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세계의 고체 향수 시장 : 시장 규모 - 유형별, 용도별, 지역별, 예측

Global Solid Perfume Market Size By Type (Single Fragrance, Mixed Fragrance), By Application (Men, Women), By Geographic Scope And Forecast

발행일: | 리서치사: Verified Market Research | 페이지 정보: 영문 202 Pages | 배송안내 : 2-3일 (영업일 기준)

    
    
    



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고체 향수 시장 규모 및 예측

고체 향수 시장 규모는 2024년에 14억 2,000만 달러로 평가되었고, 2026-2032년 11.3%의 연평균 복합 성장률(CAGR)로 성장할 전망이며, 2032년까지 25억 6,000만 달러에 달할 것으로 예측됩니다.

고체 향수는 결정화가 허용되는 향수의 일종이며, 지금은 액체 상태를 유지하지 않고 밤의 일관성을 가지고 있습니다. 세계의 고체 향수 시장은 더 적은 폐기물, 알코올의 부재로 인해 예측 기간 동안 증가할 것으로 기대되며, 피부 자극을 방지하기 위해 휴대가 간편합니다. 세계의 고체 향수 시장 보고서에서는 시장에 대한 전반적인 평가를 제공합니다. 주요 부문, 동향, 시장 촉진 요인, 억제 요인, 경합 정세, 시장에서 중요한 역할을 하고 있는 요인 등을 포괄적으로 분석하고 있습니다.

세계의 고체 향수 시장 정의

고체 향수는 액체가 아닌 밤과 같은 일관성을 가진 향기의 고형화된 유형입니다. 고체 향수를 만들려면 농축된 향수유와 용융 왁스를 조합합니다. 고체 향수는 오데퍼퓸, 오데토와레, 오데콜론 등과 같이 알코올(에탄올)과 물의 액체가 아닌 향수를 말합니다. 크림의 기본 성분은 보통 녹은 로우로 만들어집니다. 향이 녹은 후 하나 이상의 향을 첨가할 수 있습니다. 고체 향수는 100% 천연 바디 버터와 블렌딩된 무알코올 향수입니다. 고체 향수의 향은 차분하고, 생기 있고, 즐겁습니다. 일상 사용에는, 부드럽고 기분 좋은 향기입니다. 고체 향수는 여행하기 편리한 포장으로 파라벤이나 황산염을 사용하지 않아 민감성 피부인 분들도 사용하실 수 있습니다.

고체 향수는 향수 용기의 파손으로 인한 유출이나 위험을 방지합니다. 고체 향수는 실용적이고 여행 중에 향수가 새는 것을 걱정하고 싶지 않은 사람에게 편리합니다. 향기 왁스 조성물은 원운동으로 마사지 후 피부 표면에 적용됩니다. 고체 향수는 작고, 지갑이나 지퍼가 달린 파우치에 넣어 휴대하기 좋습니다. 주머니에 넣어 운반할 수도 있습니다. 향수 용기는 금속으로 만들어져 고형 향료의 누출을 방지하고 향기의 수명을 연장합니다. 그 포장 때문에, 고체 향수는 14개월 동안 지속될 수 있어, 더 깊은 향이 납니다. 고체 향은 작고 눈에 띄지 않으며 공공장소에서 사용할 수 있습니다.

세계의 고체 향수 시장 개요

세계의 고체 향수 시장은 몸단장 습관의 개선, 연구 개발 활동 증가, 광고, 소셜 미디어의 영향력의 증대, 유명인 추천 등의 수요 증가에 의해 예측 기간 중에 성장할 전망입니다. 또한 고체 향수는 병의 파손에 의한 누액이나 유출의 위험을 피할 수 있습니다. 여행 시, 고체 향수는 휴대하기 편리합니다. 고객은 새는 것을 걱정하지 않고 방향 왁스를 피부에 바를 수 있는 것을 선호합니다.

액체 향수는 공기 중에 분무되기 때문에 그 대부분을 낭비하지만 고체 향수는 피부에 직접 도포하기 때문에 거의 낭비되지 않습니다. 고체 향수 시장을 견인하는 것은 여행 시 휴대할 수 있는 편리성과 피부에 직접 도포해도 낭비가 되지 않는 점이라고 예상됩니다. 그러나 고체 향수는 오염의 가능성이 있기 때문에 예측 기간 동안 시장 성장에 방해가 될 수 있습니다.

