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유축기 시장

Breast Pumps Market

발행일: | 리서치사: Transparency Market Research | 페이지 정보: 영문 168 Pages | 배송안내 : 2-10일 (영업일 기준)

    
    
    



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유축기 시장 - 조사 범위

TMR 조사 보고서 '세계의 유축기 시장'은 2025-2035년 예측 기간 동안 시장 지표에 대한 가치 있는 인사이트를 얻기 위해 과거 및 현재의 성장 동향과 기회를 연구합니다. 2025년 기준연도, 2035년 예측연도로 2025-2035년 세계의 유축기 시장 수익과 예측을 제공합니다. 또한 2025-2035년 세계의 유축기 시장 연평균 성장률(CAGR%)도 제공합니다.

본 보고서는 광범위한 조사를 거쳐 작성되었습니다. 1차 조사에서는 KOL(Key Opinion Leader), 업계 리더, 의견 형성자들과 인터뷰를 실시했습니다. 2차 조사에서는 주요 기업의 제품 자료, 연차 보고서, 보도 자료, 관련 문서 등을 참조하여 유축기 시장을 파악했습니다.

시장 현황
시장 매출(2024년) 32억 달러
시장 매출(2035년) 80억 달러
CAGR 8.9%

본 보고서는 전 세계 유축기 시장의 경쟁 미래를 심층 분석합니다. 전 세계 유축기 시장에서 활동하는 주요 업체들을 식별하고 각 업체의 다양한 속성을 프로파일링했습니다. 기업 개요, 재무 현황, 최근 동향, SWOT 분석은 본 보고서에서 프로파일링된 전 세계 유축기 시장 참여자들의 속성입니다.

세계의 유축기 시장 보고서가 답변한 주요 질문

  • 세계의 유축기 시장에서 비즈니스 기회는 무엇인가?
  • 시장의 주요 촉진요인, 시장 성장 억제요인, 기회, 위협은 무엇인가?
  • 예측 기간 동안 가장 빠른 CAGR로 확대되는 지역 시장은 무엇인가?
  • 2035년 세계에서 가장 높은 수익을 올릴 것으로 예상되는 부문은 무엇인가?
  • 예측 기간 동안 가장 높은 CAGR로 확대될 것으로 예상되는 부문은 무엇인가?
  • 세계 시장에서 활동하는 다양한 기업의 시장 포지션은 무엇인가?

유축기 시장 - 조사 목적 및 조사 기법

본 연구 보고서는 세계의 유축기 시장에 대해 연구 및 분석한 보고서입니다. 본 보고서는 연구 목적과 시장 내 주요 공급업체 및 유통업체, 제품 승인 관련 규제 환경에 대한 상세한 설명을 제공합니다.

독해 편의성을 위해 본 보고서는 장별 구성으로 편성되었으며, 각 부분은 소단위로 세분화되었습니다. 보고서는 적절히 배치된 방대한 그래프 및 표를 포함합니다. 주요 부문의 실제 및 예상 값을 시각적으로 표현한 내용은 독자에게 직관적입니다. 이를 통해 과거와 예측 기간 말 기준 주요 부문의 시장 비교가 가능합니다.

본 보고서는 세계의 유축기 시장을 제품, 최종 사용자 및 지역별로 분석합니다. 각 기준별 주요 부문을 심층 연구하였으며, 2035년 말 기준 각 부문의 시장 점유율을 제시합니다. 이러한 가치 있는 인사이트는 시장 관계자들이 전 세계 유축기 시장 투자에 관한 정보 기반의 사업 결정을 내리는 데 기여합니다.

목차

제1장 서문

제2장 전제조건과 조사 방법

제3장 주요 요약 : 세계 시장

제4장 시장 개요

  • 소개
  • 개요
  • 시장 역학
  • 세계의 유축기 시장 분석과 예측(2020-2035년)

제5장 주요 인사이트

  • 주요 업계 이벤트(파트너십, 협업, 합병, 인수 등)
  • 기술적 진보
  • 소비자 행동 분석
  • 최종 사용자를 위한 주요 구매 지표
  • Porter's Five Forces 분석
  • PESTEL 분석
  • 주요국 및 지역별 규제 시나리오
  • 밸류체인 분석
  • 가격 동향
  • 주요 경쟁이 제공하는 제품의 벤치마크
  • 신규 시장 참가자를 위한 시장 개척 전략

