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미국의 완구 및 게임 시장

Toys and Games in the US

발행일: | 리서치사: Euromonitor International | 페이지 정보: 영문 30 Pages | 배송안내 : 1-2일 (영업일 기준)

    
    
    



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미국에서는 2024년에 완구 및 게임 시장이 성장했으며, 이것은 키덜트 현상과 비디오 게임 카테고리의 지속적인 상승에 추진된 것입니다. 기업은 확립된 브랜드와 E-Commerce의 최적화에 힘을 쏟고 있습니다만, 동시에 전통적인 브랜드가 부활해, 특히 전통적인 완구 및 게임에 있어서 소비자의 관심을 끌고 있습니다.

Euromonitor International의 조사 보고서 '미국의 완구 및 게임 시장'은 국가 수준 시장 규모와 모양에 대한 종합적인 가이드를 제공합니다. 주요 기업, 주요 브랜드를 파악하고 시장에 영향을 미치는 주요 요인(신제품 개발, 유통, 가격 문제 등)에 대한 전략적 분석을 제공합니다.

적용 제품 : 기존 완구 및 게임, 비디오 게임

데이터 범위: 시장 규모(분석 및 예측), 기업 점유율, 브랜드 점유율, 유통 데이터

이 보고서를 구입하는 이유

  • 완구 및 게임 시장의 상세한 파악
  • 성장분야를 특정하고 변화를 촉진하는 요인을 특정
  • 경쟁 환경, 시장의 주요 진출기업, 주요 브랜드를 이해
  • 5년간의 예측을 이용하여 시장이 어떻게 발전하는지를 평가

Euromonitor International은 시장 조사 보고서, 비즈니스 참고서, 온라인 정보 시스템 출판에서 50년 이상의 실적을 보유하고 있습니다. 런던, 시카고, 싱가포르, 상하이, 빌뉴스, 두바이, 케이프타운, 산티아고, 시드니, 도쿄, 벵갈루루, 상파울루, 서울, 홍콩, 뒤셀도르프, 멕시코시티에 사무소를 두고 100개국에 분석가 네트워크를 보유한 이 회사는 독자적인 능력과 다양한 시장을 이해하고 정보 기반 전략 입안을 지원하는 신뢰할 수 있는 정보 자원을 개발하고 있습니다.

목차

목차 및 표 목록

주요 요약

주요 데이터 결과

  • 도표 1 : 2024년의 주요 동향

업계 성능

  • 2023년에 완구 및 게임이 감소한 후, 2024년에는 비디오 게임이 성장을 견인
  • 「Final Fantasy VII Rebirth」와 Lego의 성공은 키달트 붐의 성장을 상징하고 있다
  • 도표 2 : Final Fantasy VII Rebirth : 2024년에 발매 예정의 절찬 속편이 상징적인 RPG 3부작을 확장
  • PlayStation은 PS 포털과 구독 서비스를 통해 클라우드 게임을 추진
  • 도표 3: 분석가의 견해

다음에 오는 것

  • 비디오 게임이 완구 및 게임의 성장을 견인
  • 주요 브랜드와 미디어 관련 출시가 완구 및 게임의 궤도에 영향을 미칩니다.
  • 커뮤니티, 전통, 혁신이 성장에 기여합니다.

경쟁 구도

  • Fisher-Price는 활성화되고, Lego는 분산된 정세 속에서 성장을 유지
  • Spin Master가 취학 전 세대 시장의 도전 중 Melissa & Doug를 인수
  • Fisher-Price와 Hasbro가, 소비자의 경계감 속, 주력 브랜드를 활성화
  • 그림 4 : Fisher-Price Wood가 지속가능성과 그리움을 융합시킨 FSC 인증 장난감
  • 매출 감소에 대응한 Microsoft의 전략 변경

채널

  • 비디오 게임 소프트웨어와 경쟁력 있는 가격 전략별 추진된 전자상거래 붐
  • 실제 점포도 여전히 중요하며, 옴니 채널 소매가 보급
  • Mattel은 최초의 테마파크를 오픈해, 소매점의 전개도 확대할 예정

경제적 배경

  • 도표 5 : 실질 GDP 성장률과 인플레이션율(2019-2029년)
  • 도표 6 : 2024년 미국의 PEST 분석

소비자 컨텍스트

  • 도표 7: 2024년 미국 소비자에 대한 주요 인사이트
  • 도표 8: 2024년 미국 소비자 상황

국가별 보고서 면책사항

출처

미국 전통 완구 및 게임

주요 데이터 결과

2024년 발전

  • 전통적인 완구는 인플레이션, 디지털 시프트, 그리고 신중한 지출에 의해 감소
  • 도표 9 : 2024년의 주요 동향

업계 성능

  • 레고는 폭넓은 연령층에 어필하기 위해 제품 라인업을 확대해, 건설 업계의 성장을 견인
  • 도표 10: 분석가의 견해

다음에 오는 것

  • 건설업이 완구 및 게임 부문의 성장을 견인할 전망
  • 미디어, 교육 정책, 전자상거래가 완구 및 게임을 형성
  • MagicCon은 커뮤니티 참여가 장난감 브랜드의 성공을 뒷받침할 수 있음을 보여줍니다.

