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								  2024년 필리핀 가정 및 원예 시장 규모는 모든 범주에서 완만한 성장을 이루었습니다. 가드닝은 팬데믹으로 촉발된 실내 및 발코니 식재에 대한 관심이 지속되면서 산미구엘의 백야드 부킷과 DILG의 칼리니산 데이 등의 이니셔티브에 힘입어 확대를 이어갔다. 기후에 대한 배려 및 도시 녹화 대처가, 수목, 관목, 보호 환경 원예의 수요 확대를 뒷받침했습니다.
 이 보고서 '필리핀의 가정 및 원예 시장'은 국가 수준에서 시장 수요의 규모와 모양에 대한 종합적인 가이드를 제공합니다. 최신 소매 판매 데이터(과거 날짜 범위)를 제공하고 있으며, 성장을 촉진하는 카테고리를 특정할 수 있습니다. 또, 주요 기업과 그 브랜드를 특정해, 신제품 개발, 소비자의 라이프 스타일, 시장 개척 루트, 가격 문제에 이르기까지, 수요에 영향을 주는 주된 요인의 전략적 분석도 실시하고 있습니다. 2029년까지 예측은 시장 수요가 중기적으로 어떻게 변화하는지를 보여줍니다.
 적용 제품 : 개조 및 원예, 홈웨어, 홈 패니싱
 데이터 범위 : 시장 규모(분석 및 예측), 기업 점유율, 브랜드 점유율, 유통 데이터
 이 보고서를 구입하는 이유
 -  가정 및 원예 시장의 상세한 파악
 
 -  성장 분야를 특정하고 변화를 촉진하는 요인을 특정합니다.
 
 -  경쟁 환경, 시장의 주요 기업, 주요 브랜드를 이해
 
 -  5년간의 예측을 이용하여 시장의 향후 예측을 평가
 
 
 Euromonitor International은 시장 조사 보고서, 비즈니스 참고서, 온라인 정보 시스템 출판에서 50년 이상의 실적을 보유하고 있습니다. 런던, 시카고, 싱가폴, 상해, 빌뉴스, 두바이, 케이프타운, 산티아고, 시드니, 도쿄, 벵갈루루, 상파울루, 서울, 홍콩, 뒤셀도르프, 멕시코시티에 사무실을 두고 100개국에 애널리스트 네트워크를 가지는 동사는, 독자적인 능력과 다양한 시장을 이해하고 정보에 근거한 전략 입안을 지원하는 신뢰성 높은 정보 자원을 개발하고 있습니다.
 목차
 목차 및 표 목록
 주요 요약
 시장 데이터
 면책 조항
 출처
 필리핀 원예
 주요 데이터 결과
 발전(2024년)
 -  정부의 프로그램과 캠페인은 2024년에 가드닝의 완만한 성장 지원
 
 -  Ramgo International Corp는 광범위한 유통 네트워크에 뒷받침된 가드닝의 리딩 컴퍼니
 
 -  필리핀에서는 식료품 이외의 소매업체가 유통을 리드해, 커스터마이즈 된 제품 및 액세서리 제공
 
 
 전망 및 기회
 -  원예 용품의 매출은 카테고리 포화에 의해 감소할 것으로 예측
 
 -  업계별 원예 솔루션은 예측 기간 중에 진보할 것으로 예상
 
 -  지속가능한 생활에 대한 소비자의 관심이 높아짐에 따라 유통채널이 진화할 가능성 고조
 
 
 카테고리 데이터
 필리핀 주택 개조
 주요 데이터 결과
 발전(2024년)
 -  리폼 활동의 급증에 의해 주택 리폼 매출 증가
 
 -  Pacific Paint Philippines Inc는 지역사회와의 제휴 강화 및 주택 리폼 리드
 
 -  홈 센터나 원예점이 유통을 리드해, 체험형 구입 및 전문가의 지도 제공
 
 
 전망 및 기회
 -  DIY프로젝트에 대한 지속적인 열의에 의해 기타 주택개수는 가장 활발한 서브카테고리로 계속될 것으로 예상
 
 -  주택 리폼은 지속가능성과 다용도성을 중시한 혁신별 특징 제공
 
 -  주택 리폼의 유통 채널에서는 옴니 채널의 통합 진행
 
 
 카테고리 데이터
 필리핀 가정용품
 주요 데이터 결과
 발전(2024년)
 -  호주 소매업체 앙코의 진입에 의해 가정용품의 현재의 가치 성장 지지
 
