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미국의 가정 및 원예 시장

Home and Garden in the US

발행일: | 리서치사: Euromonitor International | 페이지 정보: 영문 50 Pages | 배송안내 : 1-2일 (영업일 기준)

    
    
    



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2024년 미국 가정 및 원예는 홈 패니싱, 홈 센터, 가정용품의 부진을 반영하여 전체적으로 판매액이 감소했습니다. 2024년에는 대형 쇼핑과 리모델링 프로젝트에 필요한 소비자 금융에 대한 액세스를 제한했습니다.

Euromonitor International의 조사 보고서 "미국의 가정 및 원예 시장"은 전국 수준 시장 수요 규모와 모양에 대한 종합적인 가이드를 제공합니다. 또한 주요 기업과 브랜드를 파악하고 신제품 개발, 소비자 라이프 스타일, 시장 개척 경로, 가격 문제에 이르기까지 수요에 영향을 미치는 주요 요인의 전략적 분석도 제공합니다.

적용 제품 : 개조 및 원예, 홈웨어, 홈 패니싱

데이터 범위: 시장 규모(분석 및 예측), 기업 점유율, 브랜드 점유율, 유통 데이터

이 보고서를 구입하는 이유

  • 가정 및 원예 시장의 상세한 파악
  • 성장분야를 특정하고 변화를 촉진하는 요인을 특정
  • 경쟁 환경, 시장의 주요 진출기업, 주요 브랜드를 이해
  • 5년간의 예측을 이용하여 시장의 향후 예측을 평가

Euromonitor International은 시장 조사 보고서, 비즈니스 참고서, 온라인 정보 시스템 출판에서 50년 이상의 실적을 보유하고 있습니다. 런던, 시카고, 싱가포르, 상하이, 빌뉴스, 두바이, 케이프타운, 산티아고, 시드니, 도쿄, 벵갈루루, 상파울루, 서울, 홍콩, 뒤셀도르프, 멕시코시티에 사무소를 두고 100개국에 분석가 네트워크를 보유한 이 회사는 독자적인 능력과 다양한 시장을 이해하고 정보 기반 전략 입안을 지원하는 신뢰할 수 있는 정보 자원을 개발하고 있습니다.

목차

목차 및 표 목록

주요 요약

시장 데이터

면책 조항

출처

미국 원예

주요 데이터 결과

2024년 발전

  • 건강과 지속가능성이 소비자를 원예 제품에 매료시킵니다.
  • 브랜드가 소비자의 지속 가능한 원예 솔루션의 요구에 응해, 혁신에 의해 제품의 매력이 높아집니다.
  • 전문 소매업체와 전자상거래가 원예 분야 개발을 지원

전망과 기회

  • 도시 생활과 건강 동향이 원예의 성장을 견인
  • 원예의 개발을 촉진하는 실내 식물
  • 기술은 스마트한 기능으로 가정 채소밭을 바꿉니다.

카테고리 데이터

미국 가구

주요 데이터 결과

2024년 발전

  • 주택 시장의 침체와 소비자의 우선 순위의 변화에 의해 가정용 가구의 계약이 감소
  • 브랜드의 적응과 스마트한 혁신이 미국의 가정용 가구의 경쟁력을 높입니다.
  • 채널 시프트가 미국의 홈 패니싱 소매 상황을 재정의

전망과 기회

  • 경제적인 압력과 주택 시장의 침체에 의해 가정용 가구의 한층 더 하락이 진행됩니다.
  • 미국의 수입관세는 국내 가구업계에 큰 과제를 남깁니다.
  • AI 주도의 개인화가 온라인 채널을 변화시킵니다.

카테고리 데이터

미국 주택 리폼

주요 데이터 결과

2024년 발전

  • 고금리와 주택활동의 침체에 의해 주택개수가 감소
  • 전략적 혁신과 경쟁의 격화에 의해 주택 리폼의 제공 형태가 변화
  • 옴니채널의 강점과 디지털 툴이 미국에서의 유통을 견인

전망과 기회

  • 경제적인 과제에 의해 주택 개수의 감소가 예측됩니다.
  • 3D 프린팅는 비용 효율적이고 지속 가능한 대체 수단으로서 주택 개수로 기세를 늘립니다.

카테고리 데이터

미국 가정용품

주요 데이터 결과

2024년 발전

  • 미국의 소비자 지출의 변화에 의해 가정용품의 매출이 축소
  • 홈웨어 브랜드는 디자인과 지속가능성으로 경쟁하고 있습니다.
  • 식료품 소매 체인이 우세, 가정용품에서는 전자상거래가 세력을 확대

전망과 기회

  • 가정용품이 경제적인 역풍과 소비자의 우선 순위의 변화에 직면하는 가운데, 식기는 빛을 늘린다
  • Great Jones x Lamson의 칼이 가정용품에 색채와 장인 기술을 가져다

카테고리 데이터

JHS 25.06.23

In 2024, home and garden in the US recorded an overall decline in value sales, reflecting the weak performance of home furnishings, home improvement, and homewares. Elevated interest rates and persistent inflation dampened consumer confidence and restricted access to the consumer finance required for large purchases and renovation projects. The US housing market also slowed considerably in 2024, with home sales reaching a low not seen since 1995. As such, many home improvements were deferred or...

Euromonitor International's Home and Garden in USA report offers a comprehensive guide to the size and shape of market demand at a national level. It provides the latest retail sales data (historic date range), allowing you to identify the categories driving growth. It also identifies the leading companies and their brands, and offers strategic analysis of key factors influencing demand - from new product developments, consumer lifestyles, route to market and pricing issues. Forecasts to 2029 illustrate how market demand is expected to evolve in the medium-term

Product coverage: Home Improvement and Gardening, Homewares and Home Furnishings.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?

