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세계의 냉동 핑거칩(냉동 프렌치프라이) 시장 규모 : 제품별, 용도별, 지역별, 범위 및 예측

Global Frozen Finger Chips (Frozen French Fries) Market Size By Product (White Potato Fries, Sweet Potato Fries), By Application (Food Service, Household), By Geographic Scope And Forecast

발행일: | 리서치사: Verified Market Research | 페이지 정보: 영문 202 Pages | 배송안내 : 2-3일 (영업일 기준)

    
    
    



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냉동 핑거칩(냉동 프렌치프라이) 시장 규모 및 예측

냉동 핑거칩(냉동 프렌치프라이) 시장 규모는 2024년에 215억 3,000만 달러로 평가되었고, 2024년부터 2031년까지 연평균 복합 성장률(CAGR) 4%로 성장할 전망이며, 2031년에는 294억 6,000만 달러에 이를 것으로 예측됩니다. 시장을 크게 견인하고 있는 것은 젊은이들 사이에서 양식 인기가 높아지고 있다는 것입니다. 세계 젊은이 인구의 증가가 전 세계적으로 서양 문화를 뒷받침하고 있습니다. 또, 패스트 푸드 레스토랑 체인의 확대, 라이프 스타일의 변화, 소득의 증가, 도시화의 진전도 시장의 성장을 촉진한다고 생각됩니다. 이 조사 보고서는 냉동 핑거칩(냉동 프렌치프라이) 시장의 전체적인 평가를 제공하고 있습니다. 주요 부문, 동향, 시장 촉진 요인, 경합 정세, 시장에서 중요한 역할을 하고 있는 요인등을 포괄적으로 분석하고 있습니다.

세계의 냉동 핑거칩(냉동 프렌치프라이) 시장 정의

일반적으로 냉동 감자 튀김이라고 불리는 냉동 핑거칩은 얇고 중간 정도의 감자 스트립으로 튀기거나 구워 먹습니다. 갓 자른 감자는 편리하고 안정적인 품질과 맛을 제공하는 냉동 핑거칩으로 대체되었습니다. 다양한 모양, 크기, 맛이 있어 가장 구하기 쉬운 식품입니다. 이것들은 스위트 포테이토의 감자 튀김이나 흰 고구마의 감자 튀김으로 만들어져 있습니다. 생산자는 주로 시장에서 인기 있는 동향으로 인증 유기농과 스위트 포테이토 품종을 제공하고 있습니다. 스위트 포테이토의 감자 튀김이 주로 선호되며, 최대의 시장 점유율을 차지하고 있습니다.

냉동 프렌치프라이는 생 감자보다 조리가 간단하고, 단시간에 조리할 수 있어, 같은 맛과 품질을 유지하면서 제공할 수 있으므로, 사용하기 편리합니다. 또, 조리에 필요한 수고도 최소한으로 끝나, 보존 기간도 길고 식물성 기름의 흡수량도 적습니다. 또한 보존의 용이성도 세계 소비자들 사이에서 기호가 높아지고 있는 요인이 되고 있습니다. 일반 가정이나 외식 산업에서 이용되고 있습니다. 패스트푸드 레스토랑 체인이나 소매업의 성장에 의해, 외식 산업에서의 소비가 확대되고 있습니다.

세계의 냉동 핑거칩(냉동 프렌치프라이) 시장 개요

시장을 견인하고 있는 것은 젊은이들 사이에서 양식 인기가 높아지고 있는 것 등의 요인입니다. 세계 젊은이 인구의 증가는 전 세계적으로 서양 문화를 뒷받침하고 있습니다. 이 때문에 패스트푸드 레스토랑 정크푸드의 소비가 활발해지고 있습니다. 라이프 스타일의 변화, 소득의 증가, 도시화는, 가정이나 외식 산업에 대한 용도와 함께, 프렌치프라이의 수요를 끌어올리고 있습니다. 더 많은 소비는 성장하는 패스트푸드 레스토랑 체인과 소매 부문에 의해, 푸드 서비스 부문에 의해 촉진됩니다. 이러한 패스트푸드 체인은 레스토랑보다 비교적 저렴하기 때문에 이러한 가게의 성장을 뒷받침하고, 그에 따라 냉동 핑거칩의 매출액은 세계적으로 증가하고 있습니다. 또한 새로운 맛, 모양, 종류, 풍미가 소비자의 수요를 촉진하고 있습니다.