 -  신제품의 혁신에 의해 Sawasdee Marketing Corp는 2024년 가정용품 시장 리드
 
 -  백화점이 리드하지만, 전자상거래는 강력한 성장 예상
 
 
 전망 및 기회
 -  소비자 신뢰감의 높아짐에 따라 가정용품의 매출이 늘어날 것으로 예상
 
 -  스마트한 기능 및 공간 절약 솔루션을 갖춘 제품 혁신을 목표로 하는 가정용품
 
 -  소비자 행동의 변화에 의해 유통 채널 변화 예상
 
 
 카테고리 데이터
 필리핀 가구
 주요 데이터 결과
 발전(2024년)
 -  가정용 가구는 2024년에 강력한 현재의 가치 성장 유지
 
 -  Firefly Electric &Lighting Co는 진화하는 제품 포트폴리오에 의해 다이나믹한 실적 달성
 
 -  전략적인 점포 확대에 의해 가정용품 및 가구점은 가장 역동적인 유통 채널로서 우위에 선점
 
 
 전망 및 기회
 -  거시경제의 안정에 힘입어 가정용 가구의 안정된 성장 전망
 
 -  도시화 진행 및 LED의 도입은 향후 몇 년간의 조명의 판매 지지
 
 -  예측 기간 중에 예측되는 생분해성 섬유 가구의 혁신
 
 
 카테고리 데이터
AJY 25.06.20
			In 2024, home and garden in the Philippines experienced moderate growth across all categories. Gardening continued to expand as pandemic-inspired interest in indoor and balcony planting endured, supported by initiatives such as San Miguel Corporation's Backyard Bukid and the DILG's Kalinisan Day. Climate considerations and urban greening efforts drove increased demand for trees, shrubs, and protected-environment horticulture.
Euromonitor International's Home and Garden in Philippines report offers a comprehensive guide to the size and shape of market demand at a national level. It provides the latest retail sales data (historic date range), allowing you to identify the categories driving growth. It also identifies the leading companies and their brands, and offers strategic analysis of key factors influencing demand - from new product developments, consumer lifestyles, route to market and pricing issues. Forecasts to 2029 illustrate how market demand is expected to evolve in the medium-term
Product coverage: Home Improvement and Gardening, Homewares and Home Furnishings.
Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.
Why buy this report?
-  Get a detailed picture of the Home and Garden market;
 -  Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
 -  Understand the competitive environment, the market's major players and leading brands;
 -  Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.
 
Euromonitor International has over 50 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo, Bengaluru, Sao Paulo, Seoul, Hong Kong, Dusseldorf and Mexico City and a network of analysts in 100 countries, Euromonitor International has a unique capability and an understanding of diverse markets to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning. To learn more about how our research solutions can support you, contact your local Euromonitor International office.
TABLE OF CONTENTS
List Of Contents And Tables
EXECUTIVE SUMMARY
- Home and garden in 2024: The big picture
 
- 2024 key trends
 
- Competitive landscape
 
- Retail developments
 
- What next for home and garden?
 
MARKET DATA
- Table 1 Sales of Home and Garden by Category: Value 2019-2024
 - Table 2 Sales of Home and Garden by Category: % Value Growth 2019-2024
 - Table 3 NBO Company Shares of Home and Garden: % Value 2020-2024
 - Table 4 LBN Brand Shares of Home and Garden: % Value 2021-2024
 - Table 5 Penetration of Private Label in Home and Garden by Category: % Value 2019-2024
 - Table 6 Distribution of Home and Garden by Format: % Value 2019-2024
 - Table 7 Distribution of Home and Garden by Format and Category: % Value 2024
 - Table 8 Forecast Sales of Home and Garden by Category: Value 2024-2029
 - Table 9 Forecast Sales of Home and Garden by Category: % Value Growth 2024-2029
 
DISCLAIMER
SOURCES
- Summary 1 Research Sources
 
GARDENING IN THE PHILIPPINES
KEY DATA FINDINGS
2024 DEVELOPMENTS
- Government programmes and campaigns support modest growth in gardening in 2024
 
- Ramgo International Corp leads gardening, supported by an extensive distribution network
 
- Non-grocery retailers lead distribution in the Philippines, offering tailored products and accessories
 
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
- Decline in gardening sales projected due to category saturation
 
- Vertical gardening solutions expected to advance over the forecast period
 
- Distribution channels likely to evolve due to rising consumer interest in sustainable living
 