경쟁 구도

  • Mattel은 Hot Wheels와 Fisher-Price의 쇄신으로 라이벌을 리드
  • Spin Master는 Melissa & Doug의 인수와 레이첼씨와의 제휴에 의해 유아용 완구의 제공을 확대
  • Hasbro와 Mattel이 협력하여 Playdo 시리즈에서 바비를 부활시킵니다
  • Mattel은 F1과 제휴해, 핫 윌 브랜드를 강화
  • 도표 11: Hot Wheels가 2024년에 세대를 넘은 팬을 향한 한정 F1카를 발매
  • Fisher-Price와 Hasbro는 노스탤지어를 활용하여 코어 브랜드를 활성화시킵니다.
  • Radio Flyer와 Bandai는 미디어 릴리스 관련 장난감에 주력
  • 도표 12: Radio Flyer, 새로운 스토리텔링 부문에서 애니메이션 사업 확대

채널

  • 소비자가 보다 경쟁력 있는 가격을 요구함에 따라, 소매 E-Commerce가 성장하고 있습니다.
  • Mattel은 브랜드를 활용하여 체험형 테마파크 사업을 시작
  • Amazon과 제조업체의 충성도 프로그램이 소비자에게 직접 온라인 구매를 촉진
  • 기존의 완구 및 게임 기업은 옴니 채널 전략을 채용할 필요가 있습니다.

국가별 보고서 면책사항

미국 비디오 게임

주요 데이터 결과

2024년 발전

  • 어린이용 릴리스, 온라인 연결, 혁신적인 비즈니스 모델이 성장을 견인
  • 도표 13 : 2024년의 주요 동향

업계 성능

  • 비디오 게임 소프트웨어가 성장을 견인, 주요 릴리스로 아이용 게임을 타겟으로
  • 포켓몬은 카드 수집의 트렌드를 활용해, Digimon도 그 어프로치를 모방한다
  • 도표 14 : Pokemon이 TCG 포켓으로 카드 수집을 개혁, 2024년에 발매
  • Play: Station은 스트리밍과 주변기기를 통해 클라우드 게임을 추진
  • 도표 15: PlayStation이 PS Portal에서 클라우드 스트리밍을 테스트, 콘솔과 모바일 게임을 통합
  • 「Final Fantasy VII」리메이크는 키달트 주도의 리메이크의 복잡함을 부조로 합니다.
  • 도표 16: 분석가의 견해

다음에 오는 것

  • 비디오 게임 소프트웨어가 비디오 게임의 성장을 견인
  • 향후의 비디오 게임을 형성할 것으로 예상되는 코어 브랜드에 초점을 맞촙니다.
  • e스포츠는 투자와 전문화와 함께 성장 분야가 될 전망
  • AAA 타이틀의 문제와 퍼블리셔의 레이오프 중, 인디 개발자가 세력을 확대

경쟁 구도

  • 마이크로소프트는 매출 점유율 확대에 주력한다
  • Niantic, 시장의 변화를 받아들여 게임 스튜디오를 Scopely에 매각
  • Big Mode는 재정적 압력과 AAA의 실패 속에서 번영하고 있다

채널

  • 디지털 채널이 비디오 게임 소매, 특히 소프트웨어를 지배하고, 구독이 추진되고 있습니다.
  • 하이퍼마켓은 비디오 게임 하드웨어 판매에서 여전히 중요한 채널
  • 디지털 키 재판매 플랫폼은 디지털 전달과 함께 성장하고 있습니다.

국가별 보고서 면책사항

JHS 25.06.23

In the US, toys and games saw growth in 2024, propelled by the kidult phenomenon and the continued rise of the video games category. The advent of cloud gaming and digital retail tactics had a notable impact on video games. Businesses are directing their efforts towards established brands and the optimisation of e-commerce, with a simultaneous resurgence of traditional brands to capture consumers' interest, especially in traditional toys and games.

Euromonitor International's Toys and Games in USA report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data 2020-2024, allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies, the leading brands and offers strategic analysis of key factors influencing the market - be they new product developments, distribution or pricing issues. Forecasts to 2029 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Traditional Toys and Games, Video Games.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?

  • Get a detailed picture of the Toys and Games market;
  • Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
  • Understand the competitive environment, the market's major players and leading brands;
  • Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 50 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo, Bengaluru, Sao Paulo, Seoul, Hong Kong, Dusseldorf and Mexico City and a network of analysts in 100 countries, Euromonitor International has a unique capability and an understanding of diverse markets to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning. To learn more about how our research solutions can support you, contact your local Euromonitor International office.

