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미국의 컨슈머 헬스 시장

Consumer Health in the US

발행일: | 리서치사: Euromonitor International | 페이지 정보: 영문 127 Pages | 배송안내 : 1-2일 (영업일 기준)

    
    
    



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미국에서는 2025년 소비자 건강이 플러스 성장을 이룰 것입니다. 많은 카테고리가 성숙해졌지만, 개인 브랜드는 제조업체 브랜드의 가치 점유율을 계속 침해하고 있습니다. 그러나 유통 전략의 전환, 정부 차원의 개발, 성장을 가속하기 위한 브랜드 측의 차별화 노력의 지속으로 시장 점유율을 확보하는 기업들도 생겨나고 있습니다.

Euromonitor International의 조사 보고서 "미국의 컨슈머 헬스 시장"은 국가별 시장 규모와 형태에 대한 종합적인 가이드를 제공합니다. 2020년부터 2024년까지의 최신 소매 판매 데이터를 제공하여 성장을 주도하는 분야를 파악할 수 있습니다. 2029년까지의 예측은 시장이 어떻게 변화할 것인지를 보여줍니다.

대상 제품: 알레르기 케어,허브/전통 제품,OTC,소아 소비자 건강,스포츠 영양,비타민 및 영양 보충제,체중 관리 및 웰빙

데이터 범위 : 시장 규모(분석 및 예측), 기업 점유율, 브랜드 점유율, 유통 데이터

이 보고서를 구매해야 하는 이유

  • 소비자 건강 시장에 대한 자세한 이해
  • 성장분야를 파악하고, 변화를 촉진하는 요인을 파악합니다.
  • 경쟁 환경, 주요 시장 진출기업, 주요 브랜드 이해
  • 5년 예측을 통해 시장이 어떻게 발전할 것으로 예측되는지 평가

Euromonitor International은 시장 조사 보고서, 비즈니스 참고서, 온라인 정보 시스템 출판 분야에서 50년 이상의 실적을 보유하고 있습니다. 런던, 시카고, 싱가포르, 상하이, 상하이, 빌뉴스, 두바이, 케이프타운, 산티아고, 시드니, 도쿄, 벵갈루루, 상파울루, 서울, 홍콩, 뒤셀도르프, 멕시코시티에 사무소를 두고 100개국에 애널리스트 네트워크를 보유하고 있는 이 회사는 독자적인 역량과 다양한 시장을 이해하고, 정보에 기반한 전략 수립을 지원하는 신뢰할 수 있는 정보 자원을 개발하고 있습니다.

목차

목차와 표 리스트

주요 요약

  • 2025년 소비자 건강 : 전체상
  • 2025년 주요 동향
  • 경쟁 구도
  • 채널 개발
  • 컨슈머(consumer) 헬스의 전망

시장 지표

시장 데이터

부록

  • OTC 등록과 분류
  • 비타민 및 식이보충제 등록 및 분류
  • 자기 치료/자기 건강 관리와 예방의학
  • 스위치

면책사항

정의

정보 출처

미국의 진통제

주요 데이터 결과

2025년 발전

  • 2025년 진통제 판매량은 안정적이지만 해당 카테고리는 도전과제에 직면
  • 제품 혁신과 타깃 마케팅이 가치 성장 창출
  • 약국이 판매를 주도하지만 다른 유통경로에 점유율 내주

전망과 기회

  • 시장 성숙도가 기업들에게 새로운 기회 모색을 강요할 수 있음
  • 디지털 기술과 웰니스 파트너십이 기회를 제공함
  • ACNU 규정이 새로운 종류의 일반의약품(OTC)을 창출함

카테고리 데이터

미국의 기침, 감기 및 알레르기(꽃가루 알레르기) 치료법

주요 데이터 결과

2025년 발전

  • FDA, 비강 충혈 완화제 내 경구용 페닐에프린 사용 중단 제안
  • 브랜드 제품과 사설 브랜드 제품 간 정면 대결
  • 온라인 쇼핑몰, 슈퍼마켓 및 대형마트가 약국 점유율 잠식

전망과 기회

  • 로버트 F. 케네디 주니어의 임명으로 위협받는 백신 접종
  • 대화형 및 인간과 유사한 인터페이스로 진화하는 검색 기술
  • 지속 가능한 포장 분야의 혁신이 더욱 가속화될 전망