제6장 세계 시장 분석과 예측 : 제품 유형별

  • 소개 및 정의
  • 주요 조사 결과 및 진전
  • 시장 매출 예측 : 제품 유형별(2020-2035년)
    • 개방형 시스템
    • 폐쇄형 시스템
  • 시장의 매력 : 제품 유형별

제7장 세계 시장 분석과 예측 : 기술별

  • 소개 및 정의
  • 주요 조사 결과 및 진전
  • 시장 매출 예측 : 기술별(2020-2035년)
    • 전동 유축기
      • 단일 전동 유축기
      • 전동 유축기(이중 유형)
    • 수동 유축기
  • 시장의 매력 : 기술별

제8장 세계 시장 분석과 예측 : 최종 사용자별

  • 소개 및 정의
  • 주요 조사 결과 및 진전
  • 시장 매출 예측 : 최종 사용자별(2020-2035년)
    • 병원
    • 홈 사용자
    • 산부인과
  • 시장의 매력 : 최종 사용자별

제9장 세계 시장 분석과 예측 : 판매 채널별

  • 소개 및 정의
  • 주요 조사 결과 및 진전
  • 시장 매출 예측 : 판매 채널별(2020-2035년)
    • 온라인
      • 회사 소유 웹사이트
      • 타사 정보 집계 사이트
    • 오프라인
      • 약국
      • 전문점, 산모 용품점
      • 기타
  • 시장의 매력 : 판매 채널별

제10장 세계 시장 분석과 예측 : 지역별

  • 주요 조사 결과
  • 시장 매출 예측 : 지역별
    • 북미
    • 유럽
    • 아시아태평양
    • 라틴아메리카
    • 중동 및 아프리카
  • 시장의 매력 : 국가 및 지역별

제11장 북미 시장 분석과 예측

  • 미국
  • 캐나다

제12장 유럽 시장 분석과 예측

  • 독일
  • 영국
  • 프랑스
  • 이탈리아
  • 스페인
  • 스위스
  • 네덜란드
  • 기타 유럽

제13장 아시아태평양 시장 분석과 예측

  • 중국
  • 인도
  • 일본
  • 한국
  • 호주 및 뉴질랜드
  • 기타 아시아태평양

제14장 라틴아메리카 시장 분석과 예측

  • 브라질
  • 멕시코
  • 아르헨티나
  • 기타 라틴아메리카

제15장 중동 및 아프리카 시장 분석과 예측

  • GCC 국가
  • 남아프리카
  • 기타 중동 및 아프리카

제16장 경쟁 구도

  • 시장 기업-경쟁 매트릭스(기업 등급별, 규모별)
  • 시장 점유율 분석기업별(2024년)
  • 기업 프로파일
    • Ameda(International Biomedical, Ltd.)
    • Hygeia Health
    • Medela AG
    • Koninklijke Philips NV
    • Lansinoh Laboratories, Inc.(Pigeon Corporation)
    • Chiaro Technology Limited(Elvie)
    • Willow Innovations, Inc.
    • Uzin Medicare(Spectra Baby)
    • Momcozy(Shenzhen Lute Jiacheng Network Technology Co., Ltd.)
    • Mamapump
    • Tommee Tippee(Shanghai Jahwa United Co., Ltd)
    • Haakaa
    • 기타 주요 기업
HBR 25.09.29

Breast Pumps Market- Scope of Report

TMR's report on the global Breast Pumps Marketstudies the past as well as the current growth trends and opportunities to gain valuable insights of the indicators of the Market during the forecast period from 2025 to 2035. The report provides revenue of the global Breast Pumps Marketfor the period 2025 to 2035, considering 2025 as the base year and 2035 as the forecast year. The report also provides the compound annual growth rate (CAGR %) of the global Breast Pumps Marketfrom 2025 to 2035.

The report has been prepared after an extensive research. Primary research involved bulk of the research efforts, wherein analysts carried out interviews with key opinion leaders, industry leaders, and opinion makers. Secondary research involved referring to key players' product literature, annual reports, press releases, and relevant documents to understand the Breast Pumps Market .

Market Snapshot
Market Value in 2024US$ 3.2 Bn
Market Value in 2035US$ 8 Bn
CAGR8.9%

Secondary research also included Internet sources, statistical data from government agencies, websites, and trade associations. Analysts employed a combination of top-down and bottom-up approaches to study various attributes of the global Breast Pumps Market .

