시장보고서
상품코드
1669155

시장 점유율과 예측 : 음성 애널리틱스(2023-2028년), 세계 규모(2개 리포트의 번들)

Market Share and Forecast: Speech Analytics, 2023-2028, Worldwide (Bundle of Two Reports)

발행일: | 리서치사: QKS Group | 페이지 정보: 영문 110 Pages | 배송안내 : 1-2일 (영업일 기준)

    
    
    



※ 본 상품은 영문 자료로 한글과 영문 목차에 불일치하는 내용이 있을 경우 영문을 우선합니다. 정확한 검토를 위해 영문 목차를 참고해주시기 바랍니다.

시장 점유율 설명

QKS Group은 음성 애널리틱스 시장이 2028년까지 CAGR 32.30%를 기록할 것으로 예측한다고 밝혔습니다.

음성 애널리틱스는 음성 데이터 분석에 필요한 시간에 따라 실시간 음성 분석과 통화 후 음성 분석으로 크게 나뉩니다. 실시간 음성 분석은 진행 중인 음성 대화 중 분석을 가능하게 하며, 상담원에게 즉각적으로 실용적인 데이터, 동향, 메트릭스를 제공하여 서비스 품질을 향상시킵니다. 또한 고객의 감정, 어조, 패턴에 대한 인사이트을 제공하여 상담원이 고객 경험을 개선할 수 있도록 실시간으로 안내합니다. 통화 후 음성 분석은 체결된 대화에서 학습하고, 키워드를 인식하고, 개인화된 텍스트 분류 모델을 생성하는 데 중점을 두어 향후 고객 지원 프로세스 및 전략에 정보를 제공합니다. ML 알고리즘과 데이터를 사용한 예측 분석을 통해 기업은 고객과의 대화 결과를 예측하고, 사후 대응 전략에서 사전 예방적 전략으로 전환할 수 있습니다. 종합적인 컨택센터 분석은 음성, 문자, 이메일을 포함한 모든 인터랙션 데이터를 통합하여 고객 여정에 대한 종합적인 360도 뷰를 제공함으로써 더 깊은 인사이트와 교차 채널 최적화의 기회를 제공합니다.

시장 예측 설명

QKS Group은 음성 애널리틱스 시장이 2028년까지 12.54%의 CAGR을 기록할 것으로 예측한다고 밝혔습니다.

음성 분석 영역에서 기업은 이 기술을 활용하여 음성 통화에서 실용적인 데이터를 추출하고 귀중한 인사이트을 얻고 있습니다. 이 기능은 다양한 고객과의 대화에 대응하고, 녹음 데이터와 옴니채널 데이터를 원활하게 통합하여 고객 니즈를 더 잘 이해하고, 고객 이탈과 불만의 근본 원인을 파악할 수 있도록 지원합니다. 이 기술을 통해 기업은 종합적인 통화 평가를 수행하고 엔드투엔드 분석을 수행할 수 있습니다. 또한 분석 툴을 활용하여 리스크를 식별 및 완화하고, 궁극적으로 고객 참여 프로세스의 전반적인 효율성을 향상시켜 상담원 교육 구상을 촉진할 수 있습니다.

목차

Market Share:

제1장 개요

  • 주요 조사 결과
  • 주요 예측
  • 주요 동향
  • 시장 개요

제2장 시장 개요

  • 시장의 정의와 범위
  • 시장에 영향을 미치는 주요 요인
  • 촉진요인과 억제요인

제3장 세계 시장 점유율 분석

  • 세계의 음성 애널리틱스 시장 점유율 분석

제4장 시장 점유율 분석

  • 시장 점유율 : 지역별
  • 시장 점유율 : 세계
  • 시장 점유율 : 미국
  • 시장 점유율 : 캐나다
  • 시장 점유율 : 라틴아메리카
  • 시장 점유율 : 서유럽
  • 시장 점유율 : 중유럽 및 동유럽
  • 시장 점유율 : 중동 & 아프리카
  • 시장 점유율 : 중국
  • 시장 점유율 : 아시아태평양(일본·중국 제외)
  • 시장 점유율 : 일본
  • 시장 점유율 : 업계별
  • 시장 점유율 : 미디어 & 엔터테인먼트
  • 시장 점유율 : 소매
  • 시장 점유율 : BFSI
  • 시장 점유율 : 여행·접객(Hoapitality)
  • 시장 점유율 : 교육
  • 시장 점유율 : 공공 부문
  • 시장 점유율 : 헬스케어·생명과학
  • 시장 점유율 : 자동차
  • 시장 점유율 : 식품 및 음료
  • 시장 점유율 : 배포 유형별
  • 시장 점유율 : 온프레미스
  • 시장 점유율 : 클라우드
  • 시장 점유율 : 고객 유형별
  • 시장 점유율 : 중소기업
  • 시장 점유율 : 대기업
  • 시장 점유율 : 기업

제5장 기업 개요

  • 회사 개요
  • 애널리스트의 시점과 분석

제6장 부록

  • 조사 방법

Market Forecast:

제1장 개요

  • 주요 조사 결과
  • 주요 예측
  • 주요 동향
  • 시장 개요

제2장 시장 개요

  • 시장의 정의와 범위
  • 시장에 영향을 미치는 주요 요인
  • 촉진요인과 억제요인

제4장 시장 예측 분석

  • 시장 예측 : 지역별
  • 시장 예측 : 세계
  • 시장 예측 : 미국
  • 시장 예측 : 캐나다
  • 시장 예측 : 라틴아메리카
  • 시장 예측 : 서유럽
  • 시장 예측 : 중유럽 및 동유럽
  • 시장 예측 : 중동 & 아프리카
  • 시장 예측 : 중국
  • 시장 예측 : 아시아태평양(일본·중국 제외)
  • 시장 예측 : 일본
  • 시장 전망 : 업계별
  • 시장 예측 : 미디어 & 엔터테인먼트
  • 시장 예측 : 소매
  • 시장 예측 : BFSI
  • 시장 예측 : 여행 & 접객(Hoapitality)
  • 시장 예측 : 교육
  • 시장 예측 : 공공 부문
  • 시장 예측 : 헬스케어 & 생명과학
  • 시장 예측 : 자동차
  • 시장 예측 : 식품 및 음료
  • 시장 예측 : 배포 유형별
  • 시장 예측 : 온프레미스
  • 시장 예측 : 클라우드
  • 시장 예측 : 고객 유형별
  • 시장 예측 : 중소기업
  • 시장 예측 : 대기업
  • 시장 예측 : 기업

제5장 기업 개요

  • 회사 개요
  • 애널리스트의 시점과 분석

제6장 부록

  • 조사 방법
KSA 25.03.17

This product includes two reports: Market Share and Market Forecast.

Market Share Description:

QKS Group Reveals that Speech Analytics Market is Projected to Register a CAGR of 32.30% by 2028.

Speech analytics can be broadly categorized into real-time speech analytics and post-call speech analytics based on the time required for audio data analysis. Real-time speech analytics enables analysis during ongoing voice conversations, providing agents with instant actionable data, trends, and metrics to enhance service quality. It also offers insights into customer sentiment, tone, and patterns, guiding agents in real time to improve the customer experience. Post-call speech analytics focuses on learning from concluded conversations, recognizing keywords, and creating personalized text categorization models to inform future customer support processes and strategies. The adoption of predictive analytics using ML algorithms and data enables businesses to forecast outcomes in customer interactions, transcending from reactive to proactive and preventative strategies. Holistic contact center analytics consolidates all interaction data, including voice, text, and email, and provides a comprehensive 360-degree view of customer journeys, offering deeper insights and opportunities for cross-channel optimization.

Quadrant Knowledge Solutions defines speech analytics as a technology that analyzes customer conversations from live or recorded audio data to derive deep insights, trends, and metrics from each conversation. It uses AI technologies such as NLP, speech recognition, and transcription to evaluate agent performance, assess customer experience, and monitor organization-wide strengths and shortcomings in every voice interaction.

Market Forecast Description:

QKS Group Reveals that Speech Analytics Market is Projected to Register a CAGR of 12.54% by 2028.

