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지방 알코올 시장 : 예측(2025-2030년)

Fatty Alcohol Market - Forecasts from 2025 to 2030

발행일: | 리서치사: Knowledge Sourcing Intelligence | 페이지 정보: 영문 120 Pages | 배송안내 : 1-2일 (영업일 기준)

    
    
    



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지방 알코올 시장은 CAGR 4.50%로 성장하여 2025년 69억 8,600만 달러에서 2030년 87억 400만 달러의 시장 규모에 도달할 것으로 예측됩니다.

지방 알코올은 고분자 분자량의 직쇄 일급 알코올입니다. 천연 또는 석유화학에서 추출한 고체(왁스) 또는 유성 액체로 사용됩니다. 이러한 지방 알코올은 코로나 바이러스 전염병이 유행하는 동안 위생 관리가 매우 중요하기 때문에 퍼스널케어에 널리 사용되고 있습니다. 친환경 화장품과 생분해성 화장품에 대한 관심이 높아짐에 따라 이 시장은 더욱 성장할 것으로 예상됩니다. 또한, 화장품에 대한 지출 증가와 1인당 소득 증가는 시장 성장을 더욱 촉진할 것으로 보입니다. 그러나 원재료 가격의 불안정성, 공급망 혼란 등의 요인은 시장 성장을 저해할 것으로 보입니다.

지방 알코올 시장 촉진요인:

  • 바이오 기반 제품에 대한 수요 증가로 지방 알코올 시장 확대에 기여

석유 기반 제품의 부정적인 영향에 대한 우려가 커지면서 지속가능한 제품에 대한 전 세계 수요가 급격히 증가하고 있습니다. 이에 따라 소비자들은 바이오 기반 제품을 선호하게 되었고, 제조업체들은 환경 친화적인 부품으로 눈을 돌리게 되었습니다. 기존 제품에 비해, 바이오 기반 올레오케미컬로 만든 친환경 알코올은 재활용이 가능하고 유해성이 적습니다. 부작용이 적기 때문에 이러한 알코올은 제약 및 퍼스널케어 분야에서 큰 수요가 있습니다. 예를 들어, Wilmar International의 자회사인 KLK OLEO는 PALMEROL이라는 브랜드로 식물성 지방 알코올을 많이 판매하고 있습니다. 또한, REACH와 같은 국제적인 규제로 인해 이 산업이 번창할 것으로 예상되며, 석유 유래 제품의 환경 영향을 제한하는 REACH와 같은 국제적인 규제로 인해 이 산업은 번창할 것으로 보입니다.

지방 알코올 시장의 지리적 전망:

  • 아시아태평양은 예측 기간 동안 비약적인 성장을 이룰 것입니다.

아시아태평양은 중국, 인도, 일본 등 주요 경제권에서 계면활성제, 퍼스널케어, 화장품, 제약 산업에서 큰 수요로 인해 성장세를 보일 것으로 예상됩니다. 이러한 증가는 세정제 및 세제 등의 응용 분야가 증가함에 따라 더욱 촉진될 것으로 예상됩니다. 아시아태평양 신흥국의 인구 증가로 인해 청소용품에 대한 수요가 급증하고 있으며, 지난 20년 동안 중국 경제는 산업 생산, 수출입, 소비자 수요, 설비 투자 등 여러 지표에서 급속한 발전을 이룩했습니다.

또한 2023년 4월에는 Tokyo Cosmetic Industry Association, apan Cosmetic Industry Federation, est Japan Cosmetic Industry Association, Chubu Cosmetic Industry Association이 합병하여 일본 화장품 개발을 추진하는 Japan Cosmetic Industry Association(JCIA)이 설립되었습니다. 일본 화장품 업계의 거대기업인 Kao Corporation의 보고에 따르면, 일본 시장 전체는 지난해 3% 이상의 성장을 이루었으며, 앞으로도 더 많은 시장 개척이 기대되고 있습니다.