카테고리 데이터

미국의 소화기계 치료제

주요 데이터 결과

2025년 발전

  • 2025년 소화제 시장, 신기술 투자로 꾸준한 성장세
  • 혁신 기술 투자로 시장 규모 확대
  • 대형마트 채널 강세, 소비자의 온라인-오프라인 유동성 부각

전망과 기회

  • 예측 기간 동안 소화제 시장은 비약물 치료법에 의해 도전받을 수 있음
  • 신기술과 디지털 앱은 협력 기회를 제공할 전망
  • ACNU 최종 규정이 소화제 시장에 영향을 미칠 수 있음

카테고리 데이터

미국의 피부과

주요 데이터 결과

2025년 발전

  • 피부과 의약품 시장, 모발 및 두피 건강 제품 중심으로 소폭 성장
  • 국소 연고제, 대체 제품 형태와의 치열한 경쟁 직면
  • 탈모 치료제, 수요 증가에 따라 혁신의 핵심 분야로 부상

전망과 기회

  • 소비자 건강 및 미용 제품의 교차 시장 진출 가능성
  • 인공지능이 피부 진단 및 치료의 효율화와 개인화를 지원
  • 임신부 안전 피부과 제품의 성장 전망

카테고리 데이터

미국의 NRT 금연 보조제

주요 데이터 결과

2025년 발전

  • NRT 금연 보조제 매출액, 2025년 감소 전망
  • 존스, 신선한 마케팅과 치료법 결합으로 성공 거둬
  • 소비자들의 편의성과 사생활 보호 요구로 전자상거래 증가세

전망과 기회

  • 현대 구강 니코틴 제품은 NRT 금연 보조제 수요에 영향을 미칠 수 있음
  • 새로운 처방용 NRT는 일반의약품(OTC) 제품의 미래에 영향을 미칠 수 있음
  • FDA, 담배 제품 내 니코틴 함량 감축 추진

카테고리 인디케이터

카테고리 데이터

미국의 수면 보조제

주요 데이터 결과

2025년 발전

  • 종합 웰니스 제품, 수면 개선 효과에서 경구용 의약품 추월
  • 소비자들, 참여 유도 위해 새로운 비약물적 방식 실험 중
  • 이커머스 점유율 확대, OLLY와 네이처 메이드 슬립은 건실한 성장세

전망과 기회

  • 여성 건강 연구는 수면 보조제에 대한 유망한 미래 전망을 제시한다
  • 식물성 원료 부족으로 소비자들이 대체 솔루션으로 눈을 돌릴 수 있다
  • 건강한 수면을 위한 새로운 해결책을 모색하는 소비자로 인해 수면 보조제의 미래는 불확실해지고 있다

카테고리 데이터

미국의 안과 치료

주요 데이터 결과

2025년 발전

  • 2025년 소비자들은 브랜드 제품에 신뢰를 둔다
  • 혁신과 특허 보호가 안경 산업 경쟁력을 유지한다
  • 소비자들의 편의성과 비용 절감 추구로 전자상거래가 번창한다

전망과 기회

  • 안과 치료 시장은 예측 기간 동안 성장 가능성이 높습니다
  • 안과 치료 전달 시스템의 혁신이 브랜드 차별화를 주도할 전망입니다
  • 안구 건강 관리가 일상 습관과 안구 건강과 미용의 연관성에 대한 논의를 이끌고 있습니다

카테고리 데이터

미국의 창상관리

주요 데이터 결과

2025년 발전

  • 시장 성숙도와 제한된 혁신 속에서 상처 치료 시장은 소폭 성장
  • 혁신과 브랜드 경쟁력으로 미국 상처 치료 시장 선도하는 켄뷰
  • 상처 치료 분야에서 전자상거래 점유율 확대

전망과 기회

  • 활동적인 생활 방식과 환경 의식이 상처 치료의 미래를 주도할 전망
  • 상처 치료 분야의 혁신 격차와 신기술 동향
  • 스마트 붕대: 만성 상처 관리의 미래

카테고리 데이터

미국의 비타민

주요 데이터 결과

2025년 발전

  • 2025년 예방 건강에 대한 관심이 높아지면서 비타민 매출 증가
  • 네이처 메이드 선두 유지, 그러나 혁신으로 시장 점유율 확보한 사설 브랜드
  • 비타민 시장에서 전자상거래의 선도적 지위 확대

