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미국의 홈케어 시장

Home Care in the US

발행일: | 리서치사: Euromonitor International | 페이지 정보: 영문 72 Pages | 배송안내 : 1-2일 (영업일 기준)

    
    
    



※ 본 상품은 영문 자료로 한글과 영문 목차에 불일치하는 내용이 있을 경우 영문을 우선합니다. 정확한 검토를 위해 영문 목차를 참고해주시기 바랍니다.

미국 홈케어 시장 규모는 2024년 낮은 소매 현재 가치 성장률을 유지했고 소매 판매량도 플러스 영역으로 돌아섰습니다. 이 성장은 소폭 상승한 것으로 보이지만, 소비자 행동의 변화, 프리미엄화의 진전, 지속가능성 주도의 혁신에 의해 수면 아래에서 일어나고 있는 큰 변화를 가리고 있습니다. 2024년에는 많은 범주에서 소매 유통액이 증가했지만 신발과 가정용품의 추세 변화로 인해 연마제가 크게 감소했습니다.

이 보고서는 미국의 홈케어 시장을 조사했으며, 주요 기업, 주요 브랜드를 파악하고 시장에 영향을 미치는 주요 요인(신제품 개척, 포장 혁신, 경제/라이프 스타일 영향, 유통, 가격 문제 등)을 전략적으로 분석합니다. 또, 2029년까지의 예측을 실시했습니다.

목차

목차 및 표 목록

주요 요약

시장 지표

시장 데이터

면책사항

출처

미국 세탁 관리

주요 데이터 결과

2024년 발전

  • 진화하는 세탁 관리의 상황 : 지배력, 혼란 및 수요
  • 셀프 케어의 진화 : 향수 브랜드가 세탁 케어에 진출
  • 플라스틱이 없는 세탁 솔루션의 성장

전망과 기회

  • 미국의 가구의 44%가 개를 기르고 있습니다. : 이것은 세탁 관리 동향에 미치는 영향
  • 타이드는 저렴한 액체 세탁 세제로서 경제 불확실성에 대응
  • Dealworthy와 Everspring이 프라이빗 라벨의 이중적인 힘을 발휘하는 방법

카테고리 지표

카테고리 데이터

미국에서 식기 세척

주요 데이터 결과

2024년 발전

  • 소비자 선호도가 변화하는 가운데 자동 식기 세척기 태블릿이 자동 식기 세척을 지배합니다.
  • 편리성과 혁신이 소매 전자상거래를 통한 식기 세척 제품의 판매의 급증을 촉진
  • Dawn과 Cascade는 여전히 미국 식기 세척기의 우위 차지

전망과 기회

  • 향후, 식기 세척에 있어서의 지속 가능한 브랜드의 성공은 그 유효성에 달려 있습니다.
  • 단백질 붐 : 식생활의 변화가 식기 세척의 습관을 바꿉니다.
  • 경제의 불확실성과 가격 상승이 2025년까지 계속될 것으로 예상되기 때문에 프라이빗 브랜드의 기회는 계속될 전망입니다.

카테고리 지표

카테고리 데이터

미국의 표면 관리

주요 데이터 결과

2024년 발전

  • 다목적 클리너의 대두와 지속 가능한 물티슈에의 추진 고조
  • 확립된 건강과 웰니스의 동향은 표면 케어 전체에 침투
  • 미국의 소비자는 청소의 기본으로 돌아가 특수제품의 성장을 방해

전망과 기회

  • 브랜드가 새로운 성장의 길을 개척함에 따라, 서피스 케어의 채널 전략은 진화
  • 청소의 동향이 자동화로 향함에 따라, 바닥 청소용 세제 수요는 감소할 것으로 예측
  • 주요 기업은 핵심 브랜드를 지키기 위해 매각

카테고리 데이터

미국 표백제

주요 데이터 결과

2024년 발전

  • 소비자가 다목적 세제로 전환함에 따라 표백제의 판매량과 판매액이 감소
  • 소비자는 표백제를 사용하지 않고, 종합적인 청결을 요구
  • Clorox에 대한 2023년 사이버 공격에 의해 동사 제품의 입수가 어려움

전망과 기회

  • 소비자가 자극이 적은 제품으로 전환함에 따라 감소가 지속
  • 저성장 기회에서 철수하는 주요 브랜드
  • 표백제의 기회는 그 단순함과 가격에 있습니다.