이 보고서를 구입해야 하는 이유

  • 통찰력 있는 분석 : 고객 부문, 정부 정책 및 사회경제적 요인, 소비자 선호도, 산업별, 기타 하위 부문에 초점을 맞춰 주요 지역뿐만 아니라 신흥 지역까지 포괄하는 상세한 시장 인사이트를 얻을 수 있습니다.
  • 경쟁 환경 : 세계 주요 기업들이 채택하고 있는 전략적 전략을 이해하고, 적절한 전략을 통한 시장 침투 가능성을 파악할 수 있습니다.
  • 시장 동향과 촉진요인 : 역동적인 요인과 매우 중요한 시장 동향, 그리고 이들이 향후 시장 발전을 어떻게 형성할 것인지에 대해 알아봅니다.
  • 실행 가능한 제안 : 역동적인 환경 속에서 새로운 비즈니스 스트림과 수익을 발굴하기 위한 전략적 의사결정을 내릴 수 있도록 인사이트를 활용합니다.
  • 다양한 사용자에게 적합 : 스타트업, 연구기관, 컨설턴트, 중소기업, 대기업에 유익하고 비용 효율적입니다.

어떤 용도로 사용되는가?

산업 및 시장 인사이트, 사업 기회 평가, 제품 수요 예측, 시장 진입 전략, 지리적 확장, 설비 투자 결정, 규제 프레임워크 및 영향, 신제품 개발, 경쟁의 영향

조사 범위

  • 2022년부터 2030년까지의 실적 데이터 및 전망
  • 성장 기회, 과제, 공급망 전망, 규제 프레임워크, 고객 행동 및 트렌드 분석
  • 경쟁사 포지셔닝, 전략 및 시장 점유율 분석
  • 부문 및 국가를 포함한 지역별 매출 성장 및 예측 분석
  • 기업 프로파일링(전략, 제품, 재무 상태, 주요 발전 등)

목차

제1장 소개

  • 시장 개요
  • 시장 정의
  • 조사 범위
  • 시장 세분화
  • 통화
  • 가정
  • 기준 연도와 예측 연도 타임라인
  • 이해관계자에 대한 주요 이점

제2장 조사 방법

  • 조사 설계
  • 조사 과정

제3장 주요 요약

  • 주요 조사 결과
  • CXO의 견해

제4장 시장 역학

  • 시장 성장 촉진요인
  • 시장 성장 억제요인
  • Porter's Five Forces 분석
  • 업계 밸류체인 분석
  • 애널리스트의 견해

제5장 지방 알코올 시장 : 유형별

  • 소개
  • C6에서 C10 지방 알코올
  • C11에서 C14 지방 알코올
  • C15에서 C22 지방 알코올

제6장 지방 알코올 시장 : 용도별

  • 소개
  • 산업·가정 청소
  • 퍼스널케어
  • 윤활유
  • 식품·영양
  • 기타

제7장 지방 알코올 시장 : 지역별

  • 소개
  • 북미
    • 유형별
    • 용도별
    • 국가별
  • 남미
    • 유형별
    • 용도별
    • 국가별
  • 유럽
    • 유형별
    • 용도별
    • 국가별
  • 중동 및 아프리카
    • 유형별
    • 용도별
    • 국가별
  • 아시아태평양
    • 유형별
    • 용도별
    • 국가별

제8장 경쟁 환경과 분석

  • 주요 기업과 전략 분석
  • 시장 점유율 분석
  • 합병, 인수, 합의, 협업
  • 경쟁 대시보드

제9장 기업 개요

  • Oleon NV
  • Wilmar International Ltd.
  • Sasol
  • Musim Mas
  • Godrej Industries Ltd.
  • Teck Guan Holdings
  • Kao Corporations
  • Emery Oleochemicals
  • BASF
  • Ecogreen Oleochemicals
  • Shell Plc.
  • Atlas Chemicals
  • SABIC
  • The Proctor & Gamble Co.
  • KLK OLEO
  • ChemCeed
ksm 25.01.31

The fatty alcohol market is expected to grow at a CAGR of 4.50%, reaching a market size of US$8.704 billion in 2030 from US$6.986 billion in 2025.

Fatty alcohols are straight-chain primary alcohols of high molecular weight. They are used as solids (waxy) or oily liquids of natural or petrochemical origin. These fatty alcohols are widely used in personal care because hygiene and sanitation are so important amid the coronavirus pandemic. The market is further anticipated to benefit in growth from rising interest in green and biodegradable cosmetics. In addition, increased expenditure on cosmetics and higher per capita income would further drive market growth. However, factors like crude raw material pricing instability and disruption in the supply chain would hinder market growth.