게다가 요리를 간단하고 단시간에 제공할 수 있어 시간을 들이지 않고 같은 맛과 품질을 유지할 수 있는 등의 이점이 세계의 냉동 핑거칩(냉동 프렌치프라이) 시장 전체의 성장을 가속하는 잠재적 요인과 건강 관련 문제 등 시장 전체의 성장을 저해하는 요인이나 과제도 있습니다. 감자튀김 소비량이 늘어나면 비만, 고혈압, 당뇨병 등 만성질환의 위험이 높아지고 이들은 심혈관질환의 강력한 위험인자이기도 합니다. 초고온으로 튀긴 감자튀김에는 트랜스지방산이 함유돼 있을 가능성이 높아 일찍 죽을 위험이 높아집니다. 일주일에 두 번 이상 감자튀김을 먹는 사람일수록 위험률이 높습니다. 이러한 요인은 세계의 냉동 핑거칩(냉동 프렌치프라이) 시장 전체를 방해하는 잠재적인 억제 요인입니다.

목차

제1장 세계의 냉동 핑거칩(냉동 프렌치프라이) 시장 : 서문

  • 시장 개요
  • 조사 범위
  • 전제조건

제2장 주요 요약

제3장 검증된 시장 조사의 조사 방법

  • 데이터 마이닝
  • 밸리데이션
  • 1차 인터뷰
  • 데이터 소스 일람

제4장 세계의 냉동 핑거칩(냉동 프렌치프라이) 시장 전망

  • 개요
  • 시장 역학
    • 성장 촉진요인
    • 억제요인
    • 기회
  • Porter's Five Forces 모델
  • 밸류체인 분석

제5장 세계의 냉동 핑거칩(냉동 프렌치프라이) 시장 : 제품별

  • 개요
  • 화이트 감자 플라이
  • 스위트 감자 플라이

제6장 세계의 냉동 핑거칩(냉동 프렌치프라이) 시장 : 용도별

  • 개요
  • 푸드서비스
  • 가정용

제7장 세계의 냉동 핑거칩(냉동 프렌치프라이) 시장 : 지역별

  • 개요
  • 북미
    • 미국
    • 캐나다
    • 멕시코
  • 유럽
    • 독일
    • 영국
    • 프랑스
    • 기타 유럽
  • 아시아태평양
    • 중국
    • 일본
    • 인도
    • 기타 아시아태평양
  • 세계 기타 지역
    • 라틴아메리카
    • 중동 및 아프리카

제8장 세계의 냉동 핑거 칩스(냉동 프라이드 감자) 시장 : 경쟁 구도

  • 개요
  • 각사 시장 랭킹
  • 주요 개발 전략

제9장 기업 프로파일

  • McCain Foods Limited
  • JR Simplot
  • Lamb-Weston
  • Farm Frites
  • Aviko
  • Agrarfrost
  • Agristo NV
  • Al-Salam Cooling Co.
  • Albert Bartlett and Sons
  • Ore-Ida

제10장 주요 발전

  • 제품 출시 및 개발
  • 합병 및 인수
  • 사업 확대
  • 파트너십 및 제휴

제11장 부록

  • 관련 조사
AJY 25.01.14

Frozen Finger Chips (Frozen French Fries) Market Size And Forecast

Frozen Finger Chips (Frozen French Fries) Market size was valued at USD 21.53 Billion in 2024 and is projected to reach USD 29.46 Billion by 2031, growing at a CAGR of 4% from 2024 to 2031. The market is largely driven by the rising popularity of western-style cuisine amongst youngsters. The growing youth population worldwide is boosting western culture across the globe. Also, expanding fast food restaurant chains, changing lifestyles, increasing incomes and growing urbanization will foster market growth. The Global Frozen Finger Chips (Frozen French Fries) Market report provides a holistic evaluation of the market. The report offers a comprehensive analysis of key segments, trends, drivers, restraints, competitive landscape, and factors that are playing a substantial role in the market.

Global Frozen Finger Chips (Frozen French Fries) Market Definition

The frozen finger chips generally called frozen French fries, are thin and medium potato strips that are either fried or baked for consumption. The freshly cut potatoes were majorly replaced by frozen finger chips as they were convenient and proposed consistent quality and taste. These are some of the most readily available foods in various shapes, sizes, and flavors. These are either made from sweet potato fries or white potato fries. The producers mainly offer certified organic and sweet potato varieties as they are popular trends in the market. Sweet potato fries are majorly preferred and hold the largest market share.

They are more convenient to use than their fresh counterparts as they are much easy and quick to cook and serve while maintaining the same taste and quality by taking less time. They also require minimum effort to prepare, showcase a longer shelf life and absorb a lesser amount of vegetable oil. Additionally, ease of storage is another benefit contributing to their growing preference among consumers across the globe. They find applications in households and food service segments. More consumption is fostered by the foodservice sector by growing fast food restaurant chains and the retail sector.