카테고리 데이터

미국 화장실 관리

주요 데이터 결과

2024년 발전

  • 화장실 케어 제품을 대신하는 표면 케어 제품으로의 이행이 계속
  • 프라이빗 브랜드는 또 1년 지속적으로 성장하여 화장실 케어의 점유율을 확대
  • 소비자는 세정 제품에 포함되는 강력한 화학물질을 피하는 경향이 강해지고 있습니다.

전망과 기회

  • 지속 가능한 혁신이 화장실 케어로 눈에 띄는 가능성
  • #CleanTok이 소비자 구입을 가이드
  • 성장이 정체되는 가운데, 화장실 케어에 파괴 기회

카테고리 데이터

미국 연마제

주요 데이터 결과

2024년 발전

  • 현대 가정에서 설 자리를 잃어가는 광택제
  • 주류에서 틈새로 : 구두 광택제의 급속한 쇠퇴
  • Kiwi Brands의 주가는 하락 경향을 유지

전망과 기회

  • 소비자 습관 변화에 따른 광택제의 지속적인 하락세
  • 전통적인 광택제 판매 감소로 소매 전자상거래가 주도권을 잡았습니다.
  • 지속 가능성은 프리미엄 친환경 브랜드가 주도하는 구두 광택제의 중요한 트렌드가 될 것입니다.

카테고리 데이터

미국 에어케어

주요 데이터 결과

2024년 발전

  • 경제적 압력과 소비자의 우선순위 변화에 따라 2024년에는 에어케어가 감소
  • 버스&보디 워크스는 판매 압력에도 불구하고, 공기 청정기로 지배력적인 위치에 서 있습니다.
  • 냄새 억제에서 고급 향기까지 : 대마초가 공기 관리의 혁신을 자극

전망과 기회

  • 촛불 방향제는 이 카테고리의 요점으로서 부활할 전망
  • 소비자가 팬데믹 전의 생활 습관으로 돌아가고 있음에도 불구하고, 소매 전자상거래는 성장을 계속합니다.
  • 예측 기간 중에 향기에 착상을 얻은 공기 케어가 성장할 전망

카테고리 데이터

미국 가정용 살충제

주요 데이터 결과

2024년 발전

  • 대기업 브랜드가 미국에서 가정용 살충제를 형성하고 있습니다.
  • Raid Essentials: 보다 안전한 가정용 살충제를 요구하는 소비자의 요구에 부응한 SC Johnson의 제품
  • 편리성과 옵션이 가정용 살충제의 소매 전자상거래의 성장을 가속

전망과 기회

  • 가정용 살충제의 천천히 안정된 성장은 끈질긴 해충의 과제를 극복
  • 반려동물 친화적인 혁신과 지속가능성이 예측기간 중 성공을 추진
  • 해충 방제에 있어서의 스마트 테크놀로지의 통합은 가정용 살충제의 참가 기업에 있어서의 기회가 될 전망입니다.

카테고리 데이터

KTH 25.03.21

Home care in the US maintained low retail current value growth in 2024, with retail volume sales also returning to positive territory. While this growth appears modest, it masks the significant transformations occurring beneath the surface, driven by shifting consumer behaviours, increased premiumisation, and sustainability-driven innovation. Although many categories saw retail current value growth in 2024, polishes saw a significant decline, affected by changes in trends in footwear and home fu...

Euromonitor International's Home Care in USA market report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data (historic date range), allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies, the leading brands and offers strategic analysis of key factors influencing the market - be they new product developments, packaging innovations, economic/lifestyle influences, distribution or pricing issues. Forecasts to 2029 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Air Care, Bleach, Dishwashing, Home Insecticides, Laundry Care, Polishes, Surface Care, Toilet Care.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?

  • Get a detailed picture of the Home Care market;
  • Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
  • Understand the competitive environment, the market's major players and leading brands;
  • Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

TABLE OF CONTENTS

List Of Contents And Tables

EXECUTIVE SUMMARY

  • Home care in 2024: The big picture
  • 2024 key trends
  • Competitive landscape
  • Retailing developments
  • What next for home care?

MARKET INDICATORS

  • Table 1 Households 2019-2024

MARKET DATA

  • Table 2 Sales of Home Care by Category: Value 2019-2024
  • Table 3 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2019-2024
  • Table 4 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2020-2024
  • Table 5 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2021-2024
  • Table 6 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2019-2024
  • Table 7 Distribution of Home Care by Format: % Value 2019-2024
  • Table 8 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2024
  • Table 9 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2024-2029
  • Table 10 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2024-2029

DISCLAIMER

SOURCES

  • Summary 1 Research Sources

LAUNDRY CARE IN THE US

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

  • The evolving landscape of laundry care: Dominance, disruption, and demand
  • The self-care evolution: Fragrance brands expand into laundry care
  • The growth of plastic-free laundry solutions