The report includes an elaborate executive summary, along with a snapshot of the growth behavior of various segments included in the scope of the study. Moreover, the report throws light on the changing competitive dynamics in the global Breast Pumps Market . These serve as valuable tools for existing Market players as well as for entities interested in participating in the global Breast Pumps Market .

The report delves into the competitive landscape of the global Breast Pumps Market . Key players operating in the global Breast Pumps Markethave been identified and each one of these has been profiled in terms of various attributes. Company overview, financial standings, recent developments, and SWOT are the attributes of players in the global Breast Pumps Marketprofiled in this report.

Key Questions Answered in Global Breast Pumps MarketReport:

  • What are the opportunities in the global Breast Pumps Market ?
  • What are the major drivers, restraints, opportunities, and threats in the Market ?
  • Which regional Market is set to expand at the fastest CAGR during the forecast period?
  • Which segment is expected to generate the highest revenue globally in 2035?
  • Which segment is projected to expand at the highest CAGR during the forecast period?
  • What are the Market positions of different companies operating in the global Market ?

Breast Pumps Market- Research Objectives and Research Approach

The comprehensive report on the global Breast Pumps Marketbegins with an overview, followed by the scope and objectives of the study. The report provides detailed explanation of the objectives behind this study and key vendors and distributors operating in the Market and regulatory scenario for approval of products.

For reading comprehensibility, the report has been compiled in a chapter-wise layout, with each section divided into smaller ones. The report comprises an exhaustive collection of graphs and tables that are appropriately interspersed. Pictorial representation of actual and projected values of key segments is visually appealing to readers. This also allows comparison of the Market shares of key segments in the past and at the end of the forecast period.

The report analyzes the global Breast Pumps Marketin terms of product, end-user, and region. Key segments under each criterion have been studied at length, and the Market share for each of these at the end of 2035 has been provided. Such valuable insights enable Market stakeholders in making informed business decisions for investment in the global Breast Pumps Market .

Table of Contents

1. Preface

  • 1.1. Market Definition and Scope
  • 1.2. Market Segmentation
  • 1.3. Key Research Objectives
  • 1.4. Research Highlights

2. Assumptions and Research Methodology

3. Executive Summary: Global Breast Pumps Market

4. Market Overview

  • 4.1. Introduction
    • 4.1.1. Segment Definition
    • 4.1.2. Industry Evolution / Developments
  • 4.2. Overview
  • 4.3. Market Dynamics
    • 4.3.1. Drivers
    • 4.3.2. Restraints
    • 4.3.3. Opportunities
  • 4.4. Global Breast Pumps Market Analysis and Forecasts, 2020 to 2035
    • 4.4.1. Market Revenue Projections (US$ Bn)

5. Key Insights

  • 5.1. Key Industry Events (Partnerships, Collaborations, Mergers, Acquisitions, etc.)
  • 5.2. Technological Advancements
  • 5.3. Consumer Behavior Analysis
  • 5.4. Key Purchase Metrics for End-Users
  • 5.5. PORTER's Five Forces Analysis
  • 5.6. PESTLE Analysis
  • 5.7. Regulatory Scenario by Key Countries/Regions
  • 5.8. Value Chain Analysis
  • 5.9. Pricing Trends
  • 5.10. Benchmarking of the Products Offered by the Leading Competitors
  • 5.11. Go-to-Market Strategy for New Market Entrants

6. Global Breast Pumps Market Analysis and Forecasts, By Product Type

  • 6.1. Introduction & Definition
  • 6.2. Key Findings / Developments
  • 6.3. Market Value Forecast By Product Type, 2020 to 2035
    • 6.3.1. Open System
    • 6.3.2. Closed System
  • 6.4. Market Attractiveness By Product Type

7. Global Breast Pumps Market Analysis and Forecasts, By Technology

  • 7.1. Introduction & Definition
  • 7.2. Key Findings / Developments
  • 7.3. Market Value Forecast By Technology, 2020 to 2035
    • 7.3.1. Powered/Electric Breast Pumps
      • 7.3.1.1. Single Electric Breast Pump
      • 7.3.1.2. Double Electric Breast Pump
    • 7.3.2. Manual Breast Pump
  • 7.4. Market Attractiveness By Technology

8. Global Breast Pumps Market Analysis and Forecasts, By End-user

  • 8.1. Introduction & Definition
  • 8.2. Key Findings / Developments
  • 8.3. Market Value Forecast By End-user, 2020 to 2035
    • 8.3.1. Hospitals
    • 8.3.2. Home Users
    • 8.3.3. Maternity Clinics
  • 8.4. Market Attractiveness By End-user