Fatty Alcohol Market Drivers:

  • Increasing demand for bio-based products is contributing to the fatty alcohol market expansion

As people get worried about the adverse effects of petroleum-based products, the global demand for sustainable products increases dramatically. Hence, consumers started preferring bio-based products, causing manufacturers to turn to eco-friendly components. Compared with their conventional counterparts, these eco-friendly alcohols made from bio-based oleochemicals are recyclable and less harmful. As they have fewer adverse effects, these alcohols have a big demand in the pharmaceutical and personal care sectors. For instance, KLK OLEO, a subsidiary of Wilmar International, markets numerous fatty alcohols derived from vegetables under the brand name PALMEROL. Moreover, the industry is likely to thrive because of international regulations such as REACH that restrict the environmental effects of petroleum-derived products.

Geographical Outlook of the Fatty Alcohol Market:

  • Adia Pacific is witnessing exponential growth during the forecast period.

Significantly, Asia Pacific will see growth because of major demand from the surfactant, personal care, cosmetic, and pharmaceutical industries in some of the leading economies: China, India, and Japan. This increase will be fueled further by the rise in application sectors such as cleaners and detergents. The increasing population in emerging countries in Asia Pacific has contributed to the rapid increase in demand for cleaning goods. For over two decades, the Chinese economy has made rapid strides with these multiple indicators - industrial output, import and export, consumer demand, and capital investment.

Moreover, the JCIA, or Japan Cosmetic Industry Association, was established in April 2023 to promote the development of cosmetics in Japan through the merger of the Tokyo Cosmetic Industry Association, the Japan Cosmetic Industry Federation, the West Japan Cosmetic Industry Association, and the Chubu Cosmetic Industry Association. As reported by the popular giant in the Japanese cosmetic industry, namely the Kao Corporation, the overall market in Japan grew by more than 3% last year, with further development expected in the years to come.

Reasons for buying this report:-

  • Insightful Analysis: Gain detailed market insights covering major as well as emerging geographical regions, focusing on customer segments, government policies and socio-economic factors, consumer preferences, industry verticals, other sub- segments.
  • Competitive Landscape: Understand the strategic maneuvers employed by key players globally to understand possible market penetration with the correct strategy.
  • Market Drivers & Future Trends: Explore the dynamic factors and pivotal market trends and how they will shape up future market developments.
  • Actionable Recommendations: Utilize the insights to exercise strategic decision to uncover new business streams and revenues in a dynamic environment.
  • Caters to a Wide Audience: Beneficial and cost-effective for startups, research institutions, consultants, SMEs, and large enterprises.

What do businesses use our reports for?

Industry and Market Insights, Opportunity Assessment, Product Demand Forecasting, Market Entry Strategy, Geographical Expansion, Capital Investment Decisions, Regulatory Framework & Implications, New Product Development, Competitive Intelligence

Report Coverage:

  • Historical data & forecasts from 2022 to 2030
  • Growth Opportunities, Challenges, Supply Chain Outlook, Regulatory Framework, Customer Behaviour, and Trend Analysis
  • Competitive Positioning, Strategies, and Market Share Analysis
  • Revenue Growth and Forecast Assessment of segments and regions including countries
  • Company Profiling (Strategies, Products, Financial Information, and Key Developments among others)

The fatty alcohol market is segmented and analyzed as follows:

By Type

  • C6 to C10 Fatty Alcohol
  • C11 to C14 Fatty alcohol
  • C15 to C22 Fatty Alcohol

By Application

  • Industrial & Domestic Cleaning
  • Personal Care
  • Lubricants
  • Food & Nutrition
  • Others

By Geography

  • North America
  • USA
  • Canada
  • Mexico
  • South America
  • Brazil
  • Argentina
  • Others
  • Europe
  • United Kingdom
  • Germany
  • Italy
  • Spain
  • Others
  • Middle East and Africa
  • Saudi Arabia
  • Israel
  • Others
  • Asia Pacific
  • Japan
  • China
  • India
  • Australia
  • South Korea
  • Taiwan
  • Thailand
  • Indonesia
  • Others