CATEGORY DATA
- Table 10 Sales of Gardening by Category: Value 2019-2024
 - Table 11 Sales of Gardening by Category: % Value Growth 2019-2024
 - Table 12 NBO Company Shares of Gardening: % Value 2020-2024
 - Table 13 LBN Brand Shares of Gardening: % Value 2021-2024
 - Table 14 Distribution of Gardening by Format: % Value 2019-2024
 - Table 15 Forecast Sales of Gardening by Category: Value 2024-2029
 - Table 16 Forecast Sales of Gardening by Category: % Value Growth 2024-2029
 
HOME IMPROVEMENT IN THE PHILIPPINES
KEY DATA FINDINGS
2024 DEVELOPMENTS
- Growth in home improvement sales due to surge in renovation activities
 
- Pacific Paint Philippines Inc leads home improvement, strengthened by community engagement
 
- Home improvement and gardening stores leads distribution, offering experiential purchases and expert guidance
 
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
- Other home improvement expected to remain the most dynamic subcategory, driven by continued enthusiasm for DIY projects
 
- Home improvement will be characterised by innovation emphasising sustainability and versatility
 
- Distribution channels for home improvement will see ongoing omnichannel integration
 
CATEGORY DATA
- Table 17 Sales of Home Improvement by Category: Value 2019-2024
 - Table 18 Sales of Home Improvement by Category: % Value Growth 2019-2024
 - Table 19 NBO Company Shares of Home Improvement: % Value 2020-2024
 - Table 20 LBN Brand Shares of Home Improvement: % Value 2021-2024
 - Table 21 Distribution of Home Improvement by Format: % Value 2019-2024
 - Table 22 Forecast Sales of Home Improvement by Category: Value 2024-2029
 - Table 23 Forecast Sales of Home Improvement by Category: % Value Growth 2024-2029
 
HOMEWARES IN THE PHILIPPINES
KEY DATA FINDINGS
2024 DEVELOPMENTS
- Current value growth in homewares supported by entry of Australian retailer Anko
 
- New product innovations help Sawasdee Marketing Corp lead homewares in 2024
 
- Department stores leads, but e-commerce enjoys dynamic growth
 
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
- Growth expected in sales of homewares due to stronger consumer confidence
 
- Homewares set for product innovation, with smart functionality and space-saving solutions
 
- Distribution channels expected to undergo transformation due to shifting consumer behaviour
 
CATEGORY DATA
- Table 24 Sales of Homewares by Category: Value 2019-2024
 - Table 25 Sales of Homewares by Category: % Value Growth 2019-2024
 - Table 26 Sales of Homewares by Material: % Value 2019-2024
 - Table 27 NBO Company Shares of Homewares: % Value 2020-2024
 - Table 28 LBN Brand Shares of Homewares: % Value 2021-2024
 - Table 29 Distribution of Homewares by Format: % Value 2019-2024
 - Table 30 Forecast Sales of Homewares by Category: Value 2024-2029
 - Table 31 Forecast Sales of Homewares by Category: % Value Growth 2024-2029
 
HOME FURNISHINGS IN THE PHILIPPINES
KEY DATA FINDINGS
2024 DEVELOPMENTS
- Home furnishings enjoys robust current value growth in 2024
 
- Firefly Electric & Lighting Co enjoys dynamic performance due to evolving product portfolio
 
- Strategic store expansions help homewares and home furnishing stores prevail as the most dynamic distribution channel
 
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
- Stable growth expected in home furnishings, supported by macroeconomic stability
 
- Ongoing urbanisation and LED adoption will support sales of lighting in the years ahead
 
- Innovations in biodegradable fibre furniture predicted over the forecast period
 
CATEGORY DATA
- Table 32 Sales of Home Furnishings by Category: Value 2019-2024
 - Table 33 Sales of Home Furnishings by Category: % Value Growth 2019-2024
 - Table 34 NBO Company Shares of Home Furnishings: % Value 2020-2024
 - Table 35 LBN Brand Shares of Home Furnishings: % Value 2021-2024
 - Table 36 LBN Brand Shares of Light Sources: % Value 2021-2024
 - Table 37 Distribution of Home Furnishings by Format: % Value 2019-2024
 - Table 38 Forecast Sales of Home Furnishings by Category: Value 2024-2029
 - Table 39 Forecast Sales of Home Furnishings by Category: % Value Growth 2024-2029