전망과 기회

  • 종합 건강 트렌드와 혁신으로 비타민 시장 전망 긍정적
  • 기능성 웰니스 제품, 비타민 시장에 대한 경쟁 심화
  • 맞춤형 솔루션: 미국 비타민 시장의 차세대 성장 동력

카테고리 데이터

미국의 식이보충제

주요 데이터 결과

2025년 발전

  • 미국 건강보조식품 시장을 재편하는 웰니스 붐
  • 분열된 시장에서 치열해지는 경쟁
  • 건강보조식품 혁명을 이끄는 전자상거래와 소셜미디어

전망과 기회

  • 식이보충제 시장, 맞춤형 및 다기능성에 대한 관심 증가로 강력한 성장 전망
  • 뷰티 및 장 건강 보조제, 웰니스 산업 지형 재편할 전망
  • 장수 및 건강 증진을 위한 지원 수요 증가하는 고령화 인구

카테고리 데이터

미국의 체중 관리 및 건강

주요 데이터 결과

2025년 발전

  • 처방전 체중 감량 약물이 시장을 잠식하다
  • 단백질 강화 영양 음료가 성장 주도
  • 기존 다이어트 브랜드, 영양 밀도 높은 건강식 및 체중 관리 처방전으로 초점 전환

전망과 기회

  • GLP-1 약물 접근성 확대가 예측 기간 동안 체중 감량 시장을 변화시킬 전망
  • GLP-1 사용자 보완 및 지원 신제품 개발 기회
  • GLP-1 약물이 도전과 기회를 동시에 제시할 것으로 예상됨

카테고리 데이터

미국의 스포츠 영양

주요 데이터 결과

2025년 발전

  • 2025년에도 스포츠 영양은 소비자 건강 분야의 역동적인 영역으로 남아 있을 것이다
  • 글랜비아는 경쟁이 치열한 미국 스포츠 영양 시장에서 선도적 위치를 유지하고 있다
  • 2025년 유통은 전자상거래가 주도할 것이다

전망과 기회

  • 진화하는 트렌드와 제품 혁신으로 시장 활성화
  • 스포츠 영양 분야의 맞춤형 제품 증가 추세
  • 경계가 모호해지는 현상: 웰니스, 즐거움, 퍼포먼스 영양의 통합

카테고리 데이터

미국의 허브 및 전통 제품

주요 데이터 결과

2025년 발전

  • 클린 라벨 의약품 수요 증가, 법제화로 전국적 건강 운동 촉진
  • 식물성 원료로 제조된 체중 감량 보조제 및 기능성 음료가 성장 견인
  • 전자상거래로 틈새 브랜드가 더 많은 소비자 접근 가능

전망과 기회

  • 관세는 가격에 영향을 미칠 수 있음
  • 허브/전통 식이 보조제: 미국 고령 인구의 성장하는 동반자
  • 증가하는 안전성 우려가 성장 모멘텀에 영향을 미칠 수 있음

카테고리 데이터

미국의 소아 소비자 보건

주요 데이터 결과

2025년 발전

  • 소아 소비자 건강은 청결하고 약물 무첨가 제형에 중점을 둠
  • 브랜드 주도형 소아 건강 및 웰니스 성공
  • 소비자 온라인 전환 증가로 소셜 미디어가 건강 우려 촉발

전망과 기회

  • 클린 라벨과 비약물 제형에 주목
  • 건강 증진: 천연 소아용 비타민 및 건강기능식품의 부상
  • 정부 주도 규제 변화와 청소년 대상 GLP-1 승인이 임박

카테고리 데이터

LSH 25.10.10

Consumer health is seeing positive growth in the US in 2025. Many categories are mature while private label continues to impinge on the value shares of manufacturer brands. However, there have been shifts in distribution strategies, developments on the government front, and continued efforts on the part of brands to differentiate in order to drive growth forward which has allowed some companies to gain market share.

Euromonitor International's Consumer Health in USA report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data 2020-2024, allowing you to identify the sectors driving growth. Forecasts to 2029 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Allergy Care, Herbal/Traditional Products, OTC, Paediatric Consumer Health, Sports Nutrition, Vitamins and Dietary Supplements, Weight Management and Wellbeing.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?

