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시장보고서
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1490813
워크포스 최적화와 태스크 자동화의 현대화가 소매업체에 요구Forces Affecting Retailers Call for Modernized Workforce Optimization and Task Automation |
이 IDC Perspective에서는 직원을 유치하고 유지하기 위한 테크놀러지 전략 및 직원이 더 나은 고객 서비스를 제공할 수 있도록 루틴 워크를 자동화하는 것이 급무인 것을 강조하고 있습니다. 소매업체는 불투명한 거시경제 상황 및 고객의 높은 기대라는 과제에 직면하고 있으며, 효율성과 고객 경험을 향상시키기 위해 최신 워크포스 툴 및 태스크 자동화가 필요합니다. 소매업체는 이러한 요구에 대응하기 위해 모바일 퍼스트 워크포스 관여 애플리케이션 및 툴, 컴퓨터 비전, ESL, RFID, 로봇에 대한 투자를 진행시키고 있습니다. AI는 향후 비즈니스 프로세스에 큰 변화를 가져오므로 이러한 툴을 잘 활용하려면 소매업체는 현장 직원 및 고객이 데이터에 액세스할 수 있도록 하기 위한 인프라에 투자할 필요가 있습니다. IDC의 Retail Insights, 그룹 VP인 Leslie Hand는 다음과 같이 말하고 있습니다. "당사의 조사로부터 직원 경험이 고객 경험에 직접 영향을 미치는 것을 알 수 있습니다. 소매업체는 전환기를 맞이하고 있습니다. 직원 관여와 태스크 자동화를 현대화하지 않으면 직원이나 고객을 경쟁사에 빼앗길 리스크가 있습니다."
This IDC Perspective highlights the urgent need for technology strategies that attract and retain employees and that automate routine tasks to free up associates to provide better customer service. Retailers face challenges from uncertain macroeconomic conditions and high customer expectations, necessitating modernized workforce tools and task automation to improve efficiency and customer experience. Retailers are investing in mobile-first workforce engagement applications and tools, computer vision, ESLs, RFID, and robotics to meet these needs. AI will bring sweeping changes in business processes in the near term, and to use these tools well, retailers will need to invest in infrastructure to make data accessible for frontline workers and their customers. "We know from our research that employee experience directly impacts customer experience. Retailers are at a turning point - they must modernize workforce engagement and task automation or risk losing workers - and customers - to the competition," said Leslie Hand, group vice president, IDC Retail Insights.