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • 44% of US households own dogs: What this means for laundry care trends
  • Tide adapts to economic uncertainty with affordable liquid laundry detergent
  • How Dealworthy and Everspring showcase the dual power of private label

CATEGORY INDICATORS

  • Table 11 Household Possession of Washing Machines 2019-2024

CATEGORY DATA

  • Table 12 Sales of Laundry Care by Category: Value 2019-2024
  • Table 13 Sales of Laundry Care by Category: % Value Growth 2019-2024
  • Table 14 Sales of Laundry Aids by Category: Value 2019-2024
  • Table 15 Sales of Laundry Aids by Category: % Value Growth 2019-2024
  • Table 16 Sales of Laundry Detergents by Category: Value 2019-2024
  • Table 17 Sales of Laundry Detergents by Category: % Value Growth 2019-2024
  • Table 18 Sales of In-Wash Spot and Stain Removers by Type: % Value Breakdown 2019-2024
  • Table 19 NBO Company Shares of Laundry Care: % Value 2020-2024
  • Table 20 LBN Brand Shares of Laundry Care: % Value 2021-2024
  • Table 21 NBO Company Shares of Laundry Aids: % Value 2020-2024
  • Table 22 LBN Brand Shares of Laundry Aids: % Value 2021-2024
  • Table 23 NBO Company Shares of Laundry Detergents: % Value 2020-2024
  • Table 24 LBN Brand Shares of Laundry Detergents: % Value 2021-2024
  • Table 25 Forecast Sales of Laundry Care by Category: Value 2024-2029
  • Table 26 Forecast Sales of Laundry Care by Category: % Value Growth 2024-2029

DISHWASHING IN THE US

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

  • Automatic dishwashing tablets dominates automatic dishwashing amidst shifting consumer preferences
  • Convenience and innovation fuel boom of sales of dishwashing products via retail e-commerce
  • Dawn and Cascade still reign supreme in dishwashing in the US

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Looking ahead, the success of sustainable brands in dishwashing will depend on efficacy
  • The protein boom: Changing diets are reshaping dishwashing habits
  • Opportunities for private label set to continue as economic uncertainty and high prices expected to bleed into 2025

CATEGORY INDICATORS

  • Table 27 Household Possession of Dishwashers 2019-2024

CATEGORY DATA

  • Table 28 Sales of Dishwashing by Category: Value 2019-2024
  • Table 29 Sales of Dishwashing by Category: % Value Growth 2019-2024
  • Table 30 NBO Company Shares of Dishwashing: % Value 2020-2024
  • Table 31 LBN Brand Shares of Dishwashing: % Value 2021-2024
  • Table 32 Forecast Sales of Dishwashing by Category: Value 2024-2029
  • Table 33 Forecast Sales of Dishwashing by Category: % Value Growth 2024-2029

SURFACE CARE IN THE US

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

  • The rise of multi-purpose cleaners, and the growing push for sustainable wipes
  • Established health and wellness trends bleed across surface care
  • US consumers return to the basics of cleaning, hampering growth for specialised products

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Surface care channel strategies evolve as brands stake out new avenues for growth
  • Floor cleaners forecast to decline as cleaning trends move towards automation
  • Leading companies divest to protect core brands

CATEGORY DATA

  • Table 34 Sales of Surface Care by Category: Value 2019-2024
  • Table 35 Sales of Surface Care by Category: % Value Growth 2019-2024
  • Table 36 Sales of Home Care Wipes and Floor Cleaning Systems by Category: Value 2019-2024
  • Table 37 Sales of Home Care Wipes and Floor Cleaning Systems by Category: % Value Growth 2019-2024
  • Table 38 NBO Company Shares of Surface Care: % Value 2020-2024
  • Table 39 LBN Brand Shares of Surface Care: % Value 2021-2024
  • Table 40 NBO Company Shares of Home Care Wipes and Floor Cleaning Systems: % Value 2020-2024
  • Table 41 LBN Brand Shares of Home Care Wipes and Floor Cleaning Systems: % Value 2021-2024
  • Table 42 Forecast Sales of Surface Care by Category: Value 2024-2029
  • Table 43 Forecast Sales of Surface Care by Category: % Value Growth 2024-2029

BLEACH IN THE US

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

  • Decline in volume and value sales of bleach as more consumers switch to multi-purpose cleaners
  • Consumers are leaving bleach behind for a holistic clean
  • Clorox's 2023 cyber-attack leads to subsequent difficulties in the availability of its products

