software segment is expected to have the highest CAGR during the forecast period

Over the forecast period, the software segment is predicted to witness the highest growth rate, driven by the need for real-time monitoring, automation, predictive maintenance, and enhanced passenger experience. Software platforms enable efficient management of train schedules, ticketing, asset tracking, and data analytics, optimizing operational performance. Furthermore, the integration of IoT, AI, and cloud technologies is transforming metro rail operations, making software a critical enabler of digital transformation and future-ready infrastructure in the sector.

Region with largest share:

During the forecast period, the Asia Pacific region is expected to hold the largest market share, attributed to rapid urbanization, burgeoning populations, and substantial government investments in metro rail projects across countries like China, India, and Southeast Asia. Cities in this region face acute transportation challenges, including congestion and pollution, prompting authorities to prioritize metro rail as a sustainable mass transit solution. Additionally, robust economic growth and rising disposable incomes are fueling demand for modern, efficient public transportation, solidifying Asia Pacific's leadership.

Region with highest CAGR:

Over the forecast period, the Asia Pacific region is anticipated to exhibit the highest CAGR, propelled by aggressive infrastructure development, smart city initiatives, and the adoption of advanced technologies in metro systems. Governments are actively pursuing network expansions and modernization to accommodate rapidly growing urban populations and evolving mobility needs. Moreover, the integration of digital solutions and public-private partnerships is accelerating project delivery and innovation, positioning Asia Pacific as the fastest-growing market.

Key players in the market

Some of the key players in Metro Rail Network Infrastructure Market include Siemens AG, Alstom SA, Hitachi Rail Ltd., CRRC Corporation Limited, Mitsubishi Electric Corporation, Thales Group, CAF (Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles), Larsen & Toubro Limited, ABB Ltd., Hyundai Rotem Company, KEC International Limited, Toshiba Corporation, Medha Servo Drives Pvt. Ltd., Stadler Rail AG, Wabtec Corporation and Hyundai Engineering & Construction Co., Ltd.

Key Developments:

In November 2024, Hitachi Rail delivered Greece's first driverless metro for Thessaloniki. The initial phase covers 9.6 km with 13 stations and is expected to reduce daily car usage by 56,000 vehicles.

In July 2024, Siemens Limited, as part of a consortium along with Rail Vikas Nigam Limited (RVNL), has secured an order approximately Rs. 766 crore from Bangalore Metro Rail Corporation Limited (BMRCL) for electrification of Bangalore Metro Phase-2 project contributing to sustainable public transport in the city.

In February 2024, Alstom commenced production of 108 advanced, driverless metro coaches for Chennai Metro Phase II at its Sri City facility. These trains are designed for a top speed of 80 km/h and incorporate regenerative braking systems.

Infrastructure Types Covered:

  • Underground
  • Elevated
  • At Grade

Systems Covered:

  • Rolling Stock System
  • Rail Signaling & Control System
  • Electrification & Power Supply System
  • Track Infrastructure System
  • Station Infrastructure
  • Depot & Maintenance Facilities
  • Communication & Telecommunication System

Offerings Covered:

  • Hardware
  • Software
  • Services

Transit Types Covered:

  • Light Rail Transit (LRT)
  • Heavy Rail Transit (Metro/Subway)
  • Monorail
  • Automated People Movers (APM)

Applications Covered:

  • New Railway Projects
  • Upgrades and Renovation Projects
  • Expansion Projects

Regions Covered:

  • North America
    • US
    • Canada
    • Mexico
  • Europe
    • Germany
    • UK
    • Italy
    • France
    • Spain
    • Rest of Europe
  • Asia Pacific
    • Japan
    • China
    • India
    • Australia
    • New Zealand
    • South Korea
    • Rest of Asia Pacific
  • South America
    • Argentina
    • Brazil
    • Chile
    • Rest of South America
  • Middle East & Africa
    • Saudi Arabia
    • UAE
    • Qatar
    • South Africa
    • Rest of Middle East & Africa

What our report offers:

  • Market share assessments for the regional and country-level segments
  • Strategic recommendations for the new entrants
  • Covers Market data for the years 2024, 2025, 2026, 2028, and 2032
  • Market Trends (Drivers, Constraints, Opportunities, Threats, Challenges, Investment Opportunities, and recommendations)
  • Strategic recommendations in key business segments based on the market estimations
  • Competitive landscaping mapping the key common trends
  • Company profiling with detailed strategies, financials, and recent developments
  • Supply chain trends mapping the latest technological advancements

Free Customization Offerings:

All the customers of this report will be entitled to receive one of the following free customization options:

  • Company Profiling
    • Comprehensive profiling of additional market players (up to 3)
    • SWOT Analysis of key players (up to 3)
  • Regional Segmentation
    • Market estimations, Forecasts and CAGR of any prominent country as per the client's interest (Note: Depends on feasibility check)
  • Competitive Benchmarking
    • Benchmarking of key players based on product portfolio, geographical presence, and strategic alliances

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Preface

  • 2.1 Abstract
  • 2.2 Stake Holders
  • 2.3 Research Scope
  • 2.4 Research Methodology
    • 2.4.1 Data Mining
    • 2.4.2 Data Analysis
    • 2.4.3 Data Validation
    • 2.4.4 Research Approach
  • 2.5 Research Sources
    • 2.5.1 Primary Research Sources
    • 2.5.2 Secondary Research Sources
    • 2.5.3 Assumptions

3 Market Trend Analysis

  • 3.1 Introduction
  • 3.2 Drivers
  • 3.3 Restraints
  • 3.4 Opportunities
  • 3.5 Threats
  • 3.6 Application Analysis
  • 3.7 Emerging Markets
  • 3.8 Impact of Covid-19