  • Get a detailed picture of the Consumer Health market;
  • Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
  • Understand the competitive environment, the market's major players and leading brands;
  • Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 50 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo, Bengaluru, Sao Paulo, Seoul, Hong Kong, Dusseldorf and Mexico City and a network of analysts in 100 countries, Euromonitor International has a unique capability and an understanding of diverse markets to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning. To learn more about how our research solutions can support you, contact your local Euromonitor International office.

TABLE OF CONTENTS

List Of Contents And Tables

EXECUTIVE SUMMARY

  • Consumer Health in 2025: The big picture
  • Key trends in 2025
  • Competitive landscape
  • Channel developments
  • What next for Consumer Health?

MARKET INDICATORS

  • Table 1 Consumer Expenditure on Health Goods and Medical Services: Value 2020-2025
  • Table 2 Life Expectancy at Birth 2020-2025

MARKET DATA

  • Table 3 Sales of Consumer Health by Category: Value 2020-2025
  • Table 4 Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2020-2025
  • Table 5 NBO Company Shares of Consumer Health: % Value 2021-2025
  • Table 6 LBN Brand Shares of Consumer Health: % Value 2022-2025
  • Table 7 Penetration of Private Label in Consumer Health by Category: % Value 2020-2025
  • Table 8 Distribution of Consumer Health by Format: % Value 2020-2025
  • Table 9 Distribution of Consumer Health by Format and Category: % Value 2025
  • Table 10 Forecast Sales of Consumer Health by Category: Value 2025-2030
  • Table 11 Forecast Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2025-2030

APPENDIX

  • OTC registration and classification
  • Vitamins and dietary supplements registration and classification
  • Self-medication/self-care and preventive medicine
  • Switches

DISCLAIMER

DEFINITIONS

SOURCES

  • Summary 1 Research Sources

ANALGESICS IN THE US

KEY DATA FINDINGS

2025 DEVELOPMENTS

  • Sales of analgesics remain stable in 2025 but the category faces challenges
  • Product innovation and targeted marketing create value growth
  • Pharmacies leads sales but lose share to other channels

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Market maturity could force players to explore new opportunities
  • Digital technologies and wellness partnerships present opportunities
  • ACNU rule creates a new class of OTC drug

CATEGORY DATA

  • Table 12 Sales of Analgesics by Category: Value 2020-2025
  • Table 13 Sales of Analgesics by Category: % Value Growth 2020-2025
  • Table 14 NBO Company Shares of Analgesics: % Value 2021-2025
  • Table 15 LBN Brand Shares of Analgesics: % Value 2022-2025
  • Table 16 Forecast Sales of Analgesics by Category: Value 2025-2030
  • Table 17 Forecast Sales of Analgesics by Category: % Value Growth 2025-2030

COUGH, COLD AND ALLERGY (HAY FEVER) REMEDIES IN THE US

KEY DATA FINDINGS

2025 DEVELOPMENTS

  • FDA proposes ending the use of oral phenylephrine in nasal decongestants
  • Brands and private label go head to head
  • E-commerce, supermarkets and hypermarkets take share from pharmacies

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Vaccinations under threat following the appointment of Robert F. Kennedy Jr
  • Search technology evolving toward conversation and a human-like interface
  • Innovation in sustainable packaging will acquire more momentum

CATEGORY DATA

  • Table 18 Sales of Cough, Cold and Allergy (Hay Fever) Remedies by Category: Value 2020-2025
  • Table 19 Sales of Cough, Cold and Allergy (Hay Fever) Remedies by Category: % Value Growth 2020-2025
  • Table 20 NBO Company Shares of Cough, Cold and Allergy (Hay Fever) Remedies: % Value 2021-2025
  • Table 21 LBN Brand Shares of Cough, Cold and Allergy (Hay Fever) Remedies: % Value 2022-2025
  • Table 22 Forecast Sales of Cough, Cold and Allergy (Hay Fever) Remedies by Category: Value 2025-2030
  • Table 23 Forecast Sales of Cough, Cold and Allergy (Hay Fever) Remedies by Category: % Value Growth 2025-2030

DIGESTIVE REMEDIES IN THE US

KEY DATA FINDINGS

2025 DEVELOPMENTS

  • Digestive remedies sees steady growth in 2025 backed by new innovations
  • Market expands thanks to investment in new innovations
  • Strength of hypermarket channel highlights fluidity of online to offline for consumers

