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인력 관리 및 최적화 시장 점유율과 예측(2023-2028년) - 세계 규모(2개 보고서 번들)Market Share and Forecast: Workforce Management/Optimization, 2023-2028, Worldwide (Bundle of Two Reports) |
QKS Group은 인력 관리 및 최적화 시장이 2028년까지 10.23%의 연평균 복합 성장률(CAGR)을 나타낼 것으로 예측했습니다.
인력 관리 및 최적화 시장은 기업의 생산성 향상과 업무 효율성 향상에 중요한 역할을 하고 있습니다. 빠르게 진화하고 있는 이 분야는 유연성과 확장성을 제공하는 클라우드 기반 솔루션에 의해 주도되고 있으며, AI와 고급 분석은 기업이 스케줄링 요구 사항을 예측하고 성과를 최적화하는 데 도움이 되는 필수 요소로 자리 잡고 있습니다. 또한, 직원들의 전반적인 경험을 향상시키기 위해 이러한 툴을 사용자 친화적으로 만들고, 특히 모바일 기기를 통해 접근할 수 있도록 하는 것이 중요해지고 있습니다.
QKS Group은 인력 관리 및 최적화 시장이 2028년까지 연평균 복합 성장률(CAGR) 9.34%를 나타낼 것으로 예측했습니다.
인력 관리(WFM)와 최적화(WFO)는 생산성과 효율성을 높이고자 하는 기업에게 매우 중요합니다. WFM은 직원들의 스케줄을 관리하고, 근태를 추적하고, 적절한 기술을 가진 직원을 필요할 때 필요한 만큼의 인력을 확보해야 하며, WFO는 원활한 업무 운영과 노동법 준수에 도움이 되는 스케줄 작성, 근무 시간 모니터링, 휴가 관리 등을 포함합니다. WFO는 한 걸음 더 나아가 고급 도구를 사용하여 성과를 분석하고, 교육을 제공하고, 직원들의 참여를 높여 전체 업무의 질과 효율성을 향상시키는 것을 목표로 합니다. 품질을 향상시키고, 직원들의 만족도를 높이고, 보다 생산적이고 의욕적인 인력을 창출할 수 있습니다.
This product includes two reports: Market Share and Market Forecast.
QKS Group Reveals that Workforce Management/Optimization Market is Projected to Register a CAGR of 10.23% by 2028.
The Workforce Management/Optimization market plays a vital role in helping businesses boost productivity and streamline operations. This fast-paced sector is evolving, with a strong push towards cloud-based solutions that offer flexibility and scalability. AI and advanced analytics are becoming integral, helping companies predict scheduling needs and optimize performance. There's also a growing emphasis on making these tools user-friendly and accessible, especially on mobile devices, to improve the overall employee experience.
Workforce Engagement Management (WEM) is a suite of software tools that engages and empowers employees to help organizations achieve their business goals in an employee-centric methodology. The suite of tools improves employee productivity, identifies & fills performance gaps, educates call center agents for better results, and efficiently forecasts workload and staffing requirements. WEM turns ordinary contact centers into performance-oriented organizations by aiding them to create a great employee experience and empowering teams to strive toward both individual and collective organizational goals.
QKS Group Reveals that Workforce Management/Optimization market projected to Register a CAGR of 9.34% by 2028.
Workforce Management (WFM) and Workforce Optimization (WFO) are crucial for businesses aiming to improve productivity and efficiency. These processes involve managing employee schedules, tracking time and attendance, and ensuring the right number of staff with the right skills are available when needed. WFM includes creating schedules, monitoring work hours, and managing leave, which helps ensure smooth operations and compliance with labor laws. WFO takes this a step further by using advanced tools to analyze performance, provide training, and enhance employee engagement, all aimed at improving the overall quality and efficiency of work. By effectively implementing WFM and WFO, businesses can optimize labor costs, improve service quality, and boost employee satisfaction, creating a more productive and motivated workforce.