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시장보고서
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1610981
세계의 C-V2X 시험 시장 성장 기회(2024-2030년)Growth Opportunities in the Cellular Vehicle-to-Everything Testing Market, Global, 2024-2030 |
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각 지역에서의 C-V2X 배포 가속화로 테스트 요건 가속화
스마트 차량은 다른 차량, 내비게이션 시스템 및 인프라와 연결될 수 있으며, V2X 통신 기술에는 차 대 차(V2V), 차 대 차(V2I), 차 대 다른 도로 사용자, 차 대 보행자 및 자전거(V2P), V2X 테스트는 차량과 내비게이션 시스템, 차량과 교통 인프라, 차량과 대중교통 시스템 간의 통신 테스트를 말합니다.
이 분석은 자동차 OEM과 그 공급업체, 인증 서비스 제공업체, 노변 기기 제조업체, 네트워크 장비 제조업체, 네트워크 사업자 등 여러 최종사용자를 대상으로 합니다. 자동차 OEM과 그 공급업체는 시장 매출의 절반 이상을 차지하며 주요 최종사용자로 꼽힙니다.
업계는 무선 주파수 테스트, 이더넷 테스트, 네트워크 테스트의 세 가지 분야로 나뉩니다. 이 Frost & Sullivan의 분석은 이 세 가지를 모두 다루고 각 제품 유형에 대한 예측을 제공합니다. 지리적 범위는 전 세계이며, 예측은 지역과 최종사용자 유형에 따라 구분되며, Frost & Sullivan은 4 가지 성장 기회를 식별하고 해당 배경과 업계 이해 관계자에게 행동을 촉구합니다.
Accelerating C-V2X Deployment in Different Regions Will Drive Testing Requirements
Smart vehicles can connect with other vehicles, navigation systems, and infrastructure. Vehicle-to-everything (V2X) communication technology includes vehicle-to-vehicle (V2V), vehicle-to-infrastructure (V2I), vehicle and other road users, and vehicle-to-pedestrians-and-cyclists (V2P). V2X testing refers to the testing of communications between vehicles and navigation systems, vehicle and traffic infrastructure, and vehicle and public transport systems.
This analysis covers several end users, including automotive original equipment manufacturers (OEMs) and their suppliers, certification service providers, roadside unit manufacturers, network equipment manufacturers, and network operators. Automotive OEMs and their suppliers represent well over half the market revenue, making them key end users.
The industry is segmented into three areas: radio frequency testing, ethernet testing, and network testing. This Frost & Sullivan analysis covers all three and provides a forecast for each product type. The geographic scope is global, and forecasts are segmented by region and end-user types as well. Frost & Sullivan has identified four growth opportunities, with their corresponding context and calls to action for industry stakeholders.