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Digestive remedies could be challenged by non-drug options over the forecast period
  • New technology and digital apps promise opportunities for partnership
  • The ACNU Final Rule may have implications for digestive remedies

CATEGORY DATA

  • Table 24 Sales of Digestive Remedies by Category: Value 2020-2025
  • Table 25 Sales of Digestive Remedies by Category: % Value Growth 2020-2025
  • Table 26 NBO Company Shares of Digestive Remedies: % Value 2021-2025
  • Table 27 LBN Brand Shares of Digestive Remedies: % Value 2022-2025
  • Table 28 Forecast Sales of Digestive Remedies by Category: Value 2025-2030
  • Table 29 Forecast Sales of Digestive Remedies by Category: % Value Growth 2025-2030

DERMATOLOGICALS IN THE US

KEY DATA FINDINGS

2025 DEVELOPMENTS

  • Dermatologicals sees modest growth with hair and scalp health a focus of sales
  • Topical ointments facing stiff competition from alternative product formats
  • Hair loss treatments a key focus of innovation as demand rises

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Consumer health and beauty products hold crossover potential
  • AI helping to streamline and personalise skin diagnoses and treatment
  • Pregnancy-safe dermatologicals positioned for growth

CATEGORY DATA

  • Table 30 Sales of Dermatologicals by Category: Value 2020-2025
  • Table 31 Sales of Dermatologicals by Category: % Value Growth 2020-2025
  • Table 32 NBO Company Shares of Dermatologicals: % Value 2021-2025
  • Table 33 LBN Brand Shares of Dermatologicals: % Value 2022-2025
  • Table 34 LBN Brand Shares of Hair Loss Treatments: % Value 2022-2025
  • Table 35 Forecast Sales of Dermatologicals by Category: Value 2025-2030
  • Table 36 Forecast Sales of Dermatologicals by Category: % Value Growth 2025-2030

NRT SMOKING CESSATION AIDS IN THE US

KEY DATA FINDINGS

2025 DEVELOPMENTS

  • Value sales of NRT smoking cessation aids set to decline in 2025
  • Jones finds success by coupling fresh marketing with therapy
  • E-commerce on the rise as consumers seek convenience and discretion

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Modern oral nicotine products may impact demand for NRT smoking cessation aids
  • New prescription NRTs could impact the future of OTC products
  • FDA seeks to reduce nicotine content in tobacco products

CATEGORY INDICATORS

  • Table 37 Number of Smokers by Gender 2020-2025

CATEGORY DATA

  • Table 38 Sales of NRT Smoking Cessation Aids by Category: Value 2020-2025
  • Table 39 Sales of NRT Smoking Cessation Aids by Category: % Value Growth 2020-2025
  • Table 40 NBO Company Shares of NRT Smoking Cessation Aids: % Value 2021-2025
  • Table 41 LBN Brand Shares of NRT Smoking Cessation Aids: % Value 2022-2025
  • Table 42 Forecast Sales of NRT Smoking Cessation Aids by Category: Value 2025-2030
  • Table 43 Forecast Sales of NRT Smoking Cessation Aids by Category: % Value Growth 2025-2030

SLEEP AIDS IN THE US

KEY DATA FINDINGS

2025 DEVELOPMENTS

  • Holistic wellness overtakes oral medications in promoting better sleep
  • Players experiment with new drug-free formats to encourage engagement
  • E-commerce wins share while OLLY and Nature Made Sleep see healthy growth

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Research into women's health provides compelling future prospects for sleep aids
  • Shortages of botanical ingredients could push consumers to alternative solutions
  • Sleep aids facing an uncertain future as consumers explore new solutions to healthy sleep

CATEGORY DATA

  • Table 44 Sales of Sleep Aids: Value 2020-2025
  • Table 45 Sales of Sleep Aids: % Value Growth 2020-2025
  • Table 46 NBO Company Shares of Sleep Aids: % Value 2021-2025
  • Table 47 LBN Brand Shares of Sleep Aids: % Value 2022-2025
  • Table 48 Forecast Sales of Sleep Aids: Value 2025-2030
  • Table 49 Forecast Sales of Sleep Aids: % Value Growth 2025-2030