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Global Frozen Finger Chips (Frozen French Fries) Market Overview

The market is driven by factors such as the rising popularity of western-style cuisine amongst youngsters. The growing youth population worldwide is boosting western culture across the globe. This has flourished fast food restaurant chains, and junk food consumption among people. The changing lifestyles, increasing incomes, and urbanization along with application in households and food service segments are boosting the French fries demand. More consumption is fostered by the foodservice sector by growing fast food restaurant chains and the retail sector. These fast-food chains are comparatively cheaper than restaurants thus bolstering the growth of these joints, thereby multiplying the sales of frozen finger chips globally. Moreover, new tastes, shapes, varieties, and flavors drive the demand in the consumer.

Furthermore, the benefits such as being easy and quick to cook and serve while maintaining the same taste and quality by taking less time are the potential factors propelling the overall market growth of the Global Frozen Finger Chips (Frozen French Fries) Market. There are certain restraints and challenges faced which will hinder the overall market growth such as health-related issues. The higher consumption of fried potatoes increases the risk of chronic diseases, such as obesity, hypertension, and diabetes, which are also powerful risk factors for cardiovascular diseases. The French fries fried at extremely high temperatures are likely to contain trans fats which leads to an increased risk of premature death. A higher risk percentage was noted among those who consumed French fries more than twice a week. These factors are the potential restraints hampering the overall Global Frozen Finger Chips (Frozen French Fries) Market.

Global Frozen Finger Chips (Frozen French Fries) Market Segmentation Analysis

The Global Frozen Finger Chips (Frozen French Fries) Market is segmented on the basis of Product, Application, And Geography.

Frozen Finger Chips (Frozen French Fries) Market, By Product

  • White Potato Fries
  • Sweet Potato Fries

Based on Product, The market is bifurcated into White Potato Fries and Sweet Potato Fries. The Sweet Potato Fries segment holds the largest market share. The factors can be attributed to easy availability, high nutritious values, and a rich source of fiber, vitamins, and minerals along with cancer-fighting properties that have fostered the acceptance of the Sweet Potato Fries segment.

Frozen Finger Chips (Frozen French Fries) Market, By Application

  • Food Service
  • Household

Based on Application, The market is bifurcated into Food Service and Household. The Food Service segment holds the largest market share. The factors can be attributed to the expansion of fast-food chains across the globe, increased hectic lifestyles, and inflating purchasing power of the working population along with the growing popularity of western cuisines have fostered the acceptance of this segment.

Frozen Finger Chips (Frozen French Fries) Market, By Geography

  • North America
  • Europe
  • Asia Pacific
  • Rest of the world
  • On the basis of Regional Analysis, The Global Frozen Finger Chips (Frozen French Fries) Market is classified into North America, Europe, Asia Pacific, and the Rest of the world. Europe holds the largest market share. The growing food service sector and the rising popularity of western-style cuisine amongst youngsters, expanding fast food restaurant chains in this region have fueled the frozen French fries demand.

Key Players

  • The "Global Frozen Finger Chips (Frozen French Fries) Market" study report will provide valuable insight with an emphasis on the global market. The major players in the market are
  • McCain Foods Limited, JR Simplot, Lamb-Weston, Farm Frites, Aviko, 11er Nahrungsmittel GmbH, Agrarfrost, Agristo NV, Al-Salam Cooling Co., Albert Bartlett and Sons, Ore-Ida, Alexia, Trader Joe's, Kroger.
  • The competitive landscape section also includes key development strategies, market share, and market ranking analysis of the above-mentioned players globally.

Key Developments

  • Partnerships, Collaborations and Agreements
  • In July 2022, Lamb Weston Holdings Announces a $415 Million Investment in a New French Fry Processing Line in American Falls, Idaho, as well as a Quarterly Dividend.
  • In Feb 2022, The Kraft Heinz Co. and Simplot Food Group, a part of the J.R. Simplot Co., have reached a deal that will make Simplot, located in Boise, Idaho, the sole manufacturer and supplier of Kraft Heinz's Ore-Ida brand.
  • In Jun 2021, LWM RUS, Russia's largest maker of frozen potato products, inked a deal with Igor Artamonov, the governor of the Lipetsk region, to more than quadruple the production capacity of its current factory in the Lipetsk Special Economic Zone.
  • In July 2020, McCain Foods announced that it is aiming to make the French fry a more sustainable Canadian staple.
  • Product Launches and Product Expansions
  • In June 2022, McCain announces the launch of a new Farm of Future Africa at a "critical juncture" in the world food chain.