9. Global Breast Pumps Market Analysis and Forecasts, By Sales Channel

  • 9.1. Introduction & Definition
  • 9.2. Key Findings / Developments
  • 9.3. Market Value Forecast By Sales Channel, 2020 to 2035
    • 9.3.1. Online
      • 9.3.1.1. Company-owned Websites
      • 9.3.1.2. Third Party Aggregators
    • 9.3.2. Offline
      • 9.3.2.1. Pharmacies
      • 9.3.2.2. Specialty/Maternity Stores
      • 9.3.2.3. Others
  • 9.4. Market Attractiveness By Sales Channel

10. Global Breast Pumps Market Analysis and Forecasts, By Region

  • 10.1. Key Findings
  • 10.2. Market Value Forecast By Region
    • 10.2.1. North America
    • 10.2.2. Europe
    • 10.2.3. Asia Pacific
    • 10.2.4. Latin America
    • 10.2.5. Middle East & Africa
  • 10.3. Market Attractiveness By Country/Region

11. North America Breast Pumps Market Analysis and Forecast

  • 11.1. Introduction
    • 11.1.1. Key Findings
  • 11.2. Market Value Forecast By Product Type, 2020 to 2035
    • 11.2.1. Open System
    • 11.2.2. Closed System
  • 11.3. Market Value Forecast By Technology, 2020 to 2035
    • 11.3.1. Powered/Electric Breast Pumps
      • 11.3.1.1. Single Electric Breast Pump
      • 11.3.1.2. Double Electric Breast Pump
    • 11.3.2. Manual Breast Pump
  • 11.4. Market Value Forecast By End-user, 2020 to 2035
    • 11.4.1. Hospitals
    • 11.4.2. Home Users
    • 11.4.3. Maternity Clinics
  • 11.5. Market Value Forecast By Sales Channel, 2020 to 2035
    • 11.5.1. Online
      • 11.5.1.1. Company-owned Websites
      • 11.5.1.2. Third Party Aggregators
    • 11.5.2. Offline
      • 11.5.2.1. Pharmacies
      • 11.5.2.2. Specialty/Maternity Stores
      • 11.5.2.3. Others
  • 11.6. Market Value Forecast By Country, 2020 to 2035
    • 11.6.1. U.S.
    • 11.6.2. Canada
  • 11.7. Market Attractiveness Analysis
    • 11.7.1. By Product Type
    • 11.7.2. By Technology
    • 11.7.3. By End-user
    • 11.7.4. By Sales Channel
    • 11.7.5. By Country

12. Europe Breast Pumps Market Analysis and Forecast

  • 12.1. Introduction
    • 12.1.1. Key Findings
  • 12.2. Market Value Forecast By Product Type, 2020 to 2035
    • 12.2.1. Open System
    • 12.2.2. Closed System
  • 12.3. Market Value Forecast By Technology, 2020 to 2035
    • 12.3.1. Powered/Electric Breast Pumps
      • 12.3.1.1. Single Electric Breast Pump
      • 12.3.1.2. Double Electric Breast Pump
    • 12.3.2. Manual Breast Pump
  • 12.4. Market Value Forecast By End-user, 2020 to 2035
    • 12.4.1. Hospitals
    • 12.4.2. Home Users
    • 12.4.3. Maternity Clinics
  • 12.5. Market Value Forecast By Sales Channel, 2020 to 2035
    • 12.5.1. Online
      • 12.5.1.1. Company-owned Websites
      • 12.5.1.2. Third Party Aggregators
    • 12.5.2. Offline
      • 12.5.2.1. Pharmacies
      • 12.5.2.2. Specialty/Maternity Stores
      • 12.5.2.3. Others
  • 12.6. Market Value Forecast By Country, 2020 to 2035
    • 12.6.1. Germany
    • 12.6.2. U.K.
    • 12.6.3. France
    • 12.6.4. Italy
    • 12.6.5. Spain
    • 12.6.6. Switzerland
    • 12.6.7. The Netherlands
    • 12.6.8. Rest of Europe
  • 12.7. Market Attractiveness Analysis
    • 12.7.1. By Product Type
    • 12.7.2. By Technology
    • 12.7.3. By End-user
    • 12.7.4. By Sales Channel
    • 12.7.5. By Country