EYE CARE IN THE US

KEY DATA FINDINGS

2025 DEVELOPMENTS

  • Consumers place their trust in branded products in 2025
  • Innovation and patent protection sustains competition in eye care
  • E-commerce thriving as consumers look for convenience and cost savings

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Eye care is well positioned for growth over the forecast period
  • Innovation in eye care delivery systems set to drive brand differentiation
  • Eye wellness directs the conversation to everyday habits and the association of eye health with beauty

CATEGORY DATA

  • Table 50 Sales of Eye Care by Category: Value 2020-2025
  • Table 51 Sales of Eye Care by Category: % Value Growth 2020-2025
  • Table 52 NBO Company Shares of Eye Care: % Value 2021-2025
  • Table 53 LBN Brand Shares of Eye Care: % Value 2022-2025
  • Table 54 Forecast Sales of Eye Care by Category: Value 2025-2030
  • Table 55 Forecast Sales of Eye Care by Category: % Value Growth 2025-2030

WOUND CARE IN THE US

KEY DATA FINDINGS

2025 DEVELOPMENTS

  • Wound care sees modest growth amid market maturity and limited innovation
  • Kenvue leads US Wound Care market with Innovation and brand strength
  • E-commerce making gains in wound care

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Active lifestyles and eco-consciousness set to shape the future of wound care
  • Innovation gaps and emerging technologies in wound care
  • Smart bandages: the future of chronic wound management

CATEGORY DATA

  • Table 56 Sales of Wound Care by Category: Value 2020-2025
  • Table 57 Sales of Wound Care by Category: % Value Growth 2020-2025
  • Table 58 NBO Company Shares of Wound Care: % Value 2021-2025
  • Table 59 LBN Brand Shares of Wound Care: % Value 2022-2025
  • Table 60 Forecast Sales of Wound Care by Category: Value 2025-2030
  • Table 61 Forecast Sales of Wound Care by Category: % Value Growth 2025-2030

VITAMINS IN THE US

KEY DATA FINDINGS

2025 DEVELOPMENTS

  • Value sales of vitamins rise in 2025 amid a growing focus on preventative health
  • Nature Made remains on top but private label benefits from innovation to win share
  • E-commerce extends its leading position in vitamins

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Positive outlook for vitamins driven by holistic health trends and innovation
  • Functional wellness products pose growing competition to vitamins
  • Personalised solutions: the next frontier in the US vitamins market

CATEGORY DATA

  • Table 62 Sales of Vitamins by Category: Value 2020-2025
  • Table 63 Sales of Vitamins by Category: % Value Growth 2020-2025
  • Table 64 Sales of Multivitamins by Positioning: % Value 2020-2025
  • Table 65 NBO Company Shares of Vitamins: % Value 2021-2025
  • Table 66 LBN Brand Shares of Vitamins: % Value 2022-2025
  • Table 67 Forecast Sales of Vitamins by Category: Value 2025-2030
  • Table 68 Forecast Sales of Vitamins by Category: % Value Growth 2025-2030

DIETARY SUPPLEMENTS IN THE US

KEY DATA FINDINGS

2025 DEVELOPMENTS

  • The wellness boom reshaping the US dietary supplements market
  • Competition heats up in a fragmented landscape
  • E-commerce and social media leads the dietary supplements revolution

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Dietary supplements set for strong growth, with an increasing focus on personalisation and multifunctionality
  • Beauty and gut health dietary supplements to redefine the wellness landscape
  • Ageing population looking for support in leading longer and healthier lives

CATEGORY DATA

  • Table 69 Sales of Dietary Supplements by Category: Value 2020-2025
  • Table 70 Sales of Dietary Supplements by Category: % Value Growth 2020-2025
  • Table 71 Sales of Dietary Supplements by Positioning: % Value 2020-2025
  • Table 72 NBO Company Shares of Dietary Supplements: % Value 2021-2025
  • Table 73 LBN Brand Shares of Dietary Supplements: % Value 2022-2025
  • Table 74 Forecast Sales of Dietary Supplements by Category: Value 2025-2030
  • Table 75 Forecast Sales of Dietary Supplements by Category: % Value Growth 2025-2030