목차

제1장 세계의 고체 향수 시장 서문

  • 시장 개요
  • 조사 범위
  • 전제 조건

제2장 주요 요약

제3장 검증된 시장 조사 방법

  • 데이터 마이닝
  • 밸리데이션
  • 1차 자료
  • 데이터 소스 일람

제4장 세계의 고체 향수 시장 전망

  • 개요
  • 시장 역학
    • 성장 촉진요인
    • 성장 억제요인
    • 기회
  • Porter's Five Forces 모델
  • 밸류체인 분석

제5장 세계의 고체 향수 시장 : 유형별

  • 개요
  • 싱글 향수
  • 믹스 향수

제6장 세계의 고체 향수 시장 : 용도별

  • 개요
  • 남성
  • 여성

제7장 세계의 고체 향수 시장 : 지역별

  • 개요
  • 북미
    • 미국
    • 캐나다
    • 멕시코
  • 유럽
    • 독일
    • 영국
    • 프랑스
    • 기타 유럽
  • 아시아태평양
    • 중국
    • 일본
    • 인도
    • 기타 아시아태평양
  • 세계 기타 지역
    • 라틴아메리카
    • 중동 및 아프리카

제8장 세계의 고체 향수 시장 경쟁 구도

  • 개요
  • 각사 시장 랭킹
  • 주요 개발 전략

제9장 기업 프로파일

  • Aroamas
  • Lush
  • Pacifica
  • L'Occitane
  • Indah
  • Sweet Anthem
  • Bougie & Senteur
  • Jean Niel
  • Fury Bros
  • Melange

제10장 주요 발전

  • 제품 출시 및 개발
  • 합병 및 인수
  • 사업 확대
  • 파트너십 및 제휴

제11장 부록

  • 관련 조사
AJY 25.06.09

Solid Perfume Market Size And Forecast

Solid Perfume Market size was valued at USD 1.42 Billion in 2024 and is projected to reach USD 2.56 Billion by 2032, growing at a CAGR of 11.3% from 2026 to 2032.

Solid perfume is a sort of perfume that has been allowed to crystallize and now has the consistency of a balm rather than remaining in its liquid condition. The Global Solid Perfume Market is expected to increase during the forecasted period due to less wastage, absence of alcohol, prevent irritation of the skin, and easiness to carry. The Global Solid Perfume Market report provides a holistic evaluation of the market. The report offers a comprehensive analysis of key segments, trends, drivers, restraints, competitive landscape, and factors that are playing a substantial role in the market.

Global Solid Perfume Market Definition

Instead of being in a liquid condition, solid perfume is a solidified kind of scent with a balm-like consistency. To make a solid perfume, combine concentrated perfume oil and melted wax. Solid fragrances are perfumes that are not a liquid combination of alcohol (ethanol) and water like Eau de perfume, Eau de toilette, Eau de cologne, and so on. The component that provides the cream its basis is usually made from melted wax. After the aroma has melted, you can add one or more scents. Solid perfume is a non-alcohol perfume that is blended with 100% natural body butter. The scent of solid fragrances is soothing, lively, and enjoyable. For daily use, it has a mild and pleasant scent. Solid perfume comes in convenient travel packaging and is devoid of parabens and sulfates, making it suitable for sensitive skin.

Solidified perfumes prevent the risk of spilling or leaking due to a fracture in the perfume container. Solid perfume is practical and useful for people who do not want to worry about their perfume leaking when traveling. The scented wax composition is applied to the skin surface after being massaged in a circular motion. Solid fragrances are small and easy to carry in purses and zip pouches. They may also be carried about in pockets. The perfume container is composed of metal, which prevents solid fragrances from escaping and extends the life of the scent. Due to its packaging, solid perfume may last for 14 months and has a deeper aroma. Solid fragrances are small and unobtrusive, and they may be worn in public.

Global Solid Perfume Market Overview

The Global Solid Perfume Market is expected to grow during the forecasted period due to the rising demand for improving grooming habits, increased R&D activities, and advertising, the growing influence of social media, and celebrity endorsements. Moreover, Solid perfume avoids the risk of leaking or spillage caused by bottle breaks. When traveling, solid perfume is handy to take. Customers like being able to apply aromatic wax to their skin without having to worry about it leaking.

Because liquid perfume is sprayed into the air, it wastes a lot of it, but solid perfume wastes very little because it is applied directly to the skin. The market for solid fragrances is expected to be driven by the convenience with which they may be carried when traveling and the fact that they produce no waste when applied directly to the skin. However, the chance of contamination in solid perfume may hinder the market's growth during the forecasted period.

Global Solid Perfume Market Segmentation Analysis

The Global Solid Perfume Market is Segmented on the basis of Type, Application, and Geography.

Solid Perfume Market, By Type

  • Single Fragrance
  • Mixed Fragrance

Based on the Type, the market is classified into Single Fragrance and Mixed Fragrance.

Solid Perfume Market, By Application

  • Men
  • Women

Based on the Application, the market is classified into Men and Women.

Solid Perfume Market, By Geography

  • North America
  • Europe
  • Asia Pacific
  • Rest of the world
  • On the basis of Geography, the Global Solid Perfume Market is classified into North America, Europe, Asia Pacific, and the Rest of the world. The North America region is expected to increase the most compared to other regions during the forecasted period owing to a large manufacturing base, extensive availability of solid perfumes, and rising preference for solid perfumes among youth.

