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Roku Exchange : Roku의 오디언스와 프리미엄 미디어에 액세스를 해방

Roku Exchange Unlocks Access to Rokus Audience and Premium Media

발행일: | 리서치사: IDC | 페이지 정보: 영문 4 Pages | 배송안내 : 즉시배송

    
    
    



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이 IDC Market Note에서는 TV 스트리밍용으로 설계된 새로운 광고 테크놀러지 솔루션인 Roku Exchange에 대해 해설합니다. 또한 Roku Exchange가 미디어 기업 및 브랜드, 광고 대리점에 제공하는 다양한 이점에 대해서도 해설합니다. 상술한 대로 디지털 광고 에코시스템은 복잡하고, IDC의 견해에서는 미디어 퍼블리셔 및 브랜드에게 매출을 최대화하려면 모든 플랫폼에서의 캠페인 계획, 관리, 시행을 합리화하는 서비스의 통합을 통해 문제점에 대처할 필요가 있으며, Roku Exchange는 CTV용으로 이것을 실현합니다. 그 결과, 미디어 기업은 프리미엄 광고 인벤토리와 프로그래매틱 에코시스템을 직접 연결하는 것으로 이점을 얻을 수 있습니다. Roku의 수천 만 세대 스트리밍 세대로부터의 독자적인 데이터에 의해 미디어 기업은 광고 배치와 매출 전략을 최적화할 수 있습니다. 또한 중앙 공급 허브로서 Roku Exchange가 공정한 경매와 광고 결정을 담당합니다. 브랜드와 광고 대리점용으로 Roku는 모든 규모의 마케팅 담당자가 Roku Media에 액세스할 수 있도록 하고 있습니다. 광고주는 Roku의 오디언스 기반 광고 결정을 이용하여 Roku의 AI 최적화 기능을 활용하면서 보다 정확하게 광고를 배치하고, 타깃 오디언스에 효과적으로 도달할 수 있습니다. 마지막으로 광고주는 Roku 채널 및 기타 프리미엄 TV 스트리밍 퍼블리셔로부터 풍부한 컨텐츠 시그널을 수신하여 투명성 높은 컨텐츠, 장르 리포트, 최적화를 제공합니다.

주요 요약

Market Note

IDC의 시점

참고 자료

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  • 요약
KSA 24.07.12

This IDC Market Note discusses Roku Exchange, a new advertising technology solution designed for TV streaming. This document also discusses the range of benefits that it offers media companies and brands and advertising agencies. As previously stated, the digital advertising ecosystem is complex, and IDC's point of view is that to maximize revenue for media publishers and brands alike, pain points must be addressed through the consolidation of services that streamline campaign planning, management, and execution on all platforms, and Roku Exchange does this for CTV. As a result, media companies benefit through a direct connection between premium ad inventory and its programmatic ecosystem. Roku's unique data from tens of millions of streaming households allows media companies to optimize their ad placements and revenue strategies, and as the central supply hub, Roku Exchange is responsible for fair auctions and ad decisioning.For brands and advertising agencies, Roku now allows access to Roku Media for marketers of all sizes. Advertisers can use Roku's audience-based ad decisioning to place ads more accurately and reach their target audience effectively while leveraging Roku's AI optimization capabilities. Finally, advertisers receive rich content signals from the Roku Channel and other premium TV streaming publishers, providing transparent content, genre reporting, and optimization.

Executive Snapshot

In This Market Note

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