WEIGHT MANAGEMENT AND WELLBEING IN THE US

KEY DATA FINDINGS

2025 DEVELOPMENTS

  • Prescription weight loss medications take a bite out of the market
  • Supplement nutrition drinks with added protein driving growth
  • Legacy diet brands shift focus offering nutrient-dense healthy meals and weight management prescriptions

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Expanding access to GLP-1 medications will transform weight loss over the forecast period
  • Opportunity for new products which complement and support GLP-1 users
  • GLP-1 medications set to present challenges and opportunities

CATEGORY DATA

  • Table 76 Sales of Weight Management and Wellbeing by Category: Value 2020-2025
  • Table 77 Sales of Weight Management and Wellbeing by Category: % Value Growth 2020-2025
  • Table 78 NBO Company Shares of Weight Management and Wellbeing: % Value 2021-2025
  • Table 79 LBN Brand Shares of Weight Management and Wellbeing: % Value 2022-2025
  • Table 80 Forecast Sales of Weight Management and Wellbeing by Category: Value 2025-2030
  • Table 81 Forecast Sales of Weight Management and Wellbeing by Category: % Value Growth 2025-2030

SPORTS NUTRITION IN THE US

KEY DATA FINDINGS

2025 DEVELOPMENTS

  • Sports nutrition remains a dynamic area of consumer health in 2025
  • Glanbia maintains leadership in a competitive US sports nutrition market
  • E-commerce leads distribution in 2025

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Evolving trends and product innovation to boost the market
  • Increased personalisation set to be a feature of sports nutrition.
  • Blurring boundaries: the integration of wellness, indulgence, and performance nutrition

CATEGORY DATA

  • Table 82 Sales of Sports Nutrition by Category: Value 2020-2025
  • Table 83 Sales of Sports Nutrition by Category: % Value Growth 2020-2025
  • Table 84 NBO Company Shares of Sports Nutrition: % Value 2021-2025
  • Table 85 LBN Brand Shares of Sports Nutrition: % Value 2022-2025
  • Table 86 Forecast Sales of Sports Nutrition by Category: Value 2025-2030
  • Table 87 Forecast Sales of Sports Nutrition by Category: % Value Growth 2025-2030

HERBAL/TRADITIONAL PRODUCTS IN THE US

KEY DATA FINDINGS

2025 DEVELOPMENTS

  • Demand for clean-label drugs on the rise with legislation prompting a national health movement
  • Weight loss supplements and functional beverages formulated with botanicals fuelling growth
  • E-commerce enables niche brands to reach more consumers

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Tariffs could impact prices
  • Herbal/traditional dietary supplements: a growing ally to the US' ageing population
  • Growing safety concerns could impact growth momentum

CATEGORY DATA

  • Table 88 Sales of Herbal/Traditional Products by Category: Value 2020-2025
  • Table 89 Sales of Herbal/Traditional Products by Category: % Value Growth 2020-2025
  • Table 90 NBO Company Shares of Herbal/Traditional Products: % Value 2021-2025
  • Table 91 LBN Brand Shares of Herbal/Traditional Products: % Value 2022-2025
  • Table 92 Forecast Sales of Herbal/Traditional Products by Category: Value 2025-2030
  • Table 93 Forecast Sales of Herbal/Traditional Products by Category: % Value Growth 2025-2030

PAEDIATRIC CONSUMER HEALTH IN THE US

KEY DATA FINDINGS

2025 DEVELOPMENTS

  • Paediatric consumer health focuses on clean and drug-free formulations
  • Brand-driven success in paediatric health and wellness
  • Social media triggering health concerns as more consumers shift online

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Focus set to fall on clean labels and non-drug formulations
  • Nurturing wellness: the rise of natural paediatric vitamins and dietary supplements
  • State-led regulatory changes and GLP-1 approval for adolescents on the horizon

CATEGORY DATA

  • Table 94 Sales of Paediatric Consumer Health by Category: Value 2020-2025
  • Table 95 Sales of Paediatric Consumer Health by Category: % Value Growth 2020-2025
  • Table 96 NBO Company Shares of Paediatric Consumer Health: % Value 2021-2025
  • Table 97 LBN Brand Shares of Paediatric Consumer Health: % Value 2022-2025
  • Table 98 Forecast Sales of Paediatric Consumer Health by Category: Value 2025-2030
  • Table 99 Forecast Sales of Paediatric Consumer Health by Category: % Value Growth 2025-2030
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