Key Players

The "Global Solid Perfume Market" study report will provide a valuable insight with an emphasis on the global market including some of the major players such as Aroamas, Lush, Pacifica, L'Occitane, Indah, Sweet Anthem, Bougie & Senteur, Jean Niel, Fury Bros, and Melange.

Our market analysis also entails a section solely dedicated to such major players wherein our analysts provide an insight into the financial statements of all the major players, along with its product benchmarking and SWOT analysis. The competitive landscape section also includes key development strategies, market share and market ranking analysis of the above-mentioned players globally.

Key Developments

  • In January 2022, Coty Inc. stated that it began manufacturing the world's first widely marketed perfumes created using carbon-captured ethanol.
  • In September 2021, Channel SA launched a sustainable cap for perfume bottles made from Sulapac from Finland.

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION OF GLOBAL SOLID PERFUME MARKET

  • 1.1 Overview of the Market
  • 1.2 Scope of Report
  • 1.3 Assumptions

2 EXECUTIVE SUMMARY

3 RESEARCH METHODOLOGY OF VERIFIED MARKET RESEARCH

  • 3.1 Data Mining
  • 3.2 Validation
  • 3.3 Primary Interviews
  • 3.4 List of Data Sources

4 GLOBAL SOLID PERFUME MARKET OUTLOOK

  • 4.1 Overview
  • 4.2 Market Dynamics
    • 4.2.1 Drivers
    • 4.2.2 Restraints
    • 4.2.3 Opportunities
  • 4.3 Porters Five Force Model
  • 4.4 Value Chain Analysis

5 GLOBAL SOLID PERFUME MARKET, BY TYPE

  • 5.1 Overview
  • 5.2 Single Fragrance
  • 5.3 Mixed Fragrance

6 GLOBAL SOLID PERFUME MARKET, BY APPLICATION

  • 6.1 Overview
  • 6.2 Men
  • 6.3 Women

7 GLOBAL SOLID PERFUME MARKET, BY GEOGRAPHY

  • 7.1 Overview
  • 7.2 North America
    • 7.2.1 U.S.
    • 7.2.2 Canada
    • 7.2.3 Mexico
  • 7.3 Europe
    • 7.3.1 Germany
    • 7.3.2 U.K.
    • 7.3.3 France
    • 7.3.4 Rest of Europe
  • 7.4 Asia Pacific
    • 7.4.1 China
    • 7.4.2 Japan
    • 7.4.3 India
    • 7.4.4 Rest of Asia Pacific
  • 7.5 Rest of the World
    • 7.5.1 Latin America
    • 7.5.2 Middle East & Africa

8 GLOBAL SOLID PERFUME MARKET COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 8.1 Overview
  • 8.2 Company Market Ranking
  • 8.3 Key Development Strategies

9 COMPANY PROFILES

  • 9.1 Aroamas
    • 9.1.1 Overview
    • 9.1.2 Financial Performance
    • 9.1.3 Product Outlook
    • 9.1.4 Key Developments
  • 9.2 Lush
    • 9.2.1 Overview
    • 9.2.2 Financial Performance
    • 9.2.3 Product Outlook
    • 9.2.4 Key Developments
  • 9.3 Pacifica
    • 9.3.1 Overview
    • 9.3.2 Financial Performance
    • 9.3.3 Product Outlook
    • 9.3.4 Key Developments
  • 9.4 L'Occitane
    • 9.4.1 Overview
    • 9.4.2 Financial Performance
    • 9.4.3 Product Outlook
    • 9.4.4 Key Developments
  • 9.5 Indah
    • 9.5.1 Overview
    • 9.5.2 Financial Performance
    • 9.5.3 Product Outlook
    • 9.5.4 Key Developments
  • 9.6 Sweet Anthem
    • 9.6.1 Overview
    • 9.6.2 Financial Performance
    • 9.6.3 Product Outlook
    • 9.6.4 Key Developments
  • 9.7 Bougie & Senteur
    • 9.7.1 Overview
    • 9.7.2 Financial Performance
    • 9.7.3 Product Outlook
    • 9.7.4 Key Developments
  • 9.8 Jean Niel
    • 9.8.1 Overview
    • 9.8.2 Financial Performance
    • 9.8.3 Product Outlook
    • 9.8.4 Key Developments
  • 9.9 Fury Bros
    • 9.9.1 Overview
    • 9.9.2 Financial Performance
    • 9.9.3 Product Outlook
    • 9.9.4 Key Developments
  • 9.10 Melange
    • 9.10.1 Overview
    • 9.10.2 Financial Performance
    • 9.10.3 Product Outlook
    • 9.10.4 Key Developments

10 KEY DEVELOPMENTS

  • 10.1 Product Launches/Developments
  • 10.2 Mergers and Acquisitions
  • 10.3 Business Expansions
  • 10.4 Partnerships and Collaborations

11 Appendix

  • 11.1 Related Research
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