13. Asia Pacific Breast Pumps Market Analysis and Forecast

  • 13.1. Introduction
    • 13.1.1. Key Findings
  • 13.2. Market Value Forecast By Product Type, 2020 to 2035
    • 13.2.1. Open System
    • 13.2.2. Closed System
  • 13.3. Market Value Forecast By Technology, 2020 to 2035
    • 13.3.1. Powered/Electric Breast Pumps
      • 13.3.1.1. Single Electric Breast Pump
      • 13.3.1.2. Double Electric Breast Pump
    • 13.3.2. Manual Breast Pump
  • 13.4. Market Value Forecast By End-user, 2020 to 2035
    • 13.4.1. Hospitals
    • 13.4.2. Home Users
    • 13.4.3. Maternity Clinics
  • 13.5. Market Value Forecast By Sales Channel, 2020 to 2035
    • 13.5.1. Online
      • 13.5.1.1. Company-owned Websites
      • 13.5.1.2. Third Party Aggregators
    • 13.5.2. Offline
      • 13.5.2.1. Pharmacies
      • 13.5.2.2. Specialty/Maternity Stores
      • 13.5.2.3. Others
  • 13.6. Market Value Forecast By Country, 2020 to 2035
    • 13.6.1. China
    • 13.6.2. India
    • 13.6.3. Japan
    • 13.6.4. South Korea
    • 13.6.5. Australia & New Zealand
    • 13.6.6. Rest of Asia Pacific
  • 13.7. Market Attractiveness Analysis
    • 13.7.1. By Product Type
    • 13.7.2. By Technology
    • 13.7.3. By End-user
    • 13.7.4. By Sales Channel
    • 13.7.5. By Country

14. Latin America Breast Pumps Market Analysis and Forecast

  • 14.1. Introduction
    • 14.1.1. Key Findings
  • 14.2. Market Value Forecast By Product Type, 2020 to 2035
    • 14.2.1. Open System
    • 14.2.2. Closed System
  • 14.3. Market Value Forecast By Technology, 2020 to 2035
    • 14.3.1. Powered/Electric Breast Pumps
      • 14.3.1.1. Single Electric Breast Pump
      • 14.3.1.2. Double Electric Breast Pump
    • 14.3.2. Manual Breast Pump
  • 14.4. Market Value Forecast By End-user, 2020 to 2035
    • 14.4.1. Hospitals
    • 14.4.2. Home Users
    • 14.4.3. Maternity Clinics
  • 14.5. Market Value Forecast By Sales Channel, 2020 to 2035
    • 14.5.1. Online
      • 14.5.1.1. Company-owned Websites
      • 14.5.1.2. Third Party Aggregators
    • 14.5.2. Offline
      • 14.5.2.1. Pharmacies
      • 14.5.2.2. Specialty/Maternity Stores
      • 14.5.2.3. Others
  • 14.6. Market Value Forecast By Country, 2020 to 2035
    • 14.6.1. Brazil
    • 14.6.2. Mexico
    • 14.6.3. Argentina
    • 14.6.4. Rest of Latin America
  • 14.7. Market Attractiveness Analysis
    • 14.7.1. By Product Type
    • 14.7.2. By Technology
    • 14.7.3. By End-user
    • 14.7.4. By Sales Channel
    • 14.7.5. By Country

15. Middle East & Africa Breast Pumps Market Analysis and Forecast

  • 15.1. Introduction
    • 15.1.1. Key Findings
  • 15.2. Market Value Forecast By Product Type, 2020 to 2035
    • 15.2.1. Open System
    • 15.2.2. Closed System
  • 15.3. Market Value Forecast By Technology, 2020 to 2035
    • 15.3.1. Powered/Electric Breast Pumps
      • 15.3.1.1. Single Electric Breast Pump
      • 15.3.1.2. Double Electric Breast Pump
    • 15.3.2. Manual Breast Pump
  • 15.4. Market Value Forecast By End-user, 2020 to 2035
    • 15.4.1. Hospitals
    • 15.4.2. Home Users
    • 15.4.3. Maternity Clinics
  • 15.5. Market Value Forecast By Sales Channel, 2020 to 2035
    • 15.5.1. Online
      • 15.5.1.1. Company-owned Websites
      • 15.5.1.2. Third Party Aggregators
    • 15.5.2. Offline
      • 15.5.2.1. Pharmacies
      • 15.5.2.2. Specialty/Maternity Stores
      • 15.5.2.3. Others
  • 15.6. Market Value Forecast By Country, 2020 to 2035
    • 15.6.1. GCC Countries
    • 15.6.2. South Africa
    • 15.6.3. Rest of Middle East & Africa
  • 15.7. Market Attractiveness Analysis
    • 15.7.1. By Product Type
    • 15.7.2. By Technology
    • 15.7.3. By End-user
    • 15.7.4. By Sales Channel
    • 15.7.5. By Country