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Continued decline as consumers switch to less harsh products
  • Leading brands to divest from low-growth opportunities
  • Opportunities for bleach could lay in its simplicity and price point

CATEGORY DATA

  • Table 44 Sales of Bleach: Value 2019-2024
  • Table 45 Sales of Bleach: % Value Growth 2019-2024
  • Table 46 NBO Company Shares of Bleach: % Value 2020-2024
  • Table 47 LBN Brand Shares of Bleach: % Value 2021-2024
  • Table 48 Forecast Sales of Bleach: Value 2024-2029
  • Table 49 Forecast Sales of Bleach: % Value Growth 2024-2029

TOILET CARE IN THE US

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

  • Continued shift towards surface care products to replace toilet care products
  • Private label increases its share in toilet care after another year of sustained growth
  • Consumers increasingly avoid harsh chemicals in cleaning products

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Sustainable innovation likely to stand out in toilet care
  • #CleanTok guides consumer purchases
  • Opportunity for disruption in toilet care as growth stagnates

CATEGORY DATA

  • Table 50 Sales of Toilet Care by Category: Value 2019-2024
  • Table 51 Sales of Toilet Care by Category: % Value Growth 2019-2024
  • Table 52 NBO Company Shares of Toilet Care: % Value 2020-2024
  • Table 53 LBN Brand Shares of Toilet Care: % Value 2021-2024
  • Table 54 Forecast Sales of Toilet Care by Category: Value 2024-2029
  • Table 55 Forecast Sales of Toilet Care by Category: % Value Growth 2024-2029

POLISHES IN THE US

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

  • Polishes are losing their place in modern homes
  • From mainstream to niche: The rapid decline of shoe polish
  • Kiwi Brands maintains its share decline

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Ongoing decline for polishes as consumer habits change
  • Retail e-commerce takes the lead as sales of traditional polishes decline
  • Sustainability will be an important trend in shoe polish, led by premium eco-friendly brands

CATEGORY DATA

  • Table 56 Sales of Polishes by Category: Value 2019-2024
  • Table 57 Sales of Polishes by Category: % Value Growth 2019-2024
  • Table 58 NBO Company Shares of Polishes: % Value 2020-2024
  • Table 59 LBN Brand Shares of Polishes: % Value 2021-2024
  • Table 60 Forecast Sales of Polishes by Category: Value 2024-2029
  • Table 61 Forecast Sales of Polishes by Category: % Value Growth 2024-2029

AIR CARE IN THE US

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

  • Air care declines in 2024, amidst economic pressures and shifting consumer priorities
  • Bath & Body Works dominates air care, despite sales pressures
  • From odour control to luxury scents: Cannabis sparks innovation in air care

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Candle air fresheners poised for a comeback as they remain a cornerstone of the category
  • Retail e-commerce will continue to grow, despite consumers returning to pre-pandemic routines
  • Fragrance-inspired air care set to grow in the forecast period

CATEGORY DATA

  • Table 62 Sales of Air Care by Category: Value 2019-2024
  • Table 63 Sales of Air Care by Category: % Value Growth 2019-2024
  • Table 64 Sales of Air Care by Fragrance: Value Ranking 2022-2024
  • Table 65 NBO Company Shares of Air Care: % Value 2020-2024
  • Table 66 LBN Brand Shares of Air Care: % Value 2021-2024
  • Table 67 Forecast Sales of Air Care by Category: Value 2024-2029
  • Table 68 Forecast Sales of Air Care by Category: % Value Growth 2024-2029

HOME INSECTICIDES IN THE US

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

  • Leading brands are shaping home insecticides in the US
  • Raid Essentials: SC Johnson's answer to consumer demand for safer home insecticides
  • Convenience and choice drive retail e-commerce growth in home insecticides

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Slow and stable growth for home insecticides die to persistent pest challenges
  • Pet-friendly innovations and sustainability to drive success in the forecast period
  • Smart tech integration in pest control may offer opportunities for players in home insecticides

CATEGORY DATA

  • Table 69 Sales of Home Insecticides by Category: Value 2019-2024
  • Table 70 Sales of Home Insecticides by Category: % Value Growth 2019-2024
  • Table 71 Sales of Spray/Aerosol Insecticides by Type: % Value 2019-2024
  • Table 72 NBO Company Shares of Home Insecticides: % Value 2020-2024
  • Table 73 LBN Brand Shares of Home Insecticides: % Value 2021-2024
  • Table 74 Forecast Sales of Home Insecticides by Category: Value 2024-2029
  • Table 75 Forecast Sales of Home Insecticides by Category: % Value Growth 2024-2029
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