TABLE OF CONTENTS

List Of Contents And Tables

EXECUTIVE SUMMARY

  • Growth driven by kidults, tech innovations and rising cloud gaming

KEY DATA FINDINGS

  • CHART 1 Key Trends 2024

INDUSTRY PERFORMANCE

  • After decline for toys and games in 2023, video games drives growth in 2024
  • Success of Final Fantasy VII Rebirth and Lego exemplifies growth of the kidult trend
  • CHART 2 Final Fantasy VII Rebirth: Critically Acclaimed 2024 Sequel Expands Iconic RPG Trilogy
  • PlayStation pushes cloud gaming via PS Portal and subscription services
  • CHART 3 Analyst Insight

WHAT'S NEXT?

  • Video games to lead growth in toys and games
  • Core brands and media-related releases set to impact the trajectory of toys and games
  • Community, legacy and innovation set to contribute to growth

COMPETITIVE LANDSCAPE

  • Fisher-Price is revitalised and Lego maintains growth in a fragmented landscape
  • Spin Master acquires Melissa & Doug amidst pre-school market challenges
  • Fisher-Price and Hasbro reinvigorate core brands amid consumer caution
  • CHART 4 Fisher-Price Wood Combines Sustainability and Nostalgia with New FSC-Certified Toys
  • Microsoft's change of strategy in response to falling sales

CHANNELS

  • E-commerce boom driven by video games software and competitive pricing strategies
  • Physical retail also remains important, with omnichannel retailing prevalent
  • Mattel set to open its first theme park, also expanding its retail presence

ECONOMIC CONTEXT

  • CHART 5 Real GDP Growth and Inflation 2019-2029
  • CHART 6 PEST Analysis in the US 2024

CONSUMER CONTEXT

  • CHART 7 Key Insights on Consumers in the US 2024
  • CHART 8 Consumer Landscape in the US 2024

COUNTRY REPORTS DISCLAIMER

SOURCES

  • Summary 1 Research Sources

TRADITIONAL TOYS AND GAMES IN THE US

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

  • Traditional toys witnessed decline due to inflation, digital shift, and cautious spending
  • CHART 9 Key Trends 2024

INDUSTRY PERFORMANCE

  • Lego expands its product line-up to appeal to a wider age group, driving growth for construction
  • CHART 10 Analyst Insight

WHAT'S NEXT?

  • Construction set to lead gains in toys and games
  • Media, education policy, and e-commerce shape toys and games
  • MagicCon shows community engagement can boost the success of toy brands

COMPETITIVE LANDSCAPE

  • Mattel leads rivals through Hot Wheels, and Fisher-Price revamp
  • Spin Master expands its offering of pre-school toys with Melissa & Doug acquisition and Ms. Rachel partnership
  • Hasbro and Mattel collaborate to reinvigorate Barbie with Play-Doh range
  • Mattel partners with Formula 1 to boost the Hot Wheels brand
  • CHART 11 Hot Wheels Launches Exclusive F1 Car for Cross-Generational Fans in 2024
  • Fisher-Price and Hasbro leverage nostalgia to reinvigorate core brands
  • Radio Flyer and Bandai focus on toys related to media releases
  • CHART 12 Radio Flyer Expands into Animation with New Storytelling Division

CHANNELS

  • Retail e-commerce grows as consumers seek more competitive prices
  • Mattel leverages brands to create experiential theme park venture
  • Amazon and manufacturer loyalty programmes boost direct-to-consumer online purchases
  • Traditional toys and games companies will need to adopt an omnichannel strategy

COUNTRY REPORTS DISCLAIMER

VIDEO GAMES IN THE US

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

  • Kidult-focused releases, online connectivity, and innovative business models fuelled growth
  • CHART 13 Key Trends 2024

INDUSTRY PERFORMANCE

  • Video games software drives growth, targeting kidults with key releases
  • Pokemon capitalises on the card collecting trend; Digimon emulates its approach
  • CHART 14 Pokemon Reinvents Card Collecting with TCG Pocket Launch in 2024
  • PlayStation drives cloud gaming via streaming and peripherals
  • CHART 15 PlayStation Tests Cloud Streaming on PS Portal to Merge Console and Mobile Gaming
  • Final Fantasy VII remake highlights the complexities of kidult-driven remakes
  • CHART 16 Analyst Insight

WHAT'S NEXT?

  • Video games software set to drive growth in video games
  • Focus on core brands expected to shape video games moving forward
  • E-sports set to be a growth area along with investment and professionalisation
  • Indie developers gain ground amid triple-A issues and publisher layoffs

COMPETITIVE LANDSCAPE

  • Microsoft shifts focus to try and boost its share of sales
  • Niantic sells its game studio to Scopely amid market shifts
  • Big Mode thrives amidst financial pressures and triple-A failures

CHANNELS

  • Digital channels dominate video games retail, particularly software, propelled by subscriptions
  • Hypermarkets remains an important channel for sales of video games hardware
  • Digital key resale platforms grow alongside digital distribution

COUNTRY REPORTS DISCLAIMER

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