16. Competition Landscape

  • 16.1. Market Player - Competition Matrix (By Tier and Size of companies)
  • 16.2. Market Share Analysis By Company (2024)
  • 16.3. Company Profiles
    • 16.3.1. Ameda (International Biomedical, Ltd.)
      • 16.3.1.1. Company Overview
      • 16.3.1.2. Financial Overview
      • 16.3.1.3. Financial Overview
      • 16.3.1.4. Business Strategies
      • 16.3.1.5. Recent Developments
    • 16.3.2. Hygeia Health
      • 16.3.2.1. Company Overview
      • 16.3.2.2. Financial Overview
      • 16.3.2.3. Financial Overview
      • 16.3.2.4. Business Strategies
      • 16.3.2.5. Recent Developments
    • 16.3.3. Medela AG
      • 16.3.3.1. Company Overview
      • 16.3.3.2. Financial Overview
      • 16.3.3.3. Financial Overview
      • 16.3.3.4. Business Strategies
      • 16.3.3.5. Recent Developments
    • 16.3.4. Koninklijke Philips N.V.
      • 16.3.4.1. Company Overview
      • 16.3.4.2. Financial Overview
      • 16.3.4.3. Financial Overview
      • 16.3.4.4. Business Strategies
      • 16.3.4.5. Recent Developments
    • 16.3.5. Lansinoh Laboratories, Inc. (Pigeon Corporation)
      • 16.3.5.1. Company Overview
      • 16.3.5.2. Financial Overview
      • 16.3.5.3. Financial Overview
      • 16.3.5.4. Business Strategies
      • 16.3.5.5. Recent Developments
    • 16.3.6. Chiaro Technology Limited (Elvie)
      • 16.3.6.1. Company Overview
      • 16.3.6.2. Financial Overview
      • 16.3.6.3. Financial Overview
      • 16.3.6.4. Business Strategies
      • 16.3.6.5. Recent Developments
    • 16.3.7. Willow Innovations, Inc.
      • 16.3.7.1. Company Overview
      • 16.3.7.2. Financial Overview
      • 16.3.7.3. Financial Overview
      • 16.3.7.4. Business Strategies
      • 16.3.7.5. Recent Developments
    • 16.3.8. Uzin Medicare (Spectra Baby)
      • 16.3.8.1. Company Overview
      • 16.3.8.2. Financial Overview
      • 16.3.8.3. Financial Overview
      • 16.3.8.4. Business Strategies
      • 16.3.8.5. Recent Developments
    • 16.3.9. Momcozy (Shenzhen Lute Jiacheng Network Technology Co., Ltd.)
      • 16.3.9.1. Company Overview
      • 16.3.9.2. Financial Overview
      • 16.3.9.3. Financial Overview
      • 16.3.9.4. Business Strategies
      • 16.3.9.5. Recent Developments
    • 16.3.10. Mamapump
      • 16.3.10.1. Company Overview
      • 16.3.10.2. Financial Overview
      • 16.3.10.3. Financial Overview
      • 16.3.10.4. Business Strategies
      • 16.3.10.5. Recent Developments
    • 16.3.11. Tommee Tippee (Shanghai Jahwa United Co., Ltd)
      • 16.3.11.1. Company Overview
      • 16.3.11.2. Financial Overview
      • 16.3.11.3. Financial Overview
      • 16.3.11.4. Business Strategies
      • 16.3.11.5. Recent Developments
    • 16.3.12. Haakaa
      • 16.3.12.1. Company Overview
      • 16.3.12.2. Financial Overview
      • 16.3.12.3. Financial Overview
      • 16.3.12.4. Business Strategies
      • 16.3.12.5. Recent Developments
    • 16.3.13. Other Prominent Players
      • 16.3.13.1. Company Overview
      • 16.3.13.2. Financial Overview
      • 16.3.13.3. Financial Overview
      • 16.3.13.4. Business Strategies
      • 16.3.13.5. Recent Developments
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