4 Porters Five Force Analysis

  • 4.1 Bargaining power of suppliers
  • 4.2 Bargaining power of buyers
  • 4.3 Threat of substitutes
  • 4.4 Threat of new entrants
  • 4.5 Competitive rivalry

5 Global Metro Rail Network Infrastructure Market, By Infrastructure Type

  • 5.1 Introduction
  • 5.2 Underground
  • 5.3 Elevated
  • 5.4 At Grade

6 Global Metro Rail Network Infrastructure Market, By System

  • 6.1 Introduction
  • 6.2 Rolling Stock System
    • 6.2.1 Electric Multiple Units (EMUs)
    • 6.2.2 Locomotives
    • 6.2.3 Coaches/Carriages
  • 6.3 Rail Signaling & Control System
    • 6.3.1 Automatic Train Control (ATC)
    • 6.3.2 Communication-Based Train Control (CBTC)
    • 6.3.3 Train Supervision Systems (TSS)
    • 6.3.4 Integrated Control Centers (OCC)
  • 6.4 Electrification & Power Supply System
    • 6.4.1 Overhead Catenary Systems (OCS)
    • 6.4.2 Third Rail Systems
    • 6.4.3 Traction Power Substations
    • 6.4.4 Auxiliary Power Supply Systems
    • 6.4.5 Energy Management Systems
  • 6.5 Track Infrastructure System
    • 6.5.1 Ballasted Track
    • 6.5.2 Ballastless Track
  • 6.6 Station Infrastructure
    • 6.6.1 Station Buildings
    • 6.6.2 Passenger Access Systems
    • 6.6.3 Passenger Information Display Systems (PIDS)
    • 6.6.4 Automatic Fare Collection (AFC) Systems
    • 6.6.5 Platform Screen Doors (PSD)
    • 6.6.6 HVAC, Lighting, Fire & Safety Systems
  • 6.7 Depot & Maintenance Facilities
    • 6.7.1 Workshops
    • 6.7.2 Stabling Lines
    • 6.7.3 Maintenance Equipment & Tools
  • 6.8 Communication & Telecommunication System
    • 6.8.1 Fiber Optic Networks
    • 6.8.2 Radio Communication Systems
    • 6.8.3 Public Address Systems
    • 6.8.4 CCTV & Security Systems

7 Global Metro Rail Network Infrastructure Market, By Offering

  • 7.1 Introduction
  • 7.2 Hardware
  • 7.3 Software
    • 7.3.1 Traffic & Network Management Software
    • 7.3.2 Maintenance & Asset Management Software (MMS)
    • 7.3.3 Signaling Control Software
    • 7.3.4 Passenger Information & Management Software
  • 7.4 Services
    • 7.4.1 Engineering, Design & Consultancy Services
    • 7.4.2 Construction & Installation Services
    • 7.4.3 Testing & Commissioning Services
    • 7.4.4 Operations & Maintenance (O&M) Services
    • 7.4.5 Upgrades & Modernization Services
    • 7.4.6 Project Management & Integration Services

8 Global Metro Rail Network Infrastructure Market, By Transit Type

  • 8.1 Introduction
  • 8.2 Light Rail Transit (LRT)
  • 8.3 Heavy Rail Transit (Metro/Subway)
  • 8.4 Monorail
  • 8.5 Automated People Movers (APM)

9 Global Metro Rail Network Infrastructure Market, By Application

  • 9.1 Introduction
  • 9.2 New Railway Projects
  • 9.3 Upgrades and Renovation Projects
  • 9.4 Expansion Projects

10 Global Metro Rail Network Infrastructure Market, By Geography

  • 10.1 Introduction
  • 10.2 North America
    • 10.2.1 US
    • 10.2.2 Canada
    • 10.2.3 Mexico
  • 10.3 Europe
    • 10.3.1 Germany
    • 10.3.2 UK
    • 10.3.3 Italy
    • 10.3.4 France
    • 10.3.5 Spain
    • 10.3.6 Rest of Europe
  • 10.4 Asia Pacific
    • 10.4.1 Japan
    • 10.4.2 China
    • 10.4.3 India
    • 10.4.4 Australia
    • 10.4.5 New Zealand
    • 10.4.6 South Korea
    • 10.4.7 Rest of Asia Pacific
  • 10.5 South America
    • 10.5.1 Argentina
    • 10.5.2 Brazil
    • 10.5.3 Chile
    • 10.5.4 Rest of South America
  • 10.6 Middle East & Africa
    • 10.6.1 Saudi Arabia
    • 10.6.2 UAE
    • 10.6.3 Qatar
    • 10.6.4 South Africa
    • 10.6.5 Rest of Middle East & Africa

11 Key Developments

  • 11.1 Agreements, Partnerships, Collaborations and Joint Ventures
  • 11.2 Acquisitions & Mergers
  • 11.3 New Product Launch
  • 11.4 Expansions
  • 11.5 Other Key Strategies

12 Company Profiling

  • 12.1 Siemens AG
  • 12.2 Alstom SA
  • 12.3 Hitachi Rail Ltd.
  • 12.4 Alstom
  • 12.5 CRRC Corporation Limited
  • 12.6 Mitsubishi Electric Corporation
  • 12.7 Thales Group
  • 12.8 CAF (Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles)
  • 12.9 Larsen & Toubro Limited
  • 12.10 ABB Ltd.
  • 12.11 Hyundai Rotem Company
  • 12.12 Hitachi Rail
  • 12.13 KEC International Limited
  • 12.14 Toshiba Corporation
  • 12.15 Medha Servo Drives Pvt. Ltd.
  • 12.16 Stadler Rail AG
  • 12.17 Wabtec Corporation
  • 12.18 Hyundai Engineering & Construction Co., Ltd.
샘플 요청 목록
0 건의 상품을 선택 중
목록 보기
전체삭제