TABLE OF CONTENTS

1. INTRODUCTION

  • 1.1. Market Overview
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Scope of the Study
  • 1.4. Market Segmentation
  • 1.5. Currency
  • 1.6. Assumptions
  • 1.7. Base and Forecast Years Timeline
  • 1.8. Key Benefits to the Stakeholder

2. RESEARCH METHODOLOGY

  • 2.1. Research Design
  • 2.2. Research Processes

3. EXECUTIVE SUMMARY

  • 3.1. Key Findings
  • 3.2. CXO Perspective

4. MARKET DYNAMICS

  • 4.1. Market Drivers
  • 4.2. Market Restraints
  • 4.3. Porter's Five Forces Analysis
    • 4.3.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.3.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.3.3. Threat of New Entrants
    • 4.3.4. Threat of Substitutes
    • 4.3.5. Competitive Rivalry in the Industry
  • 4.4. Industry Value Chain Analysis
  • 4.5. Analyst View

5. FATTY ALCOHOL MARKET BY TYPE

  • 5.1. Introduction
  • 5.2. C6 to C10 Fatty Alcohol
  • 5.3. C11 to C14 Fatty alcohol
  • 5.4. C15 to C22 Fatty Alcohol

6. FATTY ALCOHOL MARKET BY APPLICATION

  • 6.1. Introduction
  • 6.2. Industrial & Domestic Cleaning
  • 6.3. Personal Care
  • 6.4. Lubricants
  • 6.5. Food & Nutrition
  • 6.6. Others

7. FATTY ALCOHOL MARKET BY GEOGRAPHY

  • 7.1. Introduction
  • 7.2. North America
    • 7.2.1. By Type
    • 7.2.2. By Application
    • 7.2.3. By Country
      • 7.2.3.1. USA
      • 7.2.3.2. Canada
      • 7.2.3.3. Mexico
  • 7.3. South America
    • 7.3.1. By Type
    • 7.3.2. By Application
    • 7.3.3. By Country
      • 7.3.3.1. Brazil
      • 7.3.3.2. Argentina
      • 7.3.3.3. Others
  • 7.4. Europe
    • 7.4.1. By Type
    • 7.4.2. By Application
    • 7.4.3. By Country
      • 7.4.3.1. United Kingdom
      • 7.4.3.2. Germany
      • 7.4.3.3. Italy
      • 7.4.3.4. Spain
      • 7.4.3.5. Others
  • 7.5. Middle East and Africa
    • 7.5.1. By Type
    • 7.5.2. By Application
    • 7.5.3. By Country
      • 7.5.3.1. Saudi Arabia
      • 7.5.3.2. Israel
      • 7.5.3.3. Others
  • 7.6. Asia Pacific
    • 7.6.1. By Type
    • 7.6.2. By Application
    • 7.6.3. By Country
      • 7.6.3.1. Japan
      • 7.6.3.2. China
      • 7.6.3.3. India
      • 7.6.3.4. Australia
      • 7.6.3.5. South Korea
      • 7.6.3.6. Taiwan
      • 7.6.3.7. Thailand
      • 7.6.3.8. Indonesia
      • 7.6.3.9. Others

8. COMPETITIVE ENVIRONMENT AND ANALYSIS

  • 8.1. Major Players and Strategy Analysis
  • 8.2. Market Share Analysis
  • 8.3. Mergers, Acquisitions, Agreements, and Collaborations
  • 8.4. Competitive Dashboard

9. COMPANY PROFILES

  • 9.1. Oleon NV
  • 9.2. Wilmar International Ltd.
  • 9.3. Sasol
  • 9.4. Musim Mas
  • 9.5. Godrej Industries Ltd.
  • 9.6. Teck Guan Holdings
  • 9.7. Kao Corporations
  • 9.8. Emery Oleochemicals
  • 9.9. BASF
  • 9.10. Ecogreen Oleochemicals
  • 9.11. Shell Plc.
  • 9.12. Atlas Chemicals
  • 9.13. SABIC
  • 9.14. The Proctor & Gamble Co.
  • 9.15. KLK OLEO
  • 9.16. ChemCeed
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