In the realm of speech analytics, organizations leverage this technology to extract actionable data and gain valuable insights from voice calls. The capability extends to handling a diverse spectrum of customer interactions, seamlessly integrating recorded and omnichannel data to enhance the comprehension of customer needs and discern the underlying causes of customer churn and dissatisfaction. This technology enables organizations to conduct comprehensive call evaluations, allowing for end-to-end analysis. Furthermore, it facilitates agent training initiatives, leveraging analytical tools to identify and mitigate risks, ultimately improving the overall effectiveness of customer engagement processes.

The evolution of speech analytics software, initially known as word detection tools or audio mining software, traces its roots to security applications where words and phrases were tracked. Formerly, the technology processed audio and video files using a large vocabulary recognizer, converting speech into text with a moderate accuracy rate while identifying predefined words or phrases. Recent advancements in phonetics-based technology have exponentially improved the accuracy of speech analytics solutions, offering flexibility in mining words, phrases, names, and sentences not previously listed in dictionary databases.

TABLE OF CONTENTS

Market Share:

Chapter 01: Executive Summary

  • Key Research Findings
  • Top Predictions
  • Top Trends
  • Market Summary

Chapter 02: Market Overview

  • Market Definition and Scope
  • Key Factors Impacting the Market
  • Drivers & Restraints

Chapter 03: Market Share Analysis- Worldwide

  • Global Speech Analytics Market Share Analysis

Chapter 04: Market Share Analysis

  • Market Share by Region
  • Market Share Worldwide
  • Market Share USA
  • Market Share Canada
  • Market Share Latin America
  • Market Share Western Europe
  • Market Share Central & Eastern Europe
  • Market Share Middle East & Africa
  • Market Share China
  • Market Share APAC Ex Japan & China
  • Market Share Japan
  • Market Share by Industry Verticals
  • Market Share by Media & Entertainment
  • Market Share by Retail
  • Market Share by BFSI
  • Market Share by Travel & Hospitality
  • Market Share by Education
  • Market Share by Public Sector
  • Market Share by Healthcare & Life Science
  • Market Share by Automotive
  • Market Share by Food & Beverage
  • Market Share by Deployment Type
  • Market Share by Deployment Type: On prem
  • Market Share by Deployment Type: Cloud
  • Market Share by Customer Type
  • Market Share by SMB
  • Market Share by Large
  • Market Share by Enterprise

Chapter 05: Company Profile

  • Company Overview
  • Analyst Perspectives and Analysis

Chapter 06: Appendix

  • Research Methodologies

Market Forecast:

Chapter 01: Executive Summary

  • Key Research Findings
  • Top Predictions
  • Top Trends
  • Market Summary

Chapter 02: Market Overview

  • Market Definition and Scope
  • Key Factors Impacting the Market
  • Drivers & Restraints

Chapter 04: Market Forecast Analysis

  • Market Forecast by Region
  • Market Forecast Global
  • Market Forecast USA
  • Market Forecast Canada
  • Market Forecast Latin America
  • Market Forecast Western Europe
  • Market Forecast Central & Eastern Europe
  • Market Forecast Middle East & Africa
  • Market Forecast China
  • Market Forecast APAC Ex Japan & China
  • Market Forecast Japan
  • Market Forecast by Industry Verticals
  • Market Forecast by Media & Entertainment
  • Market Forecast by Retail
  • Market Forecast by BFSI
  • Market Forecast by Travel & Hospitality
  • Market Forecast by Education
  • Market Forecast by Public Sector
  • Market Forecast by Healthcare & Life Science
  • Market Forecast by Automotive
  • Market Forecast by Food & Beverage
  • Market Forecast by Deployment Type
  • Market Forecast by Deployment Type: On prem
  • Market Forecast Deployment Type: Cloud
  • Market Forecast by Customer Type
  • Market Forecast by SMB
  • Market Forecast by Large
  • Market Forecast by Enterprise

Chapter 05: Company Profile

  • Company Overview
  • Analyst Perspectives and Analysis

Chapter 06: Appendix

  • Research Methodologies
샘플 요청 목록
0 건의 상품을 선택 중
목록 보기
전체삭제