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION OF GLOBAL FROZEN FINGER CHIPS (FROZEN FRENCH FRIES) MARKET

  • 1.1 Overview of the Market
  • 1.2 Scope of Report
  • 1.3 Assumptions

2 EXECUTIVE SUMMARY

3 RESEARCH METHODOLOGY OF VERIFIED MARKET RESEARCH

  • 3.1 Data Mining
  • 3.2 Validation
  • 3.3 Primary Interviews
  • 3.4 List of Data Sources

4 GLOBAL FROZEN FINGER CHIPS (FROZEN FRENCH FRIES) MARKET OUTLOOK

  • 4.1 Overview
  • 4.2 Market Dynamics
    • 4.2.1 Drivers
    • 4.2.2 Restraints
    • 4.2.3 Opportunities
  • 4.3 Porters Five Force Model
  • 4.4 Value Chain Analysis

5 GLOBAL FROZEN FINGER CHIPS (FROZEN FRENCH FRIES) MARKET, BY PRODUCT

  • 5.1 Overview
  • 5.2 White Potato Fries
  • 5.3 Sweet Potato Fries

6 GLOBAL FROZEN FINGER CHIPS (FROZEN FRENCH FRIES) MARKET, BY APPLICATION

  • 6.1 Overview
  • 6.2 Food Service
  • 6.3 Household

7 GLOBAL FROZEN FINGER CHIPS (FROZEN FRENCH FRIES) MARKET, BY GEOGRAPHY

  • 7.1 Overview
  • 7.2 North America
    • 7.2.1 U.S.
    • 7.2.2 Canada
    • 7.2.3 Mexico
  • 7.3 Europe
    • 7.3.1 Germany
    • 7.3.2 U.K.
    • 7.3.3 France
    • 7.3.4 Rest of Europe
  • 7.4 Asia Pacific
    • 7.4.1 China
    • 7.4.2 Japan
    • 7.4.3 India
    • 7.4.4 Rest of Asia Pacific
  • 7.5 Rest of the World
    • 7.5.1 Latin America
    • 7.5.2 Middle East and Africa

8 GLOBAL FROZEN FINGER CHIPS (FROZEN FRENCH FRIES) MARKET COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 8.1 Overview
  • 8.2 Company Market Ranking
  • 8.3 Key Development Strategies

9 COMPANY PROFILES

  • 9.1 McCain Foods Limited
    • 9.1.1 Overview
    • 9.1.2 Financial Performance
    • 9.1.3 Product Outlook
    • 9.1.4 Key Developments
  • 9.2 JR Simplot
    • 9.2.1 Overview
    • 9.2.2 Financial Performance
    • 9.2.3 Product Outlook
    • 9.2.4 Key Developments
  • 9.3 Lamb-Weston
    • 9.3.1 Overview
    • 9.3.2 Financial Performance
    • 9.3.3 Product Outlook
    • 9.3.4 Key Developments
  • 9.4 Farm Frites
    • 9.4.1 Overview
    • 9.4.2 Financial Performance
    • 9.4.3 Product Outlook
    • 9.4.4 Key Developments
  • 9.5 Aviko
    • 9.5.1 Overview
    • 9.5.2 Financial Performance
    • 9.5.3 Product Outlook
    • 9.5.4 Key Developments
  • 9.6 Agrarfrost
    • 9.6.1 Overview
    • 9.6.2 Financial Performance
    • 9.6.3 Product Outlook
    • 9.6.4 Key Developments
  • 9.7 Agristo NV
    • 9.7.1 Overview
    • 9.7.2 Financial Performance
    • 9.7.3 Product Outlook
    • 9.7.4 Key Developments
  • 9.8 Al-Salam Cooling Co.
    • 9.8.1 Overview
    • 9.8.2 Financial Performance
    • 9.8.3 Product Outlook
    • 9.8.4 Key Developments
  • 9.9 Albert Bartlett and Sons
    • 9.9.1 Overview
    • 9.9.2 Financial Performance
    • 9.9.3 Product Outlook
    • 9.9.4 Key Developments
  • 9.10 Ore-Ida
    • 9.10.1 Overview
    • 9.10.2 Financial Performance
    • 9.10.3 Product Outlook
    • 9.10.4 Key Developments

10 KEY DEVELOPMENTS

  • 10.1 Product Launches/Developments
  • 10.2 Mergers and Acquisitions
  • 10.3 Business Expansions
  • 10.4 Partnerships and Collaborations

11 Appendix

  • 11.1 Related Research
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