  • Get a detailed picture of the Home and Garden market;
  • Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
  • Understand the competitive environment, the market's major players and leading brands;
  • Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 50 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo, Bengaluru, Sao Paulo, Seoul, Hong Kong, Dusseldorf and Mexico City and a network of analysts in 100 countries, Euromonitor International has a unique capability and an understanding of diverse markets to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning. To learn more about how our research solutions can support you, contact your local Euromonitor International office.

TABLE OF CONTENTS

List Of Contents And Tables

EXECUTIVE SUMMARY

  • Home and garden in 2024: The big picture
  • 2024 key trends
  • Competitive landscape
  • Retail developments
  • What next for home and garden?

MARKET DATA

  • Table 1 Sales of Home and Garden by Category: Value 2019-2024
  • Table 2 Sales of Home and Garden by Category: % Value Growth 2019-2024
  • Table 3 NBO Company Shares of Home and Garden: % Value 2020-2024
  • Table 4 LBN Brand Shares of Home and Garden: % Value 2021-2024
  • Table 5 Penetration of Private Label in Home and Garden by Category: % Value 2019-2024
  • Table 6 Distribution of Home and Garden by Format: % Value 2019-2024
  • Table 7 Distribution of Home and Garden by Format and Category: % Value 2024
  • Table 8 Forecast Sales of Home and Garden by Category: Value 2024-2029
  • Table 9 Forecast Sales of Home and Garden by Category: % Value Growth 2024-2029

DISCLAIMER

SOURCES

  • Summary 1 Research Sources

GARDENING IN THE US

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

  • Wellness and sustainability draws consumers towards gardening products
  • Innovation raises product appeal as brands align with consumers' need for sustainable gardening solutions
  • Specialised retailers and e-commerce aids development of gardening category

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Urban living and wellness trends to spearhead growth in gardening
  • Indoor plants to fuel development of horticulture
  • Technology is set to change home gardening with smart functionality

CATEGORY DATA

  • Table 10 Sales of Gardening by Category: Value 2019-2024
  • Table 11 Sales of Gardening by Category: % Value Growth 2019-2024
  • Table 12 NBO Company Shares of Gardening: % Value 2020-2024
  • Table 13 LBN Brand Shares of Gardening: % Value 2021-2024
  • Table 14 Distribution of Gardening by Format: % Value 2019-2024
  • Table 15 Forecast Sales of Gardening by Category: Value 2024-2029
  • Table 16 Forecast Sales of Gardening by Category: % Value Growth 2024-2029

HOME FURNISHINGS IN THE US

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

  • Home furnishings contracts amid housing slump and shifting consumer priorities
  • Brand adaptation and smart innovation raises the competitive stakes in US home furnishings
  • Channel shifts redefines the US Home Furnishings retail landscape

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Economic pressures and housing slump to drive further decline in home furnishings
  • US Import tariffs pose significant challenges for domestic home furnishings industry
  • AI-driven personalisation stands to reshape the online channel

CATEGORY DATA

  • Table 17 Sales of Home Furnishings by Category: Value 2019-2024
  • Table 18 Sales of Home Furnishings by Category: % Value Growth 2019-2024
  • Table 19 NBO Company Shares of Home Furnishings: % Value 2020-2024
  • Table 20 LBN Brand Shares of Home Furnishings: % Value 2021-2024
  • Table 21 LBN Brand Shares of Light Sources: % Value 2021-2024
  • Table 22 Distribution of Home Furnishings by Format: % Value 2019-2024
  • Table 23 Forecast Sales of Home Furnishings by Category: Value 2024-2029
  • Table 24 Forecast Sales of Home Furnishings by Category: % Value Growth 2024-2029

HOME IMPROVEMENT IN THE US

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

  • Home improvement declines amid high interest rates and sluggish housing activity
  • Strategic innovation and rising competition reshapes home improvement offerings
  • Omnichannel strength and digital tools drive distribution in the US

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Projected decline in home improvement due to economic challenges
  • 3D Printing set to gain momentum in home improvement as a cost-effective and sustainable alternative

CATEGORY DATA

  • Table 25 Sales of Home Improvement by Category: Value 2019-2024
  • Table 26 Sales of Home Improvement by Category: % Value Growth 2019-2024
  • Table 27 NBO Company Shares of Home Improvement: % Value 2020-2024
  • Table 28 LBN Brand Shares of Home Improvement: % Value 2021-2024
  • Table 29 Distribution of Home Improvement by Format: % Value 2019-2024
  • Table 30 Forecast Sales of Home Improvement by Category: Value 2024-2029
  • Table 31 Forecast Sales of Home Improvement by Category: % Value Growth 2024-2029

HOMEWARES IN THE US

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

  • Homewares sees contraction in sales amid shifts in US consumer spending
  • Homeware brands compete on design and sustainability
  • Grocery retail chains dominate while e-commerce gains ground in homewares

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Dinnerware set to shine as homewares faces economic headwinds and shifting consumer priorities
  • Great Jones x Lamson knives bring colour and craftsmanship to homewares

CATEGORY DATA

  • Table 32 Sales of Homewares by Category: Value 2019-2024
  • Table 33 Sales of Homewares by Category: % Value Growth 2019-2024
  • Table 34 Sales of Homewares by Material: % Value 2019-2024
  • Table 35 NBO Company Shares of Homewares: % Value 2020-2024
  • Table 36 LBN Brand Shares of Homewares: % Value 2021-2024
  • Table 37 Distribution of Homewares by Format: % Value 2019-2024
  • Table 38 Forecast Sales of Homewares by Category: Value 2024-2029
  • Table 39 Forecast Sales of Homewares by Category: % Value Growth 2024-2029
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